לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2935629,356 עוקבים אודות עסקים

פורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

לצפיה ב-' זהו, יש לנו תחת מברזל!'
זהו, יש לנו תחת מברזל!
<< ההודעה הנוכחית
14/05/2011 | 19:58
100
320
בתחילת דרכנו היינו 15 איש בקבוצה שהתאספה כתוצאה מהקופיקו הפרטי שלי - רכיבה חסרת תכלית אמיתית של 1609 ק"מ במשך תקופה קצרה מ- 24 שעות, ברצף. מסתבר שאני לא הייתי היחיד עם הרעיון הזה, וכאמור לא מעט חבר'ה הביעו עניין בהצטרפות לשיגעון. מסיבות פרקטיות חשבתי להגביל את הקבוצה ללא יותר מ- 10, אבל ככל שעוד ועוד אנשים שלחו לי מסרים, התגבש כאמור המספר 15.

לא היה לנו הרבה זמן. היו הרבה הכנות, גם קבוצתיות, ובעיקר אישיות. ככל שנקפו הימים כך התברר שהמשימה שלכאורה נראית פשוטה, לעלות על הכלי ולתת בגז, מורכבת הרבה יותר. כל אחד הוסיף את התובנות שלו, כל אחד הביא את האביזרים והעזרה שלו, וביחד נוצרה לנו קבוצה שאמנם היתה הטרוגנית למדי בכלים שלה, אבל ביחד פעלנו וחשבנו בראש אחד.

רשימת הציודים נוצרה, כך גם טיפים קטנים שעזרו להפוך את הרכיבה לחלקה יותר. "לא לשכוח להתקשר למוקד הביטחון של חברת האשראי!" הזכירו לי לפני יומיים, והנה עוד דוגמה לטיפ פעוט לכאורה שבלעדיו היה צריך לעשות שמיניות. כך גם כרטיסי ההנחה לדלק שהיו כאלה שהביאו וחלקו בין הרוכבים, חופני האגוזים והשקדים שכולנו נשנשנו במהלך העצירות, ועוד ועוד. הרשימה היתה ארוכה, ויממה לפני היציאה התחושה שלי לפחות היתה שאני ממש לא מוכן לזה.

האופנוע מצד שני היה מוכן למדי, אבל פית המזל (הרע) הכתה בו ושריפה בעמוד תאורה ברחוב פגמה בו ויזואלית. מרגע שהבנתי שפרט לכיעור קל לא נגרם לו נזק מכאני, ושמזג האוויר ההפכפך לא יפריע יותר מדי, החלטתי על אישור יציאה סופי.

בבוקר היציאה אחד המשתתפים הודיע על כך שהוא לא מגיע. נותרנו 14. לנקודת הכינוס הגענו בשלוש וחצי בבוקר, מלאי אדרנלין וקצרים בשינה (אני למשל הספקתי לחטוף רק כשעתיים שינה לפני שיצאתי לדרך). חותמים על טפסים, ממלאים דלק (לא לשכוח את מספר האופנוע על הקבלה!) ויוצאים לדרך באיחור קל לעומת התוכנית המקורית.

אני אכתוב על התלאות, הכאב הפיזי אבל גם על ההנאה שברכיבה הזו בעוד זמן קצר, כיוון שאני בדיוק צריך לצאת מהבית. גם הרגעים הקשים שבהם כמעט ונשרתי שווים התייחסות, ובטח יש גם לשאר החברים הרבה מה לכתוב בנושא. רק אומר שכתוצאה מעייפות החומר אחד המשתתפים החליט לפרוש אחרי כ- 500 ק"מ, ומשתתף אחר פרש בגלל תקלה בצמיג האחורי. מעבר לזה, 12 כלים שונים לגמרי זה מזה, אבל כולם מאופיינים באפס תקלות מכאניות, נעו ורצו על כבישי הארץ במשך קרוב ל- 22 שעות רצופות, משלימות מסע של כ- 1635 ק"מ רצופים.

הנה כמה דברי תודה שאותם כתב The jewish hammer, אחד המשתתפים היקרים, בשינויים קלים (שלי):

"היה לי הכבוד וההנאה, לעמוד באתגר הקשה הזה, עם כל אחד (ואחת!) מכם, חבורה של רוכבים, עם משמעת עצמית, בגרות, אחריות והמון רצון טוב להרים את הפרוייקט הזה.

מוריד את הכובע בפני שי ורוני, שהובילו את המסע הזה, תוך שמירה על כולנו, עם המון דרייב קדימה- אתם זוג נפלא, תשמרו אחד על השניה (ולהיפך), ותמשיכו להיות כך כל חייכם המשותפים- כיף לראות אותכם!!

לך דורון, שלקחת על עצמך את נושא הפינוי הרפואה, שכלל גם פריסה, וליפתח שהקדיש מזמנו וממרצו כדי לסייע במסע ומתוך דאגה לנו הרוכבים , אלומת אור הזרקורים לא מגיעה בד"כ לקצוות הלוגיסטיות, אך הן חשובות לא פחות מקדמת המה, ולעיתים אף יותר ממנה. מחזיק ממך בעיקר על הבגרות להכיר את המגבלות, ובמסגרת המגבלות למצוא את הדרך איך כן להמשיך את המסע עם המון הקרבה של זמן עצירות מועט במיוחד, במקום לחתוך הביתה, אתה פייטר!!!

לך נועם, על הנכונות לשתף בידע וציוד, לסייע ולתת מענה לכל שאלה, נהניתי להכיר אדם אציל במעשיו ודרכו הנעימה כמותך.

עומרי, כל הכבוד גם לך, הרשמת אותי, בכך שלא פרשת בגלל חוסר נסיון, התמודדת ומצאת דרך איך במסגרת האילוצים הקיימים, למצוא פתרון שיאפשר לך להמשיך, מאמין שתברך על כך בעתיד (אחרי שהתחת והגוף יפסיקו לכאוב).

פומי – אתה מוכרז בעיני ככוכב המסע בנושא סיבולת גופנית, לרכב על מכונת האינקוויזיציה הזו לזמן כזה ומאמץ כזה – אף אחד לא סבל כמוך, שאפו על העמידה האיתנה, באמת לא פשוט בכלל!!!

גיא, יגאל, דניאל, מנשה ושחר – נהנתי לרכב איתכם, ותוך כדי גם ללמוד מכל אחד מכם, העוצמה שבקבוצה למשוך את היחיד, זה התנאי שהופך את המסע הבאמת מפרך הזה, לבר יישום.

תודה לכולכם, על כך שרכבתם בצורה בוגרת, שקולה ובטוחה, שמרתם על עצמכם ונזהרתם, ובכך שמרתם על ביטחוני גם. תודה על מצב הרוח, שלא נשבר גם בשעות האחרונות והקשות, שבהן קל לכל אחד להתכנס בתוך עצמו ולהיות חמור סבר. החיוך של כל אחד, החוויות ששיתפנו בדקות הספורות שבהן כן דיברנו במהלך המסע, עזרו לי להמשיך הלאה ולא לחתוך באמצע.

בוודאות אני יכול לומר, שבלעדיכם, לא הייתי יוצא לחוויה שתיזכר אצלי עד תום ימי. הייתם חלק מהחוויה שלי ועשיתם אותה למהנה ומוצלחת, מתוך זה שפשוט השתתפתם בה."

אני חותם על כל מילה, ומוסיף רק:

תודה עצומה לחבר'ה של ריינו טאייר. הוכחתם שוב שאתם פה כדי לעזור וכדי לעשות את ההבדל. תודה תודה ושוב תודה. לא מכיר בעלי עסקים אחרים בתחום שיקומו בערב שישי וינפנפו עבור קבוצת משוגעים עם עיניים טרוטות ותחת תפוס ויפנקו אותם בקבבים משופרים ומדהימים (של ארתור), צלעות מדהימות, טחינה וחצילים קלויים (שוב של ארתור) שלא מהעולם הזה, סלטים, פיתות, ושתיה רבה כיד המלך. באמת, כל הכבוד!

ואחרון חביב אבל לא פחות חשוב - מזג האוויר ומי ששולט בו, תודה על כך שלמרות כל התחזיות מזג האוויר היה פשוט מדהים, טיפת גשם אחת לא ירדה, ורק אחרי הכל כשכבר סיימנו עם האוכל והתמונות הקבוצתיות, רק אז החל טפטוף קליל. תודה גם לך.

מיצו

אופנועים >>
לצפיה ב-''
14/05/2011 | 20:15
7
לצפיה ב-' סחתיין עליכם '
סחתיין עליכם
14/05/2011 | 20:23
18
כבר רוקנתם את מדפי הפרוקטו-גליבנול?
אופנועים >>
לצפיה ב-' איפה התמונות וההוכחות?!'
איפה התמונות וההוכחות?!
14/05/2011 | 20:50
1
17
כל הכבוד חבר'ה!
אופנועים >>
לצפיה ב-'ההוכחות מצורפות'
ההוכחות מצורפות
14/05/2011 | 21:20
39
התמונה שהעלה מיצו היינה הקלטה של הGPS שלי...

בארגז שמאל היה חמ"ל המחשב והחשמל ובארגז ימין היה חדר האוכל.

כרגע אני עם אצבעות ידים תפוסות (שני אצבעות על המנופים כל הנסיעה, גם על הקלאץ) כך שהקלדה היינה עסק קשה.


19 ק"מ מוקלטים ב19:24:33 שעות שמתוכם 17:17:12 שעות של תנועה, כלומר פחות משעתיים הפסקה בכל המסע. מהירות ממוצעת של 84 קמ"ש או 95 קמ"ש לרק זמני הנסיעה מהירות מרבית של XXX (כל אחד ישלים את החסר לפי הבנתו)

גובה מנימלי של -421 מטר וגובה מקסימלי של 1084 מטר, 84% מהמסע היה מישורי (14:46 שעות) 10% מהזמן בטיפוס ו6% מהזמן בירידה.


תודה רבה לכולם, לא בטוח שאם הייתי יוצא לבד הייתי :
1. מכין מסלול כזה מדוגם, כזה ששי אחרי 18 שעות ידע להגיד שיש צומת T וצריך לפנות בה ימינה לפני שדרות
2. מכין תפריט שלא יכביד על הבטן וגם יזין ויחזק את הגוף.
3. נותן את הכוח להמשיך, אני מבטיח לכם שאם בבית קמה היה חדר מלון הייתי נשאר לישון בו.
אופנועים >>
לצפיה ב-'זה היה מחזה מרשים! כל הכבוד!'
זה היה מחזה מרשים! כל הכבוד!
14/05/2011 | 21:00
18
היה תענוג לראות את גיוון הרוכבים והאופנועים.

לא שלקחתי חלק במסע (הלוואי), רק צפיתי מהצד בעצירה הדרומית ביותר.
אופנועים >>
לצפיה ב-'הסיפור שלי (חלק 1 מתוך 2)'
הסיפור שלי (חלק 1 מתוך 2)
14/05/2011 | 21:10
7
83

-"תגיד, אתה בטוח שאתה יודע מה שאתה עושה?", אני שואל את עצמי בשעה 03:00, בדרכי למקום המפגש בסיירים?
ואז ראיתי אותו, את הקופיקו של מיצו. הוא כנראה עבר אלי מתישהו. יהיה בסדר.

לפני שלושה שבועות פרסם מיצו בפורום 8 איזה פוסט שכותרתו "בזבוז נוראי של זמן", ושאל אם יש מישהו שרוצה לעשות "Iron butt" (עכוזי הפלדה? ישבני הרעם? אי אפשר לתרגם). 1,600 ק"מ בפחות מ-24 שעות. רעיון אמריקאי, בטוח אמריקאי. בישראל אין מקום לכל כך הרבה, ואנחנו גם מחשבים עשרונית, אצלנו זה היה יוצא 1,000 ק"מ.
התגובה הראשונה היא מה פתאום? תגיד, מה אני, משוגע? עזוב 'תי באמאש'ך. ובתגובה לאחת השאלות בשרשור הוא הסביר: זה קופיקו. הוא לא יוצא לך מהראש. קופיקו זה שם קוד לכל דבר טפשי שעושים עם אופנוע ועולה הרבה כסף. אגזוזים, חליפת רכיבה ב-12,000 ₪, צביעה חדשה לאופנוע. לך תריב עם קופיקו.
אחרי יומיים מצאתי הודעה שנכתבה בשמי בפורום ובה נכתב שאני מתעניין.
לא זוכר שכתבתי דבר כזה, באמת שלא....
בערב זרקתי לזוגתי שתחיה "תגידי, מה דעתך על מסע של 1,600 ק"מ שצריך להיגמר תוך פחות מ-24 שעות?" היא לא ענתה, אבל הלכה לחפש בגוגל פסיכיאטר טוב; עו"ד לעניייני גירושין; מנעולן והתקשרה לשותף שלי בעסק להודיע לו שירדתי סופית מהפסים. את כל זה, אגב, היא עשתה במקביל.
הדילמה קשה. מצד אחד, אני מאד רוצה. מצד שני, יכולות הרכיבה שלי, איך לומר בלשון המעטה, גרמו לא פעם כאב ראש למדריכים של פרדר. זכור לי שבאחת הפעמים אלי פנגס הראה לי פרסומת של פיג'ו 307 – "אולי תנסה? זה כיף. למה לך אופנוע. זה מסוכן...".
אם אוטיס רדינג עשה 2,000 מייל כדי לשבת על המזח בסן פרנסיסקו, אז אני יכול לעשות חצי מזה, לא? שכחתי שהוא לא היה צריך לעמוד בזמנים ואני כן....
ואז החלו ההכנות, פגישה בערב בת"א, בפגישה אני אומר שאוכל לנסוע אם כל הקבוצה תיסע בדבוקה ולא במהירויות מטורפות. כולם מסכימים, כי גם דורון (שיכונה מעתה והלאה ד' – אות בדויה) מביט מעט בחשש.
מריצים רשימות ציוד ועשרות מיילים עם המסלול. כלומר עם עשרות מסלולים. באיזה שהוא שלב, הפסקתי לקרוא. במקביל, מסע שכנועים ל-"שתחיה". בסוף קופיקו שכנע אותה, למרות שעדיין היה לה מבט מוזר בעיניים. אבל כשהיא שאלה איך בדיוק תעשו 1,600 ק"מ במדינה שאורכה 600 יכולתי להגיד בבטחון מלא שאין לי מושג, פשוט, כל עשרים דקות התחלף המסלול ועוד מייל שהכריז על עצמו "מסלול עדכני, יום רביעי 15:22 גירסה 5.2.3.4 (מחליף את מסלול עדכני, יום רביעי 15:19 גירסה 5.2.3.3 (בתא)" הופיע אצלי במחשב.
בימים שלפני שעת ה-ש' יש תחזית לגשם. הצבעה מהירה קבעה ממשיכים. אני התנגדתי. נראה לי טירוף לעשות דבר כזה בגשם. הסבירו לי שלעשות דבר כזה זה ממילא טירוף.
לאחר לבטים החלטתי שאם כל הקבוצה יוצאת - אצא איתם. במהלך המסע לא ירד גשם והסתבר שכולם צדקו (כשאמרו שעד שנגיע צפונה הגשם ייפסק) ורק אני טעיתי. עדיף.
יום חמישי מכניס את האופנוע לאשפוז, צמיגים חדשים, וקניות של הרגע האחרון.
02:45 יוצא לסיירים. למטה פוגש שליח עיתונים על קטנוע ששואל אותי לאן אני יוצא ואני משיב לו, שאני נוסע לקרוע את הארץ. ואז הוא עונה לי שאחיו אופנוען והוא קרא באיזה פורום שיש קבוצה של אנשים שהולכים לנסוע פעמיים את ישראל הלוך חזור מתישהו. איזה משוגעים, אה? לא עניתי לו אז, אבל מגיעה לך תשובה חביבי. כן, משוגעים בריבוע.
אופנועים >>
לצפיה ב-'חלק 2'
חלק 2
14/05/2011 | 21:10
5
38
אט-אט נאספים כולם בסיירים עם חיוך מרוח על הפרצוף. אז גם אני מגלה שהתיק עם ציוד החורף נותר בבית. אוי, כמה שאצטער על זה בהמשך...
בדיקת נוכחות, כמה מילים ותחילת מסלול, באיחור של 20 דקות. נוסעים דרומה בחושך, בשקט. שיירה של ארבעה-עשר אופנועים בדרך לאילת.
המסלול עקלתון, מנצל היטב את רוחבה של המדינה.
מגיעים לאילת ובמוטושופ מארחים אותנו עם קפה חזק, מאפים ותמיכה מוראלית (לאו דווקא בסדר הזה).
ממשיכים צפונה ומיצו אומר שבכביש הערבה ישנה נוכחות של חברינו תכולי-המדים, ולכן נתאגד כולנו מאחוריו וניסע לאט. מה זה לאט? רק פי 2 ולא פי 4 ממה שצריך.
בחצבה אני פוגש את דני קידר שאומר לי שהוא פורש. לאחר שיחה קצרה הבנתי שצריך הרבה אחריות אישית כדי לומר דבר כזה, בניגוד ללחצה של כל הקבוצה. זו נקודה שדי קרובה לנקודת ההתחלה, כולם עדיין מלאי אדרנלין. בשלב כזה להחליט זה קשה יותר מאשר כעבור 12 שעות. מצריך הרבה היגיון, אחריות וברזל בעמוד השדרה.
די מהר אני מבין שלא אעמוד לאורך זמן בקצב הנסיעה שהקבוצה מכתיבה, ושככל הנראה חלק מהסיכומים המוקדמים "עפו מהחלון" במהלך הנסיעה. מתוך הבנה שהמסע הופך ליותר-ויותר אישי, אני מטכס עצה עם ד', שגם לו קצת קשה. פחות ממה שקשה לי, אבל הוא לא מראה את זה. מרגע זה ואילך, אנו די מנותקים מהקבוצה, יוצאים לפניהם בכל הפסקה, ומגיעים אחריהם. ככה יוצא שההפסקות שלנו הן חצי ממה שהן צריכות להיות.  גם ההחלטות לגבי שינויים במסלול נמסרות לנו במבזקים, ולפעמים לא, כי הקבוצה תספיק להדביק אותנו מתישהו.
אעצור רגע כדי להודות לבחור המדהים הזה, דורון.
במשך כל הרכיבה הוא ניווט, בדק מה שלומי, דאג לשתיה ולחטיפי אנרגיה, למפות ואת כל זה, הוא עושה ברוגע, עם חיוך, כאילו לא עשה עכשיו 1,200 ק"מ.
תודה דורון. בלעדיך, אני בטוח שהייתי פורש ולא מגיע אפילו לחצי.
הק"מ נערמים מצד אחד, 200, 350, 500, ומצד שני גם השעות רצות בקצב רצחני. מעט פחות מ-200 ק"מ בין תדלוק לתדלוק וביניהם רכיבה נטו. מישהו חישב שמתוך 22 שעות, 4 היו בעצירה ו-18 (!) רכבנו. אם זוכרים שאצלנו התקצרו ההפסקות לחצי, יוצא שדורון סחב אותי על גבו במשך קרוב ל-20 שעות.
הגוונים מתחלפים מצהוב-אבק לאפור אורבני, ואז לירוק גלילי. במהלך הנסיעה אני שם לב לתופעה מוזרה שקוראים לה פומי. הבחור רוכב על סופר דיוק קטום, מהסוג שנהיה לך לא-נוח בגוף רק מלהסתכל עליו. אני ודורון כאמור יוצאים רבע שעה לפני כולם (כדי שהם יחכו לנו רק רבע שעה אחר כך...) ובשלב מסוים אני קולט את פומי במראה, עם האופנוע הוא נראה כמו שד טזמני, הוא מאט שניה, לועס פניה מהנוף ונעלם, עד לפניה הבאה ואז דורון אומר לו שהוא פנה הפוך. השד הזה עושה מערבולת ואיכשהו תוך שניה הוא בכיוון הנכון, נעלם לנו עד לצומת הבא, שגם שם הוא פנה לא נכון. וגם שם דורון עוצר לידו, מסביר לו את הטעות בסבלנות, מדריך אותו כיצד לנסוע, דואג שישתה. ובצומת הבא פומי שוב פונה פניה לא נכונה. ככה הוא עבר את כל החצי השני של המסע. נשבע לכם שהוא עשה 3,200 ק"מ ולא 1,600 מרוב פניות לא נכונות.
בגוש חלב דילמה ראשונה. כבר 18:00, עדיין חסרים לנו 600 ק"מ בערך והשקיעה עוד שעה וחצי. מתחיל להיות קר והעליה לרמת הגולן על שלל פניותיה נראית מאיימת.
התייעצות קצרה של הצוות אומרת שאולי נמשיך, אבל נקצר את הפניות.
בשלב מסוים דורון ואני מחליטים להמשיך בלי להמתין לקבוצה. ברמה קר. קור שחודר לעצמות ומקפיא אצבעות. וציוד החורף שלי בבית. זו הפעם היחידה בכל העסק שהיתה לי נקודת שבירה, כשבאמצע הרמה חשבתי לעצור הכל ולנסוע הביתה. בלי לחץ של זמן, בלי חישובי דלק / ק"מ ובלי היסטריה. הביתה ברגוע. לקראת הירידה מרמת הגולן אני רואה שנשארו עוד 400 ומשהו ק"מ. הביתה זה ממילא 200 לפחות, אז סוחבים את היתרה מאיפהשהו. עוצר עם דורון ליד היהודיה ומחליטים להמשיך עם המסלול, אבל בלי הקבוצה. ממילא אנו נטל במהירות שהם נוסעים. נמצא את הדרך להשלים את המסע כזוג והרי את הרגעים הקשים יותר, כבר עברנו.
בדרך פגשנו את ריאל, שחשב "לחתוך" אבל התחרט כשראה את החיוך של דורון והחליט להצטרך אלינו למרות שהיה לו קשה עם האיטיות שבה נסענו. טוב, נו, על FJR חדש הכל נראה אטי.
בגלל קוצר הזמן מוותרים על האירוח של שלום מסטרומבולי ולי זה חבל. התגעגעתי לבחור.
מגיעים לתל עדשים ומגלים שמזרע סגור. מתדלקים ונוסעים עצמאית לכביש 6, שם פגשנו חלק מהקבוצה. אוכלים וממשיכים דרומה, לבית קמה, לבאר שבע וחזרה לאסא דבירה, למפגש מתוכנן ואז מגלים ששכחו להודיע לנו שאין מפגש, כי המקום סגור. לא נורא. ממשיכים לנקודת המפגש ב-"רינו טייר" בת"א, שם אני מגלה שהחבר'ה שם פתחו את העסק שלהם בשישי בלילה ועומדים ומנפנפים (על האש, כן? לא לשלום). וואללה, הפתציעו אותי. לא הרבה בעלי עסקים היו עושים זאת. אז תודה, חבר'ה. מכולנו. שיחקתם אותה.
יאללה, הביתה. מיצו עוד מזכיר את התדלוק האחרון (ולשמור קבלה עם המספר כדי לסגור מעגל).
אמבטיה רותחת ולמיטה, אחרי 25.5 שעות ערות, מתוכן כ-20 על האופנוע.
מסקנות? ייקח עוד זמן. מה שבטוח, שמסע כזה חייב להתנהל עם הרבה הכנות קודם, ובקבוצת רכיבה הומוגנית.
לא היה לי קל, אבל בראייה לאחור, היה מאתגר. והקופיקו? כנראה עבר לכתף של מישהו אחר.
עמרי גוטמן
אופנועים >>
לצפיה ב-'לדורון'
לדורון
14/05/2011 | 21:53
23
בנסיעות בעיקר בצפון, הייתי חייב לסיים קטעים בשביל שיהיה לי יותר זמן לא על האופנוע, והרבה פעמים פשוט המשכתי או ישר או לפניה שאני "רגיל" לפנות ולא לפניה הנכונה.

לא יודע אם שד, אבל כשהגעתי לתחנת הדלק של מירון ולא היה אף אחד, כבר חשבתי שהלכתי בכלל לאיבוד
אז החלטתי שעד שנגיע למרכז, פשוט אסע מאחורי מישהו שיודע את הדרך.
אופנועים >>
לצפיה ב-'כתבת נפלא! ח"ח לדורון שתקתק ועזר'
כתבת נפלא! ח"ח לדורון שתקתק ועזר
14/05/2011 | 22:51
3
27
נשמה של חובש אמיתי! היה לי כבוד לרכוב איתך איש!

כולכם הייתם מעולים, הפגנתם רכיבה אחראית, עד כמה שאפשר לקרוא לכל הטירוף הזה אחריות...

ומילה אחרונה על האדוונצ'ר 990 R שלי: עד כמה היה האופנוע שלי מדהים? הוא היה כל כך מדהים שאחרי 600 ק"מ של רכיבה כמעט רצופה מצאתי את עצמי עוקף את כולם בירידות של סדום ערד, ומוריד את האופנוע לגירוד של המזוודות שלי על הכביש... עד כדי כך מדהים שבכביש הצפון המדהים אחרי 1000 ק"מ רצופים נתתי בכוונה גז כדי להרביץ שוב ושוב ושוב הפניות המטמטמות האלה... עד כדי כך שבעליה צפונה בחזרה מצומת בית קמה התענגתי מהכוח ובתגובה שהמפלץ הזה נותן, וזה אחרי 1550 ק"מ ו-  20שעות של רכיבה... פשוט מכונה מופלאה, ואלמלא הישבן שלי שכאב הייתי ממשיך. אגב,  רק לידיעתכם הערבים האישיים שלי החלו רק ברמת הגולן. עד אז זה זרם.

תודה לכולכם על החוויה.
אופנועים >>
לצפיה ב-'שוב בודק האיות... הכאבים החלו...'
שוב בודק האיות... הכאבים החלו...
14/05/2011 | 22:53
10
לצפיה ב-'סחתיין עליכם'
סחתיין עליכם
15/05/2011 | 09:24
1
26
אהלן חבר'ה,

אצטרף לשרשור קצת באיחור (מאפיין גם את הרכיבה, לא?   ) ואנסה להגיב בהודעה אחת לכולם.
אכן, לא היה קל ולא היה פשוט, אבל בהחלט היה אפשרי.
אני בטוח שללא התמיכה של החבורה המופרעת הזו לא הייתי מסיים והייתי נשאר באילת/ים המלח/כל מקום אחר שראו בו את הים...

למרות שהבאתי איתי אטמי אזניים ומוזיקה על מנת להנעים את הדרך לא השתמשתי באף אחד מהם, וניצלתי את הרכיבה לחשוב על המון דברים, שאת חלקם אשתף איתכם פה.

קצת על עולם האופנועים והאופנוענים:
למרות שחשבתי שאני לא רוכב איטי ושהקורסים אצל גידי שיפרו את יכולות הרכיבה שלי, תמיד יש יותר מהירים ויותר מקצועיים ממני. אני בטוח שארשם שוב לקורסי רכיבה מתקדמת על מנת לתרגל ולשפר את יכולות הרכיבה שלי.
שבאזור ים המלח יש רוחות מטורפות....

קצת על עצמי:
שאני יכול לתפקד אחרי מעט מאוד שעות שינה (3) ולהיות עירני לתקופה מאוד ארוכה גם ללא קפה/רד-בול או משקאות מעוררים אחרים.
שלא רק אני שרוט שיוצא מראש לרכיבה כזו ארוכה בידיעה שאחזור עם כאבים.... ושיש עוד כמה מטורפים כמוני בארץ...

קצת על החבורה המופלאה (והקצת מופרעת הזו... ) :
גיליתי שאני הכי צעיר בגיל ובעל נפח המנוע הכי קטן - כנראה שההתמכרות הזו לא עוברת עם השנים אלא רק מחמירה... צריך לקחת את זה בחשבון...
עמרי - הכרתי בחור מדהים, עם המון כוח רצון, וכל מה שכתבת בהודעה שלך - קבל בחזרה... אין סיכוי שהייתי ממשיך את האתגר הזה לבד או ממשיך לרדוף אחרי החבורה המהירה....
כל החבורה המהירה - התרשמתי מאוד מיכולות הרכיבה, קבלו שאפו! ותיזהרו ביום יום... יש פחיות שרוצות להרוג אותנו....
כולכם - אנשים מקצועיים, חייכנים, מלאי שמחת חיים וחוש הומור משובח ויכולות רכיבה וסיבולת שאין כמותן...

קצת על הארץ: מדהימה בנופיה, בלתי נגמרת, מגוונת, עושה חשק להכיר אותה עוד ועוד...לאו דווקא באופנוע אלא בעיקר דרך הרגליים.


המלצה למטורפים נוספים - אל תצאו לבד ותתגבשו בחבורה, תכירו אחד את השני קצת לפני, תתארגנו ביחד על ציוד, תכירו את התובנות וההמלצות מאלו שניסו לפניכם, ושיהיה בהצלחה!

שנתראה בשמחות!

בברכה,
דורון.
אופנועים >>
לצפיה ב-'אתה אמיתי!'
אתה אמיתי!
15/05/2011 | 10:37
8
לצפיה ב-'תענוג לקרוא '
תענוג לקרוא
15/05/2011 | 03:06
5
לצפיה ב-''
14/05/2011 | 21:25
3
לצפיה ב-'כל הכבוד יישר כוח ! שמעתי מיגאל שהיה מסע -'
כל הכבוד יישר כוח ! שמעתי מיגאל שהיה מסע -
14/05/2011 | 21:37
21
מיוחד במינו.

. בשיחה הקצרה שלנו היום בבוקר { הבן אדם בקושי דיבר }

הבנתי שמדובר בחוויה יוצאת דופן ואכלתי את הלב כל השבת שלא הצטרפתי . . .

מיצו,הבנתי שאתה לא פרייאר בכלל וקיבלתי עוד חיזוק לכך שה V-Strom 1000 הוא אופנוע מעולה.

זה נכון שרכבו עליו בזוג כל הדרך ???

מדהים !
אופנועים >>
לצפיה ב-'פאקינן כואב '
פאקינן כואב
14/05/2011 | 21:39
8
24
תודה למארגנים ולהמשתתפים, וליפתח על הפריסות בדרכים, למוטושופ על האירוח ולריינוטאייר במיוחד שפתחו בלילה בין שישי לשבת בשביל לעשות לנו על האש . אחלה דרך לסיום.

17 שעות רכיבה על דיקט בליסטי ללא שום מיגון רוח במזג אויר קריר, ועוד גשם בדרך הביתה
אופנועים >>
לצפיה ב-' פומי שמעתי שיש פה כמה שרוצים לראות'
פומי שמעתי שיש פה כמה שרוצים לראות
14/05/2011 | 22:01
22
תמונות של התחת אחרי המסע
ואני בטוח שאני לא צריך להזכיר שמות

קבל את אות "האופנוען הכי מזוכיסט" שהכרתי עד כה...
אופנועים >>
לצפיה ב-' מי כמוני יודע כמה זה בטח היה קשה'
מי כמוני יודע כמה זה בטח היה קשה
15/05/2011 | 10:54
6
22
איך הסתדרת עם התדלוקים?
ברצינות, לשם שינוי....
אופנועים >>
לצפיה ב-'האמת, האופנוע שלי גמא יותר דלק מאשר שלו'
האמת, האופנוע שלי גמא יותר דלק מאשר שלו
15/05/2011 | 10:59
3
20
אני מעריך שזה בגלל הארגזים שפגעו באווירודינאמיות שלו שלא היתה משהו מלכתחילה.
אופנועים >>
לצפיה ב-'אבל לך אין בעיה של קיבולת. כל כמה זמן תדלקתם?'
אבל לך אין בעיה של קיבולת. כל כמה זמן תדלקתם?
15/05/2011 | 11:05
1
18
או ליתר דיוק- כל כמה ק"מ תדלקתם?
אופנועים >>
לצפיה ב-'תדלוק בין 150 ל 200 ק"מ (פלוס מינוס).'
תדלוק בין 150 ל 200 ק"מ (פלוס מינוס).
15/05/2011 | 11:32
11
לצפיה ב-'גמע'
גמע
15/05/2011 | 13:32
11
אולי גמא יותר מרחק בזכות מיכל גדול יותר.
אופנועים >>
לצפיה ב-'אין לי מיכל דלק של יריקה וחצי כמו שלך '
אין לי מיכל דלק של יריקה וחצי כמו שלך
15/05/2011 | 11:31
1
15
אל תשכח שיש לי מיכל של 18.5 ליטר (מתוכם 3.5 ליטר רזרבי).
וגם לא רכבנו על הכסכס, כך שעשיתי 1-16, שאין מצב שאני עושה את זה ביום יום או בטיולי סופשבוע.
כמעט כל הזמן על הילוך שישי בסל"ד יחסית נמוך.

הכי הרבה מלאתי 12.9 ליטר אחרי קטע ארוך.

בסופשבוע של טיול "רגיל", אני עושה במקרה הטוב 1-11 או 1-12 לפני שאני מגיע לרזרבי. פה אפילו לא הייתי קרוב.
אופנועים >>
לצפיה ב-'התכוונת שלא רכבתם על הקשקש*'
התכוונת שלא רכבתם על הקשקש*
15/05/2011 | 11:41
6
לצפיה ב-'חולים בראש ועכשיו גם בתחת, שאפו'
חולים בראש ועכשיו גם בתחת, שאפו
14/05/2011 | 21:43
8
לצפיה ב-' מעולה. עכשיו תעשה את זה על אינובה '
מעולה. עכשיו תעשה את זה על אינובה
14/05/2011 | 21:45
7
לצפיה ב-'כבוד'
כבוד
14/05/2011 | 21:59
4
לצפיה ב-'היה מעולה!!לא יודע למה אבל התחת לא כואב'
היה מעולה!!לא יודע למה אבל התחת לא כואב
14/05/2011 | 22:04
1
18
חוץ מזה כואב לי כל הגוף

הנה לינק לתמונות מפלאפון בפייסבוק

אופנועים >>
כתובות אינטרנט מצורפות:
לצפיה ב-'תיכף יבוא אהוד א1 ויסביר לך למה לא כואב לך.'
תיכף יבוא אהוד א1 ויסביר לך למה לא כואב לך.
14/05/2011 | 22:07
14
לצפיה ב-'ואני מתנצל ששכחתי להגיד תודה לינון'
ואני מתנצל ששכחתי להגיד תודה לינון
14/05/2011 | 22:24
1
23
העייפות, אני מתנצל מאוד.

תודה רבה לימון ממוטושופ אילת על האירוח הנדיב בשעת הבוקר המוקדמת. זה היה ממש מציל חיים ומחייה נפשות, נתן את הכוח להמשיך על כביש הערבה הארוך והמונוטוני. תודה רבה אח שלי,  יש לך אחלה עסק!
אופנועים >>
לצפיה ב-'בודק האיות המחורבן... ינון כמובן... סליחה'
בודק האיות המחורבן... ינון כמובן... סליחה
14/05/2011 | 22:27
7
לצפיה ב-''
14/05/2011 | 22:29
3
לצפיה ב-'BEEN THERE - DONE THAT'
BEEN THERE - DONE THAT
14/05/2011 | 22:57
16
מאמץ גופני אדיר אך יותר מכך, מאמץ מנטלי מאתגר באופן בלתי רגיל.
22 שעות של רכיבה אינטנסיבית, עם ריכוז מירבי, במעברי אקלים אינטנסיבים, בין לילה מדברי, לבין צהריים בבקעה,עד לערב צפוני ברמת הגולן, וכניסה ללילה שני בדרום הארץ.

סוגי כבישים שונים, עומסי תנועה משתנים, תוואי כבישים מצריכים עירנות ותפעול האופנוע בצורה אינטנסיבית עד אגרסיבית, והצורך להיות במיטבך בשעה החמישית בכביש סדום ערד, ובאותה המידה בשעה התשיעית בכביש החוף העמוס בתנועה, וגם בשעה ה- 18 בכבישי רמת הגולן המפותלים, כמו בשעה השלישית בירידות לאילת.

לא קל בכלל, יש יגידו קשה ויש כאלו שגם יגידו "בלתי אפשרי".
22 שעות עם על הראש, אתה עם עצמך, לבד, עם המחשבות , עם החששות, עם ההתמודדויות, עם הרצון לעצור הכל ולהפסיק את הסבל הבאמת מיותר הזה מצד אחד, לבין הרצון להוכיח לעצמך, שאם האחרים עומדים בזה, אין סיבה שאתה לא מהצד השני.
בין הרצון הטבעי לא להתאמץ מעבר לנדרש ובטח שלא ברמה הזו, לבין הידיעה שלקחת על עצמך אתגר, ואתה יודע בתוכך, שכל וויתור, הוא תוצאה של עצלות וחולשת אופי נטו.

אך בשבילי, זו היתה חוויה של ONCE IN A LIFE TIME , שעכשיו, עם התשישות שתגמר רק בעוד שלושה ימים, אני יכול לומר: אחד מרגעי השיא שסיפק לי אופנוע בחיי.

כפי שכתבתי בתפוצת מייל של הקבוצה שהתגבשה ופורסם בהודעה של מיצו, הערכתי לחברים המשתתפים והתומכים, בלי האלמנט החברתי, לא הייתי עומד באתגר, קל וחומר שלא הייתי עושה את הקילומטר הראשון..

כשאתה עוצר את האופנוע בסוף, ויודע שזהו זה נגמר עשית את זה
תחושת התעלות הרוח והנפש, תחושת הנצחון, ושביעות הרצון - אין תחליף לרגע המזוקק הזהשל הנאה עילאית.

אין יותר כיף, מלראות, קבוצה של אנשים (בינהם אישתי שהפכה עולמות וחיכתה לי בנקודת הסיום), שבשעה 1:30 בליל שישי, שפתחו את המקום, הטריחו את עצמם והגיעו לכבודנו, כדי לקבל את פנינו, לעודד, לחייך, לשאול "איך היה?", להביע הערכה על המאמץ והעמידה באתגר הקשה הזה, ולהכין לנו ארוחת סיום מכל הלב והמנגל, מתוך רצון טוב והנאה משותפת בהנאתנו, בשבילנו זה היה "המון"- תודה לריינו טאייר.
לא פחות מכך, "מוטושופ" באילת, שאירח עם מאפים קפה ושתיה קרה, ופתח את בית העסק שלו בפנינו, כאילו היה ביתנו אנו, הערכתנו המלאה ותודתנו, לא מתקבל כמובן מאליו.

ובשורה התחתונה:  
זה היה וואחד פאקן סשן רכיבה
אופנועים >>
לצפיה ב-'כבוד!...מקנא '
כבוד!...מקנא
14/05/2011 | 23:14
1
16
בכוונה עשיתם את זה באמצע ההרצה שלי
אופנועים >>
לצפיה ב-'Bravo לכולכם.'
Bravo לכולכם.
15/05/2011 | 00:55
2
לצפיה ב-'נקודת ההתחלה'
נקודת ההתחלה
14/05/2011 | 23:32
27
37
לצפיה ב-'הזריחה בדרך למצפה רמון'
הזריחה בדרך למצפה רמון
14/05/2011 | 23:36
24
29
לצפיה ב-'בדרך לאילת'
בדרך לאילת
14/05/2011 | 23:37
22
28
לצפיה ב-'גבי נהנה, על אופנוע שכזה הוא צחק כל הדרך...'
גבי נהנה, על אופנוע שכזה הוא צחק כל הדרך...
14/05/2011 | 23:38
21
31
לצפיה ב-'גם גיא נהנה'
גם גיא נהנה
14/05/2011 | 23:39
20
26
לצפיה ב-'גם נועם נהנה'
גם נועם נהנה
14/05/2011 | 23:42
19
38
לצפיה ב-'גם אני, מאוד מאוד נהנה'
גם אני, מאוד מאוד נהנה
14/05/2011 | 23:43
18
26
חבל שהתמונה לא ממורכזת. רוני, לתשומת ליבך בפעם הבאה. מקצה שיפורים בשבוע הבא.
אופנועים >>
לצפיה ב-'גם דניאל, בשלב הזה, עוד נהנה'
גם דניאל, בשלב הזה, עוד נהנה
14/05/2011 | 23:46
17
25
לצפיה ב-'שי ורוני נהנים'
שי ורוני נהנים
14/05/2011 | 23:47
16
25
כבוד רב לרוני, אין ספק, לדעתי הרבה יותר קשה מאשר לרכוב בעצמך.
אופנועים >>
לצפיה ב-'מנסים לארגן תמונה בטאבה'
מנסים לארגן תמונה בטאבה
14/05/2011 | 23:48
15
26
לצפיה ב-'והנה היא, תמונה קבוצתית בטאבה'
והנה היא, תמונה קבוצתית בטאבה
14/05/2011 | 23:49
14
28
לצפיה ב-'במוטושופ אילת... ינון, יצאת תותח!'
במוטושופ אילת... ינון, יצאת תותח!
14/05/2011 | 23:51
13
42
בשלב הזה אנחנו מתחילים להבין שעברנו רק כחמישית מהמרחק...
אופנועים >>
לצפיה ב-'מנשה מחייך, אבל פה הוא כבר יודע '
מנשה מחייך, אבל פה הוא כבר יודע
14/05/2011 | 23:56
12
26
לצפיה ב-'הצמיג האחורי שלו גמר את חייו'
הצמיג האחורי שלו גמר את חייו
14/05/2011 | 23:57
11
37
מפה, רכיבה רגוע הביתה. מנשה, בשבוע הבא שוב?
אופנועים >>
לצפיה ב-'שחר ויגאל מתארגנים על הציוד בדימונה'
שחר ויגאל מתארגנים על הציוד בדימונה
15/05/2011 | 00:01
9
27
לצפיה ב-'ריאל שהצטרף ברגע האחרון על ה- FJR המפנק שלו'
ריאל שהצטרף ברגע האחרון על ה- FJR המפנק שלו
15/05/2011 | 00:01
8
26
לצפיה ב-'קבוצתית לפני היציאה מדימונה. '
קבוצתית לפני היציאה מדימונה.
15/05/2011 | 00:03
7
22
מחייכים עדיין, למרות שאנחנו מבינים שבשלב הזה עברנו בקושי שליש מהמרחק.
אופנועים >>
לצפיה ב-'יגאל אחרי ירידות סדום ערד'
יגאל אחרי ירידות סדום ערד
15/05/2011 | 00:07
6
44
לצפיה ב-'וזה הקטום שלי'
וזה הקטום שלי
15/05/2011 | 00:07
5
28
לצפיה ב-'ריאל ונועם אחרי סדום ערד'
ריאל ונועם אחרי סדום ערד
15/05/2011 | 00:08
4
30
נועם התגלה כתחנת כוח מעופפת, מתדלק לכולנו את הסמארטפונים ללא שום בעיה.
אופנועים >>
לצפיה ב-'מיצו מול ים המלח, אחרי עין גדי'
מיצו מול ים המלח, אחרי עין גדי
15/05/2011 | 00:10
3
20
לצפיה ב-'מתארגנים על תיעוד חשבוניות בכל תדלוק'
מתארגנים על תיעוד חשבוניות בכל תדלוק
15/05/2011 | 00:13
2
31
10 תדלוקים של פול טנק לרובנו, לא הולך ברגל.
אופנועים >>
לצפיה ב-'תצלום רבע-קבוצתי בעליה למג'דל שמס'
תצלום רבע-קבוצתי בעליה למג'דל שמס
15/05/2011 | 00:16
1
28
בשלב הזה הקבוצה התפצלה ל- 3, עד לריכוז מחדש ביער אודם. החשיכה עמדה לרדת, והכאבים היו בשיאם.
אופנועים >>
לצפיה ב-'סיום, ריינו טאייר, שתיים ומשהו בלילה'
סיום, ריינו טאייר, שתיים ומשהו בלילה
15/05/2011 | 00:19
31
כאן החיוכים הם של סיפוק וידיעה שזה מאחורינו. בחוץ ארתור מתקתק קבבים משופרים להפליא וצלעות שנמסות בפה, ועוד מעט יתחיל הגשם שהצלחנו לחמוק ממנו במשך כל היום.

סיום נפלא.

יש עוד תמונות אצל שאר החבר'ה, מקווה שיעלו בקרוב.
אופנועים >>
לצפיה ב-'"....וצמיגים, ואם יש ספק, אז אין ספק ...'
"....וצמיגים, ואם יש ספק, אז אין ספק ...
15/05/2011 | 00:02
26
ומחליפים אותם ללא כאב לב."
כך במפורש נסגר בהכנות ונכתב במייל המקדים.

על זה ליפול יא-מנשה
אופנועים >>
לצפיה ב-' על התמונה'
על התמונה
15/05/2011 | 16:05
5
לצפיה ב-'כאן אנחנו עוד מחייכים.... '
כאן אנחנו עוד מחייכים....
15/05/2011 | 01:23
12
לצפיה ב-'גם PUMI גידל כוס...?'
גם PUMI גידל כוס...?
15/05/2011 | 11:02
7
לצפיה ב-'זה השרשור הכי גיי שראיתי מאז ומעולם'
זה השרשור הכי גיי שראיתי מאז ומעולם
15/05/2011 | 00:07
22
בפורום

ובכן חברים - גאווה!
אופנועים >>
לצפיה ב-'רק הכותרת... חשבתי לרגע שקצב כתב את זה...'
רק הכותרת... חשבתי לרגע שקצב כתב את זה...
15/05/2011 | 00:46
9
לצפיה ב-''
15/05/2011 | 01:11
2
לצפיה ב-' 14X'
14X
15/05/2011 | 01:54
10
12
כל הכבוד לכולכם, עשיתם לי חשק.

בועז
אביב

אני מניח שלרדת כרגע לפירמידות זה לא הדבר הכי חכם לעשות, אז מה עם איזה איירון באט?

אופנועים >>
לצפיה ב-'אל ת'טריף לי ת'קופיקו.. '
אל ת'טריף לי ת'קופיקו..
15/05/2011 | 08:36
8
13
אתה יודע שזה לא קשה.. כבר עשינו את זה
אופנועים >>
לצפיה ב-'אני מוכן, אבל עם קטנועי 125. שיהיה מעניין '
אני מוכן, אבל עם קטנועי 125. שיהיה מעניין
15/05/2011 | 08:42
6
7
לצפיה ב-'ושיהיו בהרצה'
ושיהיו בהרצה
15/05/2011 | 08:54
11
שיהיה עוד יותר מעניין
אופנועים >>
לצפיה ב-'אבל האם אתם חושבים שעם קטנועי 125'
אבל האם אתם חושבים שעם קטנועי 125
15/05/2011 | 09:19
4
15
יש מצב לסיים מרחק של 1609 ק"מ בפרק זמן שלא יעלה על 24 שעות? גם לנו היה קשה, איך זה יהיה על קטנוע שהמהירות הממוצעת שלו נמוכה באופן משמעותי? מבחינה מכאנית סביר לוודאי שלא תהיה בעיה.
אופנועים >>
לצפיה ב-'מה בעיה נוסעים על 67.3 קמ"ש '
מה בעיה נוסעים על 67.3 קמ"ש
15/05/2011 | 09:50
7
לצפיה ב-'אולי בהרכבה; אחד נוהג אחד נח... '
אולי בהרכבה; אחד נוהג אחד נח...
15/05/2011 | 11:06
2
14
ת'אמת, חשבתי כבר מזמן לשחזר את המסע סובב המדינה שעשה טל"ש עם הסניאנג אלפא 125
עם קטנועים בנפח הזה, לכבודו ולזכרו.
אולי אהוד או אספן כפייתי אחר ישלוף את גליון מוטו הרלוונטי מהבוידעם...  ~1990+-
אופנועים >>
לצפיה ב-'אבל אז תקבל רק תעודת של Aluminum butt'
אבל אז תקבל רק תעודת של Aluminum butt
15/05/2011 | 17:27
1
7
לצפיה ב-'לפחות התחת שלו לא יחליד'
לפחות התחת שלו לא יחליד
15/05/2011 | 18:37
10
לצפיה ב-'עשינו, אבל פחות קשה'
עשינו, אבל פחות קשה
15/05/2011 | 10:08
8
גם אני חשבתי בהתחלה שמה שעשינו מאד דומה, אבל אחרי קריאת התיאורים של מיצו ועמרי, הבנתי שאנחנו עשינו את זה הרבה יותר באיזי.
אל תשכח שרכבנו כ-400 קילומטר פחות, בזמן כולל של כ-30 שעות, מה שנתן לנו כמה שעות שינה באילת ועוד כשעה וחצי של הפסקה וארוחה טובה בדגי דפנה + זמן לשכשוכים נעימים ומשיבי נפש בים סוף ובכנרת.
אופנועים >>
לצפיה ב-'אחרי ההרצה גם אני בפנים...'
אחרי ההרצה גם אני בפנים...
15/05/2011 | 08:49
4
לצפיה ב-'יפה...אבל מה היתה המטרה???'
יפה...אבל מה היתה המטרה???
15/05/2011 | 02:31
6
8
לצפיה ב-'"רכיבה חסרת תכלית אמיתית"'
"רכיבה חסרת תכלית אמיתית"
15/05/2011 | 02:36
13
סליחה. הפרעות קשב וריכוז שלום, במה אפשר להפריע...



לא אמרתי כלום
אופנועים >>
לצפיה ב-'המטרה שיהיה להם תחת מברזל,כלומר להקשות על'
המטרה שיהיה להם תחת מברזל,כלומר להקשות על
15/05/2011 | 08:51
4
24
לצפיה ב-''
15/05/2011 | 10:45
2
לצפיה ב-''
15/05/2011 | 15:42
7
לצפיה ב-''
16/05/2011 | 01:41
2
לצפיה ב-''
16/05/2011 | 12:03
2
לצפיה ב-' יש כבוד '
יש כבוד
15/05/2011 | 09:32
3
לצפיה ב-'סחטיין ענק כל הכבוד לכם'
סחטיין ענק כל הכבוד לכם
15/05/2011 | 13:23
3
2
לצפיה ב-'כמובן תודה על הנכונות לעזור, אבל כשהגענו'
כמובן תודה על הנכונות לעזור, אבל כשהגענו
15/05/2011 | 13:28
2
14
לנהריה הזמן היה קצר מאוד ופרט לתמונה קטנה בראש הנקרה לא עצרנו אפילו לא לפיפי.
אופנועים >>
לצפיה ב-'אם זה כך אני שומר לכם מקום.'
אם זה כך אני שומר לכם מקום.
15/05/2011 | 13:34
1
12
למתי שתגיעו לנהריה ותרצו להיתפנק אצלי בקליניקה
אופנועים >>
לצפיה ב-''
15/05/2011 | 13:35
7
משועממים
אופנועים >>
לצפיה ב-' -גם אני רוצה!'
-גם אני רוצה!
15/05/2011 | 14:25
7
כולה יומיים, לא הייתי פה ופספסתי...
אופנועים >>
לצפיה ב-'וואו. כל הכבוד '
וואו. כל הכבוד
15/05/2011 | 14:26
6
וכמו שכתבתי לך באלבום תמונות בפייסבוק:
כנראה שיש לך וואחד קופיקו אם הצלחת לסחוב כל כך הרבה אנשים איתך להרפתקאה הזו

נראה שהיה לא רק חווייתי אלא גם מרגש.
אופנועים >>
לצפיה ב-'תשגיחו שלא יחליד'
תשגיחו שלא יחליד
15/05/2011 | 14:32
8
לצפיה ב-''
15/05/2011 | 15:23
1
לצפיה ב-''
15/05/2011 | 15:32
1
2
לצפיה ב-'חבל שלא באת...'
חבל שלא באת...
15/05/2011 | 16:53
5
לצפיה ב-' מעורר יראת כבוד לחלקים מסויימים בגופכם'
מעורר יראת כבוד לחלקים מסויימים בגופכם
15/05/2011 | 16:35
28
שמחה לשמוע שאלוהי מזג האויר היה לצידכם, למרות כל מה שהיה חזוי.
אופנועים >>
לצפיה ב-'סחתיין עליכם '
סחתיין עליכם
15/05/2011 | 17:35
1
5
לצפיה ב-'כל הכבוד!!'
כל הכבוד!!
17/05/2011 | 15:54
4
גם אני רוצה
אופנועים >>
לצפיה ב-'הייתי בטוח שאתם תיירים- עברתי מולכם ביום שישי'
הייתי בטוח שאתם תיירים- עברתי מולכם ביום שישי
17/05/2011 | 16:18
15
חזרתי מעין גדי

כל המזודות על האופנועים, נראו כמו אופנועים מחו"ל

כשראיתי את הלוחית זיהוי, אמרתי איזה מתלהבים.

כלך הכבוד לכם.
אופנועים >>

הודעות אחרונות

18:16 | 14.03.20 dordor102
15:11 | 09.03.20 ariel inger
16:05 | 04.03.20 Boone
12:12 | 18.02.20 מיצו
08:50 | 10.02.20 dordor102
21:25 | 04.02.20 Artanis
14:10 | 04.01.20 noy fb 22
10:09 | 26.12.19 hilamen
17:36 | 24.12.19 zar331
18:51 | 14.12.19 sivanez

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ