זהו, יש לנו תחת מברזל!

מיצו

New member
../images/Emo88.gif זהו, יש לנו תחת מברזל!

בתחילת דרכנו היינו 15 איש בקבוצה שהתאספה כתוצאה מהקופיקו הפרטי שלי - רכיבה חסרת תכלית אמיתית של 1609 ק"מ במשך תקופה קצרה מ- 24 שעות, ברצף. מסתבר שאני לא הייתי היחיד עם הרעיון הזה, וכאמור לא מעט חבר'ה הביעו עניין בהצטרפות לשיגעון. מסיבות פרקטיות חשבתי להגביל את הקבוצה ללא יותר מ- 10, אבל ככל שעוד ועוד אנשים שלחו לי מסרים, התגבש כאמור המספר 15. לא היה לנו הרבה זמן. היו הרבה הכנות, גם קבוצתיות, ובעיקר אישיות. ככל שנקפו הימים כך התברר שהמשימה שלכאורה נראית פשוטה, לעלות על הכלי ולתת בגז, מורכבת הרבה יותר. כל אחד הוסיף את התובנות שלו, כל אחד הביא את האביזרים והעזרה שלו, וביחד נוצרה לנו קבוצה שאמנם היתה הטרוגנית למדי בכלים שלה, אבל ביחד פעלנו וחשבנו בראש אחד. רשימת הציודים נוצרה, כך גם טיפים קטנים שעזרו להפוך את הרכיבה לחלקה יותר. "לא לשכוח להתקשר למוקד הביטחון של חברת האשראי!" הזכירו לי לפני יומיים, והנה עוד דוגמה לטיפ פעוט לכאורה שבלעדיו היה צריך לעשות שמיניות. כך גם כרטיסי ההנחה לדלק שהיו כאלה שהביאו וחלקו בין הרוכבים, חופני האגוזים והשקדים שכולנו נשנשנו במהלך העצירות, ועוד ועוד. הרשימה היתה ארוכה, ויממה לפני היציאה התחושה שלי לפחות היתה שאני ממש לא מוכן לזה. האופנוע מצד שני היה מוכן למדי, אבל פית המזל (הרע) הכתה בו ושריפה בעמוד תאורה ברחוב פגמה בו ויזואלית. מרגע שהבנתי שפרט לכיעור קל לא נגרם לו נזק מכאני, ושמזג האוויר ההפכפך לא יפריע יותר מדי, החלטתי על אישור יציאה סופי. בבוקר היציאה אחד המשתתפים הודיע על כך שהוא לא מגיע. נותרנו 14. לנקודת הכינוס הגענו בשלוש וחצי בבוקר, מלאי אדרנלין וקצרים בשינה (אני למשל הספקתי לחטוף רק כשעתיים שינה לפני שיצאתי לדרך). חותמים על טפסים, ממלאים דלק (לא לשכוח את מספר האופנוע על הקבלה!) ויוצאים לדרך באיחור קל לעומת התוכנית המקורית. אני אכתוב על התלאות, הכאב הפיזי אבל גם על ההנאה שברכיבה הזו בעוד זמן קצר, כיוון שאני בדיוק צריך לצאת מהבית. גם הרגעים הקשים שבהם כמעט ונשרתי שווים התייחסות, ובטח יש גם לשאר החברים הרבה מה לכתוב בנושא. רק אומר שכתוצאה מעייפות החומר אחד המשתתפים החליט לפרוש אחרי כ- 500 ק"מ, ומשתתף אחר פרש בגלל תקלה בצמיג האחורי. מעבר לזה, 12 כלים שונים לגמרי זה מזה, אבל כולם מאופיינים באפס תקלות מכאניות, נעו ורצו על כבישי הארץ במשך קרוב ל- 22 שעות רצופות, משלימות מסע של כ- 1635 ק"מ רצופים. הנה כמה דברי תודה שאותם כתב The jewish hammer, אחד המשתתפים היקרים, בשינויים קלים (שלי): "היה לי הכבוד וההנאה, לעמוד באתגר הקשה הזה, עם כל אחד (ואחת!) מכם, חבורה של רוכבים, עם משמעת עצמית, בגרות, אחריות והמון רצון טוב להרים את הפרוייקט הזה. מוריד את הכובע בפני שי ורוני, שהובילו את המסע הזה, תוך שמירה על כולנו, עם המון דרייב קדימה- אתם זוג נפלא, תשמרו אחד על השניה (ולהיפך), ותמשיכו להיות כך כל חייכם המשותפים- כיף לראות אותכם!! לך דורון, שלקחת על עצמך את נושא הפינוי הרפואה, שכלל גם פריסה, וליפתח שהקדיש מזמנו וממרצו כדי לסייע במסע ומתוך דאגה לנו הרוכבים , אלומת אור הזרקורים לא מגיעה בד"כ לקצוות הלוגיסטיות, אך הן חשובות לא פחות מקדמת המה, ולעיתים אף יותר ממנה. מחזיק ממך בעיקר על הבגרות להכיר את המגבלות, ובמסגרת המגבלות למצוא את הדרך איך כן להמשיך את המסע עם המון הקרבה של זמן עצירות מועט במיוחד, במקום לחתוך הביתה, אתה פייטר!!! לך נועם, על הנכונות לשתף בידע וציוד, לסייע ולתת מענה לכל שאלה, נהניתי להכיר אדם אציל במעשיו ודרכו הנעימה כמותך. עומרי, כל הכבוד גם לך, הרשמת אותי, בכך שלא פרשת בגלל חוסר נסיון, התמודדת ומצאת דרך איך במסגרת האילוצים הקיימים, למצוא פתרון שיאפשר לך להמשיך, מאמין שתברך על כך בעתיד (אחרי שהתחת והגוף יפסיקו לכאוב). פומי – אתה מוכרז בעיני ככוכב המסע בנושא סיבולת גופנית, לרכב על מכונת האינקוויזיציה הזו לזמן כזה ומאמץ כזה – אף אחד לא סבל כמוך, שאפו על העמידה האיתנה, באמת לא פשוט בכלל!!! גיא, יגאל, דניאל, מנשה ושחר – נהנתי לרכב איתכם, ותוך כדי גם ללמוד מכל אחד מכם, העוצמה שבקבוצה למשוך את היחיד, זה התנאי שהופך את המסע הבאמת מפרך הזה, לבר יישום. תודה לכולכם, על כך שרכבתם בצורה בוגרת, שקולה ובטוחה, שמרתם על עצמכם ונזהרתם, ובכך שמרתם על ביטחוני גם. תודה על מצב הרוח, שלא נשבר גם בשעות האחרונות והקשות, שבהן קל לכל אחד להתכנס בתוך עצמו ולהיות חמור סבר. החיוך של כל אחד, החוויות ששיתפנו בדקות הספורות שבהן כן דיברנו במהלך המסע, עזרו לי להמשיך הלאה ולא לחתוך באמצע. בוודאות אני יכול לומר, שבלעדיכם, לא הייתי יוצא לחוויה שתיזכר אצלי עד תום ימי. הייתם חלק מהחוויה שלי ועשיתם אותה למהנה ומוצלחת, מתוך זה שפשוט השתתפתם בה." אני חותם על כל מילה, ומוסיף רק: תודה עצומה לחבר'ה של ריינו טאייר. הוכחתם שוב שאתם פה כדי לעזור וכדי לעשות את ההבדל. תודה תודה ושוב תודה. לא מכיר בעלי עסקים אחרים בתחום שיקומו בערב שישי וינפנפו עבור קבוצת משוגעים עם עיניים טרוטות ותחת תפוס ויפנקו אותם בקבבים משופרים ומדהימים (של ארתור), צלעות מדהימות, טחינה וחצילים קלויים (שוב של ארתור) שלא מהעולם הזה, סלטים, פיתות, ושתיה רבה כיד המלך. באמת, כל הכבוד! ואחרון חביב אבל לא פחות חשוב - מזג האוויר ומי ששולט בו, תודה על כך שלמרות כל התחזיות מזג האוויר היה פשוט מדהים, טיפת גשם אחת לא ירדה, ורק אחרי הכל כשכבר סיימנו עם האוכל והתמונות הקבוצתיות, רק אז החל טפטוף קליל. תודה גם לך. מיצו
 
ההוכחות מצורפות

התמונה שהעלה מיצו היינה הקלטה של הGPS שלי... בארגז שמאל היה חמ"ל המחשב והחשמל ובארגז ימין היה חדר האוכל. כרגע אני עם אצבעות ידים תפוסות (שני אצבעות על המנופים כל הנסיעה, גם על הקלאץ) כך שהקלדה היינה עסק קשה. 19 ק"מ מוקלטים ב19:24:33 שעות שמתוכם 17:17:12 שעות של תנועה, כלומר פחות משעתיים הפסקה בכל המסע. מהירות ממוצעת של 84 קמ"ש או 95 קמ"ש לרק זמני הנסיעה מהירות מרבית של XXX (כל אחד ישלים את החסר לפי הבנתו) גובה מנימלי של -421 מטר וגובה מקסימלי של 1084 מטר, 84% מהמסע היה מישורי (14:46 שעות) 10% מהזמן בטיפוס ו6% מהזמן בירידה. תודה רבה לכולם, לא בטוח שאם הייתי יוצא לבד הייתי : 1. מכין מסלול כזה מדוגם, כזה ששי אחרי 18 שעות ידע להגיד שיש צומת T וצריך לפנות בה ימינה לפני שדרות 2. מכין תפריט שלא יכביד על הבטן וגם יזין ויחזק את הגוף. 3. נותן את הכוח להמשיך, אני מבטיח לכם שאם בבית קמה היה חדר מלון הייתי נשאר לישון בו.
 

Mיסטריון

New member
זה היה מחזה מרשים! כל הכבוד!

היה תענוג לראות את גיוון הרוכבים והאופנועים. לא שלקחתי חלק במסע (הלוואי), רק צפיתי מהצד בעצירה הדרומית ביותר.
 

omkgu

New member
הסיפור שלי (חלק 1 מתוך 2)

-"תגיד, אתה בטוח שאתה יודע מה שאתה עושה?", אני שואל את עצמי בשעה 03:00, בדרכי למקום המפגש בסיירים? ואז ראיתי אותו, את הקופיקו של מיצו. הוא כנראה עבר אלי מתישהו. יהיה בסדר. לפני שלושה שבועות פרסם מיצו בפורום 8 איזה פוסט שכותרתו "בזבוז נוראי של זמן", ושאל אם יש מישהו שרוצה לעשות "Iron butt" (עכוזי הפלדה? ישבני הרעם? אי אפשר לתרגם). 1,600 ק"מ בפחות מ-24 שעות. רעיון אמריקאי, בטוח אמריקאי. בישראל אין מקום לכל כך הרבה, ואנחנו גם מחשבים עשרונית, אצלנו זה היה יוצא 1,000 ק"מ. התגובה הראשונה היא מה פתאום? תגיד, מה אני, משוגע? עזוב 'תי באמאש'ך. ובתגובה לאחת השאלות בשרשור הוא הסביר: זה קופיקו. הוא לא יוצא לך מהראש. קופיקו זה שם קוד לכל דבר טפשי שעושים עם אופנוע ועולה הרבה כסף. אגזוזים, חליפת רכיבה ב-12,000 ₪, צביעה חדשה לאופנוע. לך תריב עם קופיקו. אחרי יומיים מצאתי הודעה שנכתבה בשמי בפורום ובה נכתב שאני מתעניין. לא זוכר שכתבתי דבר כזה, באמת שלא.... בערב זרקתי לזוגתי שתחיה "תגידי, מה דעתך על מסע של 1,600 ק"מ שצריך להיגמר תוך פחות מ-24 שעות?" היא לא ענתה, אבל הלכה לחפש בגוגל פסיכיאטר טוב; עו"ד לעניייני גירושין; מנעולן והתקשרה לשותף שלי בעסק להודיע לו שירדתי סופית מהפסים. את כל זה, אגב, היא עשתה במקביל. הדילמה קשה. מצד אחד, אני מאד רוצה. מצד שני, יכולות הרכיבה שלי, איך לומר בלשון המעטה, גרמו לא פעם כאב ראש למדריכים של פרדר. זכור לי שבאחת הפעמים אלי פנגס הראה לי פרסומת של פיג'ו 307 – "אולי תנסה? זה כיף. למה לך אופנוע. זה מסוכן...". אם אוטיס רדינג עשה 2,000 מייל כדי לשבת על המזח בסן פרנסיסקו, אז אני יכול לעשות חצי מזה, לא? שכחתי שהוא לא היה צריך לעמוד בזמנים ואני כן.... ואז החלו ההכנות, פגישה בערב בת"א, בפגישה אני אומר שאוכל לנסוע אם כל הקבוצה תיסע בדבוקה ולא במהירויות מטורפות. כולם מסכימים, כי גם דורון (שיכונה מעתה והלאה ד' – אות בדויה) מביט מעט בחשש. מריצים רשימות ציוד ועשרות מיילים עם המסלול. כלומר עם עשרות מסלולים. באיזה שהוא שלב, הפסקתי לקרוא. במקביל, מסע שכנועים ל-"שתחיה". בסוף קופיקו שכנע אותה, למרות שעדיין היה לה מבט מוזר בעיניים. אבל כשהיא שאלה איך בדיוק תעשו 1,600 ק"מ במדינה שאורכה 600 יכולתי להגיד בבטחון מלא שאין לי מושג, פשוט, כל עשרים דקות התחלף המסלול ועוד מייל שהכריז על עצמו "מסלול עדכני, יום רביעי 15:22 גירסה 5.2.3.4 (מחליף את מסלול עדכני, יום רביעי 15:19 גירסה 5.2.3.3 (בתא)" הופיע אצלי במחשב. בימים שלפני שעת ה-ש' יש תחזית לגשם. הצבעה מהירה קבעה ממשיכים. אני התנגדתי. נראה לי טירוף לעשות דבר כזה בגשם. הסבירו לי שלעשות דבר כזה זה ממילא טירוף. לאחר לבטים החלטתי שאם כל הקבוצה יוצאת - אצא איתם. במהלך המסע לא ירד גשם והסתבר שכולם צדקו (כשאמרו שעד שנגיע צפונה הגשם ייפסק) ורק אני טעיתי. עדיף. יום חמישי מכניס את האופנוע לאשפוז, צמיגים חדשים, וקניות של הרגע האחרון. 02:45 יוצא לסיירים. למטה פוגש שליח עיתונים על קטנוע ששואל אותי לאן אני יוצא ואני משיב לו, שאני נוסע לקרוע את הארץ. ואז הוא עונה לי שאחיו אופנוען והוא קרא באיזה פורום שיש קבוצה של אנשים שהולכים לנסוע פעמיים את ישראל הלוך חזור מתישהו. איזה משוגעים, אה? לא עניתי לו אז, אבל מגיעה לך תשובה חביבי. כן, משוגעים בריבוע.
 

omkgu

New member
חלק 2

אט-אט נאספים כולם בסיירים עם חיוך מרוח על הפרצוף. אז גם אני מגלה שהתיק עם ציוד החורף נותר בבית. אוי, כמה שאצטער על זה בהמשך... בדיקת נוכחות, כמה מילים ותחילת מסלול, באיחור של 20 דקות. נוסעים דרומה בחושך, בשקט. שיירה של ארבעה-עשר אופנועים בדרך לאילת. המסלול עקלתון, מנצל היטב את רוחבה של המדינה. מגיעים לאילת ובמוטושופ מארחים אותנו עם קפה חזק, מאפים ותמיכה מוראלית (לאו דווקא בסדר הזה). ממשיכים צפונה ומיצו אומר שבכביש הערבה ישנה נוכחות של חברינו תכולי-המדים, ולכן נתאגד כולנו מאחוריו וניסע לאט. מה זה לאט? רק פי 2 ולא פי 4 ממה שצריך. בחצבה אני פוגש את דני קידר שאומר לי שהוא פורש. לאחר שיחה קצרה הבנתי שצריך הרבה אחריות אישית כדי לומר דבר כזה, בניגוד ללחצה של כל הקבוצה. זו נקודה שדי קרובה לנקודת ההתחלה, כולם עדיין מלאי אדרנלין. בשלב כזה להחליט זה קשה יותר מאשר כעבור 12 שעות. מצריך הרבה היגיון, אחריות וברזל בעמוד השדרה. די מהר אני מבין שלא אעמוד לאורך זמן בקצב הנסיעה שהקבוצה מכתיבה, ושככל הנראה חלק מהסיכומים המוקדמים "עפו מהחלון" במהלך הנסיעה. מתוך הבנה שהמסע הופך ליותר-ויותר אישי, אני מטכס עצה עם ד', שגם לו קצת קשה. פחות ממה שקשה לי, אבל הוא לא מראה את זה. מרגע זה ואילך, אנו די מנותקים מהקבוצה, יוצאים לפניהם בכל הפסקה, ומגיעים אחריהם. ככה יוצא שההפסקות שלנו הן חצי ממה שהן צריכות להיות. גם ההחלטות לגבי שינויים במסלול נמסרות לנו במבזקים, ולפעמים לא, כי הקבוצה תספיק להדביק אותנו מתישהו. אעצור רגע כדי להודות לבחור המדהים הזה, דורון. במשך כל הרכיבה הוא ניווט, בדק מה שלומי, דאג לשתיה ולחטיפי אנרגיה, למפות ואת כל זה, הוא עושה ברוגע, עם חיוך, כאילו לא עשה עכשיו 1,200 ק"מ. תודה דורון. בלעדיך, אני בטוח שהייתי פורש ולא מגיע אפילו לחצי. הק"מ נערמים מצד אחד, 200, 350, 500, ומצד שני גם השעות רצות בקצב רצחני. מעט פחות מ-200 ק"מ בין תדלוק לתדלוק וביניהם רכיבה נטו. מישהו חישב שמתוך 22 שעות, 4 היו בעצירה ו-18 (!) רכבנו. אם זוכרים שאצלנו התקצרו ההפסקות לחצי, יוצא שדורון סחב אותי על גבו במשך קרוב ל-20 שעות. הגוונים מתחלפים מצהוב-אבק לאפור אורבני, ואז לירוק גלילי. במהלך הנסיעה אני שם לב לתופעה מוזרה שקוראים לה פומי. הבחור רוכב על סופר דיוק קטום, מהסוג שנהיה לך לא-נוח בגוף רק מלהסתכל עליו. אני ודורון כאמור יוצאים רבע שעה לפני כולם (כדי שהם יחכו לנו רק רבע שעה אחר כך...) ובשלב מסוים אני קולט את פומי במראה, עם האופנוע הוא נראה כמו שד טזמני, הוא מאט שניה, לועס פניה מהנוף ונעלם, עד לפניה הבאה ואז דורון אומר לו שהוא פנה הפוך. השד הזה עושה מערבולת ואיכשהו תוך שניה הוא בכיוון הנכון, נעלם לנו עד לצומת הבא, שגם שם הוא פנה לא נכון. וגם שם דורון עוצר לידו, מסביר לו את הטעות בסבלנות, מדריך אותו כיצד לנסוע, דואג שישתה. ובצומת הבא פומי שוב פונה פניה לא נכונה. ככה הוא עבר את כל החצי השני של המסע. נשבע לכם שהוא עשה 3,200 ק"מ ולא 1,600 מרוב פניות לא נכונות. בגוש חלב דילמה ראשונה. כבר 18:00, עדיין חסרים לנו 600 ק"מ בערך והשקיעה עוד שעה וחצי. מתחיל להיות קר והעליה לרמת הגולן על שלל פניותיה נראית מאיימת. התייעצות קצרה של הצוות אומרת שאולי נמשיך, אבל נקצר את הפניות. בשלב מסוים דורון ואני מחליטים להמשיך בלי להמתין לקבוצה. ברמה קר. קור שחודר לעצמות ומקפיא אצבעות. וציוד החורף שלי בבית. זו הפעם היחידה בכל העסק שהיתה לי נקודת שבירה, כשבאמצע הרמה חשבתי לעצור הכל ולנסוע הביתה. בלי לחץ של זמן, בלי חישובי דלק / ק"מ ובלי היסטריה. הביתה ברגוע. לקראת הירידה מרמת הגולן אני רואה שנשארו עוד 400 ומשהו ק"מ. הביתה זה ממילא 200 לפחות, אז סוחבים את היתרה מאיפהשהו. עוצר עם דורון ליד היהודיה ומחליטים להמשיך עם המסלול, אבל בלי הקבוצה. ממילא אנו נטל במהירות שהם נוסעים. נמצא את הדרך להשלים את המסע כזוג והרי את הרגעים הקשים יותר, כבר עברנו. בדרך פגשנו את ריאל, שחשב "לחתוך" אבל התחרט כשראה את החיוך של דורון והחליט להצטרך אלינו למרות שהיה לו קשה עם האיטיות שבה נסענו. טוב, נו, על FJR חדש הכל נראה אטי. בגלל קוצר הזמן מוותרים על האירוח של שלום מסטרומבולי ולי זה חבל. התגעגעתי לבחור. מגיעים לתל עדשים ומגלים שמזרע סגור. מתדלקים ונוסעים עצמאית לכביש 6, שם פגשנו חלק מהקבוצה. אוכלים וממשיכים דרומה, לבית קמה, לבאר שבע וחזרה לאסא דבירה, למפגש מתוכנן ואז מגלים ששכחו להודיע לנו שאין מפגש, כי המקום סגור. לא נורא. ממשיכים לנקודת המפגש ב-"רינו טייר" בת"א, שם אני מגלה שהחבר'ה שם פתחו את העסק שלהם בשישי בלילה ועומדים ומנפנפים (על האש, כן? לא לשלום). וואללה, הפתציעו אותי. לא הרבה בעלי עסקים היו עושים זאת. אז תודה, חבר'ה. מכולנו. שיחקתם אותה. יאללה, הביתה. מיצו עוד מזכיר את התדלוק האחרון (ולשמור קבלה עם המספר כדי לסגור מעגל). אמבטיה רותחת ולמיטה, אחרי 25.5 שעות ערות, מתוכן כ-20 על האופנוע. מסקנות? ייקח עוד זמן. מה שבטוח, שמסע כזה חייב להתנהל עם הרבה הכנות קודם, ובקבוצת רכיבה הומוגנית. לא היה לי קל, אבל בראייה לאחור, היה מאתגר. והקופיקו? כנראה עבר לכתף של מישהו אחר. עמרי גוטמן
 

Pumi

New member
../images/Emo45.gifלדורון../images/Emo47.gif

בנסיעות בעיקר בצפון, הייתי חייב לסיים קטעים בשביל שיהיה לי יותר זמן לא על האופנוע, והרבה פעמים פשוט המשכתי או ישר או לפניה שאני "רגיל" לפנות ולא לפניה הנכונה. לא יודע אם שד, אבל כשהגעתי לתחנת הדלק של מירון ולא היה אף אחד, כבר חשבתי שהלכתי בכלל לאיבוד
אז החלטתי שעד שנגיע למרכז, פשוט אסע מאחורי מישהו שיודע את הדרך.
 

מיצו

New member
כתבת נפלא! ח"ח לדורון שתקתק ועזר

נשמה של חובש אמיתי! היה לי כבוד לרכוב איתך איש! כולכם הייתם מעולים, הפגנתם רכיבה אחראית, עד כמה שאפשר לקרוא לכל הטירוף הזה אחריות... ומילה אחרונה על האדוונצ'ר 990 R שלי: עד כמה היה האופנוע שלי מדהים? הוא היה כל כך מדהים שאחרי 600 ק"מ של רכיבה כמעט רצופה מצאתי את עצמי עוקף את כולם בירידות של סדום ערד, ומוריד את האופנוע לגירוד של המזוודות שלי על הכביש... עד כדי כך מדהים שבכביש הצפון המדהים אחרי 1000 ק"מ רצופים נתתי בכוונה גז כדי להרביץ שוב ושוב ושוב הפניות המטמטמות האלה... עד כדי כך שבעליה צפונה בחזרה מצומת בית קמה התענגתי מהכוח ובתגובה שהמפלץ הזה נותן, וזה אחרי 1550 ק"מ ו- 20שעות של רכיבה... פשוט מכונה מופלאה, ואלמלא הישבן שלי שכאב הייתי ממשיך. אגב, רק לידיעתכם הערבים האישיים שלי החלו רק ברמת הגולן. עד אז זה זרם. תודה לכולכם על החוויה.
 

דוריג

New member
../images/Emo124.gifסחתיין עליכם../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo124.gif

אהלן חבר'ה, אצטרף לשרשור קצת באיחור (מאפיין גם את הרכיבה, לא?
) ואנסה להגיב בהודעה אחת לכולם. אכן, לא היה קל ולא היה פשוט, אבל בהחלט היה אפשרי. אני בטוח שללא התמיכה של החבורה המופרעת הזו לא הייתי מסיים והייתי נשאר באילת/ים המלח/כל מקום אחר שראו בו את הים... למרות שהבאתי איתי אטמי אזניים ומוזיקה על מנת להנעים את הדרך לא השתמשתי באף אחד מהם, וניצלתי את הרכיבה לחשוב על המון דברים, שאת חלקם אשתף איתכם פה. קצת על עולם האופנועים והאופנוענים:
למרות שחשבתי שאני לא רוכב איטי ושהקורסים אצל גידי שיפרו את יכולות הרכיבה שלי, תמיד יש יותר מהירים ויותר מקצועיים ממני. אני בטוח שארשם שוב לקורסי רכיבה מתקדמת על מנת לתרגל ולשפר את יכולות הרכיבה שלי.
שבאזור ים המלח יש רוחות מטורפות....
קצת על עצמי:
שאני יכול לתפקד אחרי מעט מאוד שעות שינה (3) ולהיות עירני לתקופה מאוד ארוכה גם ללא קפה/רד-בול או משקאות מעוררים אחרים.
שלא רק אני שרוט שיוצא מראש לרכיבה כזו ארוכה בידיעה שאחזור עם כאבים.... ושיש עוד כמה מטורפים כמוני בארץ... קצת על החבורה המופלאה (והקצת מופרעת הזו...
) :
גיליתי שאני הכי צעיר בגיל ובעל נפח המנוע הכי קטן - כנראה שההתמכרות הזו לא עוברת עם השנים אלא רק מחמירה... צריך לקחת את זה בחשבון...
עמרי - הכרתי בחור מדהים, עם המון כוח רצון, וכל מה שכתבת בהודעה שלך - קבל בחזרה... אין סיכוי שהייתי ממשיך את האתגר הזה לבד או ממשיך לרדוף אחרי החבורה המהירה....
כל החבורה המהירה - התרשמתי מאוד מיכולות הרכיבה, קבלו שאפו!
ותיזהרו ביום יום... יש פחיות שרוצות להרוג אותנו....
כולכם - אנשים מקצועיים, חייכנים, מלאי שמחת חיים וחוש הומור משובח ויכולות רכיבה וסיבולת שאין כמותן...
קצת על הארץ: מדהימה בנופיה, בלתי נגמרת, מגוונת, עושה חשק להכיר אותה עוד ועוד...לאו דווקא באופנוע אלא בעיקר דרך הרגליים.
המלצה למטורפים נוספים - אל תצאו לבד ותתגבשו בחבורה, תכירו אחד את השני קצת לפני, תתארגנו ביחד על ציוד, תכירו את התובנות וההמלצות מאלו שניסו לפניכם, ושיהיה בהצלחה! שנתראה בשמחות! בברכה, דורון.
 

RIDE TO LIVE

New member
כל הכבוד יישר כוח ! שמעתי מיגאל שהיה מסע -

מיוחד במינו. . בשיחה הקצרה שלנו היום בבוקר { הבן אדם בקושי דיבר } הבנתי שמדובר בחוויה יוצאת דופן ואכלתי את הלב כל השבת שלא הצטרפתי . . . מיצו,הבנתי שאתה לא פרייאר בכלל וקיבלתי עוד חיזוק לכך שה V-Strom 1000 הוא אופנוע מעולה. זה נכון שרכבו עליו בזוג כל הדרך ??? מדהים !
 

Pumi

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo31.gifפאקינן כואב ../images/Emo5.gif

תודה למארגנים ולהמשתתפים, וליפתח על הפריסות בדרכים, למוטושופ על האירוח ולריינוטאייר במיוחד שפתחו בלילה בין שישי לשבת בשביל לעשות לנו על האש
. אחלה דרך לסיום. 17 שעות רכיבה על דיקט בליסטי ללא שום מיגון רוח במזג אויר קריר, ועוד גשם בדרך הביתה
 

ariel00i

New member
../images/Emo47.gif פומי שמעתי שיש פה כמה שרוצים לראות

תמונות של התחת אחרי המסע
ואני בטוח שאני לא צריך להזכיר שמות
קבל את אות "האופנוען הכי מזוכיסט" שהכרתי עד כה...
 

mushdubi

New member
../images/Emo24.gif מי כמוני יודע כמה זה בטח היה קשה

איך הסתדרת עם התדלוקים? ברצינות, לשם שינוי....
 

מיצו

New member
האמת, האופנוע שלי גמא יותר דלק מאשר שלו

אני מעריך שזה בגלל הארגזים שפגעו באווירודינאמיות שלו שלא היתה משהו מלכתחילה.
 
למעלה