אז איך מתמודדים עם גזרות רפורמת הרעש ?

גיקסר

New member
אז איך מתמודדים עם גזרות רפורמת הרעש ?

קיבלתי המון שאלות במסרים וטלפונים מה לעשות, אני מקווה שהמידע יעזור לכם להבין את הדרך הנוכנה. קודם כל למי שיש אזעקת ביפר(מכל יצרן שהוא) אין לו בעייה, פשוט לנטרל את הסירנה ולעבוד במצב שקט. לאלו שיש אזעקות עם סירנה ללא ביפר, ניתן לנתק את הסירנה ולהמשיך להשתמש באזעקה כיחידת ניתוק יכולת התנעה בלבד, נכון שזה לא הגנה מלאה אך לפחות יש משהו שמונע גניבה בהתנעה לגנב המתחיל/מתלמד. לגבי אותם אלו שנדרשים בסירנת גיבוי על פי הביטוח, ובכן סירנת גיבוי כשמה כן היא, לגבות את המערכת בשעת ניתוק מצבר. ברגע ניתוק המצבר הסירנה מתחילה לצפור כנסיון אחרון למנוע ולהפריע לגנב להתעסק. במקרה הזה מנתקים את הסירנה מהאזעקה אך משאירים אותה מחוברת למצבר, במקרה של נגיעה באופנוע לא יהיה רעש, אך בשעת נסיון הגניבה ותוך כדי כך ניתוק המצבר תחל הסירנה לצפור (בתקווה שמישהו ישים XXX בכלל על הרעש) הייתי ממליץ על גישה של פניה אישית של כל מבוטח לביטוח במכתב רשמי על מנת לקבל את עמדתם, ועל מי יחול הקנס במידה והם מתעקשים על סירנה באזעקה. מבדיקה שעשיתי אצל חבר שוטר תנועה אכן החוק נאכף כבר, אומנם הוא בעייתי אך אכן, שכן או מישהו שיוטרד על ידי אזעקה אינו צריך להוכיח כלום למשטרה ובעל האזעקה יקבל קנס, קצת הזוי שיכולים סתם להתלונן כי למישהו מפריע שאתה מחנה את הקטנוע בכניסה לבניין וזה מפריע לו בעין. לטובת הכלל, לאורך חודש אפריל נבצע ניתוק סירנה לכל דורש ללא עלות לכל אזעקה שהיא, ככה לפחות שלא יגדל החור בכיס.
 

מיצו

New member
תודה על המידע ועל העזרה

מיד תטוגלן. אבל ביתיים, אולי תזכורת מהירה איך מעבירים את האזעקה של רב בריח למצב שקט בלבד?
 

גיקסר

New member
../images/Emo26.gif

לחיצה ארוכה על כפתור מספר 2 ברגע שתקבל צפצוף מהשלט, עזוב ולחץ לחיצה קצרה על מספר 2 שוב, ואז תקבל חיווי של איקס על הרמקול.
 

avi elbaz

New member
אף אחד ברב בריח לא עושה הגהות לפני ההדפסה ?

לשכוך
לשכוח
 

iec

New member
אתה זורק פה פצצה לא הגיונית!!! אתה רציני שיש

לך חבר שוטר תנועה?
 

RaananC

New member
אני מבין שזה חוק שהועבר ע"י הגנבים

בכנסת למען עמיתיהם ברחוב. מדהים מה שהתפקדות יכולה לעשות
 

ariel00i

New member
סחטיין עליך יא ג'יקסר !

למרות שקשה לי להאמין שהמשטרה תעמוד בעומס. ולגבי אזעקת הביפר: 1. היא גם ככה מצפצפת דקה מקסימום ומפסיקה. צריך להיות שכן ממש רשע או משועמם בכדי להזמין משטרה על זה. 2.באותו הקשר, אתה רוצה להגיד לי ששוטר יכול לקנוס על בסיס עדות של אזרח בלבד ? נשמע לי הזוי... הוא לא צריך לשמוע במו אוזניו את האזעקה ? הרי כל אחד יכול לטעון שהאזעקה של השכן שלו צפצפה...(ואני לא נכנס למצבים שמישהו יפעיל אזעקה של רכב אחר בזדון)
 

גיקסר

New member
לכן כתבתי את זה, בולשיט אחד גדול

אבל הייי יש קופת כסף חדשה
 

vmisha

New member
לא ממש מכיר את סוגי האזעקות

ממה שכתבת הבנתי שבאזעקות הרגילות (לא ביפר) יש שתי סירנות (רמקולים?) - רגילה וגיבוי. אצלי יש רמקול אחד בלבד, שיש בתוכו גם סוללת גיבוי, כך שהוא משמש גם כרמקול ראשי וגם כגיבוי. אז מה אני אמור לנתק...?
 

גיקסר

New member
לא תמיד יש סירנות

בכל אופן אתה מנתק את החוט שנותן פקודה לסירנה, או שתבוא ונעשה את זה FREE
 
למעלה