משהו שחמק לי ולא יאומן: "נתונים שנתקבלו מנהג

enigo

New member
נראה לי שלא הבנת את הכתוב

עוז קיבל את עדות הנהג מהעד המומחה שנשכר על ידי הנהג - זה לא אומר שעוז הוא-הוא אותו עד מומחה.
 

ity2

New member
אולי זה רק אני אבל...

לא הצלחתי להבין איך הסקת שד"ר עוזי רז הוא העד המומחה מטעם ההגנה. גם הכתב לא עסק בכך ולא נראה לי שהוא הגיע למסקנה זו. הוא רק מציין שהנתונים לגבי המכונית הפרטית נמסרו ע"י עד מומחה מטעם ההגנה. אתה בטוח שהוא התכוון לד"ר עוזי רז? בכל מקרה הכתבה חושפת דו"ח שערורייתי מספיק גם בלי זה.
 
לא רק אתה. גם אני הבנתי כך.

אם כי, כמובן שבהחלט יכול להיות שעוזי רז (או גם עוזי רז) נשכר על ידי הנהג הפוגע, או שהעד המומחה מטעם ההגנה "עזר" באופן לא רשמי, מאחורי הקלעים, לעוזי רז, להגיע למסקנות שלו.
 
צודק. ומסכים איתך לגבי השורה התחתונה.

ה"מומחה" ואור ירוק נסמכים על מי שאמור לשמש כעד הגנה כאחד היסודות עליהם מתבסס הדו"ח. זה שאורי ירוק בכלל פונים למי שהוא צד בעניין כדי ש"יעזור" להגיע למסקנות ב"חקירה" האומללה הזו, שמסקנותיה כתובות מראש, וחסרה רק דרך פתלתלה כדי להגיע אליהן... נו, אז בשביל זה יש את שכיר העט הבזוי הזה, רז. רז קיבל כסף כדי להגיע למסקנות מסוימות, ולא בחל בשום דרך כדי להגיע אליהן - גם אם זו לא דרך הטבע. שפל ובזוי הוא נשאר מכל צד, גם אם לא מהצד אליו כיוונתי בתחילה ואותו הבנתי מקריאה ראשונה.
 

mushdubi

New member
(לצערי) MORM צודק הפעם- אמנם בדרכו המשונה

דרך מעצבנת כרגיל- אבל הוא צודק. יש כאן עסק עם מקצוענים. כמו שמישהו אמר כאן: "מסבנים" את החברים הנכבדים שהלכו ונפגשו עם "אור ירוק". אם מישהו חושב שאכן יהיה דוח מתקן או משהו בסגנון הזה אז הוא תמים למדי. מה, לא ברור שיש כאן מישהו עם קשרים/כסף/יכולות? לי זה ברור. סתם מקריות ששם הנהג הפוגע לא פורסם מעולם? סתם מקריות שפתאום צצים כאן כל מיני נציגים של "אור ירוק"? סתם מקריות שמישהו העלה לכאן לא מזמן מצגת של אותו "מומחה"? הרי ברור שהכל מלווה ביחסי ציבור משומנים היטב. עד שתתברר האמת, אם בכלל, הלהט שהאנשים כאן מציגים ייגווע וכך גם העיסוק בתאונה עצמה. בוקר טוב לכל התמימים! אה, וחג שמח!
 

nuzzz

New member
מוכן לתרום מאה שקל ומבקש מכולם גם כן

לשכור עורך דין שיילחם ויחשוף גם את השם של הנהג הפוגע וגם את הקשר שלו ל"אור ירוק". אם יש עו"ד מהפורום שנכנס לעניין הזה- אני אהיה הראשון להעביר אליו את הכסף להתחיל את התהליך. חובה לנצל את המומנטום כדי להכניס להם עם הנשק שלהם.
 
../images/Emo45.gif אני בפנים. אם יהיו עוד כמה, גם יש

עו"ד מאד מסוים שכדאי לפנות אליו, שהוא גם חבר של טל.
 

mushdubi

New member
למה נתפסתם לקטע של עו"ד? מה הוא יוכל לסייע

יותר ממה שבימר עושה כרגע? MORM ידידך בא ואומר שזו לא הדרך וכפי שציינתי אני מסכים עימו (אוי, זה קשה....
). המאבק צריך להיות ברמה של יחסי ציבור- תקשורת. לכן הצעות כמו של חג'בי, להקים קבוצה בפייסבוק או משהו בסגנון הזה יעזרו הרבה יותר מאשר ניתוחי CSI שמריצים כאן. מדוע אנשים כאן חושבים שזה יעזור למישהו? האם השופט (אם בכלל יהיה משפט) ייקבע את אשמתו של הנהג על פי הניתוחים והפרשנויות שיש כאן? מי בכלל יתן להם במה לשטוח את טענותיהם? ושוב- MORM צודק- אתם תמימים ביותר.
 
מורמ ידידי (ובלי ציניות) טועה בגישה לעניין

לדעתי. לטעמי הפרטי, הדרך השקולה של החברים כאן היא היא הדרך הנכונה, עם כל הקושי שבדבר. אני מסכים בהחלט שהדרך צריכה להיות דרך התקשורת, אבל צריך לשבת על ה"איך" ועל ה"מתי". ותאמין לי כשאני אומר לך, שאף אחד מהמעורבים אינו תמים. בכלל.
 

mushdubi

New member
לצערי, ה"דרך השקולה" לא תניב דבר.

לדעתי, עד שתשבו על ה"איך" ועל ה"מתי" כבר לא יהיה את מי לרתום לעשות מעשים. איני אומר זאת בכדי לגרוע מכבודם או מאמציהם של אלו שעושים במלאכה. אני בטוח שהם יוצאים מגדרם, ולא בפעם הראשונה, אך אני טוען שעד שכפי שאמרת יישבו ויהגו מה לעשות כבר יותר מדי אנשים לא יזכרו מה קרה ולמי. להבדיל, ראה מה קורה לגלעד שליט בשבי- עם כל הדרך השקולה וכיו"ב הבנאדם בשבי כבר חמש שנים.... אז עם כל הכבוד למשפחה שלו ולהתנהגות האצילית שלהם בדרך הזו לא משיגים דברים במדינה שלנו (שאני אבקש מ-IEC שייתן את הקטע שלו עכשיו...?). ושוב, להבדיל מהמקרה זה.
 

menyroth1

New member
אילוף כלב כאנלוגיה

לצערי אני חושב שאתה טועה בגישתך ה"שקולה " אולי גם מוטי מור טועה בגישתו הלוחמנית . והפתרון נמצא אי שם בין הלוחמנות לבין "השקולה (לטעמי זה נחשב קצת יותר נוטה ללוחמנות ) . כאשר מבקשים לאלף כלב , דבר ראשון מראים לו באמצעים לוחמניים מי הבוס (כלבים בטבע חיים בעדרים ומנהיג העדר הוא הבוס ועל פיו יישק דבר ) . לאחר שנלחמת בו ושברת את רוחו מעט (לא לגמרי בשום אופן ) . אתה מתחיל להרשות לו לשחק איתך . בתנאים שלך . אתה נותן לו "לעבוד עליך " פעם פעמיים בדברים פעוטי ערך ואז נותן לו שוב בלוחמנות להבין " מי הבוס " . לאחר שברור לך ולו מי הבוס (בעיקר לו ) אתה כבל מתחיל לאלף אותו ברוח טובה . לדעתי גם כאן צריך פעמיים שלוש לתת לאור ירוק בראש , לתת להם להבין עם מי יש להם עסק . שהם ישלמו מחיר יקר מאוד מבחינת אהדת הציבור אם ימשיכו במעלליהם . וכל זה בלוחמנות (אולי פחות קיצונית משל מוטי ) ורק אחרי זה רק "לשבת " איתם ברוח טובה ושקולה (כדבריך ) .
 
אתה צודק בדבר אחד: את הכלב הזה צריך לאלף

ויפה שעה אחת קודם. לפעמים אני נפעם מעולם הדימויים שלך מני. חג שמח וכשר... :)
 

gamgam

New member
אם בכלבים עסקינן אז שני תיקונים קטנים:

א. הכלבים לא חיים בטבע. הכלבים לא "בוייתו" , אלא הגזעים השונים פותחו מאבות אבותיהם הזאבים, שהם היו אלו שבוייתו. ב. לו אכן היו הכלבים חיים בטבע, הם לא היו חיים בעדרים אלא בלהקות. אולי זניח, אם כבר אז כבר
 
לא מדוייק -

זאבים מעולם לא בוייתו - מקורו של הכלב המבויית הוא בתת מין ייחודי של כלב בר שבגירסתו הטבעית איננו קיים עוד ושהמאפיין הבולט שלו, בהשוואה למינים ותת מינים כלביים אחרים, הוא זנבו הפונה כלפי מעלה. מתת מין ייחודי זה התפתח, לרוב באופן מלאכותי, המגוון האדיר שאנחנו מכירים כיום - מהצ'יוואווה הזעיר ועד הדני הענק.
 
שמע לא הייתי מתקן אותך אבל שלשום ראיתי תוכנית

בנשיונל ג'אוגרפיק על כלבים ואיך הגיע הזן הזה. ולפי מה שהם טענו שם זה היה ע"י ביות של זאבים בדרך כלל זה לקח 6 דורות. והם עוד אמרו שכל הכלבים ה"מוזרים"(צ'יוואווה, פיצ'ר, תחש) זה כתוצאה במוטציה בגנטיקה שבני האדם השאירו בכוונה כדי להגיע לזנים האלו.
 
זאבים מעולם לא בוייתו? מה אתה אומר?

בורות זאת לא גאווה גדולה. הנה לך זאב מבויית: http://www.dog.co.il/dog160.htm תערובת מבוייתת לגמרי, גם אם מיוחדת לשליטה, של זאב אירופי וכלב רועה גרמני. פותח במקור בגוש הקומוניסטי לשמירה על גבולות, אולם התברר שיש בעיה: הזאב הזה מכיר רק בבעל בית אחד ונקשר בו, ולכן אינו מתרים לשימוש צבאי משטרתי שבו בעל הבית עשוי להתחלף. הזאב/כלב הזה לא מחליף נאמנות. חיה מדהימה.
 
הפוסל במומו פוסל

בורות איננה, אולי, סיבה לגאווה אבל גאווה בהחלט איננה מצדיקה בורות כי הדוגמא שהבאת מוכיחה בדיוק את מה שטענתי - שזאבים אינם ניתנים, כשלעצמם, לביות ושהדרך היחידה לביית אותם היא להכליא אותם עם כלבים מבויתים ובאופן ספציפי - רועה גרמני. (תשתדל להתרכז בפעם הבאה, חביבי
)
 
אתה טועה ומטעה, כל זני הכלבים בסופו של יום

הגיעו מהזאב. לקח כמה דורות של ביות(בערך 6) אבל הזאב זה האבא הגנטי של הכלב.
 
למעלה