משהו שחמק לי ולא יאומן: "נתונים שנתקבלו מנהג

yoshi6

New member
חבורת "רוק ירוק" מביכים את עצמם שוב...

אייל, אני מציע שתכתוב מכתב למבקר המדינה. האמן לי ומניסיון שבהוא והם בכלל במשרד הזה עושים עבודת קודש, אומנם אין להם "שיניים" אבל הם יודעים להציף את החרא טוב טוב למעלה ומשם היה להם קשה להיות מוצגים כעמותה לגיטימי ובטח אובייקטיבית, ניגוד אינטרסים כזה נגוע בשחיתות. אני לא בטוח שהם חברה ציבורית, במידה ולא עדיין שווה לנסות דרך המבקר שיציף את המבוכה. אם אתה צריך שאני אעשה זאת, שלח לי כמה שיותר פרטים על הנשוא. כפיר
 
קצת גדול עלי, אם יצטרפו אלי עוד כמה

בעלי דיעה, אשמח להקים מכתב כזה. אבל שיהיה מקצועי, מנומק ומנוסח היטב. כזה שלא ישאיר פינות חשופות, כך שה"מומחים" ואור ירוק יוכלו רק להתפתל סביבו. אז בואו ונקים ישיבה מסודרת בעניין. מצידי היום בערב. המועמדים המיידיים לישיבה כזו הם: מיצו, אליקו, עמית (בימר), פרדר, ניסים ברדה, אילן ציוני (בעלי מוטו ואיש מצוין וחכם) אתה ואני. עוד מישהו? יאללה, בואו באמת ונציף את החרא החוצה. נביא את הדו"ח הזה של אור ירוק ככבומרנג בכינון ישיר אל תוך העיניים של האירגון המסואב ומתועב הזה. לשם ההבהרה, למרות שהייתי מיודע מדי פעם בזמן אמת לגבי מה שקורה מאחורי הקלעים, אני לא חלק מהמערכת של האנשים שעובדים מול אור ירוק.
 

yoshi6

New member
אין צורך בפסגת מוחות

ראשית, מצטער שאני חוזר אליך רק עכשיו, כל היום לא הייתי מול המחשב. לעניין, אין צורך ממשי מניסוח מלומד של הנושא, יכולת ההתבטאות שלך מספיקה מעל ומעבר לגשת לנושא ולעשותו בצורה טובה ומדוייקת. כדי לעשות את צעד צריך לנסח מכתב מאוד פשוט ולהציג את העובדות שיהיו כמובן מגובות בהוכחות, למרות שגם חשד סביר מספיק כאן ע"מ לצאת למהלך שכזה. ברגע שתגיש מכתב כזה הגלגל יחל להסתובב, יצרו איתך קשר מהמשרד וישאלו להבהרות.
 
גם אם יכולת הביטוי שלי מעולה, ואני חושב שאתה

נותן לי יותר מדי קרדיט, צריך שהמכתב לא יהיה על דעתי בלבד. גם כי אני לא מצוי בכ-ל הפרטים, ויש כמובן את נושא המשפחה. אם כי כאן אני מסויג מעט. לטעמי הנושא חרג מהנושא של טל בלבד, והפך להיות בדמנו כקהילה.
 

yoshi6

New member
אז זה מה שאני מציע

אכן יש כאן אין ספור אלמנטים ודרגות רגישות, ובכלל כרגע רב הנסתר על הגלוי. בוא וניתן לחברים שעומדים מול אור ירוק את הקרדיט וניתן להם לנהל דיון מי שנראה כרגע כגוף מבולבל שמבין שהאדמה נשמטת לו מול קהילה חזקה שלא מוכנה שיתעללו בה יותר. לאחר שהנושא יתברר ונדע יותר פרטים, נתקוף את הנושא מכיוון אחר.
 

mushdubi

New member
עדיין לא הבנתי את הקשר למבקר המדינה

זו עמותה פרטית, עד כמה שאני יודע, שלא קשורה למדינה.
 

mushdubi

New member
עד כמה שאני יודע מדובר על עמותות שקשורות

בצורה כזו או אחרת למדינה. כך גם יכול המבקר לבקר חברות שקשורות למדינה. לא התעמקתי בחוק מבקר המדינה אבל העיקרון הינו שכשמו כן הוא- מבקר של המדינה. אור ירוק, למרות ההתעסקות שלה עם המשטרה, לפי דעתי, עדיין נותרה גוף פרטי. אם כבר, אז היא מממנת את המדינה... אולי מישהו יצליח לשכנע את המבקר שגוף זה כבר מהווה חלק מרשויות המדינה אבל אז הביקורת צריכה להיעשות כנגד אותה רשות שמאפשרת לגוף פרטי לחדור לשורותיה....כמובן שאם הכנסת תחליט שצריך לבקר גוף אחר אז אין כל בעיה אבל לא נראה לי שזה המקרה... אבל זו רק דעתי- אם מישהו יצליח לרתום גוף נטול שיניים זה אך תאב פירסום לעניין- אוריד בפניו את הכובע.
 

AVNER XR

New member
נו ומה בדיוק יעשה מבקר המדינה או עשה לאורך

שנותיו כגוף. מקבלים את הדו"ח עושים נו נו נו הכלבים נובחים והשיירה עוברת. הדרך היחידה לדעתי היא תקיפה דרך אמצעי התקשורת באמצעות ראיון לאחד מערוצי הטלוויזיה,רצוי ערוץ 2 ,זה מה שאור ירוק הבינה מזמן ומעמותה עלומת שם,שרק מתי מעט ידעו עליה נהפכה לאורים והתומים בכל מה שקשור לת.ד. במדינה הזאת. רוצים למנף את מועדון האופנועים?זה הזמן ,דיברתם על גוף חזק שייצג את הרוכבים זה הזמן, רוצים גוף שקולו יישמע וייראה זה הזמן. לאחורנה אוחדו מ"ס כוחות טובים בתחום שעם עזרה מאיתנו יכולים להגיע להישגים יאללה צאו לדרך אנחנו מאחוריכם.
 

yoshi6

New member
אבנר, אתה טועה

אומנם אין למבקר שיניים אבל הוא חושף שחיתויות בשנים האחרונות וגורם למשטרה לפעול ולהתחיל לחקור, היה ומבקר המדינה יטען לאי סדרים בעמותת רוק ירוק, התקשורת תכנס לתמונה ותהיה חייבת להציף את הנושא.
 

AVNER XR

New member
יכול מאד להיות שאתה צודק אבל

מחדל המים עולה כל נה מה עשו 60 שנה נאדה כלום. הנשיא קצב -תלונה של מתלוננות הא-ב. תלונה על פעילותם של ראשי עיריות, נו יש שינוי. יכול להיות שיש מספר חקירות פה ושם,אבל השאלה הנשאלת האם אתה רואה שינוי במדינה כתוצאה מהקמתו של מבקר המדינה,אני לא ,למעט מספר חקירות פה ושם.
 

yoshi6

New member
אני אומר שזה שווה ניסיון

האמת שאני לא מכיר לעומק מי עומד מאחורי רוק ירוק ומי ממן את החבורה ההזויה הזו שלא מפספסת הזדמנות לצוץ על מסכי הטלביזיה ולדקלם משפטים פופוליסטים חסרי תועלת לעם הטיפש היושב בציון. שווה לשלוח מכתב, לכל הגרוע תצלצל אליך נציגה מטעמם ותגיד לך שהם לא מוסמכים לעשות את זה, היה והם כן מוסמכים לבדוק את הגוף הזה, אותם חברים ברוק ירוק יהיו מחוייבים לתת לשובה למבקר תוך זמן קצוב ובלי סיבונים, האמן לי שיש שם חבר'ה מעולים. הכל בבחינת אין מה להפסיד, רק מה להרוויח.
 

סינבד

New member
אם לא למבקר המדינה

אפשר וכדאי לשלוח מכתב מנומק ליועץ המשפטי לממשלה, בהיותו גם התובע הראשי של מדינת ישראל, המפרט את הכשלים בדו"ח שפרסמה העמותה בתקשורת ואת השפעתו על התביעה של הנהג המעורב בתאונה. את משלוח המכתב הזה יש לגבות בפרסום מאסיבי בתקשורת. לכן טוב היה אם מועדון האופנועים היה חתום עליו. כותרת בנוסח: "מועדון האופנועים הישראלי מצביע על ליקויים בדו"ח של עמותת אור ירוק" יביא לחשיפת קלונה של העמותה הבזויה הזו ויביא אולי לתיקון מה של הנזק שגרמו.
 

Rtitan

New member
חבורת הזבל בהתגלמותה... ירוק ומאד מסריח.

ועוד מנסה לרקוד על הדם של אדם שלא יכול אפילו להגן על עצמו - עד לאיזו תחתית בור ביבים יכולם להגיע אנשי חור ירוק? איך הם ישנים בלילה? ואותו ד"ר??? חבל שאין הליך מסודר לשלול מאדם את תואר הדוקטור שלו - כי אני ממש מתבייש כרגע לשאת את אותו התואר האקדמי כמו האיש הזה! האיש מבייש כל צורת אקדמיה שאני מאמין בה!
 

7 0 7

New member
../images/Emo132.gif

ד"ר, הליך מסודר לשלול את התואר ד"ר אמנם לא שכיח. אך אם אתה, ד"ר, ממש ממש מתבייש תוכל אולי לברר אפשרות של החזרת התעודה לטכניון בלוויית הסבר שאתה "ממש, אבל ממש, מתבייש...". אם וכאשר יחלוף ה"רגע" יחזירו לך את התעודה
 
למעלה