משהו שחמק לי ולא יאומן: "נתונים שנתקבלו מנהג

asparagos

New member
דו"ח מוטה וחסר כל היגיון.

הכותב הדגים זאת היטב בשלל דוגמאות. לאחר קריאת הכתבה אני מזועזע מערימת השטויות שנכתבו בדו"ח. אני חושב שצריך לעבור מהדיפה ומגננה למתקפה. לא אפרט פה את הדרכים לכך ואני חושב שעל כולם לא לפרט
שכן אנו יודעים שהאוייב מאזין לנו פה. אני רק רוצה ליידע את מי שעושה את העבודה בפועל, נפגש עם אור ירוק ומנסה לפעול מולם בדרכי שלום, שאני פה וכמוני יש רבים. אם וכאשר תחליטו לעבור למתקפה, אם צריך לעזור - נעזור, כלכלית/פעולתית/הפגנתית או בכל דרך שתיראו לנכון.
 

מיצו

New member
הדוח הזה פגע במשפחה ובנו, בכולנו

לא רק בגלל הפגיעה בכבודו, אלא גם בגלל גבב המסקנות המוטעות, השגויות, שההשלכות שלהן על תוצאות המשפט, כשיהיה, עלולות להיות משמעותיות. בשבוע האחרון, בכל יום, אפילו היום, אנחנו דואגים לכך שפעולות בוצעו, מבוצעות, ויבוצעו בעתיד הקרוב מאוד כדי לגרום לכך שהביזיון הזה יעלם מעל פני האדמה, ו/או ישונה בצורה כזו שהדוח ישקף את האמת לאמיתה ולא שום אינטרסים סמויים או גלויים, ולא שום מסקנות שהן בגדר מדע ביזיוני (השגיאה במקור). הכעס על הדוח מצד כולנו הוא עצום, וללא שינוי מהותי בו, אור ירוק עלולים לגלות שהוא חוזר אליהם כבומרנג.
 

asparagos

New member
../images/Emo45.gif זה ברור, הכעס והעלבון שלי כרוכב

שהכירותו עם טל היתה מעט יותר משטחית (קראתי אותו והשתתפתי במרוצי SM בהם שפט) היא כלום לעומת כעסם של חבריו הקרובים ובני משפחתו. להם אני אומר שהם לא לבד בכעסם, אני מוכן לסייע וכמוני יש רבים. אני חושב שחשוב שמי שנמצא יותר בעניינים (אתה?) יכתוב כאן בפורום מה מותר לכתוב ומה אסור לכתוב. אני חושב שאסור לכתוב פה רעיונות למתקפה נגדית כדי להשאיר לנו את גורם ההפתעה במידה ונידרש לו.
 

RIDE TO LIVE

New member
../images/Emo45.gif קראתי את הדו"ח וחשכו עיניי !!!

יש להיאבק בכל הכלים הדמוקרטיים העומדים לרשותנו כדי להביא את האמת לאור ! יש להוביל מהלך של עד תיקשורתי. אנחנו חייבים לעשות זאת בראש ובראשונה עבור טל, מורה הדרך שלנו. טל שביט ז"ל 1955-2011. מורה דרך.
 
בוקר טוב

היי כמי שעוסק בתחום מחשבי הרכב וכמובן לאחרונה גם באופנועים -ובהתאמה לתמונה של הרכב הפוגע -רק כרית וילון צד פתוחה ברכב הפוגע. במידה והרכב היה מסתובב כרית נהג הייתה נפתחת..ועוד הוסיף ואכתוב באם היה נוסע ליד הנהג גם הכרית שלו הייתה נפתחת..ניתן בהחלט להסיק שהרכב קיבל מכה בדופן נהג ולא הסתובב. ברכב המדובר ניתן להוציא מידע ממחשב הכריות אודות התאונה.וכל זאת במידה ולא הוחלף ואו פורק מהרכב לשם תיקון... לאחרונה פניתי לעזרה -רכישת תוכנה שמפענחת את מחשבי כריות האוויר ומיותר לציין שכולם ככולם -חברות ביטוח -משטרה-מתעלמים מיכולת שכזו שתעזור בפענוח תאונות שונות. סתם לידיעה -החל מ2013 לכל רכב בעולם ניתן יהיה להתחבר ולקבל נתונים אודות אירוע תאונתי-קיים כבר חוק בארה"ב בנושא זה. במידת הצורך ובמיוחד לאור הכרות עם מר רז -אשמח לעזור בכל מה שנתבקש. איל נוימן
 

AVNER XR

New member
לא הבנתי איל כיצד כרית הנהג של הנוסע תיפתח

כתוצאה מסיבוב או מסיבסוב,היא אמורה להיפתח רק במכה,אחרת כל איבוד שליטה בכביש ייפתחו הכריות.
 
גם אני הייתי רוצה להבין לגבי פתיחת כרית הנהג

בסיבוב. באופן מסורתי, כרית הנהג היתה נפתחת רק אם הרכב היה חווה תאוטה של 50G בכיוון ציר האורך שלו (כלומר קדימה, כמו בהתנגשות חזיתית). יתכן שכיום, עם מערכות בקרת האחיזה שמודדות גם את סבסוב הרכב ותאוצות צד, אפשר להשתמש גם במידע הזה. אתה יכול לפרט מהם בדיוק המאפיינים? באיזה מהירות סבסוב או תאוצה רדיאלית או whatever כרית הנהג תיפתח?
 

AVNER XR

New member
המכה תלויה בעוצמת המהירות

עד 25 קמ"ש לא ייפתח בכלל 25-35 קמ"ש ההכרית נפתחת חלקית מעל 50 קמ"ש פתיחה מלאה היות ועוצמת הפגיעה מאד חזקה. היום בכלל מדובר על מיקרו מעבדים שמודדים את זוית-עוצמת ומיקום הפגיעה,אבל לדעתי הנושא עדיין לא חילחל לכל התעשייה ושמור לבינתיים רק למכוניות הפאר.
 
זה בכלל לא היה קשור למהירות. רק לתאוצה.

לפחות בעבר, למערכת היו חיישני תאוצה שהפעילו אותה ב-50G, לא קשור (לפחות לא ישירות) למהירות.
 

AVNER XR

New member
האם התכוונת בתאוצה לחיישני פגיעה אזי נכון

המהירות נועדה לפשט את הנושא. בעיקרון כל מערך הכריות שונה לחלוטין משנת 2006 בעקבות מחקרים והוא לא דומה בכלל לשנים לפני. היום מדובר על כריות דו שלביות שמזהות משקל נוסע-ואף משקל של ילד ופותחות בהתאם את עוצמת הכרית. מרצדס לקחו את הנשוא קדימה ובנו מערך שלם שנקרא פרי סייף-או קדם תאונה שמכין את הרכב לתאונה,שם גם שולבו אאל"ט לראשונה מיקרו מעבדים המודדים בנוסף למשקל הנהג נוסע-את עוצמת הפגיעה-זוית הפגיעה,ובהתאם להכין את הרכב לפגיעה כולל מתיחה ראשונית של חגורות הבטיחות. אבל היות וגלשנו ,אייל עדיין לא חזר עם תשובה,כי רכב שלנו שנפגע בעוצמה של 40-50 קמ"ש בדלת נהג וסובסב על צירו לא נפתחה כרית צד של הנוסע. אני משער שהתאונה של טל"ש הייתה פחותה בהרבה בעוצמתה.
 

gray

New member
מצד שני, אם זה המומחה של ההגנה

מי המומחה של התביעה? מה עושים כדי שהאמת תוצג בבית המשפט, כי השופט יאכל את הדו"ח הזה כתורה מסיני (הרי ד"ר כתב אותו). צריך מישהו שיכול להפריך את הדו"ח הזה בבית המשפט בצורה שגם שופט יכול להבין.
 

queenofeden

New member
אבל למה כל המהלכים נשמרים בסוד?

אני מאמינה שאחדים מחברי הפורום נולדו עם יכולות שאפשרו להבין ואפילו לסייע. גם לדעת זו דרך להרגיש ש"עושים מעשה". (קצת) שקיפות לא תערער מהלכים שמתבצעים, אלא אם כן גם בהם קיים משהו מהלא ראוי, דבר שאני לא מאמינה בו.
 

h a j b i

New member
כי ככה ביקשה המשפחה

אם את חושבת שביכולתך לעזור (מעבר למה שכל אלה שהוזכרו החל מגידי פרדר, אליקו, בימר, אנשי מוטו ואוטו ועד קושמרו וסוקניק) אני אעזור לך ליצור איתם קשר.
 

queenofeden

New member
אני בהחלט מכבדת את רצון המשפחה

ובהחלט שמחה לשמוע שאין "איפול". הכוונה בשם הפעולה "לעזור" היא לפעמים לדעת שדברים נעשים. שקיפות היא דרך להפיג ערפל. ענני הערפל שסובבים את הדו"ח מספיקים להכחדה חוזרת של הדינוזאורים. אני סומכת את ידי על המומחים שציינת ומקווה שיצליחו בכיווני הפעולה שהחליטו עליהם. קטונתי...
 
למעלה