יזכור

בועז בר

New member
ורוד, הא...?!

"לפעמים צריך עיניים אדומות כדי לראות את העולם בוורוד" *גילוי נאות: ציטוט מתוך חתימה של אחד הטרולים שהבליחו כאן אתמול
 

ariel00i

New member
אחרי המכה הזאת הוא יותר כמו כחול...

ואחרי זה הוא יהיה סגול ,צהוב, ובסוף אולי קצת ורוד... מה שכן הקדמת את IEC וחבר מרעיו , הייתי בטוח שעם הרמה להנחתה שכזאת הם יגיבו כבר מזמן
 

guye2

New member
אדומות הא...?

איפה אדומות, איפה ? , קודם שיורידו את הסגר ממצריים.
 

itai199

New member
אם הגורם להריסה הוא מישהו בעל עסק וכ"ד פרסמו

מי זה וככה נוכל לעשות עליו חרם צרכנים...
 

מיצו

New member
חרם צרכנים? תזכיר לי, זה כזה דבר שבזכותו

מלא אנשים נמנעים מלקנות מוצר או שירות אצל מישהו? אה. כמו לא לנסוע לטורקיה. טורקיה שעכשיו בדיוק עומדים מטוסים להתמלא בישראלים שנוסעים אליה כי זה זול וכי מה כבר יכול לקרות? נראה לך שזה יצליח? מזכיר לך, כולנו פה יהודים, ולא רק יהודים אלא ישראלים, שזה תת-זן מיוחד של יהודים שבו גן החוכמולוגיה גדול במיוחד.
 

itai199

New member
צודק,אבל אם ירדו לאותו בעל העסק

20-30 אחוז מההכנסות עשינו משהו...
 

h a j b i

New member
דווקא במקרה הזה

בגלל שמדובר בנישה קטנה ומעין כולם מכירים את כולם זה דווקא יכול לעבוד. בכל מקרה, מי אשם אני לא יודע. אני הייתי פעמיים בנחשונים ומאוד נהניתי, הרבה יותר מהמסלול השני (אני יודע שהדעות חלוקות בעניין). ככה שאין לי בעיה להגיד שעד שאין שוב מסלול בנחשונים, אותי לא תראו רוכב במסלול השני וזה כולל גם אירגון ימי מסלול.
 

sentinel

New member
שאלה היפותטית

ונניח שלבעלי המסלול המתחרה אין נגיעה לעניין, מה הסיכוי שגם אליהם יגיע איזה פקיד זוטר מלווה בשוטר + צו הריסה + שופל? אם מדובר במישהו עם אג'נדה כנגד רכיבה במסלול, מדובר רק בעניין של זמן.
 

מיצו

New member
כן לכאורה הוא נמצא במלכוד.

אם הוא ימשיך לעבוד - החשד יפול עליו. אם הוא יושבת וייהרס - הוא יצא זכאי, אבל באיזה מחיר? אם בית הספר לרכיבה שעושה שימוש במסלול האחר ימשיך לעשות שימוש בו, החשד יפול עליו. אם בית הספר לרכיבה שעושה שימוש במסלול האחר יפסיק לעשות בו שימוש למען הסולידריות - הוא יצא זכאי, אבל באיזה מחיר?
 
התנהגות של עולם תחתון...

אם, ואני אומר את דברי בזהירות יתר, אבל אם יש לבעל/מפעיל המסלול אחר יד בהריסת נחשונים, אז ההתנהגות היא לא פחות מהתנהגות של עולם תחתון. במקום שכולם יהנו ויקצרו את הפירות, אז קם לו חמדן רודף בצע, והחליט לדפוק לאחר את הפרנסה. הדבר לא שונה מהתנהגות של העולם התחתון, 2 מסעדות, אחת ליד השניה, בעל מסעדה מספר 1, החליט שלא טוב לו לחלוק רווחים עם בעל מסעדה מספר 2, בא בלילה כמו נחש בשק ומצית את המסעדה. במקרה הזה במקום לשרוף, פשוט חרשו. גועל נפש ו-
למי שעשה את מעשה הנבלה הזה.
 

nimiz

New member
מי שחושב לרגע ש"לבעל המסלול האחר" יש קצה של

יד בנושא, הוא לא פחות ממופרע אמיתי, לא פחות. זו השמצה כל כך מכוערת, שצריך להיות ישראלי מכוער על באמת כדי לחשוב כך. חשיבה כזו מתעלמת מהעובדה ששנים המסלול היה סגור\לא מופעל. שנים הייתה מחלוקת סביב האישור שנתן הקיבוץ להקמתו, וייעוד הקרקע.
 

Pumi

New member
גם צריך להסביר משהו אחד וחשוב

למי שחושב שמדובר על בית ספר אחר או בעל מגרש אחר. אם הם היו מעורבים, אז במינימום תבוא נקמה של סגירת המגרש השני / בית הספר השני. במקסימום, יהיה בלגן אחד גדול יותר של השמצות לכל הכיוונים, סגירות מגרשים ואיומים. בכל מקרה שכזה, בין אם במינימום, במקסימום או באמצע, כל הענף מפסיד לעין שיעור. כי אז לא יהיה שום בית ספר, שום מגרש, ושום אפשרות להתקדם הלאה, אלא נלך כמעט 10 שנים אחורה מבחינת הענף. וכולנו, נפסיד, ובענק. סתם חשיבה של "זה בטח המתחרה שלו" מאוד שגויה כשלא מכירים את כל הנפשות הפועלות.
 

מיצו

New member
טוב שציינת "בזהירות יתרה" כיוון שמה שאתה כותב

פה עלול להתפרש בעיני רבים כהשמצה חמורה מאוד. מציע לך לא ללכת בכיוונים האלה.
 
../images/Emo10.gif עד שהיה פה משהו טוב,

ובתחילה חשבתי שזה למטרות שדרוג... הבועה שלנו כלכך קטנה, נראה לי שתוך יומיים כולנו יודעים מי עומד מאחורי זה. יש לי הרגשה שלאותו גורם לא ממש אכפת..
 
למעלה