יזכור

יוסיסקי

New member
../images/Emo31.gif זה לא כל כך נעים לראות מסלול הרוס

שברת לי את הלב כמה רוע נבלות
 

מיצו

New member
זהו שזו לא המדינה... כלומר כן, סוכני המדינה

הם אלה שאולי ביצעו את גזר הדין, אבל מי שגרם לזה הוא לא המדינה, אלא אנשים תאבי בצע ועלובי נפש, אנשים שעינם היתה צרה במה שהלך שם. הגיע הזמן שהאנשים האלה יוקעו בפומבי. אני רק מחכה לקבל אישור סופי לעניין.
 

Pumi

New member
היו גם הרבה טעויות בכל הסיפור הזה

הבעיה היא שגם הנפשות הטובות, עשו לא מעט טעויות, שבלעדיהן המסלול עדיין היה פעיל.
 

Nihil F2

New member
תוציא. בלי אישור, בלי כלום.

חלאות שפוגעים בנו צריכים להיתבייש. אנשים צריכים לדעת שלמעשים שלהם יש השלכות ולחשוב מה יגידו בציבור לפני מעשה. אל תעזור להם לצאת מזה. שחרר שמות.
 

מיצו

New member
או! זה רעיון מצויין! א.ר, שומע, יש לי משהו

לספר לך. אז ככה. בישראל יש חוק ספורט מוטורי (איכשהו) אבל רק שני מסלולי רכיבה/נסיעה קטנים, אפשר לומר מצ'וקמקים, כאלה שמיועדים לקארטינג. בלית ברירה, וכמו עם ילד שהוא טיפה שונה משאר הילדים, אנחנו אוהבים אותם מאוד. כי זה מה שיש לנו. אין לנו משהו אחר. שני המסלולים האלה מופעלים ע"י שני אנשים שונים, כל אחד מסיבותיו, וכל אחד עם החבילה שלו. על שני המסלולים האלה צריכים כולנו לנסוע. רק מה, בגלל שאנחנו העם הנבחר, ובגלל שבינינו, אנחנו חרא של עם, מסתבר שיש אנשים מסויימים שלא מוצא חן בעיניהם שיש שני מסלולים. או שהם רוצים שיהיה רק אחד, או שהם לא רוצים שיהיה כלום. כך או כך, אותם אנשים לא-נחמדים לא בוחלים בשום אמצעי כדי ללכלך על המפעילים של המסלולים האלה. הליכלוכים האלה מגיעים כמובן לרשויות, ומיד פקיד חרוץ ביותר מוצא סעיף בחוק שאומר איזה שקר כלשהו, והופה, דחפורים עטים רצים למסלול ומחרבים אותו. ובצד, בצד עומדים אותם שוחרי רע, מחרחרי ריב ומדון, ומחכחים אצבעותיהם הקצרות והשומניות בהנאה. בין גרעפס בריח סלמי אחד למשנהו הם מגחכים לעצמם מתחת לשפם שלהם (תמיד לאנשים רעים יש שפם, לא?) ומפוצצים לעצמם עוד חצ'קון מלא מוגלה לבנה-צהובה שגדל להם על האף. "זיינו אותו" הם אומרים, ותוקעים עוד נאד חם בריח ביצים רקובות. "עכשיו נראה אותו מוציא עוד חצי מיליון לסלילה מחדש" הם אומרים, ומנגבים את המוחטה הצמיגית שנזלה להם מהאף על קצה השפם בחולצתם המוכתמת בזיעה מסריחה. עכשיו לתיאוריות. מיהם אותם אנשים רעים שאני מאחל להם סרטן באשכים? האם הם המתחרים הישירים של אותו מסלול (דהיינו - אחד עושה את זה לשני)? האם הם היבואנים בראשותו של מר ג.א. שידו בכל ויד כל בו? האם זה מטה הלכלוך והרמאות שיצא לרחובות בעירום והצטרף למצעד הגאווה? האם אלה חברות הביטוח שמעוניינות שכולנו נתרסק על הכבישים ונמות? האם זה שר האוצר באמצעות פקידיו שמעוניין לנקום נקמה אישית במוטי מור בגלל שהוא הרס לו הרצאה? האם זה א.ר בכבודו ובעצמו שהלך להתלונן על פורום 8 במועצה לצרכנות? האם זו זלדה קירשנבאום הזקנה שגרה בראש העין והרעש מנחשונים וכוכב יאיר מפריע לה בשנת הצהרים שלה? האם זאת מע"צ שסוללת בכוונה כבישים עם פסי צבע מחליקים? האם זה השוטר ג' המוכר לכולנו שהחליט שביום תאונות דרכים לא מספיקות לו? לא ידוע. הדעות חלוקות. א.ר, קדימה, רוצה לקנות את עולמך? אנא הפעל את סוכניך, צא לרחובות, והופה, הבא לנו סקופ. יאללה. אתה עוד פה?
 

eringel

New member
מה הקטע עם ההפרשות הגופניות?

אחלה תיאור, דרך אגב. אלדד
 

מיצו

New member
כן, ה"השארה" של איזה דביל שטוען שזה בגלל

אופנוען שנפל שם ותבע. מעניין שאותו דביל הוא בעצמו לא אופנוען אלא נוהג בקארטינג. לא לשכוח שגם בזירת הקארטינג יש חלאות לא קטנות והרבה משחקי כוחות...
 

menyroth1

New member
שכחת מניע נוסף

לא שאני יודע מה קרה בנחשונים . עירייה /מועצה לא מקבלת ארנונה על שטח חקלאי (מינימלית ביותר ) . עירייה אבל כן מקבלת ארנונה על שטח מסחרי (והרבה ) לעירייה יש אינטרס ברור של שינוי ייעוד הקרקע , או להכריח את העסק לעבור לשטח שמוגדר כעיסקי . לעירייה אין כל בעיה להוציא צו הריסה למקום כזה , היא לא צריכה שטינקרים כדי לדעת שהיא רוצה כסף .
 

Full Throttle

New member
אני מבין אותך לגמרי...

ממש מעצבנת כל תרבות התביעות לשון הרע הזו. חופש הביטוי, הוא גם היכולת להצביע על חשודים בצורה זהירה/מתחשבת אך חופשית. לפחות אמור להיות כזה... אבל אני מבין אותך. ואין סיבה שדווקא אתה תיקח על עצמך את הסיכון הזה. אבל איך אתה מציע שנתמודד עם זה, ללא הידיעה? כי כמו שכתבתי קודם. אי הידיעה גורמת להאשמות של אנשים חפים מפשע (אפילו אם זה ברמת רכילות), שאולי אף בעצמם נפגעים מאותו גורם...
 

מיצו

New member
נהוג, במשפחות הפשע, לקיים "קופה קטנה"

ממנה מתקיימת משפחתו של זה שיושב עבור המשפחה בכלא, עד שיצא. לא שיש למישהו כוונות פליליות, אבל במטה המאבק לא זכור לי שהקימו קופה כזו למטרת אלה שיישבו במעצר/כלא. מכיוון שלפי פרסומים מסויימים (היה פה מישהו שהפליץ את זה לא מזמן) עולה כאילו אני מרוויח 60,000 בחודש, בחשבון מהיר כל יום מעצר שלי עולה כ- 2700 ש"ח (בחישוב של 22 ימי עבודה). אם זה נכון, צריך קופה עם כיסים עמוקים כדי להצדיק את ישיבתי. בנוסף, בנתיים אין שום סיבה שזה יקרה. אני לא זוכר שביצעתי איזשהו מעשה פלילי שקשור למאבק בביטוח. אני בונה על ג.א שיממן לי את הוילה השניה והשלישית, אבל בנתיים אני צריך להסתפק בדירה שכורה.
 
למעלה