מהצילומים לפני שעה קלה..

מיצו

New member
מצויין, וקבל הצעה קטנה

תכלס, התמונה לא חייבת להיות אמיתית. אפשר לבנות תמונה בכאילו ע״י הדבקה של אותה תמונה של אופנוע, פעם קטנה מרחוק, ופעם גדולה מקרוב, על המראה. יש מצב שבצורה כזו יהיה אפשר להעביר את המסר בצורה ויזואלית טובה יותר. אבל על כל פנים, קבל ח״ח על ההשקעה והמאמץ, גם אתה וגם כל מי שהיה מעורב בזה. כל הכבוד.
 
קבלו ח"ח כל העושים.../images/Emo229.gif

 

Mיסטריון

New member
נראה טוב. אתה יכול

לחתוך קצת מצד ימין ולמטה של התמונות על-מנת להגדיל עוד קצת את החלק של המראה בתמונה. בנוסף, אתה יכול להוריד עוד קצת מימין ולמתוח את התמונה ב 10% בערך בלי שיבחינו בעיוות. מה עשיתי: 1. הגדלתי את החלק בתמונה שבו מופיעה המראה בשני הצדדים (מבט ראשון ושני) 2. מתחתי את שתי התמונות לרוחב בכ- 10%-15% על מנת לתת "נפח" לאופנוע כדי שיראו אותו (בקושי יראו כדי להעביר את המסר, אך מספיק כדי שיראו שהוא קיים). 3. מתחתי את המראה בלבד בתמונה הימנית. מאחר והיא צולמה בזווית שונה, קשה לראות מה הולך שם (שים לב שבתמונה המקורית בצד הימני המראה נראית פחוסה יותר). 4. תיקוני צבע בעצלנות..
עם התמונות המקוריות יהיה לי קצת יותר עם מה לעבוד. המטרה שלי היא להעביר את הרעיון ולכן לא השקעתי בתיקוני צבע ובשעון העצר. אלכס.
 

Mיסטריון

New member
עכשיו כשאני רואה את זה שוב אפשר

אפילו לחתוך יותר מימין, ולהשאיר רק את קו המתאר של המראה. למעלה ולמטה לא הייתי משנה מאחר ושם הכיתוב ושעון העצר. מסכים עם מיצו. מספיק תמונה של מראה ריקה ותמונה של אופנוע. בפוטושופ קצת יותר קל להגיד לרוכב מה לעשות ולאן לרכוב.
אלכס.
 

גיZמו

New member
גרסא מספר 6

שוב, האיכות לא משהו כי הקובץ מוקטן וכאלה אבל אם הרעיון אוכל אז אפשר להתחיל לעבוד על המקור. בכל מקרה המקורי יהיה עם אותה תמונה כשהאופנוע פשוט יזוז בתוך המראה וזה יראה כאילו עברה בדיוק שניה.. שוב, השאלה שלי מופנית לגבי התוכן, הטקטס והקומפוזיציה. היידה, גרסא 6.
 

Mיסטריון

New member
../images/Emo45.gif אהבתי מאוד צמד

המילים "תחשוב שניה" (לדעתי צ"ל שנייה) וכפל המשמעות מעולה! 2.5 הערות: 0.5. שעון העצר צ"ל הפוך. 1. את המראות קצת יותר למטה. 2. רוכב האופנוע לא נראה בכלל בתמונה הראשונה חוץ מהדברים הנ"ל, נראה מצוין! ד"א, לא זוכר אם כבר אמרתי, כל הכבוד לא רק על היוזמה אלא גם על ההשקעה, הזמן וכל מה שהיה כרוך. לכל הנוגעים בדבר.
 

Elia4

New member
אני רק שאלה

בתמונה הימנית נראה שהרכב ממוקם על הנתיב השמאלי והאופנוע מאחוריו ולמעשה הצילום נעשה תוך סטייה קלה של הרכב לצד ימין של הנתיב. בתמונה השמאלית לעומת זאת, נראה בבירור כי הרכב נמצא בנתיב האמצעי והאופנוע בנתיב השמאלי. האם מלכתחילה הרכב היה ממוקם בזמן הצילום בנתיב האמצעי?
 

jony stekino

New member
../images/Emo31.gif לא נראה אמיתי

איך בשניה אחת התחלף הנוף והגיעו עצים אבל קבל
על המאמץ
 

גיZמו

New member
שוב.. ולאט..

זאת סקיצה ראשונית. בסופי, הרקע יהיה זהה, הפונט יהיה בדיוק מה שצריך והמראה תתפוס 67.3% בדיוק מהשטח של התמונה. תסתכל בהודעה של "גירסא מספר 6".
 

Mיסטריון

New member
קצת ../images/Emo32.gif אבל תוך

כדי חיפוש תמונות מתאימות מצאתי את המראה הימנית בתמונה, ולא הצלחתי להתאפק..
 

xfwind

New member
צילום מצויין. הייתי משאיר הכל שחור/לבן ודו"ג

בצבע
 

d a v i d k a

New member
נתקלתי בסרטון הסברתי מעניין

הסרטון קצת ישן, אבל נראה לי ששום דבר לא השתנה מאז. יהיה מעניין לראות את זה מתורגם לעברית. המסר שלו, "You didnt see me", יכול להשתלב עם הפעילות של גיזמו, לדעתי.
 

vmisha

New member
הסתכלתי כמה פעמים

ולא הבנתי מה אתם רוצים להגיד בתמונה הזו. אז רואים את האופנוען יותר קרוב בתמונה השמאלית. אז? לי זה נראה כאילו הוא פשוט נוסע בנתיב המקביל ועומד לעבור ליד הרכב, כי הרכב ממשיך לנסוע ישר. לא רואה כאן שום מצב של סכנה. בפוסט הקודם שעלה כאן בנושא הזה, אחד הגולשים העלה איור מצוין שקלע בול למטרה. נו, מילא. לפחות נהניתם מיום צילומים.
 
למעלה