בצער רב וביגון אנו מודיעים על פטירתו של טל"ש

elads22

New member
../images/Emo7.gif ../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif אבדה ענקית

תנחומים למשפחה אלעד.
 

MOSHAVNIKIT1

New member
כנהג שעבר במקום התאונה והזדעזע קשות, וכאדם

אני מרכין ראשי ומשתתף באבלה הכבד של משפחתו.
 
נורא הדבר. אין מילים בפי. אתמול במערכת העיתון

נרמזו שמדובר באישיות ובעורך אבל לקשור עם טל היה בלתי נתפס. רק לפני זמן לא רב ב-18 לינואר עלתה הסוגייה לגבי קסדות שלמות לאחר הטרגדיה של אבי כהן ושוב אנו סופרים את מיתינו, ללא צורך וללא סיבה. תנחומי למשפחה.
 

M O R M

New member
../images/Emo7.gif עצוב , מבוהל , מבולבל כואב

אין לי מילים לתאר את תחושת הפחד והכאב. איבדתי הרבה חברים לרכיבה במהלך חיי. רכבנו אני וטל , טילנו יחד , פיטפטנו וגם שתפנו חוויות. שנינו מאותו דור של רוכבים וותיקים , ואני לעולם לא אגיע בגילגול הזה לרמת הרכיבה והיכולות של טל. תמיד ידעתי שהמוות אורב לנו , תמיד ידעתי שאין מחר , יש רק היום . אני חי כך שנים כי אין מחר. אבל כאשר נפגשים במוות של חבר שרוכב פי אלף יותר טוב ממני - זה הרבה יותר מוחשי ומפחיד. כשאני וטל רכבנו יחד לפני כמה שנים לחרמון פגשנו בדרך את נתנאל ושקד ז"ל סיפרתי לו כמה אני חושש לחייהם וכעבור כה שעות נודע לנו על מותם. אז יכולתי לתרץ את המוות שלהם בחוסר זהירות ....אין לי תרוץ וקצה הסבר למותו של טל הרוכב הזהיר ביותר מאיתנו. אז אם טל מת , איך אני עם יכולות רכיבתי העלובים יכול לשרוד את הרוצחים בדרכים?
 

pixiER

New member
עדיין לא נתפס...

עבר כבר יום שלם, ואני עדיין לא מבינה... אם בארזים נפלה שלהבת, מה יגידו אזובי הקיר? תוהה האם אי פעם אוכל למצוא את האומץ לעלות שוב על אופנוע כשאחזור לארץ יום אחד... תנחומים למשפחה
 

אביקאט

New member
לא ידעתי את מי לשתף

כבר כמה זמן שאני עסוק בחיי ורוכב על 250 קטן לצרכי עבודה. כבר המון זמן שלא יוצא לי להיכנס לפורום, לקרוא מוטו, להיות במפגשים. כבר המון זמן עבר מאז הלילות הארוכים עם שביט בחדר העריכה של ערוץ הספורט. כבר המון זמן עבר מאז הפעילות המשותפת עם ההפגנות של הביטוח כמתאם התקשורת של המועדון. עוד המון המון המון המון המון המון המון זמן שיקח לי לקלוט מה שקרה לטל שביט. את כוס הבירה הבאה שלי אני מרים לחייך ולמפעל חייך בעולם האופנועים הישראלי. היה כיף איתך - אתגעגע.
 
למעלה