שאלה למבינים (פחות או יותר)-עד500

RGV250cc

New member
שאלה למבינים (פחות או יותר)-עד500

אני מתעניין באופנועים עד 500 סמ"ק (לכביש), ואני צריך את דעת המומחים בנוגע ל: suzuki rgv 250cc- שמעתי שהוא חייה! 60 כ"ס!! פרטים... kawasaki gpx 250 cc- חזק? מהיר? cagiva mito 125cc- 125 סמ"ק?? מספיק חזק?? אני לא מתעניין בGS500 GPZ500 או ER,CB וכאלה אלא משהו ספורטיבי במיוחד... אני חייב לקבל עצות ותגובות!!! או שעדיך כבר ללכת על DR350 או XT 350 וזהו... (יש לי התלבטות קשה בין שטח-דו"ש לכביש נטו)!! אני צריך עזרה דחוף !!! מה האמינות\סחירות\ביצועים\כ"ס\מחיר חלקים וכו'.... של כל הכלים שציינתי (כולל דו"ש) ובאיזה כלי ההשקעה מינימלית.
 

RGV250cc

New member
דרך אגב !../images/Emo61.gif

לא תהיה לי בעייה לרכב על כל אחד מהכלים האלו. ודרך אגב גדול אני ממאוכזבי מוטו - באתי למתוא מענה בפורום תפוז מקווה שתעזרו. תודה מראש...
 

magic1an

New member
מהסוף להתחלה.........

השקעה מינימלית על הכלים הדו-פעימתייםלא תהיה מהסיבה שהכלים הנ"ל ברובם שחוטים ומצריכים טיפולים תככוכים(CAGIVA כל כ-20000 ק"מהחלפת רינגים וכו') אכן אילו כלים שייתנו לך המון פאן אך מוגבלים ביומיום. בתור רוכב מתחיל (?) תוכל ללמוד לרכב בצורה טובה על GS ודומיו למרות שהם לא הכי ספורטיביים ,בנוגע לדו"שים למיניהם הם יוכלו לתת לך פאן נוסף הכל תלוי בשימוש היומיומי שלך בכלי וכן בסופו של דבר במה שהלב מוליך אותך אליו(אל תשכח את השכל) הכי חשוב לכשתקנה אופנוע תרכב בזהירות
 

C O L T

New member
לך על הדו"ש

ללא ספק, אופנוע דו"ש, עם עדיפות ל-DR על ה-XT, יתן לך גם שימושיות וגם הרבה כיף ברכיבה, במיוחד הודות ליכולת תנועה בשטח. גם בעניין ההשקעה - אלה יהיו הזולים ביותר, מכל הכיוונים, בטח יותר זולים מ-RGV. ולעניין ה-RGV, תגיד, אתה צוחק? אתה מחפש אופנוע לשימוש יום-יומי, זול לאחזקה, ואתה חושב RGV? זהו אופנוע ספורט ברמה גבוהה, ואחזקה יקרה למדי, וגם רוכבים מנוסים לא תמיד מסתדרים על הכח המתפרץ של המנוע. אולי פשוט תקנה כבר איזה R1? מנסיון כואב של רבים וטובים שחיפשו "ספורטיבי במיוחד", קח צעד אחורה, תחשוב טוב, קנה דו"ש, ותוכל להתרסק בכיף בשטח על בסיס יומי, ותזכה להריח את הפרחים מלמעלה, כמו שצריך. GPX250 הוא בחירה הגיונית הרבה יותר, אבל עדיין - אין כמו דו"ש.
 
לך על RGV + יש לי למכור לך.

אני אומר לך רק על RGV. אחי אופנוע חיה. נכון, זה לא אונדה, אבל אחי, לא מאמין כמה סוגר. באמת, לדוד שלי היה אחד (אבל היום הוא משובט, מי בא לערד להוציא לי אותו). ואלק, שכן שלי מרביץ עם RGV לעבודה כל יום, מגיע עם איזה חיוכ על הפנים שלו פצצות לגבות, סקאדים לריאות, סרטן לאגזוזים, אגזוזים למי שאים לו שיניים. אני אומר לך, רק RGV, ולא בגלל שיש לי אינטרס. אגב - לפני שאתה קונה אותו, כנס לקישור וקנה ממני משהו מהסחורה שלי - לא תצטער, וממילא שבוע-שבועיים על הארג'יוי ואתה קליינט שלי.
 

RGV250cc

New member
חחחח..... הבנתי את הרמז (בגלוי) אבל

אני עדיין מעוניין בעצות\תשובות תודה
 

RGV250cc

New member
קודם כל תודה, ועוד שאלה\ות

יש לי כבר שנתיים וחצי 50 סמ"ק - ראנר לא אמרתי שאני מחפש כלי זול לאחזקה (במיוחד), האמת שאני עדיין מתלבט בין דו"ש לכביש. לא הייתי רוצה להתחיל עם GS אלה עם GPX250 או RGV250 - דרך אגב איזה כלי יותר אמין RGV250 VS GPX250? מבחינת טיפולים ואחזקה... אני מעדיף קירור מים ופחות אוהב את המראה העירום. והאמת שאני לא מחפש כלי רצחני מדי , אלא להתחיל בספורטיבי ולעבור לסופר ספורטיבי... וגם עזרו לי להשוות בין DR350 VS XT350 VS KTM(X cc) תודה מראש
 

yarivos

New member
לא נעים לי..

אבל שמישהו יוציא לו חשבונית על יעוץ?? WHAT THE FUCK?!? מה זה? פסיכומטרי בדו"ג?
 

RGV250cc

New member
האמת היא ש..... !!!!!!!!

יריתי את כל השאלות שהיו לי וכל מה שרציתי לדעת כי בפורום הקודם שהייתי "מוטו"-לא יודעים כלום, ואני עוד אחד מהמאוכזבים... ככה שאני יורה את הכל, אחרי שאני יקבל תשובות אני ירגע. תודה
 

ixmix

New member
יא חביבי, מה עם השמיעה ???

בחורצ'יק, אתה רוצה עצות, אנשים נותנים לך עצות, ואתה מסרב להקשיב. ה RGV לא במשוואה! יותר ברור - הRGV יהרוג אותך יותר ברור מזה אין. אל תחשוב על RGV. נסיעה קצרה אחת עליו בכביש הספיקה לי לכל החיים. המצערת כמעט כמו מתג ON/OFF, בעשר דקות כמעט הורדתי 2 מיצובישים. ממש לא אופנוע למנהלתי (נהניתי למעשה רק מקטע כביש סגור לרכב). שוב, אם זה לא היה ברור - ה RGV לא ייתן לך לחיות הרבה זמן. קאפיש? ברור? הבנו? זהו Xמיקס להיום!
 

bikerman

New member
יש אופציה מעולה

למה לא איזה סופרמוטו בסגנון ה DR400?בן זונה של כלי.
 

bikerman

New member
המנציחים../images/Emo3.gif

גדול. לבחור אובד העצות:לא RGV!!!הוא יתעלל בך כלכלית,נפשית ומנטלית.על הפן הפיזי אני לא מדבר בכלל,הוא מסוכן לאללה,כמו להביא השכבה במלכישוע עם CR500 בגז פתוח...בקיצור רד מזה,קנה GPZ,תהנה ממנו יותר,מכל הבחינות.
 

theshark

New member
תשובות.

א. שכח מה-RGV מכמה סיבות. אופנוע ישן (מודל 93). מנוע בעל טכנולוגיה מאוד גבוהה לתקופה. נשארו מס' כלים בודדים (כמס' האצבעות שלך על יד ימין). דו"פ מה שאומר אחזקה יקרה, בלאי גבוהה ואופי מנוע בלתי מתפשר. תוסיף לזה שלדת מרוצים, זווית היגוי עצבנית מתלים נוקשים וקבלתה אופנוע לא מתפשר שמתאים למטרה אחת נסיעה בכביש מפותל. כל ניסיון לרכב איתו רכיבה מנהלתית או בעיר יסתיים רע. היום לדעתי האופנוע בגדר פריט לאספנים. ב. gpx250: רחוק מלהיות אופנוע ספורטיבי. חלש מכל ה-500תים, לדעתי רק עם השיקול כלכלי ללכת עליו. אינו בר השוואה בכלל ל-RGV. ה-RGV אופנוע מסלול חוקי לכביש. ה-GPX אופנוע שיועד להיות אופנוע בסיסי וזול. מנוע דו פעימתי מול מנוע ארבע פעימות. ג. mito125: ראה rgv. רק שהמנוע פחות מתוחכם מהמנוע של ה-RGV. תוסיף לזה שאין יבואן, אמינות איטלקית, מנוע קטן אם הספק גבוהה. המלצה: אופנוע עד חמשמאות. עדיפות לדו"ש כמו DR350. תעשה קורס רכיבה, תתבשל עליו תקופה מספיקה ותתקדם הלאה. כל ניסיון לקנות אופנוע כדוגמת ה-RGV יעלה לך בהרבה כסף ובריאות. ההמלצה שלי, דו"ש עלויות אחזקה יחסית זולות. במקרה נפילה עלות הנזקים בד"כ זולה יותר. טיפולים זולים ואפשרות לרכב גם בשטח. בהצלחה.
 

shlomigp

New member
RGV250

אוייי כמה שאתה מזכיר לי את עצמי .רק שאני רציתי לקנות אחד כזה בתור אופנוע ראשון שלי18(סתום,סתום) ועוד לקחתי 1 לבדיקה (האופנוע היה מערד ) לפני 7 שנים בערך .( לא לקחתי אותו בסוף )אתה יודע מה אנשים אמרו לי ? דפוק לעצמך כדור בראש זה בהרבה יותר טוב .זה ממש לא אופנוע לחיות איתו בחיי היום יום ובטח ובטח לא לנהג מתחיל.תראה, היום שאני מסתכל על זה אחורה היה לי מזל שלא קניתי לי אחד כזה אני בטוח שלא הייתי שורד איתו ואפילו אם אופנוע אחר ולא בגלל שאני לא שקול, פשוט מאוד בגילאים 16-18 הביטחון האישי בשמיים אין פחד וזאת הבעיה.בכל מקרה לדעתי GS500 פצצה של אופנוע ואני בטוח שתהנה ממנו יצא לי בזמנו לרכב עליו אתה תתחבר אליו מאוד מהר אבל בחייך RGV למה לך להכנס למטה חולה לפי מה שהבנתי האופנוע הזה דורש המון המון תשומת לב .בכל מקרה בגיליון מוטו 58 יש מבחן שלו (הגמד הרשע) בהצלחה .
 

green machine

New member
שלומי את הMOTOGP3 ראית ?

לינק לסרטון וצילומי מסך. אולי לך יש יותר פרטים ... כי אני לא הבנתי אם זה כבר יצא ולאן (playstation/xbox/pc) ?
 
עצה

רק לפניה - ממש לא מחשיב את עצמי למבין גדול ,עוד בן אדם על אופנוע... ממעבר מראנר 50 ל - 500 \ 350 (תלוי באיזה אופנוע אתה מעוניין) יש הרבה מאוד שינוי - ברמת הכוח במיוחד. למה שלא תיקח סיבוב נסיון על כל אופנוע שמתלבט עליו (ולא,לא על ה -RGV ) ותשפוט אותם מנסיון שלך? בהצלחה! אוהד
 

RGV250cc

New member
שיכנעתם אותי בקשר ל RGV אבל...

רובכם המלצתם על דו"ש, יש המלצות לכביש? ספורטיבי? ולמה DR עדיף על XT?
 

סקניה

New member
הצעה עיסקית - !!!

אם אתה בכל זאת הולך לקנות RGV יש לי רעיון. בוא נלך ונעשה לך ביטוח חיים כשאני המוטב. אל דאגה, אני אשלם את הפוליסה.אתה רק תחתום כאן...וכאן.....וכאן. תאמין לי, לי זה עולה יותר.
 
למעלה