סרט במתנה

דן1985

New member
עד כמה שישמע מוזר, איילון, אבל קטע מסויים.

כביש איילון אחרי מחלף גלילות, כמובן לא לרדת שם, לכיוון הרצליה, בגלל שכמובן כל הפקקים מסתיימים שם, ומשם אפשר פשוט לטוס בלי לדאוג לשום דבר אחר מעולה גם לרכב, וגם לדו"ג
 

מיצו

New member
זה, ביחד עם כביש הסרגל - באמת מוזר.

מוזר בצורה די קינקית, הרצון הזה לאבד את הרישיון בכוח.
 

דן1985

New member
לא הבנת את כוונתי.

בתור אחד שנמצא בהרצה, ומידי פעם נוסע מראשון לציון להרצליה, זה סיוט כל הפקקים שם, ואז אחרי גלילות, הכביש מתפנה ואפשר לנסוע בצורה חלקה מאוד :) לא חייבים להגזים במהירויות שם, למרות שהרכבים כן עושים את זה ואם לא תופס לי, אז אופציה אחרת לצערי גם כביש יחסית משעמם, אבל חדש ומעולה 431 עוקף את כל ראשון לציון במכה אחת, כביש חדש יחסית, בלי נזקים עדיין, פשוט חוויה לנסוע עליו.
 

ariel00i

New member
שמע, נראה שהבחור מעולם לא עזב

את גוש דן, ושהוא הגיע לקצה הצפוני שלו הוא חשב שהוא קולומבוס שמגלה את אמריקה
דן חביבי הכל בהומור כן ?
 
העליות של פוריה

כביש 767 בין צומת כנרת לצומת אלומות. מאוד טכני, ומאוד כיפי גם בירידה. נסלל מחדש לפני כשנתיים והאספלט לא רע בכלל. רק לשים לב לסיבוב של ה(כמעט)180 מעלות.
 

Taazzz

New member
אם כבר ציינת את כביש 767

שאני מאוד אוהב אז הפנה את תשומת לבך לכביש 7677 שהוא המקביל של 767 מצפון הכביש מתחיל בצומת האכסניה (חוף ברניקי על שפת הכינרת) ומסתיים בפורייה עילית. הכביש הזה הוא פשוט תענוג, לונה פארק אמיתי. לרכב אותו מהר בשבת מוקדם בבוקר, שווה לביקור אצל פסיכולוג יחד עם כביש 886 + 866 מצומת כ"ח לצומת שבע (צומת חנניה) אתה מסודר עד לשבת הבאה.
 

yoyopolanski

New member
כביש 232, מצומת אשכולות לכיוון שדרות

קטע כביש נחמד ביותר, יש בו גם פיתולים קלילים,אבל לא כאלה שמפריעים ליהנות משדרות העצים הצפופות לצד הכביש, והשדות הפתוחים שמאחוריהם. יש בו גם אזורים צרים ומסוכנים קצת, כדאי להיזהר..
 

מפתחSoul

New member
כביש למתחילים

הקטע בדרך לבית אריה. אין לי מושג מה המס' שלו, אבל זה קטע מוכר שהכיר לי אותו שחר. לקח לי המון זמן להביא את עצמי אליו, אבל כשהרגשתי מוכנה, אחרי כמה חודשים ארוכים עם קטנוע HD125, בתקופה מבאסת הלכתי להתרכז במשהו אחר (כדי לא לשבת בבית עם הנרבים). היה ספונטני ותענוג בשביל מסכנה שכמותי... חזרתי לשם עם האופנוע למיני סשן, שוב בספונטניות. לא מיציתי כי הוא עדיין חדש לי ואני לומדת "ללכת". אבל אין ספק שאחזור אליו. לא יודעת אם מישהו הקדים וציין אותו, בכל אופן מומלץ לכל מתחיל
 

מפתחSoul

New member
ואם כבר, אז כבר...

קטע פיצי חמוד-חמוד שאלוהים יודע איך לקרוא לו, נמצא בדרך לנתניה, בין כיכרות, בטוח אנשים מכירים אותו פיתולים באמצע החיים, כמה קצר-ככה חמוד.
שמרתי את השירשור במועדפים.
 

eco29

New member
כביש נס הרים 386

מזכיר את הצפון סיבובים ופיתולים אספלט סביר ובר בהר
 

gamgam

New member
הכביש שמתחיל בחוות שיקמים של אריאל שרון

דרך ק. רוחמה עד בית קמה. ולאופנועי (וטרקטורוני
) שטח - כל אזור ביתרונות רוחמה - שבילים אינסופיים של אושר
 
למעלה