בצער רב וביגון אנו מודיעים על פטירתו של טל"ש

../images/Emo16.gif אכן אבדה גדולה ../images/Emo16.gif עצוב מאוד

עצוב מאוד היה לישמוע על זה אתמול אני קראתי את כתבותיו עוד כשהייתי ילד קטן ביימי טורבו
 

assaf87

New member
אני לא מכיר אותך אישית, יצא לנו להתכתב קצת..

אבל אתמול עבר עלי יום קשה.. הפוסט הארור הזה שראיתי בפורום לא עוזב אותי, התדהמה, חוסר היכולת להאמין למידע שהעיניים מעבירות למוח. לא יכול להיות! זה טל שביט! דברים כאלו לא קורים לו! לא יכולים לקרות לו! זה נגד חוקי הפיזיקה, ההגיון.. הרי מדובר בסמל, זה האיש והאגדה, שתמיד מסביר לנו על בטיחות, כל השנים, כל הנסיון... עדיין מסרב להאמין, מתחיל להיכנס לאתרי החדשות, Ynet, Nrg ואני רואה את התמונה שלך, את השם שלך.. "מייסד עיתונות הרכב הדו-גלגלית בישראל וכתב ynet, נהרג היום...", זה פשוט לא יכול להיות!! זאת טעות!! אני אומר לעצמי.. מתחיל לחשוב עליך ונזכר שלפני כמה חודשים ראיתי אותך ואת הבת שלך יושבים בבית קפה ביחד, מה יהיה איתה?! מה יהיה עם הילדים?! יש לו עוד ילדים? עכשיו אני יודע שכן, ככה יגדלו בלי אבא? כל ילד זכאי ששני ההורים שלו יראו אותו מתפתח וגדל, ילוו אותו, יחזיקו את ידו בחתונה.. היום בבוקר התעוררתי מיום קשה שעבר עלי אתמול, קיוויתי שאני אפקח עיניים וכל העצב יעלם כלא היה, הרי אני לא מכיר אותך, אני לא אמור לכאוב כל כך. אבל לא, פקחתי את העיניים, חשבתי על מה שקרה אתמול, פתחתי את הפורום בתקווה לראות שמשהו השתנה, את אתרי החדשות, רץ להביא את העיתון, אבל לא, אי אפשר להריץ את הגלגל אחורה. אתה עדיין איפה שאתה ואנחנו עדיין כאן.. ולבסוף, אני לא מצליח להדחיק יותר את המחשבות, המחשבות שתמיד מאיימות לצוץ אחרי כל שירשור נרות, אבל הפעם אני פשוט לא מצליח, אם זה קרה לך, לרוכב מספר אחד מכל בחינה, אז זה כל כך בקלות יכול לקרות גם לי.. המחשבה על עליה על אופנוע בחיים לא הייתה מפחידה כל כך. שמעתי את הביצוע הזה סתם במקרה, ואני לא יכול להפסיק לשמוע אותו.. אני מרכין את ראשי והמום ממותך, אדם גדול.. אגדה.
 

yair12342000

New member
אני בהלם.. איזה כאב

אולי שתי מילים החלפנו, אבל נשבר לי הלב מהידיעה.. אני יודע שהדרכים שהוא סלל ימשיכו להוביל רוכבים, לעולם, ושרוחו תוסיף לנשוב בנו, האנשים שהסתכלו מהצד והתפעלו מאיכותו. יהי זיכרו ברוך.
 

kramberg

New member
להתראות, רוכב.

הטל"ש תמיד הדהים אותי בכתבות שלו, זוכר שהייתי קורא בשקיקה את "מוטו" רק בגללו, כמה שמחתי על ההזדמנות להכיר אותו אז בסצנה הפורחת של הסופרמוטו, הכרתי בנאדם מדהים, נחמד, מפתיע בחום שהוא ייצר סביבו. אני עדיין לא מבין איך לעכל את זה, מבחינתי הוא היה הרוכב מספר 1, ולמרות התאונות שהוא עבר, הוא עדיין הצטייר כרוכב שקול, מי זוכר את התמונות שלו עם הגלדים על הזרועות והברכיים, אבל תמיד עם חיוך. אני זוכר אז שפיחתי תוכנה לניהול מירוץ, הוא היה שם לתת לי מהתובנות המעמיקות שלו, ותמיד תמיד בגובה העיניים. איש, למרות שלא היינו מתראים כל כך הרבה, אבל היית תמיד מנפנף או ניגש ואומר שלום באירועים מוטוריים למינהם, אני מתגעגע אלייך. תודה על הייעוץ שנתת לי לאחרונה, נורא היה חשוב לי לספר לך את סיפור התאונה שעברתי כדי שתעזור לי להפיק לקחים ממנה, היה לי נורא לראות שהתאונה שלך הייתה מאוד דומה לשלי רק הרבה יותר חמורה בתוצאותיה. תודה לך על מי שהיית, על העזרה שנתת ובעיקר על הלב הגדול שהיה לך. להתראות, נתראה במסלול שם בשמיים ביום אחד.
 
מעכשיו והלאה...

בכל פעם שאני אעבור במורשה, דמותו תעלה לנגד עיני. חבל, פשוט חבל שכך חיים נגדעים.
 

יומטוב5

New member
לא שייכת לפורום

אבל יש לי 4 בניים שרוכבים על אופנועים והרגשתי צורך להכנס ולשלוח את תנחומי למשפחה הפרטית והורטואלית נורא מוות מיותר ומבני בקשתי הבוקר יודעת שלא תמיד האופנוען השם אבל הפגיע בו היא נוראה אז בבקשה ניזהר כולנו קצת יותר יהיה זכרו ברוך
 

תמיר1967

New member
כואב לאבד משהו שמכירים../images/Emo16.gif

זה לא הכביש, זה לא הגשם, זה לא האיש, ולא הכביש, כולנו נגיעה לשם, כי כולנו חייבים להשתמש ב"דרך", אי אפשר להנקות מההלם הצורב כל פעם מחדש כאשר צריך להיפרד ולא היה מתי, והיום מטל. איש בריא ושוקק חיים, אבל גם אי אפשר בלי להשתמש בדרך, והדרך הורגת את מי שהורגת, צעיר בדמי חייו, באמצע הפעילות, באמצע האבהות, פשוט נורא. כמה כואב ועצוב
 
אני לא רוכב,ולא שמעתי עליו אף פעם../images/Emo16.gif

יהי זכרו ברוך,חבל שאני שומע עליו רק במותו. עוד צדיק נרצח בכביש, תיזהרו אנשים בבקשה
 
למעלה