שאלה לגבי fishtailing...

holy crap man

New member
אז מאיפה זה התחיל?

כל הסיפור הזה של הלחץ על הרגלית החיצונית לפניה? לגרום לגוף שלך להיכנס אל תוך הפניה?
 
או. זה עוד ‫סיפור ארוך שמקורו בכלל באי-הבנה

טל"ש יספר לך על זה
 

omkgu

New member
גם כארים עבדול ג'אבר הוא סוג של אי הבנה

בעיקר בגלל ארווין ג'ונסון...
 
סיכוי יש, אבל לא ברור לי באיזה כיוון להמשיך

אם הסיבה הסופית להייסייד היא זה שהאחיזה של הצמיג בכיוון הרוחבי (כלומר הכח הצידה שהכביש מפעיל על הצמיג המחליק) מתגברת בקצב מהיר, או מה המנגנונים שעשויים לגרום לאחיזה להתגבר פתאום? אני חושב שעל החלק הראשון (הסיבה הסופית) אין ויכוח.
 

fazer_1000

New member
אני לא יודע פיסיקלית מה נותן הלחץ אבל אני כן

יודע איך זה מרגיש ברכיבת שטח - בפניות שטוחות בפרט וכאשר האחורי מחליק בכלל לחץ על הרגלית החיצונית כמעט תמיד יצמצם את ההחלקה או לפחות ייתן לה תחושה יותר נשלטת. בכלל, אני מציע פה לכל רוכב, לארגן לעצמו באיזשהי צורה, תקופה על אופנוע שטח. רצוי משהו אמיתי ולא רופס כמו של IEC. כל מה שאתם מפחדים ממנו בכביש, תחושות לא מוכרות מהמתלים, נדנודים, החלקות של אחורי, החלקות של קדמי, נעילות של הגלגלים וכו' - הכל בטוח להתנסות יותר בשטח ומוקצן בצורה קיצונית ביחס לכביש. הביטחון באופנוע אצל רב מי שרוכב בשטח יעלה אח"כ פלאים בכביש. התחושות הלא ברורות יהיו ברורות יותר והאינסטינקטים חדים יותר. מומלץ
 
למעלה