לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2919829,198 עוקבים אודות עסקים

פורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

לצפיה ב-'החלפת כבל גז '
החלפת כבל גז
<< ההודעה הנוכחית
27/06/2010 | 18:42
14
1482
שלום לכולם,
זה לא נעים כשנתקעת לך המצערת ברכיבה. מזל שיש קלאץ'.

ובכן... קפצתי למוטו דיפו (תודה אנדריי), רכשתי כבל גז והיידה לעבודה.

כלים נדרשים:
סט בוקסות קטנות וגדולות
סט מברגי פיליפס, שטוח , אלן
קטר
פלאייר אף ארוך
זוג אטבים
ספר אופנוע

חומרים:
כבל גז
גריז
סמרטוט

תהליך:
מורידים מיכל דלק ואת הצינורות תופסים מקופלים עם אטבים (במידת הצורך).

מסירים את תיבת האויר כדי שתהיה גישה לחיבור הכבל בקרבורטטורים.

מפרקים את בית המצערת ומנתקים את הכבל (יש כבל מושך וכבל מחזיר) התקול.

בשלב זה האופנוע נראה כך
אופנועים >>
לצפיה ב-'שלב הבא'
שלב הבא
27/06/2010 | 18:47
194
מנתקים את הכבל התקול מהקרבורטור ומבית המצערת.

שולפים אותו החוצה

שימו לב כמה הוא היה פרום
אופנועים >>
לצפיה ב-'שלב אחרי הבא'
שלב אחרי הבא
27/06/2010 | 18:57
166
אחרי שהתנגבתי מהדלק שנשפך עליי, וסיימתי להתגאות בכך שהצלחתי להסיר את הכבל,
עכשיו צריך להרכיב את הכבל החדש..

מורחים גריז על כל אורך הכבל החדש (אין צורך בשכבה נדיבה מידיי שכן כך הגריז יצטבר בכניסה לשרוול הכבל ולא יעבור פנימה).

מורחים גריז על המנגנון הנע של המצערת

על הדרך מגרזים את ידית הברקס

צילמתי את המיקום של חיבור כבל הגז בקרבורטורים אחרי שהסרתי את הכבל התקול - תשוו את התמונה הזו עם הבאה.
אופנועים >>
לצפיה ב-'שלב הבא אחרי הקודם'
שלב הבא אחרי הקודם
27/06/2010 | 19:04
140
מחברים את הכבל החדש בקרבורטורים ומחדירים לשרוול, כך שישאר חופשי בלי למשוך את המניפה.

הכבל מגיע ארוך יותר ממה שצריך. סופית אחת קבועה, ואחת עם בורג.

בחרתי לחבר במקום פחות נגיש (קרבורטור) את הסופית הקבועה, ואת השניה אני אסגור בסוף לפי אורך הרצוי.

כאן אותו המיקום רק עם הכבל החדש.
אופנועים >>
לצפיה ב-'גירוז מצערת'
גירוז מצערת
27/06/2010 | 19:12
124
המצערת מורכבת מידית שמסתובבת על הכידון, וממנגנון בצורת גלגלת שסביבה מחוברים זוג כבלים בכיוונים מנוגדים.
כך שבסיבוב מצערת אחד מושך והשני דוחף. וההיפך בעת ההחזרה של המצערת  ולכן נקראים הכבלים מושך ומחזיר.

את המצערת כדאי לגרז במיוחד מתחת לידית, מספיק למרוח גריז על הכידון מתחת לידית ולסובב אותה קצת.

ניתן לראות בתמונה את הגלגלת שמסתובבת עם הידית ואליה מחובר אחד הכבלים.
אופנועים >>
לצפיה ב-'האורך כן קובע'
האורך כן קובע
27/06/2010 | 19:21
122
יש אפשרות להשוות את האורך של הכבל הישן עם החדש ולחתוך.
אבל אני בחרתי להרכיב צד אחד, ואת השני להתאים לפי הצורך.

הרכבתי את בית המצערת עם הכבל המחזיר, כך שאוכל לראות איפה לחתוך כשהמצערת במצב משוחרר.

את המותחנים (אחד בכל קצה הכבל) כיוונתי למצב הכי ארוך כדי לקצר אחרי זה בעזרתם.

נתתי ספייר של כמה מילימטרים, הרכבתי את הסופית עם הבורג וחתכתי בקצה הסופית.

ממליץ להשתמש בקטר איכותי, אחרת סתם מבעס לנגוס בכבל חדש לראות אותו מתחיל להיפרם בקצה אבל לא נחתך.
אופנועים >>
לצפיה ב-'השלב האחרון'
השלב האחרון
27/06/2010 | 19:34
2
106
בשלב זה חשוב מאוד לבדוק את פעולת המצערת:

מתבוננים במנגנון כבל גז שעל הקרב', ובודקים שבכל סיבוב מצערת והחזרה, המנגנון זז וחוזר כמו שצריך עד הסוף (הוא נוקש טיפה כשנוגע בבורג טורים שאמור לעצור אותו).

בודקים את אותו הדבר כשהכידון מסובב לצדדים. הכבל לא אמור להיות מתוח מידיי בשום מצב כידון כדי שהטורים לא יעלו בסיבובים

הכל נראה חלק ותקין? מרכיבים חזרה:

שימו לב, אני הזד**נתי עם הרכבת תיבת אויר לקרב' במשך כמה שעות.
הטעות שלי הייתה שניסיתי לדחוף את תיבת האויר כדי שתתלבש על הכונסים העגולים של הקרב'. זה פשוט לא הלך וכל הזמן החליק החוצה.

הפיתרון - להרים טיפה את הקרב' כדי לתת קצת זוית ואז להלביש את תיבת האויר קודם את החלק התחתון של הכונסים ואחרי זה את העליון. וזה מתלבש יופי.
(זה מה שלא עשו בעבר באחד ממוסכים שטיפלו באופנוע אצל בעליו הקודמים ולכן גומיות איטום מקומטות והקשו עליי).

אחרי זה מרכיבים את מיכל הדלק בחזרה ובודקים על רטוב (על מונע).

הכל פיקס? מסיימים להרכיב את הכל ומזול טוב! חסכת כמה גרושים ונהנית (חוץ מהקטע ששיגע אותי עם תיבת אויר).

אופנועים >>
לצפיה ב-'שאפו על המאמר '
שאפו על המאמר
27/06/2010 | 22:05
1
33
אגב, אם כבר פירקת ועמלת, למה לא החלפת כבר את הגומיות - מניפולד של תיבת האויר? (זה מה שעשיתי בזמנו בקטום שלי).
בכל מקרה, יפה ונאה
אופנועים >>
לצפיה ב-'תודה קנגל'
תודה קנגל
27/06/2010 | 23:06
29
לא החלפתי בגלל שאחרי שהרכבתי כמו שצריך לא היה צורך בכך, וגם לא ציפיתי מראש את הצורך הזה.

אופנועים >>
לצפיה ב-'לסיכום'
לסיכום
27/06/2010 | 19:39
53
מה היה לנו:

התחלתי את העבודה בלי נסיון עבר בתיקון הזה.
לא פירקתי עד עכשיו תיבת אויר וכבל גז. הכל היה לי חדש ולכן לקח לי יותר זמן ממי שמנוסה בזה.

לקח לי כשלוש שעות אם לא לקחת בחשבון התברברות עם תיבת האוויר.

ההתעסקות באופנוע, היכרות איתו והסיפוק שבהצלחה שווים את זה.

תודה על ההקשבה

סעו בזהירות.
אופנועים >>
לצפיה ב-'מגניב '
מגניב
27/06/2010 | 20:09
2
30
הוסף להודעות נבחרות
אופנועים >>
לצפיה ב-'וגם למאמרים'
וגם למאמרים
27/06/2010 | 20:18
1
21
לצפיה ב-'סורי על האיכות של התמונות'
סורי על האיכות של התמונות
27/06/2010 | 21:37
20
נוקיה למדו לעשות מכשיר עם מסך מגע אבל מה זה מצלמה נורמלית עוד לא.
אופנועים >>
לצפיה ב-''
27/06/2010 | 23:45
4
לצפיה ב-'אחלה כתבה! '
אחלה כתבה!
28/06/2010 | 08:58
15

הודעות אחרונות

21:05 | 13.09.19 נמלה עוקצת
10:37 | 05.09.19 אוהבותה
14:40 | 14.08.19 TS250X1
08:00 | 31.07.19 יהודה אל
07:58 | 31.07.19 יהודה אל
14:01 | 24.07.19 alikoneamn
00:11 | 28.06.19 יהודה אל
14:29 | 22.06.19 דוש שבילים
07:20 | 11.06.19 כRובי
07:12 | 06.06.19 Nim27
23:06 | 21.05.19 hagi1934

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ