משהו שחמק לי ולא יאומן: "נתונים שנתקבלו מנהג

amirttnn

New member
הוא יכול להעיד בבית משפט ,זה לא מקנה לו

סמכות מקצועית,נתקלתי כבר בלא מעט נוכלים שהעידו בבית משפט ונתנו חוות דעת ואח"כ התברר שאין להם כלל תואר אמיתי ואפילו הם בעצמם פושטי רגל,את העדות מזמין מי מהצדדים ע"פ רוב השופט אינו צד לכך אולם מי שבוחר להביא נותן חוות דעת שכזה לןקח על עצמו את הסיכון המחושב שהדבר יתגלה תוך כדי הדיונים ואז בד"כ השופט נותן לה את המשקל "הראוי".
 

nimiz

New member
הוא שכתבתי מקודם:הם סימנו מטרה ושכרו שכיר חרב

שכנראה חסר עכבות, כדי להגיע למסקנה שסומנה מראש. הם מפזרים עשן על ידי כך שהם מספרים שהדו"ח הוא בנושא התשתיות בכבישים ושטל, נבעך, החליק על סימון כביש ולכן התוצאה הטרגית. הבני זונות בחרו את המקרה הספציפי של טל כדי לרכוב על הלוויה ההמונית שערכנו לו, ובעיקר, מפני שהוא לא יכול להגיב. במובלע, הם כנראה מכירים אותנו היטב, וידעו שהאופנוענים לא באמת מאורגנים. ואלה שמתיימרים לייצג את האופנוענים, הם קונפורמיסטים עייפים, זקנים שמחפשים את השקט ולא את המחאה הבוערת. ההנחה שלהם יצאה מדוייקת. גם הקריאה של מיצו להניח למחאה ולנסות להגיחע עם חבורת הטינופות רודפי הפרסום מחור ירוק לאיזה הבנה, בלמה את האפשרות לעלות על בריקדות ולהביע את מחאתנו על הפלגיאט הזה שמתהדר בנוצות של "דו"ח מקצועי, נטול פניות"... עולם כמנהגו נוהג.
 

gray

New member
זה מסריח אפילו בסטנדרטים הנמוכים של אור ירוק

 

biker34

New member
אני לא חושב שמחבר הדו"ח נשכר כעד הגנה

אולי פיספסתי משהו בכתבה אבל אני חושב שהוא ראיין עד מומחה שקיבל את נתוניו מהנהג הפוגע. מעבר לכך משהו בדו"ח בהחלט מריח מסריח!
 

h a j b i

New member
גם אני לא הבנתי ככה ממה שכתוב

אבל מאיך שנראה הדו"ח, במקום הנהג הפוגע הייתי ממהר לשכור את אותו מומחה כעד הגנה. אם העבירה היחידה שלי היא שעמדתי על אי התנועה, כל מה שנשאר זה עו"ד שישכנע את השופט שהיה מדובר במקרה חירום (נדלקה נורה, האוטו התחיל לעשות רעשים של נכבה וכו) ואני יוצא מזה זכאי.
 
אור ירוק ידועים כנבלות בחליפות,

עכשיו יש לזה החכה חיה, אני לא בעולם האופנועים, אני בא מכיוון רכבי שטח ישנים חבוטים ומקסימים, לפעמים עט יכול להרוג יותר מאקדח, כואב לי על טל שמתהפך בקברו לנוכח הדו"ח השקרי, זה אותו מקרה שקרה לנו עם גולדסוטן, שקרים על שקרים, ערימות של מעשיות שלא היו ולא נבראו, אני אוהב אופנועים, בעיקר אופנועי קאסטום ושטח, אך מעולם לא רכבתי, אני מתאר לעצמי שזאת תחושה טובה, ולומר שרוכב וותיק כטל שביט לא יודע איך להתנהג עם הכלי ורוכב בוסר אחריות זה פשע, אתם מדברים על קילשונים? הלוואי וזה היה מעשי לשרוף אותם עם זרחן
 
יפה כתבת, קומבינה של הגילדה

כל המומחים בארץ אינם כשרים צריך להביא מומחה מאיטליה, אין להסכים למומחים מקומיים. תשאלו אותו כמה שעות רכיבה על אופנוע יש לו? חג אביב שמח ממליץ לכם להזהר בכבישים מהבריונים שאינכם מכירים http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1937464&r=1
 

M O R M

New member
נו מיצו ? עברו כבר 24 שעות? אור ירקרק צלופחי?

או שצריך להמתין עוד 72 שעות? אור ירוק להתרת דמי פירסמו דו"ח מסוכן ושיקרי . אפשר כבר להגיב בהתאם או שיש עוד כמה פראיירים לפלפים שרוצים לדון עימם בנועם?
 

7 0 7

New member
אתה עוד תספיק לחזור מדושן עונג ואם לא תשמור

על דיאטה נכונה ובריאה גם תעלה במשקלך, מטיולך בארה"ב ושום כלום לא יתקדם. לוא לא היית מבין למה, הייתי קורא לנימיץ להסביר, אבל אתה לא זקוק להסבר שלו.
 

מיצו

New member
מוטי, תעשה מה שאתה רוצה.

מזכיר לך מה אירע בגורלך בפעם האחרונה שעשית מה שאתה רוצה. גילית שלהיות לא-לפלפ זה טיפה יותר מדי כואב, וראית שזה לא ממש עוזר. נאלמת דום בדיוק באותה מהירות שבה קפצת לצעוק את צעקת הלפלפים. אתה צריך תזכורת? פה זה לא דיקטטורה ולא שמורת טבע. כל אדם רשאי לעשות ככל העולה על רוחו כל עוד הוא לא פוגע באחרים. במקרה הזה, אומרים לך בפרצוף יותר מפעם אחת שמה שאתה עושה או מאיים לעשות פוגע באינטרס של המשפחה, אבל אתה בכל זאת ממשיך באיומי הסרק. אז? מה תעשה? תלך תשפוך להם צבע על הדלת של הכניסה? מה תעשה? תקים ביחד עם חג'בי קבוצה בפייסבוק? רוצה לפעול? הנה, קח את המידע שעלה פה בנוגע לאותו מומחה, וקדימה, תן לו בראש ותגרום לכך שכל הדו"ח שלו (הנוכחי) וגם אלה הקודמים יקועקעו ויוצגו באור האמיתי. הנה, קח משימה, לך תבצע אותה. רק קח בחשבון, שוב, שכל מה שאתה עושה ללא תיאום עם המשפחה ועם מי שכבר נמצא בלופ, הוא אל"ף בניגוד למדיניות שנקבעה, ובי"ת עלול לפגוע באינטרסים של המשפחה. אל תשכח שיש סיכוי סביר שיהיה משפט, ואם יהיה משפט יש סיכוי סביר שדברים יתגלגלו לכיוונים שאין לאף אחד מאיתנו שליטה, ובסופו של דבר מי שינצח הוא הצד שיש לו את העו"דים הכי כרישים. תזהר שמה שאתה עושה לא ישרת את הצד הנגדי. האם אתה באמת רוצה לתת כלים לצד השני? הדבר הכי טוב שיכול היה לקרות היה אילו טיוטת הדו"ח שהגיעה לאותם מתי מעט כלל לא היתה מפורסמת, והיתה נגנזת, ומושמדת. רצה הגורל ומבין אלה שקיבלו את הדו"ח המקורי היה עורך מדור רכב אחד חכם שראה את הנולד וניסה למנוע את הפרסום, אבל עוד אחרים שלא היו כה חכמים, ובעקבות זאת הדו"ח יצא בחלקו אל הציבור. ראה מקרה דניאל שמיל מהארץ שרץ הופה הופה לפרסם את חלקי הדו"ח, אבל מיד אחרי יממה כשהבין כמה הוא טעה, הוציא הודעה מתוקנת. הצעדים שאנחנו נקטנו היו, בין היתר, יצירת מצב שבו הדו"ח המקורי שונה באופן משמעותי. רוצה הגורל ומערכת מוטו וזה שבראשה החליטו, לפי מיטב ידיעתי על דעת עצמם ולמרות בקשות מפורשות מצד המשפחה ואנשים נוספים, לפרסם דווקא את הדו"ח הראשוני, זה שטרם שונה, ולמרות שחלק מהדברים שמופיעים בו כבר נמחקו/שונו, הם ננעלו דווקא על הגירסה המקורית שאיננה כבר רלוונטית. עיתונאות חוקרת במיטבה. אתה ואנשים נוספים צריכים להבין שאני, אנחנו, לא בעד אור ירוק. מבחינתי, הם יכולים להתאדות כלעומת שבאו. אבל בהתחשב בעובדה שבנתיים הם לא עושים סימנים של אידוי, המינימום שאנחנו, כמבוגרים אחראיים, יכולים לעשות למען הקהילה, הוא לגרום למקבלי ההחלטות באותו ארגון להבין את עולם האופנוענים, להבין את הדינאמיקה, להבין כמה הם פוגעים בנו, להבין כמה הם חוטאים, להבין כמה הפעולות שלהם מביאות לתוצאה בדיוק הפוכה ממה שתכננו, ולהבין שהצגת הדו"ח השלומליאלי הזה רק מציגה אותם באור האדום ולא הירוק שהם תכננו. לצעדים האלה שלנו יש המשך, ולצערי אינני יכול לדבר עליהם כעת, ומי שלא יכול להבין למה מוזמן להתקשר אלי בפרטי ואני אתן לו כמה תובנות. אבל הדרך האנרכיסטית שעליה אתה מצפצף כבר כמה ימים לא עוזרת בוודאי לאף אחד, פרט לך, אולי, כדי להראות כמה אתה גדול. אז קדימה מוטי, תן בראש. תראה לכולנו כמה אתה גדול.
 

amirttnn

New member
../images/Emo45.gif הצוות שמטפל בעניין צודק לחלוטין.

הסיבה לדעתי שאנחנו לא לוקחים בחשבון הינה חוסר הידיעה והרבה חורים שחורים שיש לנהגי רכב אודות אופנועים,התנהגות הרוכב והאופנוע בכביש וכו". אני אומר לכם את זה על סמך ניסיון אישי ,אני נוהג משנת 82 ב2006 נחשפתי לעולם הזה ואני לא מתבייש להגיד שמהרבה דברים שקשורים להתנהגות האופנוע והרוכב הופתעתי לחלוטין. זה גם מה שמשך אותי פנימה ולאחר שקראתי את הודעתו של גידי פרדר זה קפץ לי. יש הרבה חוסר ידע לציבורים שלמים גם לשופטי תעבורה אודות אופנועים,תפקידנו למנף את המקרה הזה לעשות הפצה של הידע הזה,למשל אודות התנהגויות נכונות של רוכב שהם הפוכות משל נהג רכב וכדומה,אם נלך בראש שכולם נגדנו זה לא יועיל למרות הכעס ,החובבנות וחוסר ההגיון שלנו נראה ברור כשמש לאחרים מובן כסינית עתיקה. לכן אפשר להאכיל את הציבור במה שרוצים ,אור ירוק עושה זאת הצוות של בימר ,פרדר ושות מבינים זאת ועושים עבודת קודש כדי לבער את הבורות. (אולי לנסות לעניין תכנית טלויזיה בסרט יעודי על התנהגות האופנוע שיחשף לציבור הכללי בפשטות ויצביע על ההבדלים.)
 

M O R M

New member
יש לי כבר קומונה - ואתה הייתי חבר בה.

יש כמה בודדים שפרשו/הופרשו מהקומונה שלי - כדוגמא אתה ואלון רחמים. אז אתה בחברה טובה. אז אין לך סיבה להתנגח בי על העבר - ביקשת להתקבל לקומומור קיבלת. ביקשת לפרוש קיבלת - גם אלון רחמים ביקש לפרוש וכיבדתי רצונו. שכח מהעבר והבט קדימה.
 

kramberg

New member
י"י

מר מורם היקר, רציתי לעוף משם כמה שיותר מהר לאחר שראיתי את כמות הליקוק ששוררת שם, אהבתי את הטקטיקה שלך שעוסקת בלתת תגובה כמה ימים אחרי שכתבתי הודעה כדי שבהסטוריה יראה כאילו אתה אמרת את המילה האחרונה. טקטיקה נלוזה, אפס.
 

M O R M

New member
מיצו - תודה שאתה מרשה לי...

לידיעתך אני ילד גדול. ואני עושה תמיד מה שאני חושב שאני צריך לעשות ואו לא לעשות. אני מרוצה ממה שעשיתי בענייני הביטוח - לא כאן המקום לדון בדברים. התוצאות היו לשביעות רצוני ואני מבקש ממך לא לדון בנושא כאן כי לא אגיב יותר לנושאים אילו. רוצה לדיון על כך על כוס קפה - בבקשה - כאן לא המקום , כאן לא הנושא לדיון, כאן לא הזמן לזאת. מה שאני חושב שאתה ואחרים עושים כרגע הוא טעות. מה שאני חושב שצריך לעשות הוא : לא לעשות כלום!! מה שאתם עושים זו טעות , אתם מלמדים את הצלופח הירקרק איך לפגוע בנו יותר . אתם משמשים עלה תאנה ענק. באנלוגיה מאוד לא מדוייקת ולא דומה הרבה - להזכירך מי שלימד את החמאס איך להשיג כח היה ...השב"כ.
 

mushdubi

New member
עד שכבר פירגתי לך קצת ושוב קפץ ה../images/Emo163.gif

אשכרה, עוד לא הפנמת כיצד אתה גורר את התגובות שלהן אתה זוכה?
 

M O R M

New member
עוד לא הפנמת שאין לי כוונה כזו?

אין לי כוונה "לא לעורר תגובות שליליות" אין לי כוונה "להראות טוב בחברה" אין לי כוונה להצטייר "נכון" , "בסדר" "נחמד" , "נעים" ., "לפלפ" "מסכים" , מרצה " מודאג" "מה יחשבו עלי" "איך יגיבו אלי" " מה יבינו ממני" "שיאהבו את מה שאמרתי" "שצטייר כחכם" "שאציג את עצמי חחמולוג" וכולי וכולי... הכוונה שלי להעביר מסר חד ברור ובוטה - אין לדון שום מילה עם אור ירוק להתרתדמי. לא בשם המשפחה , לא בשם טל שביט ז"ל , לא בשל האופנוענים ובטח לא בשמי. הפעולה אליה אני קורא נחרצות : לא לעשות כלום!! תראה ...תבין...אני מאסטר עם תעודות בברידג' - מי כמוני כמומחה בברידג' יודע שההכרזה הטובה ביותר בברידג' בידיים מסויימות היא..... PASS! זהוא , גורנישט עצור . לדעתי הפעולה הטובה ביותר כנגד הצלופח הירקרק היא כלום. ומה עושים חחמינו מלומדינו הלפלפים? הם מלמדים את הנחש הירקרק איך לכתוב את הדו"ח בצורה מחוכמת וחכמה יותר. ככה ידעו הצלופחים הירקרקים אין לסבן את הלפלפים טוב יותר. גם יעבירו את המסר המסוכן שלהם , גם יחכימו ויסבנו את הלפלפים וגם יקבלו עלה תאנה ענק. הפעולה: שבו ואל תלמדו אותם - תנו להם ליפול לבד עם הדו"ח הכי תלוש מהמציאות שאפשר.
 

biker34

New member
באנגלית יש ביטוי...

לגבי אדם והוא כביכול נתפר עבורך מורם you are so full of yourslf בחיים לא ניתקלתי בבנאדם שכ"כ אוהב להכתיר לעצמו כתרים/ להעיד על עצמו/ לפאר ולשבח את יכולותיו ומומחיותו ... טיפה דרך ארץ וענווה לא ממש תזיק לך (ולא ...לא משנה כמה נסיון יש לך בכל תחום שהוא, כמה אתה מבין וכמה אתה חכם...אני לא מנסה לרמוז שאתה לא...בשביל זה אני צריך קודם להכיר אותך) מילא היתה לך מטרה להעביר מסר חד וברור (עד כאן אני איתך) ...למה המטרה צריכה שהמסר בנוסף יהיה בוטה?! ...אני מבין את הצורך שלך להיות "נון קונפורמיסט" - בסדר...אבל הביטול שלך את חשיבתם של אחרים מעיד על צרות חשיבה יותר מאשר על כל דבר אחר (ולא...הוא לא מעיד על יכולות של מאסטר בכל תחום שהוא במקרה שחשבת כך)
 
למעלה