משהו שחמק לי ולא יאומן: "נתונים שנתקבלו מנהג

M O R M

New member
הגעתי למטה עם דעה וכיוון.

לא היתה אוזן קשבת לרוח הדברים. היה רוב מוחלט (דמוקרטיה כבר אמרנו? ) כנגד הגישה שלי. למעט בקשה מהוועד שאצווח על שטייניץ כדי לקבל זמן מסך - מה שבוצע בדייקנות ואדיבות על ידי לא ביצעתי דבר מעבר לבחירות הוועד. פרשתי מהמטה מאבק כדי לא להפריע ולא להזיק - לדעתי אסור בשום אופן לפעול בכמה חזיתות לא מתואמות. מה שאני מציע כעת הוא שתפסיקו להדיין עם הצלופח הירקרק - שבו אל תעשו כלום. אני מציע לעשות "כלום" !! מה לא ברור בזאת? אגב מה שנבדק ונוסה על ידי הצליח יפה והייתי מרוצה מהתוצאות. לא כאן המקום לדון בזאת.
 

אהוד א1

New member
"פרשתי מהמטה"? מעולם לא היית במטה, מוטי.

הגעת לישיבה אחת ספציפית כדי להציע רעיונות שלך. לגבי שטייניץ - אכן עשית עבודה טובה. ידעתי זאת מראש ולכן פניתי אליך בזמנו. חג שמח.
 

M O R M

New member
מה יהיה אהוד שוב אתה מטעה את הקוראים?

רק שלא הייתי חבר במטה , גם לא הייתי בישיבה אחת שלמה של המטה. ההיתי בפתיח ושלב ההכרות שלה. הבעתי דעותי , דעותי לא היו מקובלות על ידי רוב מוחץ של חברי המטה. פרשתי בתחילת הדיון ולא השלמתי את זמן הישיבה כולה. אמור מעתה "מעולם לא היית במטה ומעולם לא היית בישיבה אחת שלמה שלה." חג שמח.
 

h a j b i

New member
גם לא, אולי אני אגלה לגולשים מה היה

במקרה יצא לי להיות בישיבה הראשונה של המטה וגם השניה וגם השלישית. אתה לא היית שם, לא הייתי בהתחלה, הגעת לישיבה אחת באמצע (בה אני לא הייתי) כדי להציע רעיונות שאכן לא התקבלו ע"י הרוב. כמו שאומר אוהד, מעולם לא פרשתי מהמטה כיוון שמעולם לה הצטרפת. סירבת לכך. העדפת לעמוד מהצד ולבקר. הציעו לך להצטרף להשפיע בצורה אמיתית, לא רק לעשות משימה אחת או שתיים נקודתיות שהוטלו עליך. סירבת. שוב, כי העדפת לעמוד מהצד ולבקר. הוצע לך אישית על ידי לבוא עם צוות שתקים מחברי הקומומור ולפעול כרצונכם. גימגת משהו על זה שאין לך את ה- 20-30 או אפילו 15 רוכבים הנדרשים (קצת מוזר לאור מאות חברי הקומונה בה אתה מתהדר), הוצע לך לקבל צוות מוכן מהסיירת כשמגבלה היחידה שלך היא להיות אחראי על אזור מסויים ושם תעשה כרצונך. גם סירבת. בסופו של דב פעלת כמו שפעלת מה שתרם באופן הכי שולי שיכול להיות לפעילות. ולא, אני לא בא אליך בטענות על זה, רק על תמציא דברים שלא היו.
 

M O R M

New member
חג'בי , שוב אתה סוטה מהדיון.

אני מתעסק בפעולות עתידיות שקשורות לצלופח הירוק ואתה מתעסק בעבר. בא נסכם זאת כך: לא הייתי חבר המטה למאבק , לא השתתפתי בדיוניו , לא רציתי להשתתף לא בפעולותיו ולא בדיוניו. לא רציתי לפעול בנושאים שאיני מסכים עם דרכם ואופן ביצועם. השתתפתי בכל הפעילויות שהכרזתם עליהם כאחד הרוכבים - כי אני חושב שאין לפעול בשום נושא בכמה ראשים במפוצל. ביקשתם שנירכב לכנסת - רכבתי , נכנסתי , שוחחתי עם חברי כנסת , עם ענתבי , עם שטייניץ ועוד. ביקשתם שנשתתף בהפגנות השתתפתי , הפגנתי כמו כולם כמיטב יכלתי. ביקשתם שאצווח על שטייניץ - ביצעתי במיטב יכלתי. ביקשתם שאתפקד לליכוד - אני ובני משפחתי מעתה ליכודניקים. לא הסכמתי ואיני מסכים עם הדרך - אולם זו דרככם ואני מכבד ומעריך זאת. עכשיו , אפשר לחזור לנושא הצלופח הירוק או שיש לך עוד דבר מה תקוע מהעבר?
 

h a j b i

New member
תפסיק לזיין את השכל עם קישקושי לנדמרק

ו"תקועים בעבר" וכו כי אין פה אחד שתקוע שם כמוך. אני הגבתי בדיוק למה שאתה כתבת. הדעה שלך בעניין אור ירוק לפי מה שכתבת בשירשור היא לא לעשות כלום. לזה אני אפילו יותר לא מסכים מאשר לדרך הפעולה העכשווית. אז תמשיך אתה לא לעשות כלום ושאחרים יעשו. תמיד אחרי זה תוכל לספר שאם לא היינו עושים כלום הכל היה מסתדר.
 

mushdubi

New member
חג'בי- למה להתרגז? עשה כמוני.בכל פעם ../images/Emo163.gif

שכן זה המייצג אותו בצורה הטובה ביותר...
 

M O R M

New member
אנא שמור על תרבות הדיון בנינו.

זה לא חשוב מה התרנגולת ומה הביצה ומי קדם למי. אתה "תקוע" בעבר ואני מביט לעתיד. בדרך כלל אני בעד פעילות , לא תמיד זה נכון. בעניין אור ירקרק צלופחי לדעתי זאת טעות לפעול כך. ושוב אתה יורד לפסים אישיים במקום להתרכז בתוכן. הנושא הוא אור ירוק להתרת דמי - לא ביטוח , לא מוטי ולא בטיח. מה אתה מציע לעשות בעניין אור צלופחי ירקרק?
 

DAnalyst

New member
מורם

אני לא תומך בדרך עליה אתה ממליץ, וכל עוד בזה עסק השירשור - דיינו. אבל ברגע שמנסים להמעיט בערך המעשה שעשית למען כלל הרוכבים, זה כבר צורם לי. לכן דע שבאופן אישי מאוד הערכתי את הנכונות, התעוזה והביצוע המופתי של הפעולה שלך נגד מר שטייניץ. השמעת בה גם את קולי ואני לא מקל בזה ראש, ומוקיר לך תודה על כך. חג שמח.
 

אהוד א1

New member
לגמרי.רק שזו היתה פעילות של המטה.לא של מוטי.

מוטי התנדב לעזור ועשה זאת בצורה טובה . עדיין, שלרגע לא יראה כאילו מדובר בפעולת קומנדו נועזת פרי יוזמתו של מוטי. זה פשוט יהיה לא נכון.
 

M O R M

New member
בהחלט נכון הערה מצויינת!!

אין , לא היתה ולא תהיה פעולה יזומה מצידי שאינה מתואמת עם מטה המאבר. אני סבור בלב שלם שכל פעילות מפוצלת סופה להכשל. כנ"ל לגבי הצלופח הירקרק.
 

7 0 7

New member
גם אני חושב שאתה צודק

וגם אני מקווה שאתבדה אבל מאמין שהסיכוי לזה זהה לצערי, לכך שמחר בבוקר לא תעלה השמש לרקיע.
 

דידי 650SM

New member
אם כל הרצון הטוב של כולם וכל העצבים והצער

לדעתי הצנועה עם לשכור עורך דין או לא או איך לטפל באור ירוק ההחלטה צריכה להיות של המשפחה בסופו של דבר בבן-אח-אבא שלהם והוא היה שלהם מההתחלה הם רק השאילו לנו אותו מטוב ליבם הם צריכים להחליט איך לפעול ובאיזו דרך אנחנו כאן רק למענם ולתמוך ולחזק אותם בכל דרך שיבחרו לנכון אני לא אומר מה דעתי בנושא מכיון שזה לא רלונטי מה שרלונטי זה דעתם ורגשותיהם
 
בלוויה של טל אמרתי למיה, אמו של טל

שאיך יודעים שבן אדם באמת היה איש גדול?! כשהלוויה שלו מופקעת ממשפחתו על ידי הציבור. אני לא אעשה שום דבר שנוגד את דעת משפחת שביט. אבל לטעמי, המקרה פה מול אור ירוק כבר חוצה את הגבולות המשפחתיים, ונוגע לקהילה עצמה.
 
למעלה