משהו שחמק לי ולא יאומן: "נתונים שנתקבלו מנהג

menyroth1

New member
כלבי דינגו כדוגמא

יש כמה מיני כלבים שהם לא ביות של הזאב אלא כלב בר . לא יודע את ההבדל בין עדר לבין להקה (חסר לי קצת גיטרות כדי שזה יהיה להקה )
 

gamgam

New member
חיי כלב

עדר: (ז') קבוצת חיות, מקנה, בקר, צאן, להקה, להק, קן, נחיל; המון, קהל, אספסוף, ערב רב להקה: (נ') חבורה, קבוצה, חברה, עדת בעלי חיים (כלומר מתקיימת היררכיה/יחסי גומלין חברתיים) מחקרים שבדקו את מקור הדינגו גילו שמקורו בכלבים מבוייתים שהביאו איתם יורדי הים שהגיעו לאוסטרליה מארצות אסיה. הדינגו הוא דוגמא אחת יוצאת דופן. אין כלבים החיים בטבע, אלא אם כן "כלבים משוטטים" ו"מזבלה עירונית" עונים על ההגדרה כלבים החיים בטבע
 

menyroth1

New member
אם כך נראה ששניהם נכונים

יש גם את הכלב המנומר (יש ויכוח אם זה זאב טלוא , או כלב טלוב ) באפריקה
 

gamgam

New member
ויש גם את הדהולים

וכלב הזאב האסיאי, וכלב הבר הסיברי ובוודאי ישנם עוד כמה. אבל כולם הינם יוצאים מן הכלל שאינם מעידים על הכלל. ככלל, הכלב הינו חיה בייתית שאינה חיה בטבע. וללא קשר - כשאתה רוצה לאלף את אור ירוק אנא אל תשתמש בכלבים כאנלוגיה. ההשוואה בין אילוף כלבים ל"אילוף" אור ירוק מעליב את הכלבים באשר הם!!
 
כמו שרשמתי מקודם טיפה למעלה, על פי השכלתי

שנבעה מנשיונל ג'יאו במקור אין דבר כזה כלב. הכל התחיל מהזאב.
 

M O R M

New member
אמג'אד אומר שישראלים מבינים רק כח!!

אני אומר שבישראל מה שלא הולך בכוח הולך בעוד יותר כח. אני יצירה מופלאה של החברה הישראלית - למרות שעשו בצעירותי את כל המאמצים בכח עצום להדביק לי את התווית של ילד מפגר , לעכב אותי , להפריע לי ללמוד , להשפיל אותי שרדתי . היום אני מאמין לכל מי שמקורב לממסד ואו מייצג באיזה שהוא תחום את קצה קציהו של הממסד הרמאי והשקרן שניסה בכח להפיל אותי - הרבה הרבה פחות ממה שאני מאמין לאיסמעיל הניה. לכן , אילו הרמאים הקטנים מאור ירוק להתרת דמי ראויים רק לתגובת כח ולא שום התרפסות ועלה תאנה נוסח מיודעינו בימר,אליקו,גידי ואחרים. תבין , גידי ועמית הם אחלה גברים שבעולם אולם הם מעולם לא התמודדו עם הקצה של מה שאני התמודדתי מולו במדינתינו הקטנה. לכן אם תיתן ללפלפים סטייל "מטה המאבק לביטוח" להתוות את הדרך בהקשר של אור ירוק להתרת דמי מה שתקבל זה מאבק סטייל "ביטוח" אתה לא יכול לבצע את אותה טעות שוב ושוב מבלי ללמוד. עצוב לומר כאשר הוזמנו אני וטל לישיבת מטה המאבק הבטתי סביב , ראיתי את חבורת הלפלפים הנעימים ופרשתי בנועם. חברי וידידי טל שביט ז"ל שהצטרף למטה המאבק לא הבין למה אני כזה נחרץ בגישה שלי. עתה שוב אנו עומדים עם אותו סיגנון גלותי לפלפי חמודי של מאבק מול צורר גדול יותר משטייניץ. למה גדול יותר ? כי אצל שטייניץ זה היה "רק" כסף (לכאורה) בפועל עלות הביטוח הורגת יותר אופנוענים משציפיתי. עתה עומד לפנינו גוף שקרן מלידה עטוף במליון מתנדבים חדורי כוונות טובות אשר מוביל אותנו אל המוות עם כוונותיו הטובות. להתיחס אליהם כאל עוד אירגון פדשוט זו טעות. הללו שקרנים מעצם היותם קיימים ומעטה הכוונות הטובות של מתנדביהם הוא עבה קשה וחדור מוטיבציה ענקית של כוונות טובות. איך אמרת " הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות." חג שמח.
 

kramberg

New member
אז מה מוטי, מה השתנה מההודעה האחרונה?

מה אתה עושה? המוני מתנדבים מהקומוחור צועדים כבר ברחובות? מה היא אותה פעולה אמיצה שלקח על עצמו מוטי מור? מהי התוכנית שתפיל את שלטון העריצים על הברכיים, אנא, שתף אותנו פשוטי העם בתוכנית של גדול הדור מוטי מור.
 

gamgam

New member
כרגע מוטי קצת עסוק בניהול מאבק עיקש,

לוחמני, מיליטנטי, אסטרטגי וכוחני. מוטי מנהל את המערכה מהחמ"ל שהקים באיזור אגם אונטריו - אלף האיים נהר סנט לורנס, צפון מדינת ניו יורק.
 

M O R M

New member
אתה טועה ומטעה את הקוראים!!

אני כבר בניו המפשייר - ההרים הלבנים. ומה שרואים משם זה ירוק צלופחי....
 

iec

New member
הבחור הזה טועה כל הזמן,מה יהיה איתו?../images/Emo67.gif

 

gamgam

New member
ולא סתם בחורה - אלא בלונדינית, ירחם השם

גברים נהנים יותר?? - לא יודעת, יש פה כמה גברים בפורום שנהנים משני העולמות - תשאל אותם!
 

M O R M

New member
מצטער על הטעות - אפנה אלייך בלשון נקבה.

בכל זאת יש מגבלה למדיה - על מנת שאזכור שאת נקבה עלי לראות בכיתוב מילים המתיחסות למינך. או להכנס "לעולם שלך" מאחר ואני זקן סנילי אשמח אם לא תכעסי אם אטעה שוב בעתיד . חג שמח. מוטי
 

M O R M

New member
אני מטייל בארה"ב בנחת

זה כייף להיות עם הילדים רגע לפני שהם עוזבים את הבית . הקצב של הטיול איטי ונינוח , כל מוטל עם בריכה , חדר כושר ופינוקים מהווה אטרקציה בפני עצמו. מאחר ואיני רוכב בשטח/משחק טניס/משחק ברידג' - יש כמה תופעות. א. אני משמין. ב. אני שוחה המון בברכה - שחיתי כספורט תחביב איזה 25 שנה והפסקתי לשחות כשעברתי לטניס. ג. יש לי כמה שעות זמן פנוי בכל יום לפטפט בפורום ולעצבן את חג'בי ומיצו כי אני ישן פחות שעות מהחברה שלי. הגמילה הזמנית מהסם האדרנלין קשה במיוחד והגעגועים לספק הסם שלי ה- HM450X קשה במיוחד. תקח בחשבון שאני רוכב עליו יום יום .
 

אהוד א1

New member
קשקשן.

הגעת למטה בלי בשר.כל מה שהצעת כבר נשקל בעבר ונוסה/נפסל. גם הרעש שעשית לפני החסימה הגדולה התגלה כפלופ גדול בפורומים ושום דבר מעבר לזה. רצית, אם אני זוכר נכון, "לתקוע" את הרכב שלך או משהו בסגנון. בקיצור, מוטי - לך על זה בכל הכוח.חזק עם הזנב. רק תעשה משהו,ראעבק, אל תחפור בפורומים.
 
למעלה