משהו שחמק לי ולא יאומן: "נתונים שנתקבלו מנהג

menyroth1

New member
זו עבירה פלילית חמורה

הוצאת מידע מהמסוף המשטרתי לידיעת הציבור זו עבירה פלילית חמורה . הבנתי שכאן בפורום לא אוהבים שוטרים שעוברים עבירות פליליות (לא אוהבים שוטרים בכלל אבל זה לחוד ) .
 

מיצו

New member
נאלץ להסכים לגמרי ../images/Emo45.gif

ובכל מקרה, גם אם מידע שכזה יגיע לידיים פרטיות, מוטב יעשו אם ישמרו אותו לעצמם. חג'בי אמר ואני מסכים איתו במקרה הזה - יהיה זמן לעשות מלחמות, ותאמינו לי שפרסום הפרטים לא יעזור במאומה.
 

N3W

New member
כמו שכתבתי למעלה

לא באמת ציפיתי ששוטר יבדוק במסוף את הפרטים ואז יפרסם אותם, הדברים נכתבו בחצי חיוך.
 

menyroth1

New member
בזה אני חולק עליך

ואקח לדוגמא את מבצע עופרת יצוקה כאנלוגיה . עד שירום הודו כבוד ראש הממשלה (כן זה הגנב המשוחד לכאורה ) החליט לצאת למבצע מע"צ (מחלקת עבודות ציבוריות ) שבה רק הרסו מבנים בשביל החמא"ס שממילא רצה להרוס את המבנים האלה , כבר היה מאוחר מידי , וזה היה אחרי שנפלו קטיושות , ואחרי שנפלו גראדים , וקסאמים , וחצי מדינה הייתה בפחד . גם אצלנו עלול להיגרם נזק אם ימתחו את תחילת המאבק
 

N3W

New member
איך ידעתי שתגיב

אין ספק שפירסום מידע אישי זו עבירה חמורה. אבל אני בטוח שאפשר למצוא עוד כמה וכמה עברות חמורות ששוטרים עושים, אז עכשיו, בדיוק עכשיו השוטרים התחילו לקרוא את ספר החוקים ולהיות צדיקים גדולים?
 

מיצו

New member
נו מה הקשר? צחוק לא צחוק, מדובר במעשה

פלילי, ומספיק שמישהו פה יעלה בעוד יום את השם של הנהג (לא חסר הרבה, זה לא סוד מדינה, ובאמת לכל אחד יש חבר שוטר או שניים), והנה יש לנו בעיה.
 

N3W

New member
פשש בחור מלומד אתה

גם זה נאמר בחצי חיוך, חג שמח לך.
 
נו.. לפחות משכילים פה מידי פעם..

אתה בחור משכיל, מושכל, בחור שמסכילים אותו...
 

menyroth1

New member
אין ספק שאתה צודק

כל השוטרים לוקחים שוחד כל השוטרים רוצחים בשרות המאפיה כל השוטרים גנבים כולם נהגים גרועים כל השוטרים גם אוכלים דונאטס וכולם גם מרוקאים סכין עם שפם . שא ברכה !!! סייג לחוכמה שתיקה !
 

menyroth1

New member
אתה לא חושב שגם אני צריך לעשות כסף מהצד ?

כתבתי במפורש כל השוטרים מושחתים . אז אם אני גם מושחת , אז למה לי לדאוג לך ?
 

menyroth1

New member
אם לא הבנת

אם אני אדבר , אז הפרנסה אקסטרה (בונוסים ) תלך לקיביני מאט . אז למה לי לדבר . הרי ממילא כווווולם מושחתים , כוווולם לוקחים שוחד , וגם אני .
 
למעלה