המשך שרשור היכרות

Zackki

New member
../images/Emo13.gif בטח שאני אביא אותה למפגש אני בטוח

שהיא תקבל הרבה יותר אוכל ממני ותעמוד פחות בתור
אני תמיד אומר אם אתה כבר גר בת"א והחיים התאכזרו אליך תקציבית, ורוכבים על דאוןטאון במקום על בורגמן מפנק לפחות שהמורכבת תפצה על זה
 

White Trash

New member
נו טוב

שם (מספיק פרטי): תומר.ק (צ'יפרתי אותכם באות ראשונה מהשם משפחה שלא תגידו) גיל: 38 מיקום בארץ: ראשל"צ אופנוע נוכחי ותמונה שלכם עם האופנוע: עדיין ורסיס כמה שנים אתם רוכבים: נטו כ-10 שנים וכמה שנים אתם גולשים בפורום: מאז ה-GS500 ב-2002 איך הגעתם לעולם האופנועים: האופנוע הראשון היה TSX50 ומן הסתם הגעתי אליו באוטובוס כמה שילמתם בפעם האחרונה על הביטוח חובה שלכם:
 

d a v i d k a

New member
דוד

בן 34. מדרום הארץ. רוכב על סוזוקי .GS500. רוכב כבר 8 שנים ועדיין לא יצא לי להצטלם עם האופנוע
נמצא בפורום מאז שהתחלתי לרכב. לעולם האופנועים הגעתי אחרי שעמדתי יותר משעתיים בפקק עם מנוע דומם בגלל משאית שהתהפכה (ביום רגיל הנסיעה לוקחת 20 דקות מקסימום). פעם אחרונה עזרתי לממן משכורות של העובדים ב"הפול" בסך של 5443 ש"ח. לגבי הפורום, הכל טוב.
 

הספרנית

New member
טוב נו ../images/Emo8.gif

שם (מספיק פרטי): רחלי גיל: חייבים? מיקום בארץ: הרצליה אופנוע נוכחי ותמונה שלכם עם האופנוע: ג'וירייד 200 כמה שנים אתם רוכבים: כ-10 שנים וכמה שנים אתם גולשים בפורום: מ-2001 איך הגעתם לעולם האופנועים: הכל אבא אשם (כולם במשפחה עם רישיון) כמה שילמתם בפעם האחרונה על הביטוח חובה שלכם: כמעט 4000 לא זוכרת בדיוק, מנסה לשכוח. וקצת פידבק לסיום, מה הייתם מוסיפים \ מורידים \ משפרים בפורום (גם להחליף הנהלה זה לגיטימי, רק אל תצפו שתוכלו להמשיך לכתוב עם אותו ניק ): הכל תקין.
 

MAX D

New member
את רוכבת יותר

עברו יותר מ- 10 שנים מאז שביקרתי אותך עם אופיר ברוטשילד
 

iec

New member
זה לא שירשור הכרות ללא תמונה אותנטית..

שם (מספיק פרטי):אורן גיל:זקן טילים מיקום בארץ:תלוי ביום
אופנוע נוכחי ותמונה שלכם עם האופנוע:CB1000R ו - YFZ 700R
כמה שנים אתם רוכבים מ-1986 וכמה שנים אתם גולשים בפורום: לדעת רבים יותר מידיי זמן
איך הגעתם לעולם האופנועים : אבא. כמה שילמתם בפעם האחרונה על הביטוח חובה שלכם: 4010 ש"ח. וקצת פידבק לסיום, מה הייתם מוסיפים \\ מורידים \\ משפרים בפורום (גם להחליף הנהלה זה לגיטימי, רק אל תצפו שתוכלו להמשיך לכתוב עם אותו ניק ). פחות ליקוקי תחת
 
בנוגע לתמונה.....

איך בדיוק יצאת בחיים אחרי שהורדת את המראה לוואחש השני? סע, סע לפורום וואחשים
 

iec

New member
../images/Emo98.gif הנה כמה תמונות שיחזירו את כבודי האבוד

 
למעלה