שרשור שאלות ותשובות - מצלמות גאטסו

YAYA15

New member
מה עם רכיבה על השוליים../images/Emo35.gif

תיאורטית כמו נסיעה במרכז שני הנתיבים, גם על השוליים זה צריך לתפוס, לא
 

ariel00i

New member
זה מעניין... השאלה היא מה רוחב השוליים

ואם הם ישקיעו בשביל להתקים שם חיישנים... אם הם צרים , אני מניח שזה יופעל כמו בנסיעה בין נתיבים א-ב-ל אם הם רחבים... *אין לראות בנ"ל שום המלצה על רכיבה בשו , שול , שוליים, שוליים מלוכלכים וכל העושה זאת עושה זאת על אחריותו הבלעדית והבלתי משתמעת לפנים אחד
 

M O R M

New member
אני חושב שזו תהיה חגיגה עבורינו כאופנוענים

המכוניות יתפסו כמו זבובים ויקבלו קנסות ושלילות ואנחנו נדלג בין השלוליות..... אח....ד"ר פאתחי מוצלאחי רופא רפורטים מחכך ידיו בהנאה - הדרך לנפילת המערכת המטומטמת הזו מתקצרת. אני מקדם בברכה את המערכת הזו ומתחיל להתאמן על קול בכייני ומסכן.
 

סינבד

New member
אני חושב שזה הכיוון

אם לא בכיוון של לתלות צמיג בוער על כל עמוד שיש עליו מצלמה. הדרך היחידה היא להעמיס את המערכת ברמה כזו שהמערכת תקרוס. אם כל מי שיקבל דו"ח מהגאטסו יפנה לביהמ"ש המערכת תגיע לקריסה טוטאלית. מה שכן, איפה יש מידע שמסביר איך פועלת המערכת הזו? מאיפה תוקפים את המערכת הזו בבית המשפט?
 

M O R M

New member
המתקפה למערכת גאטסו היא סטנדרטית!!

א מתקפת מכתבים רשומים עם חובת אישור. ב. דחיות לרוב עד כמה שניתן את השימוע בבית המשפט. ג. בשימוע "לא מודה בעובדות , לא מודה באשמה ולא מודה שהשמש זורחת במזרח - לא מודה נקודה - רוצה עורך דין לא מבין ההליך מבקש דחיה כדי להתיעץ עם עורך דין." ד. קובע מועד שימוע ודוחה אותו 7 פעמים ...חדש לאחר כביכול התיעצות עם עורך דין ואז "לא מודה באשמה ולא מודה שהשמש זורחת במזרח - לא מודה נקודה " ה. נקבע תאריך למשפט הוכחות - דוחה אותו 7 פעמים , מנסה להגיע להסדר כפוי עם התובע ולא מסכים לכל הצעה אבל מאשים את התובע המשטרתי בהכשלת שיחות הפיוס. ו. במשפט ההוכחות מסביר לשופט שלא מבין את ההליך ומבקש דחיה להתיעצות עם עורך דין. ז. קובע משפט הוכחות שני ואותו דוחה 7 פעמים בתרוצים שונים בתקוה שהכלב ימות או הפריץ ימות או השוטר לא יגיע. לא משלמים לשוטרים שעות נוספות עבור הופעה בבית משפט - אם השוטר שאחראי על הגאטסו הזה לא מגיע פתאום נהיה מאוד רצוי ודחוף לך לקיים את המשפט - מאשים את התובע בדחיות אין סופיות ועוות דין .אם הצליח טוב לא הצליח מנסה הצעת פשרה לתובע (אתה תבטל את התיק ואני אניח לך ) התובע לא מסכים ודורש משפט הוכחות. ח. במשפט ההוכחות השני (עדיף שלישי) מאשים את התובע בסחבת ובחוסר רצון להגיע לפשרה (קרי ביטול האשמה) ומסביר לשופט , לתובע , לקהל ולמזכירה שזה עומד להיות אחד ממשפטי המאה ויקח כמה שנים.... אני מתכוון להוכיח במהלך המשפט שהמכשיר לא נבדק , לא תקין , לא שמיש , לא מדוייק ולא הופעל כהלכה . לשם כך אני צריך את רשימת המצרכים והמסמכים הבאים. 1. מבקש את המכשיר עצמו לבדיקת מעבדה בלתי תלויה - שיפרקו אותו ויביאו לך . 2. סכמה חשמלית. 3. חוברת הוראות הפעלה של המשטרה. 4. חוברת הוראות הפעלה של הייצרן. 5. הסבר מפורט על מנגנון השגיאות של המכשיר. 6. גרברים של המעגל המודפס כולל קובץ IPC365 לבדיקת העריכה. 7. רשימת רכיבים של המעגל האלקטרוני , דפי נתונים מלאים שלהם , רשימת תאריכי רכישתם ותאריכי פגי תוקף שלהם. 8. אישורים ממעבדת כיול מוכרת ומאושרת באופן בין לאומי לפי עקרונות מדידה ועל פי דרישות החוק הישראלי למכשירי מדידה!! 9.. 10.. 12.. 20 לאחר קבלת כל הנ"ל נוכל לקבוע תוך שנה שנתיים את התאריך לשימוע הבא....
 

gray

New member
אל תצחיק אותי

זה רק יעודד אותם להעביר חוק אנטי מוצלחי, זה קל, למשל "קנס פי 4 על זה שהלכת למשפט" אבל לא רק. זאת אווזה שמטילה ביצי זהב, נראה לך באמת שמישהו יתן לך להרוג אותה? אגב את החינוך לבטיחות בדרכים הורידו מתוכנית הלימודים-יקר מידי.
 

nijes

New member
יש 4 מצלמות בין נתב"ג לשפירים-מערבה

פורסם באוטו-כמדומני והן אכן שם,מישהו יודע אם הן כבר עובדות? מה שמדהים זה שכולם שם נוסעים לאט, כאילו הם יודעים.האם המצלמות חייבות בפלאש? או שמא זה ווידאו עם רגישות גבוהה?
 

ילוטייל

New member
ראיתי את זה בלילה לפני מספר חודשים והיה פלש

הנהג שעבר משמאלי נדהם ולחץ על ברקס כי זמן רב לא היו שם פלשים ואחר כך הורידו את המצלמה הישנה והשאירו את החדשה. אז - היה פלש.
 
למעלה