מ-צ-ד-ה 2-0-1-0

shely46

New member
באה מרחובות

אני לא יודעת איך לרדת לסיירים מדרום. האם יש חבירה באיזור שלי?
 

מיצו

New member
אם את מגיעה מרחובות יש לך 2 אפשרויות

או שאת חוברת לסיירים, או שאת מחכה לכולם בצומת כנות על כביש 40 דרומה. לא תוכלי לפספס. כדי לחבור לסיירים, הכי קל לי להסביר זה להמשיך צפונה על הציר הראשי של רחובות, לחצות את נס ציונה, להמשיך ישר דרך ראשל"צ, ועד צומת בית דגון. שם לוקחים שמאלה, ועוברים מתחת לגשר של כביש גהה (יענו מתחת למחלף השבעה). מיד אחרי הגשר יש פניה שמאלה, דרומה, להתחברות לכביש 4. משם זה עוד כמה מאות מטרים ומגיעים לסיירים.
 

menyroth1

New member
אני מגיע מעקרון

אפשרי להיפגש בצומת ברנר או בבילו (לי עדיף בברנר כי אני מקצר דרך עקרון 2000) השאיפה שלי היא להצטרף בפלוגות או בכנות , ( אם כי ביקשו ממני שיש סיכוי שאצטרך להגיע לסיירים אבל לא חייבו אותי )
 

סינבד

New member
../images/Emo207.gif התפקדות לליכוד

שימו לב חברים, המאבק לא הסתיים. תעריפי הביטוח עדיין בלתי נסבלים. התכנסות כזו היא הזדמנות מצויינת לכל מי שלא התפקד להצטרף באופן אקטיבי למאבק. מי שיש לו התלבטויות, ספקות, תהיות, וכיו"ב כדאי שישקיע עכשיו זמן, מחשבה ותשומת לב לנושא ויגיע בשל ומוכן לחתום על טופס ההצטרפות. מי שכבר התפקד, עכשיו הזמן לעשות נפשות לרעיון ההתפקדות. אני מקווה שיהיו לנו לפחות כמה עשרות מתפקדים נוספים שיצטרפו באופן אקטיבי למאבק של כולנו. להתראות במצדה.
 

iec

New member
../images/Emo45.gifאחד הדברים החשובים במסורת הזו...

לבוא עם כרטיסי אשראי.
 

h a j b i

New member
../images/Emo45.gif מי שעוד לא התפקד

יש עוד הזדמנות במצדה. אם לא יהיו תקלות בחודש הבא תעלה הצעת החוק שלנו לקריאה שניה ושלישית. הצלחה להעביר את החוק תקבע את המצב לטובתינו לשנים ונראה פה מחירים שלא ראינו כבר 10 שנים.
 

R1000מוני5

New member
מי שכבר התפקד אמור לעשות משהו אחרי שנה?

או שזה ממשיך אוטומטי, אגב לא נשלח אלי הביתה שום דבר מהליכוד האם הייתי אמור לקבל משהו בסגנון.
 

h a j b i

New member
ממשיך אוטומטי

אם ירד לך החיוב אתה בפנים. אם לא, זה כנראה מתעכב מסיבה שאינה ידועה.
 

idoga

New member
צירוף מקרים -

השבוע חידשתי את החובה שלי שמסתיימת בסוף החודש. בצער רב סירבתי לשלם לפול 5400 ש"ח והסתפקתי בחובה של איילון עם השתתפות עצמית (3800 ש"ח - רק ההפרש זה חובה שנתית של ליסינגומטית ממוצעת). היום עברתי על דואר וראיתי שטופס ההתפקדות שלי מצא את דרכו וסופסוף חוייבתי בדמי חבר.
 

nechemia61

New member
נסיעה דרך כביש 1

האם יש קבוצות של רוכבים היוצאים דרך כביש 1 עד צומת הערבה ואחר-כך המשך עם כביש 90 . מה דעתכם לשנות לנתיב זה ? יותר ישר ? יותר מואר ? ללא בסכנות של צומת שוקת והירידות בחושך של כביש ערד , { הקטע של כביש 90 גם הוא ישר יותר } אחרי כל ההזהרות על הסכנות בכביש להבים-ערד והירידות בחושך מה דעתכם לשנות את הנתיב ולסוע ישר כדי להגיע ולחזור בשלום !!!!!
 

Pumi

New member
כרגע, הנתיב המקורי לא ישתנה.

אבל אני מאמין שיהיו קבוצות שיצאו דרך כביש 1 ודרך ירושלים, כמו כל שנה. מי שרוצה, מוזמן לעשות את הדרך הזאת.
 

kangal

New member
פייייייי איזו חפירה עשו מטיול שהתחיל עם כמה

משוגעים.... כל שנה המסלול בדיוק אותו הדבר כי זה המסלול המקורי. אם יש כאלו שרוצים להגיע לסיום, קרי, מצדה, בדרך אחרת, שיתארגנו לבד ולא ינסו לשנות את המסורת. נכון ללפני שנה, שנתיים ושלוש, תמיד יש מתארגנים שמגיעים ל"פינאלה" דרך צומת אלמוג ושות', תצטרף לחבורה הזו (אני הצטרפתי לפני שנה ושנתיים) ולדעתי, הרכיבה עם החבורה במסלול המקורי, הרבה יותר כייפית וחוויתית....אגב, זו גם הרכיבה האחרונה שלי עם דו"ג בטיול הזה, אחר כך הגענו עם רכב. חידה לחדי העין, היכן מופיע מנהל לשעבר ומנהל מכהן בדיוק באותה תמונה?...............
 

rusti james

New member
1:22 הסוכן וחג'בי

להצטרפות.
לשינויי מסלול. פעם 3 שלי ( לא ברציפות)
 
למעלה