המשך שרשור היכרות

iec

New member
נראה שאתה והאופנוע צוות לעניין...יש מצב שאתם

עובדים במכון הססמוגרפי?
 

stoli

New member
תשובה

הנזקים: התעקמה התושבת של המראה + הרבה בוץ על האופנוע והחליפה. עלות התיקון: שטיפת האופנוע + הרבה מטליות לחות לחליפה. מסתבר שקאוואסקי יודעים ליצר אופנועים קשוחים. מפתיע, אבל מסתבר.
 

the1wave

New member
אוקיי , אז אני גל

גל 38 מפתח תקוה רוכב על ויראגו 500 נטו על אופנועים כ 11 שנים בפורום מ 2003 , כמה זה , 8 שנים ? התחלתי עם אופנועים בגיל 16 ,אני אפילו לא זוכר מה גרם לי להתלהב , אבל מאז החיידק נשאר .שנה על TSW שנת 86 (היה מותר להרכיב ..) . שנה וחצי כסטודנט על טייפון 125 . ובשמונה שנים האחרונות על הויראגו - טוב לי איתו ,לא ממהר להחליף . רמי ביטוחים זוכה ממני למילגה שנתית של כ 4600 ש"ח , חובה + ג' .
 
מסתתר מאחורי הכינוי

יליד 1963 26 שנים ראשונות בת"א ואח"כ בראשל"צ. רשיון A מ 1985 מאז על קטנועים. חולם על גדלנועים. עכשיו על JM250 שהוא אחלללללללה כלי. גולש בפורום בערך 4 שנים. הגעתי בעקבות ווספה SS של חבר. (הזקנים מכירים ווספה SS) לא זוכר כמה שילמתי , אבל פעם ראשונה שהגבלתי לנהג יחיד.
 

Abraham A

New member
אני...

שם (מספיק פרטי): אבי גיל: 29 מיקום בארץ: על ציר אשדוד-ת"א אופנוע נוכחי ותמונה שלכם עם האופנוע: Suzuki Sv 605S כמה שנים אתם רוכבים: במצטבר קצת מעל שנה. (חזרתי לאחר תקופה ארוכה). וכמה שנים אתם גולשים בפורום : מ-2004 פעם בניק אחר, ואח"כ כקורא סמוי. איך הגעתם לעולם האופנועים : דוד שלי אינעל דינו. הוא והארלי... כמה שילמתם בפעם האחרונה על הביטוח חובה שלכם : 5300 ש"ח. (6000 ש"ח במצטבר עם צד ג').
 

igi2003

New member
תורי:

שם (מספיק פרטי): איגור גיל: 38 מיקום בארץ: גבעתיים אופנוע נוכחי ותמונה שלכם עם האופנוע: BMW F650 כמה שנים אתם רוכבים 1 וכמה שנים אתם גולשים בפורום 7-8 איך הגעתם לעולם האופנועים: מחשבה הסתובבה הרבה זמן בראש, אחרי גירושין ומשבר גיל אשר נחת מוקדם מהצפוי. כמה שילמתם בפעם האחרונה על הביטוח חובה שלכם 4684 חובה
 
גם אני רוצה

שם : נועם גיל: 35++ מיקום בארץ: גוש דן.... אופנוע נוכחי ותמונה שלכם עם האופנוע: Yamaha XT1200Z Super Tenere 2010 כמה שנים אתם רוכבים : יותר ממה שאני מוכן להודות וכמה שנים אתם גולשים בפורום : שנתיים איך הגעתם לעולם האופנועים : במהלך שירות קבע הוצאתי רישיון ורכבתי עד 99, חזרתי חזרה לפני שנתיים עם קטנוע ומאז גדלנו כמה שילמתם בפעם האחרונה על הביטוח חובה שלכם 6000+ (האופנוע רשום על שם החברה אז - ביטוח מסחרי)
 

Rיקושט

New member
אגב ביטוח מסחרי...

בדקת אפשרות לבטח אותו במחיר נורמלי בחברות הביטוח השונות? אני באיילון ולא הזיז להם שהקטנוע שלי מוכר להוצאות חברה (כמו שלפול איכפת מאיזשהי סיבה הזויה) ויש לי מחיר רגיל (3600 ש"ח~)
 
מלא זמן לא כתבתי (וגם כנראה לא אגיע למפגש),

שם (מספיק פרטי): אלדד גיל: 36 מיקום בארץ: ת"א אופנוע נוכחי ותמונה שלכם עם האופנוע: FZR600MYTHLOGICAL כמה שנים אתם רוכבים:11, לא ברצף (3+8) וכמה שנים אתם גולשים בפורום: 8 איך הגעתם לעולם האופנועים: מהגיליון הראשון של טורבו, תערוכת אוטומוטור 1981... כמה שילמתם בפעם האחרונה על הביטוח חובה שלכם: סביב ה-4K וקצת פידבק לסיום, מה הייתם מוסיפים \ מורידים \ משפרים בפורום: פינת ישבן השבוע, בצמוד לשרשור המכירות.
 
למעלה