משהו שחמק לי ולא יאומן: "נתונים שנתקבלו מנהג

משהו שחמק לי ולא יאומן: "נתונים שנתקבלו מנהג

הפרטית (המכונית) על ידי חוקר המיועד לשמש מומחה ההגנה במידה ויוגש נגד נהג הפרטית כתב אישום"... מסתבר שלד"ר עוזי רז היה מניע נכבד מאד להוציא את טל אשם בתאונה מבלי שיוכל להגן על עצמו. לכשיגיע המשפט, הוא נשכר לשמש עד מומחה מטעם ההגנה. כן, קראתם נכון. לא יאומן. הוא צריך להגן על נהג המכונית ומקבל על זה כסף. והוא האיש, שבשיא עזות המצח והחוצפה, שכרו אור ירוק והמנכ"ל המתועב שלה בשיאה של חוסר הגינות אנושית בסיסית, כדי "לחקור" את התאונה. עתה ברור מדוע המסקנות היו כפי שהיו - גם אם הן נוגדות את חוקי הטבע. משלמים לו על זה. שכיר עט בזוי שנועד להגן על מי שהרג. מה לעשות עם זה?! לא יודע. מישהו יודע? ניר לוק ממוטו במאמר מצוין: http://motobike.ifeel.co.il//article/or_yarok_tal1.aspx חובה לקרוא. למישהו יש קילשון ולפיד? יש מישהו שצריך להעלות אותו על המוקד. לצערי, וירטואלית בלבד. שניים בעצם.
 

gamgam

New member
יצא המרצע מן השק?

מאיפה לקוח הציטוט הזה? מהדו"ח של אור ירוק? פשוט לא יאמן.......
 

Super Max

New member
מסכים עם החלק הראשון של הודעתך

לא מסכים עם החלק השני, לגבי המאמר במוטו. התכנים של המאמר הזה מקומיים ונכונים, והם שפכו, לי לפחות, אור חדש על הנושא. עם זאת, הכתיבה עצמה, כדרכם של מוטו בשנים האחרונות, נגועה בחובבנות, חוסר מקצועיות, התלהמות וילדותיות. נראה שהיא נכתבה על ידי תיכוניסט מתלהב. אני מאד מקווה שלא זה האילן שעליו ניתלה כשנבוא להציג את העמדה שכנגד.
 
זכותך כמובן, אבל

במקרה הזה, ניר לוק כתב פרשנות מובנת וברורה, שניתן להפנות אליה גם אנשים שלא מהתחום כדי להציג את האבסורד במחקר ה... לא חשוב, של אור ירוק.
 

dash56

New member
../images/Emo45.gif לדעתי הכתבה מצויינת

אני אומר זאת בראיה של רוכב מהשורה שהכתבה עשתה לו סדר בנתונים . לעצם הדברים שעולים מהכתבה על התנהלות אור ירוק, אני פשוט מזועזע. לא תמים ולא ילד אבל זה מגיע לרמות שלא תארתי לעצמי.
 

h a j b i

New member
../images/Emo45.gif גם לדעתי

זה לא מסמך משפטי שאמור להיות מנוסח בקפידה. זה מאמר בלשון פשוטה, "לשון העם" מה שנקרא.
 

דידי 650SM

New member
אחלה כתבה לדעתי עזרה לי להבין מה קרה שם באמת

ולגבי אור ירוק חבל לבזבז עליהם פיקסלים במסך...
 

orgeva

New member
../images/Emo46.gif מקומם,תודה שחשפתם אותנו לדו"ח

עכשיו מעניין לראות מה יהיה הדו"ח המתוקן,בכל מקרה אמינות כבר לא תיהיה לו (לדעתי).
 

Elia4

New member
גם אם יהיה דו"ח מתוקן הנזק כבר נעשה

התאונה עוברת לשפה משפטית. אם התיק מתגלגל למשפט, סימן שמשטרה מוצאת את נהג הרכב אשם. זו המילה של הבוחן מול המילה של האיש הזה (שאני לא מבינה איך הוא חי עם עצמו ואיך הוא יישן בלילה) ותלוי בעדי ראייה ואיך העו"ד יציגו את עדותם. עכשיו לך תדע מי יהיה השופט ומה מצב הסטריאוטיפים שלו וההבנה על / ב דו"ג. כך או כך,זה לא נראה טוב.
 

menyroth1

New member
זה ממש לא מילה מול מילה

זה מצבור של אלפי ראיות . שלכל אחת מהם יש /יהיה הסבר אל מול המציאות , מול הפיזיקה , מול הקינטיקה . זה מצבור של נוסחאות . שמוכיח את הטיעון של כל אחד ואחד מהם . והם צריכים לשכנע את השופט .
 
הזעם מתחיל לעלות אט אט

לו היינו חיים במדינה אחרת הייתי ממליץ למישהו שמכיר מישהו שיכול לארגן מישהו עם פח נפט לכמה כתובות של אחראיים בעמותה כל שהיא שקשורה לשערעוריה הייתי עושה זאת - אבל פה זה מנוגד לחוק.ולכן לא אעשה זאת !! אני הייתי ממליץ עם כל הכאב שבדבר (ורד סליחה אם זה ישמע לך גרוע להחריד,אני יודע שאחרי כזו טרגדיה קשה לפתח שוב את הכל.אבל זה בא ממקום טוב למען כולנו,ובעיקר למען שמו של טל שביט ז"ל שהוכפש בצורה מעוררת חלחלה.) למשפחה לקחת את הדו"ח המקורי שפורסם לגשת לעו"ד שמבין דבר או שניים בהוצאת דיבה ולתת ל"אור ירוק" ללקק הרבה חרא להרבה זמן.. לאנשי "אור ירוק" שאחראים ישירות על הדבר הזה (המתנדבים שמנסים לשנות לא קשורים לזה !!!!) אני מאחל סבל יסורים המון עוגמת נפש וכאב עד היום האחרון שלהם שישחרר אותם מזה. אתם פשוט בושה לכל מה שאתם אמורים לייצג !!!
 

iec

New member
כמה גועל וחוסר אנושיות ...כוסאמק!!!../images/Emo104.gif

אין לי מילים...פשוט לקחת את כל "חור ירוק" ושלל "המומחים" שלה בקונטיינר ולשים אותם בקרקעית הים.
 

igi2003

New member
למה להכניס זוהמה לים?

רחמים, גם כך יש שם מספיק חרא
 

igi2003

New member
דבילים באור ירוק

בסה"כ חבורת חבבנים שהפעם הלכו רחוק מדיי ונראה שמסתבכים בפלילי. סילוף עובדות, וכו'.. עם הייתי עו"ד כנראה הייתי מגיש תלונה עליהם במשטרה על מעשה זה. אבל לצערי, רוב ה"מומחים" במדינה שלנו הם כאלה: מי מתוך השרים בממשלה מומחה במשרד אותו הוא מנהל? פילוסוף מנהל כסף וכו'...
 
למעלה