מצדה 2010 - תודות, תמונות, חזרה הביתה

iec

New member
../images/Emo67.gif

עד שיצליח יהיו פה שרשורי מצדה 2011
 
מצדה 2010, הקלטת מסלול הנסיעה

http://www.gpsed.com/track/450932150955082104 חזרה דרך ירושלים, אבו גוש לארוחת בוקר וכביש 395 לקינוח. שם אני נפרדתי מהחבורה עצרתי לתדלק בלטרון והמשכתי על כביש 421 דרך נחשון
 

מיצו

New member
ספר לציבור איך אתה עובד עם התוכנה הזו

עם איזה GPS? עם איזו מצלמה? איך אתה מוריד מה- GPS את הלוג לאתר? איך אתה מסנכרן בין הנ"צים לבין התמונות? ספר לנו.
 
ברצון רב ../images/Emo91.gif

דבר ראשון התוכנה חינמנית עם פונקציונלית נוספת בתשלום אבל מה שנדרש חינם !!! התוכנה רצה על ארבעת הפלטפורמות הסלולריות הנפוצות : 1. iNothing (פשוט לא סובל אותו) http://www.gpsed.com/mobile?iphone 2. Windows Mobile (מה שאני משתמש) http://www.gpsed.com/mobile?windows_mobile 3. Blackberry http://www.gpsed.com/mobile?blackberry 4. Nokia Symbian/Java - יכול להיות שירוץ על Android אבל לא בטוח http://www.gpsed.com/mobile?java_symbian 1. ראשית מורידים/מתקינים את האפליקציה על המכשיר הסלולרי, המכשיר צריך להכיל GPS פנימי או חיצוני אשר כבר מחובר לטלפון. לא ארחיב כאן מאחר וכל פלפורמה יש נוהל אחר. 2. מריצים את האפליקציה ויוצרים חשבון משתמש חדש, ניתן גם ליצור את החשבון באתר www.gpsed.com 3. מכניסים את הפרטים של Facebook, Twitter (למי שמעוניין) 4. מתחילים להקליט את המסלול, או ממשיכים מסלול קיים. לדוגמה את המסלול של מצדה בנוי משלוש הפעלות של האפליקציה כאשר בכל הפסקה כיביתי אותה על מנת לחסוך בבטריה 5. מסיימים את המסלול, מעבירים לאתר דרך התוכנה או שומרים ככקובץ על הטלפון ומעבירים למחשב לשימוש ב Google Earth או תוכנות אחרות אשר תומכות בפורמת GPX 6 באתר עורכים את הפרטים על המסלול 7 מעלים את התמונות שצילמנו בכל מצלמה לPicasa או Flicker 8. מחברים בין המסלול לתמונות שהעלנו ובודקים שהזמן של המסלול זהה לזמן של התמונות, האתר ממקם את התמונות על מסלול לפי השעה, כי אם אני הייתי במקום לפי הGPS וגם צילמתי תמונה באותו זמן אז התמונה צולמה באותה נקודה גיאוגרפית. 9. מפיצים את הקישור בכל הפורומים בהם אנחנו רוצים להשוויץ סיימו לב המהירות היינה מהירות GPS אשר ברוב המיקרים שונה ממהירות שעון (כל כלי וההבדל שלו)
 
HTC touch pro 2 מכשיר מאד מסוכן

כי הוא מספר לכל מי שרוצה ולא רוצה שבזמן מסוים בין הלילה של ה- 8/9 ב-22:33 לבין בוקר ה- 9/9 - בשעה 09:24 וכו' טסת במהירות מרבית של (שלילה) 142.7 קמ"ש... אגב נחמדה התוכנה הזאת..... אני חושב שעומדת לך הזכות שלא להפליל את עצמך..... :)
 
למעלה