בצער רב וביגון אנו מודיעים על פטירתו של טל"ש

icon77

New member
../images/Emo16.gif

משתתף מאד בצער.בעצמי אב שכול (אופנוע)
 

tygger

New member
../images/Emo16.gif אי שם בעבר הרחוק

אני עוד זוכר את דמותו של טל מרחפת בעיתונות הכתובה. עוד כאשר הייתי בחו"ל, קראתי את דבריו. כאשר הגעתי לארץ ורכבתי פה יצא לי לפגוש בו מספר פעמים. היינו יחד בועד הפעולה הראשון להורדת הביטוח ובכל פעם הפתיע אותו טל עם מוסריות ותובנות שרק הוא ראה. טל ידידי, תמיד ראית את התמונה הגדולה טוב יותר מכולנו. לכן גם היום, יומיים לאחר ההודעה, אני עדיין איני יכול לעכל כי איבדו איש יקר ומדהים כמותך. את הכתבות שקראנו כולנו בשקיקה, ההערות וההארות שנכתבו, הידע הבלתי נדלה שתמיד מצאת תשובה או איזה חידה שרק אתה מכיר את פתרונה, הקנו לך בזכות את התואר "אבי התרבות המוטורית בארץ". אני מרכין את הראש היום בצער עמוק. היה שלום ידידי ותודה על כל דבריך.
 

Giant Steps

New member
עצוב מאוד. אני רוצה להקדיש לזכרו

את הקטע הבא מתוך " עמוק באדמה " , בפרק שגרם לי להבין משהו מתחושת האחדות והאובדן שאפפה אתכם היום : http://www.youtube.com/watch?v=FHvBSgM9LYY. עוד כנער אהבתי לקרוא את כתבותיו ולא פסחתי עליהן, וזאת למרות שאת המגזינים רכשתי מתוך עניין במכוניות. קשה היה שלא להסחף ע"י האהבה שלו לתחום. כשאני רואה את התמונות ממסע הלויה אני מזיל דמעה לנוכח ההערכה העצומה שרכשו לו חבריו הרוכבים, ותחושה האובדן מתעצמת. יהי זכרו ברוך, ואנא - סעו בזהירות.
 

cyber2200

New member
קשה להאמין

אחד העיתונאים הכי חשובים שהיו במדינת ישראל. אשכרה גדלתי על הכתיבה שלו. דמות שהערצתי במשך שנים והוא אף פעם לא איכזב במעורבות ציבורית ובכתיבה. בגללו למדתי לקרוא (מוטו, בגיל 8). סליחה על הכתיבה העילגת. קשה לכתוב כשמישהו כזה הולך. קשה להאמין. פגשתי אותו פעמים ספורות בהפגנות, צנוע ונעים. ממש כמו לפגוש את האגדה. ועכשיו האגדה מתה.
 
למעלה