../images/Emo45.gif יש לא מעט נעלמים פה
לדוגמה, ולדעתי מאוד חשוב, הוא הדרך שבה הגולף חצתה את שני הנתיבים והגיעה לאותו אי תנועה. האם הנהג באמת עצר בשול הימני, חשב לפתוח דלת, ראה שאי אפשר, ואז החליט שהוא רוצה להיות על אי התנועה משמאל? האם אז הסתכל במראה (אולי כן, אולי לא), האם הסב את ראשו אחורה כדי לראות יותר טוב? והאם אז נתן גז וחצה את שני הנתיבים במהירות ובזמן הקצר ביותר? או שמא הוא פשוט שיחרר ברקס, והתחיל להתגלגל אל אי התנועה, מה שכמובן לקח לו הרבה יותר זמן? ואם כן, באיזו נקודה בדיוק הוא עצר על אותו שול ימני? האם הנקודה הזו היתה קרובה לנקודה בה אירעה התאונה על אי התנועה? אם כן, זה בוודאי הצריך ממנו לחתוך את שני הנתיבים בזוית גדולה, הרבה יותר גדולה מאשר אילו נקודת העצירה שלו היתה רחוקה יותר. אולי, אולי הוא בכלל משקר והוא כלל לא עצר בצד ימין, אלא פשוט תוך כדי תנועה על הנתיב הימני החליט שלא טוב לו, ושעכשיו הוא רוצה להיות על אי התנועה, ואז הוא פשוט סטה שמאלה תוך כדי תנועה, כשהוא בעצם חותך רק את הנתיב השמאלי בזוית של 30 מעלות במטרה להגיע לאי התנועה? וטל, מה עם טל? האם הוא הגיח מהעיקול במהירות X, ראה שהדרך פנויה לפניו ופשוט נתן בגז? מבחינתו, לפניו יש רק גולף לבנה אחת שעומדת בשול הימני, מי העלה על דעתו שהיא תחתוך אותו בזוית של 30 מעלות? ואם הוא ראה לפניו את הגולף בנסיעה איטית, מי העלה על דעתו שהיא תחתוך את הנתיב השמאלי בפתאומיות כדי להגיע לאי התנועה? ומה אם כשהוא הבין שהיא עומדת לעשות בדיוק את זה, מה אם אז הוא היה באמצע פתיחת הגז, מה שאומר קדמי פתוח לרווחה, מה שאומר שגם אם הוא בלם בפתאומיות, הוא לא הספיק להעמיס מספיק על הקדמי כדי לסגור אותו ולכן כל הבלימה שלו (פלוס ABS) לא היתה כלל אפקטיבית, בטח לא כמו אחד שסוגר גז, נותן לקדמי להיסגר, ואז בולם? מתי היתה הנקודה שבה טל הבין ש- Oh shit ושהוא נמצא במקום שהוא לא רוצה להיות בו? מתי היתה הנקודה שבה הוא התחיל לבצע את הבלימה, אם בכלל? המון שאלות, וזה עוד לא הכל. יש לי גם השגות לגבי קביעת המהירות ולא רק.