מצדה 2010 - תודות, תמונות, חזרה הביתה

מיצו

New member
אתה מתכוון "שחיתות" כן?

בטח תראה אותי סופר את הכסף מקופת הצדקה שאני אוסף עבור עניים, ותגיד שזה כסף שקיבלתי במעטפות... כמה נמוך אתה יכול לרדת? כמה?
 

yoshi6

New member
אכן שחיתות, שלוש שעות שינה וכרגע בעבודה

המצב כתסתרופה... אי אפשר להתווכח עם תמונות
 
../images/Emo45.gif , אגב, אייקון של רכב יש , איקון של

אופניים יש , מה עם אייקון של אופנוע ? או שמרוב אייקונים לא ראיתי ?
 
מיצו, תהיה לי בריא..

מאיפה האנרגיות? כל הכבוד לך ולכל מי שגרם לאירוע כה גדול ומושקע להיראות ספונטני וקליל. באופן אישי ראיתי בכל הדרך מהבית למצדה ובחזרה ניידת משטרה אחת בודדת בצומת קסטינה, וגם היא עסקה בענייני פלילים. אני מניח שגם זה חלק מהתיאום. כלומר, כשעוזבים אותנו בשקט...500 -600 אופנועים ויותר, מהם עשרות מכונות מרוץ, רוכבים כ 200 ק"מ בלילה ביחד, אחר כך יורדים בחושך מוחלט את ערד-סדום ורק R6 אחד מחליק (והרוכב לא נפגע יותר מדי), אני חושב שזה הישג שצריך לשים אליו לב היטב.
 

h a j b i

New member
"הישג" זה יחסי

היו כבר שנים עם כמות גם נכבדת ובלי תאונות בכלל. זו השאיפה שלנו כל פעם.
 
השאיפה שלי שיהיה שלום

אז יש שלום? קצת ריאליה לא מזיקה אף פעם ולא תזיק גם פה. בעדינות כתבתי "מכונות מרוץ" ואני מפנה אותך לפוסט של עמיתך לניהול באתרו. היו סיבות טובות לחשש מתוצאות אחרות וטוב שהחשש התבדה ברובו. מסתבר שרוכבי האופנועים הם, בדרך כלל, נהגים ברמה גבוהה פי כמה ממרבית נהגי המכוניות, ולכן, 'אנרכיה' היא מצב מועדף עבורנו. לאמור: ככל שתהיה פחות מעורבות (הפרעה) משטרתית בתנועה שלנו זו תתנהל בצורה תקינה יותר, מהירה יותר, זורמת יותר, מתאימה לתנועה הכללית ולתווך התחבורתי, ובעיקר בטוחה יותר.. שלא תהיה אי הבנה: אני לא קורא לאנרכיה שבה 'הכל מותר', אלא, למצב 'טבעי' שבו כל אחד מאיתנו מתנהג (רוכב) בצורה נכונה, בטוחה ולא אלימה.
 
אגב, קוריוז קטן , בטיול שהתחיל את הכל

היו גם רוכבים פחות מנוסים , ונחשו מה .. את הזריחה ראינו מהמצפה באמצע הירידה... בשנה שאחריה כבר יצאנו מוקדם יותר :) סחטיין על האירגון , אולי בחגיגות העשור שוב יצא להגיע עם אופנוע :)
 

מיצו

New member
../images/Emo24.gif זה הולך ומתחזק משנה לשנה

אני אישית לא יצא לי להשתתף ברכיבות הראשונות למצדה, לדעתי הראשונה שלי היתה ב- 2006. בדיוק דיברתי על זה עם יריבוס, ליקוויד, צ'רסקי ואלמר היום. לפני 4 שנים באנו, כל אחד על הכלי הספורטיבי שלו (לי היה אז K1200R), תפסנו שולחן פיקניק שם בחורשת הדקלים, ופתחנו גזיה. סביבנו היו עשרות רוכבים. אבל מה שהיה השנה הוא בערך פי 10 ממה שהיה אז. לכם יש את זכות הראשונים. כל הכבוד!
 
אבל כבר אז , היינו מה זה תערובת ..

EN , GS , R1100 , פורסייט 250 אם אני לא טועה , גרנד דינק , ER ויסלח לי קפסיטו אבל אני לא זוכר את הדגם של האופנוע שהיה לו אז.. ומה עוד , גם ההתארגנות הראשונית הייתה ספונטנית כי הוגה הרעיון (פאנגאן ) החליט להחליק בדיוק באותו יום .. אבל בסוף אמרנו יאללה נוסעים :) תמשיכו בעבודה הנפלאה ואל תתנו לכמה (בלי שמות) להרוס :)
 

Phangan

New member
אבל הפעם באתי ב../images/Emo73.gif עם הילדים

היה תענוג לראות איך הרעיון ההוא הפך לכזה מפגש גדול.... מי היה מאמין....
 
גזמו זה היא לפני ה MZ סקורפיון, זה היה משהו

500 לדעתי אולי CB ? איזה אופנועים היו למשטרה הצבאית LONG LONNG TIME AGO ?
 

kangal

New member
../images/Emo45.gif אכן, שאפילו נתקע בדרך חזרה ../images/Emo13.gif

 

cafesito

New member
נתקע, חולץ ונתקע שוב

חזר על גרר אבל אנחנו חזרנו עם חוויות וחברים באותו יום.
 

R1100

New member
חכה חכה יא סוס..

חכה עד שאני אספר לכחול הגדול ששכחת לכתוב שגם ה- DR שלו היה שם. צריך לארגן את הצוות המקורי לכבוד טיול העשור... זה קורה שנה הבאה אם אני זוכר נכון, לא?
 
למעלה