בצער רב וביגון אנו מודיעים על פטירתו של טל"ש

מיצו

New member
בצער רב וביגון אנו מודיעים על פטירתו של טל"ש

טל שביט, ממקימי ענף הדו-גלגלי בישראל, אחת מאבני הפינה של עולם האופנוענות הישראלי, אושיה, גבוה משכמו ומעלה, איש יקר, אהוב, מכובד ונערץ. מפקד בצה"ל, עורך וכותב במגזיני אופנועים ורכבים בישראל, כתב ב- YNET ומקים אתר דו"גרי. קצרה היריעה מלפרט את כל מעשיו. הכאב הוא עצום, גדול ורב. טל שביט היה פעיל מאוד בפורום הזה ולא רק פה. אלפי אנשים קראו בשקיקה את דבריו מדי יום. אני, לצערי, לא נמצא בארץ וקיבלתי את הבשורה המרה עם הקיצי בבוקר (שלי). לצערי לא אוכל להצטרף ללוויה שאמורה להיערך לפי הבנתי ביום שישי הקרוב בקיבוץ מעברות בשעה 11 בבוקר. מנהלי פורום אופנועים יעזרו להביא את כל הרוכבים שירצו בכך ללוויה, וננסה לעזור למשפחה ולחברים ככל שאפשר. מעולם בכל חיי כאופנוען לא היה הכאב חד יותר, חזק יותר, ובלתי נתפס כמו עכשיו. תנצבה.
 

vmax*

New member
מסתכל בתמונות ולא מעכל..

שוב בתאונה סתמית וכל כך מיותרת...למה?
 

R-יק

New member
לא האמתי למראה עיניי...

כל כך עצוב על איש ואגדה בעולם האופנועים בארץ...
 

amirttnn

New member
דני קושמרו אומר את אשר על ליבו בערוץ 2 לגבי

http://www.mako.co.il/news-channel2/Six-Newscast/Article-d173f7d81577e21004.htm|סלינק| התאונה וטל שביט.
 

Rtitan

New member
../images/Emo45.gif דני קושמרו - אמר את מה שאנחנו מרגישים...

מזמן: דמם של הרוכבים מותר - וגם בעיני המשטרה והממשלה - הרוכבים תמיד אשמים. הלוואי ומשהו ישתנה.
 
../images/Emo45.gifקושמרו העביר את התחושה שלי במדויק

נהג יצא מאי תנועה בהתפרצות ימינה - זו לא תאונה זו הריגה, אם לא גרוע מכך. ועוד מבקשים מאיתנו להפסיק לרכוב....
 

תמיר1967

New member
סליחה, אבל גבי גזית חושב שאני ואתה משוגעים

ראיון דמגוגי שמחפש רייטינג מהסוג הצהוב על חשבון הטרגדיה הנוכחית. רוכבי אופנועים הם לא משוגעים ואף אחד לא עולה על הכלי הדו-גלגלי כדי לפצוע את עצמו או להרוג את עצמו. אז גבי גזית לוקח את שופר הרדיו וקורא לנו "משוגעים" ו "פצצות מתקתקות". ואני עוד לא יודע מה קצב לי בורא עולם ומי ימות לפני או אחרי, אבל אלוהים גבי גזית כבר קבע, שאולי עוד כמה חודשים לא יהיה לו אם מי לדבר? רחמנא ליצלן על הגישה השרלטנית שבחר בה גבי גזית. גבי מבחינתי על תבכה על טל ועל תבלבל לנו בבקשה את המוח. לחברה כחברה יש תועלת רבה מהעובדה שיש מי שבוחר בכלי הדו-גלגלי, רק להמחשה: בלי הכלי הזה לא מתקיים עיסוק כגון שליחים. וגם יש תרבות פנאי הקשורה באופנוע כתחביב. מה רע? מה פתאום משוגע? סתם ראיון מעצבן, מניפולטיבי שעושה דה לגיטימציה לרוכבים. ממש לא אהבתי.
 
אגב , תארו לעצמכם מדינה ללא דו גלגלי

אולי יחסכו חיי 45 הרוגים בשנה אבל כמה אנשים ימותו כי "הצלה" ו"מגן דוד אדום" שמנצלים את יכולות ההשתחלות של הדו"ג כדי להגיע במהירות לזירות אירוע ולהציל חיים לא יתקיימו עוד? אני בטוח שכמות ההרוגים בטלה בשישים ליד כמות הצלת החיים שהכלי הזה גורם. תחשבו על זה.
 

פנומן 72

New member
טוב, גבי גזית הוא דמגוג ידוע

אבל עצם הראיון חשוב. דעתו של גזית חשובה בעיני כקליפת השום.
 

Rtitan

New member
ממתי גבי גזית ראוי לאיזו שהיא התייחסות?

שנים על גבי שנים הדבר הזה הוא דמגוג מהסוג הנמוך והזול ביותר שהתקשורת מסוגלת לנפק - ובלי עין הרע, היא מסוגלת לנפק "נמוכים וזולים" למכביר. כולה דמגוג שמנסה איכשהו לצוף על רייטינג כלשהו בביצה של עצמו. דפדף הלאה.
 

מפתחSoul

New member
שמעתי את הראיון הזה לפני כמה שעות,

ואני מצטערת. לא היה לו שומדבר מכובד לומר. שאפו למי שוחח עמו, אני בספק אם הייתי מוכנה לשתף פעולה עם הבוטות שלו. אפילו לא טרח לומר "חס וחלילה" כשאמר באופן היפותטי שישמיעו את הראיון הנ"ל לכשיהרג (
) העו"ד.
 
למעלה