יזכור

../images/Emo16.gif יזכור ../images/Emo16.gif

יזכור העם את המסלול הראשוני ללימוד נהיגה המקצועית, יזכור ציבור הרוכבים את המסלול המגניב לשיפור ואימון הרכיבה . יזכור אותו אדם שלמד באימון איך לצאת ממצב חירום וניצל מהתרסקות בכביש הציבורי תודות לאותו מסלול, יזכור אותו מדריך שהדריך את חניכיו במסלול ויצא עם הרגשה של חינוך לנהיגה נכונה בעזרת אותו מסלול . יזכרו כל אותם אנשים רעים שמנסים לדכא ולהרוס את תחילתו של הספורט המוטורי בישראל ! נזכור ולא נשכח ולעולם לא נסלח ...
 

h a j b i

New member
אני אומר שזה לא קשור לשום רוכב שהחליק

הסיבה מאוד ברורה. המדינה גילתה שיש קומץ של אזרחים שממש נהנים בסופשי"ם, שמוצאים איזה טעם בחיים ומרגישים ממש חיים שם. יותר גרוע מזה, יש אפילו בעלי עסקים שמעיזים ברוב חוצפתם אף להתפרנס מאותה הנאה של אותו קומץ.
לדבר הזה היו חייבים לשים סוף
 

מיצו

New member
אין קשר לשום החלקה, ואין קשר למדינה.

הכל בגלל חלאות אדם שעינם צרה. הגיע הזמן לחשוף את כל זה, ואת השמות מאחורי כל המלחמות המכוערות האלה. מי ששותק מגן עליהם, וצריך לשאול את עצמנו מה האינטרס שלו להגן עליהם. מאחל להם סרטן באשכים.
 

יוסיסקי

New member
יש מה לעשות על מנת להחזיר עטרה ליושנה?

אני מוכן להתנדב לעשיה רק תגיד
 

יוסיסקי

New member
יש מה לעשות על מנת להחזיר עטרה ליושנה?

אני מוכן להתנדב לעשיה רק תגיד
 

h a j b i

New member
איו קשר למדינה?

אתה בטוח שבעל מסלול שמכניס לו כסף טוב יילך ויהרוס אותו לעצמו סתם? או לחילופין מישהו אחר ייכנס למסלול ויהרוס אותו על דעת עצמו. בסופו של דבר גורם רשמי כשלהיא איפשר לדבר הזה לקרות. ואם יש לך משהו לחשוף אז זה הזמן.
 

TShavit

New member
לא כזה פשוט.

מבחינה חוקית יבשה, לא היה היתר שימוש בקרקע (או משהו דומה, אל תתפסו אותי בניסוח). כמו מיליון עסקים אחרים שקמים במדינה הזו. מה שקרה בפועל? ככל הנראה מישהו, מסיבות נקמנות אישית, הלך ועשה רעש כך או אחרת. אילו היתה על הקרקע הזו משפחת פשע, מישהו היה נוגע בהם? ברור שלא. טל
 

h a j b i

New member
זה בדיוק מה שאני מתכוון

לא חסר מבנים לא חוקיים ועסקים חוקיים פחות או יותר. אז נכון שעשו רעש אבל זה עדיין לא אומר שהיו חייבים להרוס. תמיד אפשר להוציא צו סגירה או כל דבר שהוא לא בלתי הפיך, במיוחד לאחר שהחוק המוטורי עבר כבר בכנסת.
 

מיצו

New member
לא הבנת. המדינה ביצעה, אבל המדינה לא

"רדפה" את המסלול הזה. מי שהביא לכך הוא אדם, אנשים פרטיים לגמרי. לא המדינה. לחלופין, זה כמו שמישהו יתלונן על כך שפקחים של משרד הבריאות באו לו לדוכן הפלאפל וסגרו לו את הפעילות בגלל איזה אישור לא תקין. מי שהביא את הפקחים לשם הוא המתחרה שלו (או מישהו אחר צר עין).
 

vmisha

New member
איזה קטע

אם קוראים את המשפט שכתבת הפוך, המשמעות לא משתנה...
 

nimiz

New member
אין לזה שום קשר לרוכב שהחליק שם.

אותו רוכב לא הגיש שום תלונה\תביעה נגד המסלול או המועצה או למשטרה או כל חרטא אחרת. אותו רוכב מחלים בשקט בבית, ומכיוון שהספורט המוטורי יקר לליבו, הוא גם לא יגיש שום תביעה\תלונה\קובלנה. זה שיש בני זונות אפלים ולחים שכותבים שטויות בפרום כזה ואחר בלי לדעת על מה הם כותבים, וממציאים תלונות שלא היו, לא אומר שצריך לתת להם משקל. אבל אפשר לאחל להם שגם יחליקו... קאפיש???
 
למעלה