סרט במתנה

gilbola

New member
הקצה הצפוני של כביש 90. בין מטולה למושב "בית

הילל". קודם כל הכביש מסתיים מאחורי שטח צבאי, בין הגדר שלנו לגדר של לבנון ישנו שלט שעליו כתוב: "כאן מסתיים כביש 90 הכביש הארוך בישראל 475 ק"מ". אז נתחיל? הכביש הזה ממולץ לרכיבה קודם כל כי הוא יוצא מדלת הבית שלי ומוביל אותי למכללה או בסיומו בבית הילל, לחברים. הכביש היורד ממטולה מפותל כמעט בכל זווית אפשרית. האספלט מעולה ולרוב הכביש לא עמוס אלא פנוי לכיופים. בכל מקום אפשר לעשות עצירה, לקטוף תפוח/אגס/פקאן/מכות מחקלאי ולהביט על החרמון או על אצבע הגליל. אחרי הטירוף של מטולה-תל חי (במקום להגיע עד המכללה אני פונה שמאלה לכיוון כפר יובל ואז ימינה לכביש עוד יותר מפותל לכביש 99, אם אני זוכר נכון המכונה "כביש הקיבוצים) הכביש מכפר יובל דרומה יגרום לרגליות באופנוע להיעלם אז זהירות, יש שם פניות כה סימטריות שאפשר להשתפר תוך כדי הגעה לפניה הבאה, אפשר לעשות את הכביש הזה הלוך חזור במשך ימים ולא להשתעמם. ולקינוח, עוצרים ממש ליד, בשדה התעופה ישן, נטוש ומחכה למלחמות, מורידים את הציוד ואת כל הבגדים (טוב נו, כמעט כל הבגדים) ושוכבים בתוך נחל רדוד למקלחת צוננת וקפה. רק באהבה.
 

מיצו

New member
../images/Emo88.gif הכרטיסים אזלו להלן הרשימה המלאה ../images/Emo88.gif

הרשימה לחלוקת הכרטיסים נסגרה. באחריות אלה שרשומים פה לבוא ולקחת את הכרטיס שלהם. יש לכם עד יום שלישי הבא, ה- 24.5, לדאוג כך. כרטיסים שלא יאספו עד אז יועברו לבאים בתור. להלן שמות הגולשים שמוזמנים ליצור איתי קשר כדי לבוא לאסוף את הכרטיסים: NEO83 - כביש 6666 בירידה מהר הגלבוע vmisha - כביש 667‬ דרך נוף הגלבוע י י ג ר מ י י ס ט ר - כביש 446 שמוביל מחוצה שומרון לכיון עלי זהב,‬ צומת בית אריה, ממשיך לכיון כביש 465 ומסתיים בכביש 444 fazer_1000 - כביש 375 מצור הדסה לכיוון בית גוברין Demosthenes11 - כבישים 225 ו- 227‬ הכביש המכתש הגדול והחיבור למעלה עקרבים‬ eringel - כביש 75 בין טבעון לצומת העמקים וכביש 705‬ ארתור דנט24 - כביש 40 + 12 - הכביש ממצפה לאילת Pumi - כביש 899 כביש הצפון‬ bulb - כביש עין השופט גלעד106ראלי - כביש 12 בסמוך לגבול מצרים אבו רקאס - כביש 395 מאזור בית שמש לעין כרם סליפרסדוגי - כביש 31 ירידות סדום ערד jeffy1 - כביש 98, העלייה למבוא חמה‬ והכביש בין מחניים-עמוקה-ביריה‬ מאור kle - כביש בית אורן מכיוון כלא 4‬ kevesagul - כביש 358 בין להבים לבית גוברין tanaz14 - כביש הנפט ברמה"ג וכביש 8967 בגבול לבנון בועז בר - כביש 465 מצומת גבעת-כ"ח עד כביש 60‬ TheDevilInside - כביש 6 Der Geist - כביש 1 מעלה אדומים-ירושלים וכביש 70 בעלייה מזכרון ליקנעם iec - כביש הסרגל RIDE TO LIVE - כביש 578 מצומת בקעות עד צומת מחולה סינבד - הכביש שעולה מנשר לעוספיה‬ והכביש שיורד לעתלית דרך בית אורן ursvamp - כביש 458 בין כביש אחד אחרי מישור אדומים (לכיוון ים המלח) ליישוב מעלה מכמש דרך הישוב אלון jony stekino - יוקנעם-משמר העמק-עין השופט-צומת אליקים-פורדיס-צומת בית אורן-טיפוס לצומת דמון-לעוספיה-דלית אל כרמל-אליקים-יוקנעם M O R M - כביש 508 מצומת כביש 505 ליד מעלה אפרים עד צומת חמרה - דרך אלון empire of the love - כביש 431 מראשל"צ למודיעין וחזרה דן1985 - כביש 20, איילון, צפונית לגלילות תוכי על אופנוע - כביש 767 בין צומת כנרת לצומת אלומות (פוריה) yoyopolanski - כביש 232, מצומת אשכולות לכיוון שדרות eco29 - כביש 386 נס הרים gamgam - כביש 293 חוות השקמים דרך ק. רוחמה עד בית קמה gilbola - הקצה הצפוני של כביש 90. בין מטולה למושב בית הלל הרשימה סגורה! סה"כ 32 איש על 30 כרטיסים זמינים (אני מוותר על שלי וכך גם שאר המנהלים - עוד בלי ידיעתם אפילו). 2 האנשים הנוספים אמנם נתנו אחלה תיאורים, אבל הם פשוט הגיעו מעט מאוחר מדי. לכן, אני אעשה מאמץ לארגן גם לכם כרטיסים, ו/או אם אחרים מהרשימה לא יקחו את שלהם אתם תקבלו אותם. אתם מוזמנים להמשיך עם הכבישים, אבל הרשימה סגורה מבחינת הכרטיסים. אחלה שרשור, כבוד!
 

מאור kle

New member
סחטיקה על העניין,נא העבר את הכרטיס "שלי" לבא

בתור, אחד מהשניים האחרונים שבאו מאוחר, או למי משיקולך.... ותודה!
 

gilbola

New member
אני רוצה אבל לא יכול כרגע. אשמח אם תתרום אותם

לילדים נזקקים או לחבר מהפורום (יש הבדל?) תודה על הזכייה והמחמאה. רק באהבה.
 

eringel

New member
העבר בבקשה את הכרטיסים שלי למישהו אחר בבקשה

תודה רבה לכם על ההשקעה
 

פרארי1

New member
אז הנה עוד כמה לאוסף

עכשיו, כשכבר לא מחלקים כרטיסים לסרט שלא בא לי לראות, אפשר להמשיך את הרשימה המעולה, אני אנסה להיות מסודר וללכת מהדרום צפונה. בתור התחלה - כביש 10, הגבול עם מצרים. אני מכיר את החלק המרכזי שלו, בין ניצנה לנר חריף והוא כולו תענוג שלא נגמר. הנוף מטריף, האספלט סביר, הפיתולים משובחים והתנועה מועטה. יש לו גם חלק צפוני מכרם שלום לניצנה ודרומי - מהר חריף לסיירים, אותם אני עוד רוצה לעבור מתישהו, מניח שהם לא פחות מצויינים. כביש 171 מהר חריף למצפה רמון (מתחבר ל-40 מאחורי בה"ד 1), נהנה מאותם יתרונות שמניתי לגבי כביש 10. לחובבי השטח, יש ממנו המון שבילים שיוצאים למקומות שנשמעים מעניינים כמו בורות לוץ ועוד. כביש 204 בין שדה בוקר לדימונה. אופציה חביבה לחוזרים מאילת דרך מצפה, במקום להמשיך על 40 המשעמם. סוויפרים נחמדים, נוף נחמד, לא הכי טוב שהנגב מציע אבל כאמור, גיוון נעים ל-40. מדימונה לב"ש זה כבר אוטוסטרדה מהירה- כביש 25, שחלקו המזרחי יותר הוא הכוכב הבא שלנו, מצומת צפית לצומת הערבה. זהו "מקבילו" (אם אפשר להגיד מקבילים על שתי רכבות הרים שכאלה) הדרומי של סדומרד, תלול יותר ועם פניות הדוקות יותר. כביש 258 מחבר את 25 ו-31 (סדומרד) מצומת חתרורים לצפית. חלקו ישורות לטייסים וחלקו פניות שעושות טוב על הנשמה. דרום הר חברון - כבישים 316, 317, 356 ו-60, שהוא הראשי. נופי יער יתיר, כפרים ערבים לצד התנחלויות, סיורים על האמרים שלא מבינים מאיפה צנחתם, יופי של אספלט ופניות. רצוי בקבוצה ולפחות עם כלי נשק אחד (אומר זה שנסע שם כמה פעמים לבד
). תוספת קטנה לכביש עליו המליץ yoyopolanski - כביש 232, הקטע בין צומת הודיה (על כביש 3) לכביש 35 הוא אוסף מענג של פניות 90 מעלות שרודפות אחת אחרי השניה. 367 - עוד אופציה נעימה לרדת מגב ההר לשפלה (בנוסף לאלה שכבר הוזכרו, כמו 375). מחבר את צומת גוש עציון (כביש 60) עם אותו 375 ליד מושב אביעזר - שם ניתן ללגום מהבירה המשובחת של קנגל. עוד השלמה לכביש שהוזכר (386 ע"י eco29) ועוד ירידה מגב ההר לשפלה - 3866, שמתחיל בבר בהר, ממשיך על קו הרכס של מושב נס הרים ויורד בתלילות לכיוון מושב מחסיה, בגב של בית שמש. בימים של ראות טובה, רואים את כל מישור החוף על כף היד. כביש 449 - מחבר את 458 (דרך אלון) שכבר הוזכר, עם כביש הבקעה, ליד מושב ייט"ב. כשרכבתי שם הוא הוגדר על ידי שותפי לרכיבה ככביש היבש הכי חלק עליו רכבו אי פעם, למיטב ידיעתי, נסלל מאז. הנוף והריחות לאורכו עוררו אצלי אסוציאציות של תקופת המקרא. נדלג צפונה, שם הוזכרו רוב הכבישים השווים שאני מכיר, אני אוסיף את שתי העליות המלבבות לגולן - 869 מכורסי ו-888 מחד נס. האספלט משובח בשני הכבישים וכמוהו גם הפניות. הנוף משתנה בהתאם לעונת השנה מירוק אירופאי שעושה טוב על הלב לצהוב חום, שגם לו איכויות אסתטיות משלו. ולסיום, כביש בו טרם רכבתי וכולי תקווה שיצא לי מתישהו, כיום הוא סגור מסיבות בטחוניות, על המפה הוא נראה כמו חלום רטוב ואני מדבר על 999, גזרת הר דב, מתחיל באיזור החניון של הרכבל בחרמון ורץ לאורך הגבול עם לבנון, עד שהוא יורד טיפה דרומה לאיזור קיבוץ דפנה. רק רכיבות טובות ומהנות
 
כביש 999 לא מתאים

בעיקר כי רץ לאורכו טשטוש ואז חלק מהכביש ובקטעים הכי מפחידים עם התהומות של השיאון מדרום מערב, מלוכלך בסחופת של עפר שעפה מהוקנצרטינה הנגררת. בחורף או כשהשלגים מפשירים, כמעט כל פניה רטובה מהפשרה. בקיצור כביש מסוכן מכל בחינה שאתה מעלה על הדעת. אבל יפה מאין כמוהו. אם אתה רוצה כביש נפלא אז הכביש שעלה בזמנו מפיתול החטיפה על 999 לאסטרא. חלום של אופנוענים.
 
למעלה