מצדה 2010 - תודות, תמונות, חזרה הביתה

מצדה 9/2010

אני אהיה הראשון שאפתח את השירשור. היה מאוד נחמד, אמנם הגעתי ברכב ולא על אופנוע אבל עדין היה ממש כייף. הבנתי שהנסיעה למצדה לא הייתה נקייה מתאונות, וגם בחזור לפני מעלה אדומים ראיתי אופנוע מרוסק עם כמה אנשים שהתגודדו בזירה. מקווה שלכולם שלום.
 
יש עוד עניין

מי שזה מעניין אותו מן הבחינה הזאת לא באמת יודע מי אתה והיכן היית. זה רק הצחיק אותי קצת..... הומור כזה טפשי
. בפורום אחר עיצבנו אותי אז את הצחוק והשמחה השארתי לכאן.. אחלה יישום אגב. אשמח אם תענה לשאלות של מיצו. כי אני למשל לא יודע אם הוא פועל במערכת ההפעלה של סוני אריקסון.
חתימה טובה
 
oooopsss

לא ראיתי שכבר עשית את זה. היות שכבר ענית על השאלות של מיצו אז מצאתי את מערכת ההפעלה המתאימה לסוני אריקסון שלי, הורדתי ואפילו כבר ניסיתי. תראה לאיזה שעות אני נגרר בגללך.... אבל תודה זה ממש חמוד.
 

RIDE TO LIVE

New member
היה מדהים, מרגש, חוויה אמיתית !

יש לנו ארץ יפה והמון רוכבים עם נשמה גדולה . תודה למארגנים.
 

RoyZX6R

New member
פעם אחרונה שאתה רוכב ככה למצדה!

רבאק. זה מסוכן!
 
היה אחלה

אפילו שבמצדה לא היתה תוכנית... כבוד למארגנים, תודה לכל מי שתרם, עמדת הקפה / תה היתה מצויינת ובמקום. האמת שלרכב עם עוד כמה מאות משוגעים בלילה, מאות פנסים בודדים שמאירים את הדרך, מסיירים לקסטינה ולפלוגות וללהבים, ולאורך הירידות - מלא מלא פנסים שמאירים את הדרך. חזק מאד. לצערי, גם אנחנו ראינו את האופנוע זרוק בתעלה בצד בעליה לפני הפיצול לירושלים / מעלה אדומים על כביש 1 מערב, אבל הייתה גם התגודדות של הרבה רוכבים אז העדפנו לא להעיק ולהמשיך. שמחתי לפגוש פרצופים מוכרים ואחרים חדשים. בהחלט יפה. וכמובן, זריחה מעל ים המלח ברע מצדה - זה תמיד שווה. עם או בלי תוכנית...
 
למעלה