שרשור שאלות ותשובות - מצלמות גאטסו

gray

New member
יעלמו? אתה חי בישראל?

ירדו הטולרנסים עד שכן יהיה רווחי, ישתמשו בכל תחבולה אפשרית, ההכנסה מהמצלמות האלה (ועוד כמה מאות שמתוכננות בשלבים הבאים) מתוכננת בתקציב מראש להרבה שנים. ברור לכולם שהמצלמות האלה לא ימנעו אפילו תאונה אחת, ואולי אפילו יוסיפו כמה (הם לא באמת טיפשים כמו שהם מציגים את עצמם, הם באמת יודעים איזה נזק הם גורמים, פשוט לא אכפת להם) מצד שני את החינוך לבטיחות בבתי הספר ביטלו (כי הוא באמת מציל חיים, וצריך היה להגביר אותו, ובעצם את כל החינוך אם כבר מדברים על זה). למה? כי מדינה זה עסק, וצריך למקסם רווחים.
 
אז אם זה לולאות - האם זה יהיה רגיש לדו"ג?

או שיש סיכוי שכמו עם הרמזורים זה לא? כמו-כן, אם זה עם לולאות, אז נראה לי שעולה שאלת השגיאה, או אי-הוודאות, במדידה, כי המיקום המדויק של שליחת הטריגר אינו מוגדר טוב (המרחק בין הלולאות הוא מאותו סדר גודל של גודל הלולאה, והשדה האלקטרומגנטי לא מוגבל רק לבדיוק מעל הלולאה), וכמעט בטוח שהוא שונה בין רכב גדול (משאית, אוטובוס) לרכב קטן כמו דו"ג. זה אולי אומר שגם כאן יצטרכו להשאיר שולי בטחון ולתת דוחות רק מעל מהירות גבוהה יותר (כלומר לא מ-91 קמ"ש או משהו כזה, כמו שניסו להפחיד אותנו)?
 

מיצו

New member
ממה שאני הבנתי (תשובה בערבון מוגבל)

מדובר על מספר מדידות של מספר אזורים בשדה, וביצוע ממוצע של התוצאות, כך שזה לא ישנה בדיוק איפה הרכב עובר מעל הלולאה. התשובה איננה תשובה מוסמכת.
 

מיצו

New member
ואגב, המערכת מסוגלת לזהות בין רכב פרטי

לבין משאית או אוטובוס...
 
האם היא מסוגלת לזהות זאת באמצעות הסיגנל של

הלולאות, או באמצעים אופטיים כלשהם (הנמצאים בקופסת המצלמה או במקום אחר)?
 
מה הבעיה לבדוק באיזה מהירות היא מצלמת?? פשוט

מקפלים נוסעים בודקים ומחזירים... פשוט...(בתאוריה כמובן). אם כבר שאלה לגבי המצלמה הקיימת כבר לפני מורשה מכיוון דרום שי העיר לצומת ליבי שהוא ראה שם רק קו אחד חרוט על הכביש(סימני שתילת חיישנים) וכשעברתי אתמול באמת ראיתי רק אחד.. איפה השני??
 

Pumi

New member
לא היה תקציב לשני?

או שעם הכישרון של עובדי הכבישים, הם שמו את שני הכבלים באותו המקום (ובטח השני לפני הראשון).
 
../images/Emo6.gif הגיוני...חחחח אגב עכשיו שאני חושב על זה

לא ראיתי אותה מצלמת עד היום פעם אחת(לעומת המוחלפת שלה שצילמה המון...) ובכמה פעמים שהסתכלתי על המצלמה לא נראו שום מנגנונים בפנים כמו בתמונות....
 
../images/Emo41.gifטעות בזיהוי , עכשיו חזרתי מאותו הכוון

וישנם 4 פסים 2 צמודים(הפרש של 40+/- ס"מ) ואחרי +/- 2 מטר ישנם עוד צמד חמד...
 

galgeshet

New member
חשבתי על משהו פעם

חשבתי על זה פעם ברמת הצחוקים שאפשר לארגן כמה רוכבים שיזרקו כל אחד כמה שקלים לאופנוע אחד שיבדוק את נושא המצלמות החדשות,כל אחד בכביש ספציפי שמטריד אותו,שיכסו לו את הקנס בתמונה לאינפורמציה.בסופו של דבר הכסף הולך למדינה לא? אבל תחלס שיטת הניקוד ידפוק אותו לאללה. חשבתם על זה פעם,בטח יש מהירות מסויימת שמעליה המצלמה פשוט לא קולטת.
 

idoga

New member
זוכר את הסרט "תאונה בערבה"?

זה סרט תיעודי משנת 96' שמספר על קבוצה של ארבעה חבר'ה צעירים שיורדים לאילת, ובדרך חזור נהרגים בתאונת דרכים די מזעזעת. שוטר שהצעירים חלפו על פניו מוקדם יותר סיפר שאקדח הלייזר שלו לא קלט את מהירות הרכב, כי חייבים לכוון בו מהירות מינימום ומקסימום. אני לא זוכר את המספרים המדויקים, אבל הוא אמר שהוא כיוון את האקדח לטווח של החל מ- 100 ועד 140 או משהו בסגנון, והאוטו שלהם (למיטב זכרוני אלפא רומיאו אדומה) נסע מהר יותר. (כמובן שאין לזה שום קשר פרקטי למצלמות של היום. בכל זאת, 17 שנה)
 

kramberg

New member
הופרך במכסחי המיתוסים

המצלמה\ממל"ז יתפוס אותך בכל מהירות.
 

stoli

New member
אז זהו, שלא.

top gear הגיעו למסקנה שב 170mph (סביב ה 270 אאל"ט) המצלמה לא תצלם (אבל בבריטניה יש דרישה לשתי תמונות). בתגובה הביאו החברה של mythbusters, שעד אז בדקו רק בבמהירות של 140mph, רכב דראג מבוסס על מנוע סילון, שב 240mph אכן לא צולם על ידי המצלמה. היות ש אזור ה 280 קמ"ש לא נבדק בצורה טובה על ידם, כנראה שלא תהיה לנו ברירה אלא לערוך ניסוי משל עצמנו. מיצו? אתה מנדב איזה בוסה לצורך העניין?
 

ariel00i

New member
../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif

LOL פותחים מבצע התפקדות חדש ל: מל"מ-טים מתוך אלפי בקשות עבודה בטוח נמצא אחד שיתקבל אל תוך המערכת ותהיה לו גישה לפרוייקט הזה... ואז : BOOM ! No More Gatso !
 
למעלה