המשך שרשור היכרות

slidert

New member
אתם יודעים כמה זמן לקח לי למצוא צבע כזה???

שקוף זה ההההההההההה דבר!!!
 

slidert

New member
ועכשיו ברצינות... הנה היפיוף..

אהה וגם האופנוע נראה לא רע...
 

יוסיסקי

New member
נו שויין - שיהיה

שם (מספיק פרטי):יוסי גיל:53 מיקום בארץ:מרכז אופנוע נוכחי ותמונה שלכם עם האופנוע:הונדה CBF1000TA (התמונה באדיבות טל"ש ז"ל - כוכב יאיר) כמה שנים אתם רוכבים: 33 וכמה שנים אתם גולשים בפורום:3 איך הגעתם לעולם האופנועים: בגיל 6 אמרתי לאמא "אבא יקנה כזה אופנוע" והיא השיבה "אבא יקנה לך הכל אבל לא אופנוע" אז בגיל 20 קניתי לבד (סתם - לא מקורי...) כמה שילמתם בפעם האחרונה על הביטוח חובה שלכם: 5234 (הפסילה הארורה...)
 

FZR600R

New member
וום וום

שם (מספיק פרטי): עמית גיל:41 מיקום בארץ: אזור גדרה. אופנוע נוכחי ותמונה שלכם עם האופנוע: CBR600RR. כמה שנים אתם רוכבים-21 וכמה שנים אתם גולשים בפורום-כ 10. איך הגעתם לעולם האופנועים - סתם הוצאתי רישיון ברגילה מהצבא ונדבקתי כמה שילמתם בפעם האחרונה על הביטוח חובה שלכם-כ3800 חובה + 400 צד ג'
 

The Lizard

New member
בקטנה...

שם (מספיק פרטי): תמיר גיל: 40 מיקום בארץ: מושב בשרון. אופנוע נוכחי ותמונה שלכם עם האופנוע: בסופי שבוע : YAMAHA WR450F ביומיום : YAMAHA TMAX כמה שנים אתם רוכבים: בהפסקות מגיל 16 בעיקר שטח. וכמה שנים אתם גולשים בפורום: 3 שנים כקורא. איך הגעתם לעולם האופנועים: גרלי קרוס 50 סמ"ק בגיל 16( סוגר 90 בירידה עם רוח גב..
)
 

McMishehu

New member
עדיין בספק למפגש, אבל שיהיה:

שם (מספיק פרטי): מוטי גיל: ג'נטלמן לא מגלה שזה עוד מעט 37 (סעמק אני זקן) מיקום בארץ: השרון אופנוע נוכחי ותמונה שלכם עם האופנוע: הונדה CB1000R בן חודש בערך ואני עדיין מתעצל לצלם אותו. כמה שנים אתם רוכבים: בערך 10 וכמה שנים אתם גולשים בפורום: בערך 9 (3 כצופה ו-6 כמשתתף בעל ניק פחות או יותר פעיל) איך הגעתם לעולם האופנועים: תמיד רציתי כילד. סחטתי הרכבות מבני משפחה בעלי אופנוע בתור מתנות אפיקומן בפסח. כשבגרתי והאמצעים היו ברשותי אז מימשתי. כמה שילמתם בפעם האחרונה על הביטוח חובה שלכם: 4,300 ש"ח אם זכורני נכון וקצת פידבק לסיום, מה הייתם מוסיפים \ מורידים \ משפרים בפורום (גם להחליף הנהלה זה לגיטימי, רק אל תצפו שתוכלו להמשיך לכתוב עם אותו ניק ): כמו כל ישיש, מה שחסר לי זו הגווארדיה הישנה. אותם אנשים שכתבו לפני 6-7 שנים (כשאני הייתי צעיר ופעור ולא העזתי לצייץ) ועברו הלאה. זו הייתה תקופה מיוחדת. כפידבק הייתי ממסמר את מיצו לתפקיד המנהל בלי אופציית שחרור.
 

נרקוזה

New member
חג'בי, למה בלאגאן למה???

שם: ברי גיל: 40 ושייבה מיקום בארץ: שרון אופנוע נוכחי ותמונה שלכם עם האופנוע: פיירבלייד 900RR כמה שנים אתם רוכבים: מ-88 וכמה שנים אתם גולשים בפורום: אנא עארף ? איך הגעתם לעולם האופנועים: אבא שלי רכב הרבה שנים, כשהגעתי לגיל מצאתי את עצמי מזיל על ספורטיביים. כמה שילמתם בפעם האחרונה על הביטוח חובה שלכם: לא מדברים על חבל בביתו של התלוי. וקצת פידבק לסיום, מה הייתם מוסיפים \ מורידים \ משפרים בפורום (גם להחליף הנהלה זה לגיטימי, רק אל תצפו שתוכלו להמשיך לכתוב עם אותו ניק ) המעטפות לא מגיעות אלי, אולי התבלבלתם בכתובת.
 
../images/Emo79.gif עכשיו אני כי ההוא הלך../images/Emo79.gif

שם: אבי גיל: רבע ל- 40 מיקום נוכחי : הוד השרון כמה שנים רוכב- 23 שנים, מתוכן 19 באופן חוקי.(חוק ההתיישנות עומד לטובתי). כמה שנים גולש בפורום: בקירוב ל- 10 שנים, נדדי מ- IOL בעקבות סגירתו לוואלה, ומשם לתפוז. רוכב כיום על TRANSALP שנת 2011 איך הגעתי לעולם האופנועים: לפני 25 שנה לערך, אריאל, יישוב קטן בשומרון עם אוכלוסיה קטנטנה, כולם מכירים את כולם. תרצה או לא תרצה, מה שכולם עושים, גם אתה עושה, כולם הולכים למכבי, כולם הולכים לאולם ספורט לראות סרט, כולם פורצים לאוטובוסים לגנוב כדורי אקדח ולפוצץ אותם, ו.....כולם מוציאים רשיון לאופנוע וקונים אופנועים. מה יכולתי לעשות? הלכתי עם העדר. נכון להיום, (כפי שידוע לי לפחות), אף אחד מהעדר לא רוכב, ורק אני נותרתי עם אופנוע כדי לשמר את המסורת. ותאמינו לי.... זה לא בגלל שאני נהנה כמו מתוך רגש שליחות, לשמר את הגרעין המקורי. כמה שילמתי בפעם האחרונה על ביטוח- לא זוכר (בגילי הטיעון של זכרון הוא לגיטימי). קצת פידבק - לא חייבים להיות נחמדים ו"בסדר" עם כולם, צריך להיות קו מנחה שאותו מכתיב מנהל הפורום (עדיף שיהיה אחד מרכזי והשאר רק מסייעים), אני מאמין שאף אחד לא ייפרוש, ואם כבר ייפרשו, יבואו אחרים וישלימו את מקומם, אך הרמה תעלה. פידבק חיובי - אני לא חושב שמאז קיומו של הפורום הנוכחי, היתה רמת ארגון לארועים חברתיים כמו בתקופה של ההנהלה הנוכחית, חג'בי ואבי - אל תפגעו, אך מיצו בהחלט מושך את העגלה הזו קדימה (לפחות מעל גבי הפורום). התמונה עדכנית ביותר, כמה עדכנית? אפילו ריח הגופרית עוד יוצא מהג'אנט (אין כמו לפתוח את השבת ב- 7 בבוקר בים המלח)
 
למעלה