תודה לכולכם על הכל. מרגש מאד. ורד (אחותו)

Rainbow100

New member
הם יבואו.

הם יכנסו בשקט. יש כאלה שישר יגשו אלייך ויחבקו, יש ביניהם שיתישבו על הכסא הראשון שימצאו ולא יוכלו לשאת עיניים מהכאב. יש כאלה שרק יקשיבו. יש כאלה שיאמרו לך "לא הכרנו אותו אבל היינו מוכרחים להגיע לכאן". יש שיספרו לך דברים שלא הכרת, שיסגרו לך כל מיני קצוות ויתירו קשרים שלא היו מוכרים עד הסוף. יש שיספרו לך על אחיך דברים שלא ידעת, על אומץ ליבו, על רוחב ליבו, על האדם שהיה. יספרו לך על הנגיעות הקטנות שלו בחייהם של אחרים, על הושטת היד שלו לעזרה, יספרו לך על ההבנה שלו בתחומים המקצועיים ובאנושיים. יספרו על דברים "קטנים" שעשה למען ובסתר ללא רעש וצילצולים. וכל הדברים שתשמעי ישתבצו לך באופן מושלם באח שלך כפי שהכרת אותו. והלב שלך ימות מכאב על האובדן הנורא הזה, האובדן של האיש המדהים הזה שהיה לו עוד כל כך הרבה מה לעשות כאן על פני האדמה, שכל כך רצית שישאר כאן האח הגדול הזה שלך ויחד עם זאת תהיה בלב שלך גם המון גאווה שזה האח שלך. (ואני מציעה לך לבקש מהמבקרים, מבעלי הסיפורים להעלות על הכתב את הזכרונות ולהניח על השולחן מחברת עבה לשם כך)
 
תנחומים ואהבה למשפחה

מקווה שהצלחנו להעביר למשפחה את עוצמתו של טל בעיננו, ואת ההשפעה שלו עלינו, ואת האהבה האדירה שרוחשים לו. כל עוד אפונוענים בישראל - המורשת של טל תמשיך לעולמים. תנחומים, נח.
 

מפתחSoul

New member
ורד יקרה,

אין לי מילים לתאר בהן מה המוות המיותר הזה חולל לי באופן אישי ולקהילת הרוכבים בכלל. עם זאת קטונתי מלתאר לעצמי את חווית האובדן שלכם. רוצה לחזק את ידייכם שלא תדעו עוד צער. אמן.
 

מפתחSoul

New member
שמעתי עכשיו את הראיון עם מאיה, האם.

ואם לא ידעתי כיצד להסביר את המועקה שיושבת לי בגרון מאז עיכלתי את הבשורה, עתה אני יודעת. היא אמרה דבר מאד נכון בנוגע לסיבת התאונה, וכמה הפרטים עליה חשובים. היא ידעה לנסח בעצמה כמה פועלו ומותו היוו השפעה עצומה על דור שלם של רוכבים. וחלק מהתסכול שבי הוא על כך שלא זכיתי לספוג הרבה (וכתבתי לך על זה במקום אחר, ורד) לעומת קהילה שלמה שאפשר לומר, גדלה עליו. חוסר צדק תמיד עשה לי רע. ולא רק לי, גם להרבה נשמות טובות.
 
אמרתי למאיה בלוויה, שאיך יודעים אם אדם היה

באמת אדם גדול?! כשהלוויה שלו מופקעת ממשפחתו לטובת הציבור.
 

דידי 650SM

New member
או שבלויה שלו המשפחה הביוליגית שלו מגלה

שיש לה עוד אחים אחיות בנים ובנות אני חושב שכולנו מרגישים כאילו איבדנו אח ורע שלנו יהי זכרו ברוך
 

amirttnn

New member
הראיון היה בגל"צ בתכנית הבקר עם דני קושמרו.

בהחלט ראיון מרגש וממצה את התחושות הכואבות מפירסומי המשטרה וההוקרה לקהילת הרוכבים שבאו וחלקו כבוד בצורה המופתית שזה נעשה לכבודו של טל"ש. אם תשמעו את אמא של טל תבינו שהתפוח נפל קרוב מאד לעץ.
 
מה שהקראתי בלווייה

אחי, 37 השנים בהן אני חיה הן זמן קצר מדי לחיות במחיצתך, במיוחד בהתחשב בעובדה שכל כך הרבה מהן "התבזבו" על היותי תינוקת, פעוטה, ילדה וכו'. כשאני מסתכלת סביבי על מאות ואלפי האנשים שהיית חלק מהחיים שלהם והם משלך, אני מוצאת את עצמי מקנאת, שיש לכם כל כך הרבה חוויות משותפות יחד, שביליתם כל כך הרבה זמן יחד. ביום המשפחה השנה כשהרמתי כוסית עם כמה מחברי הקרובים, אמרתי להם שהחברים שלי הם המשפחה שלי: לא במקום המשפחה הביולוגית שלי – אבל בהחלט בנוסף אליה. אני מודה לך, אחי, על שהשארת אחריך כל כך הרבה אנשים שהם לגמרי האחים והאחיות שלך גם אם לא היה ביניכם קשר ביולוגי, וששלשום הפכו להיות גם חלק מהמשפחה שלי. אחת המתנות שהכנתי לך כשהייתי קטנה היתה חולצה ועליה מודפסות המילים GOD RIDES A BIMOTA. אז עכשיו יש לאלוהים חבר לרכיבה. אוהבת אותך.
 

droryzfr6

New member
ורד וכל משפחת שביט היקרים....

לא הכרתי את טל באופן אישי , אני בסה"כ בן 33 ולאורך השנים עליתי וירדתי מדו"ג אם זב בגלל חוסר תקציב לרכישה או בשל תאונה. אבל יצא לי לקרוא הרבה ממה שראשו של טל העביר לדף נייר/אתרי אינטרנט/טלוויזיה. לי בתור רוכב אופנוע , קשה לעכל את מה שקרה אבל אני גאה להיות רוכב אופנוע במדינה הזו!!!! במיוחד לאחר שראיתי את העוצמות ואחווה שבין אלפי רוכבי האופנועים מאז אותו הרגע שאלוהים החליט שהוא צריך את טל לצידו ברכיבות האינסופיות בגן עדן!!! שלא תדעו עוד צער ת.נ.צ.ב.ה
 
למעלה