משהו שחמק לי ולא יאומן: "נתונים שנתקבלו מנהג

h a j b i

New member
../images/Emo243.gif חבל על הכסף ../images/Emo243.gif

המשפחה יודעים מי הנהג, יש להם את כל הפרטים. לא מעט אנשים כבר יודעים מי זה. כאמור אדם מבוגר נורמטיבי עם גיליון הרשעות נקי שככל הנראה אין לו שום קשר ישיר לאור ירוק. נראה שהם סתם רוכבים על המקרה למטרות פירסום ויחסי ציבור (ולכן הכעס הגדול שלי לפחות) כבר עכשיו הוא מקבל שיחות טלפון, הטרדות, אולי אפילו איומים. אני לא אתן לו ולעו"ד שלו להפוך אותו לקדוש מעונה ולכן השם והפרטים לא מפורסמים נכון לעכשיו התיק בחקירה ולכן לאף אחד אין גישה אליו. ברגע שיועבר לפרקליטות להגשת כתב אישום (או יסגר מסיבה כזו או אחרת), כל בעלי העניין יורשו לעיין בתיק. חבל על הכסף והבלגן, מי שרוצה ויכול לסייע אני בשמחה אפנה ותו למשפחה והוא יוכל להציע להם את שירותו.
 

queenofeden

New member
../images/Emo10.gif פשוט ../images/Emo10.gif . ../images/Emo268.gif לגבי תמימותם של אחדים

 

Dresdner

New member
אני מאמין שרק שם המשפחה של הנהג הפוגע

יספיק כדי שנבין למה ואיך כל זה קורא לנו מול העניים
 

N3W

New member
יש כאן לפחות שוטר אחד

אולי הוא יכול לבדוק מי המיוחס
 

Choia

New member
../images/Emo31.gif

האם אתה רוצה לחיות במדינה שבה שוטר מוציא לפורום ציבורי מידע אישי? בצה"ל קוראים לזה טוהר הנשק ומנסים ללמד חיילים את מהות הערך.
 
../images/Emo45.gif ו- ../images/Emo31.gif

לא, אני לא רוצה ששוטר יגניב לי את המידע בדרכים לא דרכים, אך יחד עם זאת, מדוע איננו זכאים לדעת את שמו (ובעיקר יחוסו) של הנהג, כפי שנעשה בתאונות דומות? ככל שאני יודע הוא אינו קטין ואין צו איסור פרסום על החקירה. ייתכן ואני טועה. בכל מקרה, מהדברים שהמוסטאש פרסם עולה כי ישנם דברים מתחת לפני השטח, כגון גורמים שמתגייסים (למה?) לסייע לנהג הפוגע תוך כדי שהם מוציאים דו"ח חובבני ביומיים. האם ייתכן שלשמו ובעיקר ליחוסו של הנהג משקל מסוים בחקירה? אותי, בכל אופן, זה מחשיד. -אבו
 

h a j b i

New member
ראה תגובתי למעלה

כל מי שצריך לדעת מי זה יודע. אתה צודק בכך שאין צו איסור פירסום על הנהג אבל כאמור, רוב הגורמים הלוונטים מאמינים שפירסום שמו רק יגרום נזק. מלחממות תמיד יהיה אפשר לעשות. אם תסתיים החקירה עם תוצאות שלא נהייה מרוצים ממנה יהיה אפשר לפנות לפרקליטות ואף לבג"צ אם צריך ואז אני מקווה שכל אלה פה שכל כך שמחים לעזור ישמחו לעזור גם אז.
 

Choia

New member
שתי בעיות

1 - ברוב התאונות לא מתפרסם שמו של הפוגע. 2 - שים לב שהכותרת המפוצצת שמוסטאש העלה לפורום היא כותרת שגויה שאין בינה לבין המציאות הרבה ומוסטאש הודה בטעותו בעצמו(http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=8&MessageId=151591298). אבל הנזק נעשה כי אתה קראת את הכותרת ואולי קראת גם את הכתבה אבל אצלך בראש ידוע שיש משהו בגו, למרות שלמעט מסקנות מפגרות והתנהלות מגוחכת אין בו כלום. ייחוסו של הנהג? זקן בן 60 שלקח החלטה מטומטמת שעלתה לאנשים אחרים יותר מדי. אין ייחוס ואין כלום.
 
שתי תשובות

1. דיברתי על תאונות דומות -- מתוקשרות, כאלה שיש בהן מספיק עניין לציבור. בהקשר הזה עולה לי שמו של הנהג שהרג את בנו של השופט מישאל חשין. 2. צודק, עכשיו שמתי לב. למרות שאני משתדל לעקוב אחר הסיפור הרי שלפעמים אני לא מספיק לקרוא הכל כל הזמן. הטעות אכן נעשתה (מצידו ומצידי), ולקחתי זאת לתשומת ליבי. באשר לייחוס, לא טענתי שחייב שיהיה ייחוס כלשהו, אלא העלתי אפשרות תיאורטית לכך. חג שמח.
-אבו
 

Choia

New member
טעויות קורות. אין בעיה עם זה

זה רק מצחיק שזה בא מאיתנו שכל כך כועסים על אור ירוק שפרסמו מחקר שהוא טעות אחת גדולה. חג שמח ומהנה עם מזג אוויר טוב ורכיבות מאושרות
 

N3W

New member
../images/Emo2.gif

האם אתה רוצה לחיות במדינה שבה שוטר מוציא לפורום ציבורי מידע אישי? לא הייתי רוצה לחיות במידה ששוטר מוציא מידע אישי לציבור, גם לא הייתי רוצה לחיות במידה ש.... וואו יש כל כך הרבה דברים דפוקים כאן במדינה שאפשר לכתוב. בצה"ל קוראים לזה טוהר הנשק ומנסים ללמד חיילים את מהות הערך. לא הבנתי מה הקשר בין טוהר הנשק למה שאני כתבתי. ו2 נקודות לסיום: 1)מה שכתבתי נכתב בחצי חיוך, או בחצי צחוק, לא ציפיתי שהשוטרים כאן באמת יעשו את זה. 2) אני באמת מתכנן באוגוסט לעזוב את הארץ, אומנם מסיבות מעט שונות אבל בכל זאת לעזוב. יאללה יש טיול לכבוד היציאה לעבדות לחירות?
 

Choia

New member
טוהר הנשק

שימוש בכלים של צה"ל לביצוע המטרות שלהן נועדו הכלים ולמטרות אלו בלבד. הוצאת פרטי בעל הרכב שלא למטרות זיהוי פלילי אלא למטרות חשיפת שמו בציבור זאת פגיעה בטוהר הנשק כשפה הנשק הוא המאגר שניתנו לשוטרים גישות אליו. חג שמח ובהצלחה בחו"ל.
 
למעלה