שרשור שאלות ותשובות - מצלמות גאטסו

shahf

New member
בבקשה

זה לא חוקי, אני לא ממליץ לרכוש וכל העושה שימוש במוצר הוא על דעתו בלבד ואיני לוקח שום אחריות.
 

keynant

New member
איפה המסובב לוחיות מהמשלח?

The Transporter... כמו שאני רואה את זה, שלוש לוחיות - אחת שלך, אחת ריקה או עם גסויות, אחת עם SQL dump.
 
אפילו בתחתית הדף הראשי כתוב..

שחור על גבי אתר... WARNING!! Flipaplate.com's product is intended for off road use only and should be professionally installed. Flipaplate.com should not be used while driving. Improper installation of the product may result in motorcycle damage. When purchasing our product, you take full responsibility for all liabilities associated with the use or misuse of our product. Check your local laws and regulations before using this product.
 

אספנות

New member
אהבתי"ההולנדית" רק שבהולנד המצלמה

בולטת משולטת עם שלט של המהירות המותרת בכניסה לדרך עם מצלמות יש שלט גדול של שוטר או שוטרת שמצביע על מצלמה ומזהיר ו
 

gray

New member
הולנדים פריקים של אכיפת מהירות

מלבד קנסות, הם משמידים רכבים שבעליהם עבר עברות מהירות 3 פעמים (לוקחים את הרכב, ומחזירים אותו לבעלים בצורת קוביה דחוסה. יש איזה בחור (יש כמה שעושים את זה) שמחפשים את הניידות שמסתתרות בשיחים כדי לתפוס על מהירות ומעמידים שלטי אזהרה לפניהם. ההולנדים ברובם עם מרובע להחריד, ברגע שהכניסו לרוב העם את הנוסחא מהירות = תאונות (הם שכנים של גרמניה, הייתי מצפה קצת יותר שכל, מצד שני הם שיאני העולם בהורדת תאונות הדרכים, רק שמאז אובססיית המהירות הם לא ממש מצליחים להשיג ירידה בכמות השנתית) בקיצור, אל תקח מהם דוגמה.
 

shahf

New member
השוויצרים לא יותר רחוקים מגרמניה וגם שם

יש אכיפה מטורפת.
 

gray

New member
בכלל באירופה. גרמניה היא יוצאת דופן לטובה

אבל גם שם אם תסע 35 ליד בית ספר יקרעו אותך.
 

IdoShkedi

New member
מאידך,

באיטליה יש הגבלת מהירות של 130 קמ"ש בכבישים הרבה יותר צרים ומפותלים מאשר כבישים בארץ עם הגבלה של 100-110 קמ"ש. זה לא רק עניין של אכיפה, יש כאן שאלה של האם ההגבלה בארץ הגיונית.
 

shahf

New member
בשוודיה בכביש חד מסלולי יש מקומות עם הגבלה של

110 קמ"ש.
 

Dresdner

New member
בגרמניה מתמקדים

יותר בעבירות מהירות בתוך העיר ובמיוחד במקומות כמו שהזכרת שבהם יש הגבלת מהירות של 30 קמ"ש בגלל בית ספר או בית אבות, המצלמות מוצבות ע"י קבלנים או עובדי עירייה בשמשה האחורית של רכב לא מסומן, הפלוס הגדול הוא שהמצלמות מצלמות (לרוב ) רק מקדימה ככה שהאופנוענים נהנים מפטור כי כידוע אין מספר מקדימה.
 

wavelet

New member
באיזה מובן?

לא כל כביש בין עירוני הוא אוטובאהן. ב כל מקום שיש יציאות/כניסות בכביש מהיר או בסמוך לערים, המגבלה יורדת (בד"כ ל-110, פחות מאשר בצרפת, איטליה או שוייץ). הגרמנים גם מאד ממושמעים, ובכל מקום שיש מגבלה כמעט לא תראה מישהו עובר עליה. יחסית לכל ארץ במערב אצלנו אין אכיפה כמעט בכלל.
 

Dresdner

New member
אומנם לא באופן מדעי

אבל משום מה שאני בישראל יש הרבה יותר נוכחות של משטרת התנועה בכבישים מאשר משטרת האוטובאן בגרמניה וגם אם תראה רוב הזמן הם עסוקים בלהטריד נהגי משאיות שהם מה שנקרא דוחות "האיכות" שלהם.
 

Brendan

New member
טריגר טווח גמישות חריגה

הבנתי שבניגוד למצלמות האנלוגיות, אשר כוילו לפעול במהירות של 10 קמ"ש מעל להגבלת המהירות החוקית, המצלמות הדיגיטליות יפיקו פעולה בהתאם מדויק להגבלת המהירות החוקית כך שלמעשה אין יותר את טווח הגמישות של 10 הקמ"ש הסיבה לכך, לפי הבנתי, נובעת ממגבלת מספר התמונות שניתן לצלם בסליל סרט צילום אחד שמותקן על מלצמה אנלוגית. היות וכך, ועל-מנת להפיק את מרב האכיפה איכותית במרב ניצולת מגבלת סליל סרט הצילום, המנגנון כויל כך שהוא יפעל רק בחריגות של 10 קמ"ש ומעלה ובכך ימנע מתיעוד עבירות מהירות "קטנות" שיבואו על חשבון "כבדות". היות ומגבלה זו אינה קיימת במצלמות החדשות - אני רק יכול להניח שמבט הנהגים יתמקד יותר במד האוץ של המכונית \ אופנוע מאשר בכביש. או לפחות יתמקד יותר מאשר בעבר. האם זה לא מסוכן? האם זאת הסיבה בגינה בחו"ל מצלמות אלה מובלטות הן בשילוט מקדים והן בצבע זוהר? ובישראל? האם הפקת הכנסה לקופת המדינה חשובה יותר מביטחון הנהגים? ושאלה אחרונה - בהנחה שהמצלמות החדשות אכן לא יאפשרו טווח גמישות חריגה - האם הקריאה של מד האוץ ברכב מדויקת? האם יש מי שמפקח על תקינות מדי האוץ ברכבים? כיצד ניתן להעמיד זאת למבחן?
 
למעלה