בצער רב וביגון אנו מודיעים על פטירתו של טל"ש

7 0 7

New member
הלב בוכה עם המשפחה

כל כך עצוב. שילוב נדיר של הבנה מעמיקה, הבעה רהוטה וחוש הומור חביב. בעקבות כתבה שלך, טל, רכשתי אופנוע אותו שיבחת וממנו נהניתי. גם על כך תודתי נתונה לך. לא הכרנו אישית אך התכתבנו בעיניינים הקשורים לאופנוע ומאד עזרת לי תמיד. בעבר סיפר טל בגאווה בפורום על הבת שהתגייסה ובהמשך קורס קצינות, אז שתדעי שאביך היה מאד גאה. נא העבירי לכל בני משפחה את ההשתתפות העמוקה בצערכם.
 
../images/Emo16.gif מותו החזיר אותי שנים לאחור, בראשית דרכי

בעולם הזה. הוא לא הכיר אותי, אבל כדיברתי איתו וביקשתי ממנו עצות - הוא עזר מיד תוך כדי שהוא שם דגש על עצות לרכיבה נכונה ודגש על מיגון ראוי. לא ניתן לתאר במילים את חשיבותו של האיש לעולם הדו"ג.
 

פרסאוס

New member
טלש מת ושום דבר לא יקרה

מי שיכול יבוא להלוויה, יהיה קצת קשה ונמשיך הלאה. הנהג יקטר לשופט שבכלל לא הוא אשם והיות והוא כולה הוריד אופנוען מסוכן מהכביש ולא, נניח, זרק נעל על מישהו, או מישהי, בכלל לא מגיע לו עונש. עם עורך דין טוב הוא יקבל שלילה (שלא ממש ישים עליה - כי מי יתפוס אותו) וקצת עבודות שירות. השופטים כמובן יתחשבו בזה ש "חייו עברו תפנית חדה והוא שקוע בדכאונות". אין מה להתחשב בגופה או באלו שעתידות לבוא, הן גופות. או אופנוענים. בכלל, מאז ומתמיד חשובה זכותו של הפוגע או המחבל במדינת ישראל (אלא אם פגע ב"איש ציבור"). הביטוח של אותו נהג, אולי יעלה קצת ועדיין יהיה נמוך מהביטוח שלי, בהרבה. כשאין הרתעה, אין רתיעה. שום ארגון לא יחקור את הפוגע יותר מדי, כי אין ארגון כזה. 5000 איש יבזבזו יום שלם על אוכל אבל לא 5 דקות ו 60 שח על התפקדות. ואין שום ארגון אופנוענים שירדוף משפטית מפגעים שכאלו - למי יש כוח להתעסק בזה, שלא לדבר על גביית דמי חבר לארגון כזה. ככלל כל ציבור ראוי לגורל שהוא ממיט על עצמו. הפעם, נהרג אחד שניסה לשנות משהו בציבור הזה, למען הציבור הזה. ולצערי, אני לא חושב שזה ישנה משהו.
 

נתן.ל

New member
../images/Emo16.gif אני בשוק

באמת עצוב. פגשתי את האדם רק כמה פעמים בודדות אבל הכרתי את פועלו דרך הכתבות והמילים החכמות שכתב בפורום.
 

RIDE TO LIVE

New member
לא עצמתי עין כל הלילה ../images/Emo7.gif

לחלוק כבוד אחרון ביום שישי.
 

barakhalla

New member
../images/Emo7.gif למדתי המון ממנו ב 10 שנותי בפורום.

יהי זכרו ברוך.
 
../images/Emo16.gifבשם פורום שייט וימאות בו טל היה כותב תנחומינו למשפחה. אכן אבדה גדולה. יהי זכרו ברוך.
 

shachama

New member
הלב בוכה מאובדן בסדר גודל כזה... ../images/Emo16.gif

אני זוכר ימים בהם הייתי רק מחכה לדוור כדי לקבל את הגליון של מוטו ולשבת ולקרוא אותו מתחילתו ועד סופו - אכן איש בעל שיעור קומה שאין שני לו
יהי זכרך ברוך איש גדול ויקר
 
למעלה