בלעדי! חשיפה! כל האמת על מטען המצברים MORM100

../images/Emo47.gif אתה מלך !!! כל הכבוד ../images/Emo13.gif

אגב - יש למטען הזה איזו שהיא עדיפות על XS800 של CTEK ? קישור פשוט, הזמנתי מטען כמו שבחנת ממורמ, למרות שיש לי את ה XS800 שהוא מטען טיפטוף, בגלל הנתון הזה של 5-6 אמפר וטעינה מהירה. אתה אומר שלא יהיה לו שום יתרון על ה XS ?
 
אני חושב שהיתרון היחידי של ה-Senpower,

הוא מחירו. אני לא מכיר את ה-CTEK, וכל מה שאכתוב כאן מבוסס על מה ש-CTEK טוענים באתר שלהם. אבל אם הוא עושה את מה ש-CTEK טוענים שהוא עושה, אז הוא עולה על ה-Senpower בכל היבט. אם ב"מטען טיפטוף" אתה מתכוון ל-trickle charger, אז זהו לא מטען טיפטוף! זהו מטען "חכם" בעל 4 שלבים של טעינה: טעינה בזרם קבוע עד הגעה למתח סף, טעינה במתח קבוע עד שהזרם יורד מתחת לסף מסוים או עד שחולף פרק זמן מסוים ומצב של "אחסנה" ארוכה (ועוד שלב לא חשוב כרגע). מבחינת זמן טעינה אני חושב שהוא לא יהיה איטי יותר מה-Senpower (בכל אופן לא במידה מורגשת), וקרוב לוודאי שיהיה מהיר יותר, מכיוון שבשלב הראשון הוא מטעין את המצבר בזרם קבוע של 0.8A עד שמתח המצבר מטפס ל-14.4V (בסוף שלב זה המצבר טעון כבר בין 80% ל-90%), ואילו הזרם ב-Senpower בזמן הזה יורד די מהר אל מתחת לזרם הזה. ה-5A ב-Senpower זה אפילו לא תיאורטי. זה רק מספר שכתוב על מד-הזרם. בפועל, כפי שכתבתי, כשמד הזרם מראה 5A הזרם בפועל קטן מ-2.5A, והזרם הזה צונח מאוד מהר למטה. גם מבחינת "בריאות" המצבר ואחוז המילוי שלו כפונקציה של זמן, טעינה בשלבים כמו ב-CTEK עדיפה. ה-CTEK קטן יותר וקרוב לוודאי גם קל יותר, ארוז במארז סגור, מוגן יותר מפני חדירת נוזלים, אבק ולכלוך (עומד בתקן לעניין הזה), ובעל בידוד חשמלי כפול, יש לו לדים שמצביעים על מצבים או בעיות שונות, הגנות עודפות - בקיצור זה נראה שמכל בחינה ה-CTEK עדיף, חוץ מהמחיר, שאני מבין שעומד על 250-300 ש"ח.
 
ב"יתרון יחידי של ה-Senpower", הכוונה כמובן

רק בהשוואה ל-CTEK שציינת. יש מטענים שבהשוואה אליהם יש לו יתרונות נוספים או אחרים.
 
תודה רבה

(ותודה שהסתכלת ב spec של ה ctek) אכן, השאלה הנשאלת היא אם הוא עושה מה ש ctek טוענים שהוא עושה. אם זה ככה, אז אולי אני בכלל לא צריך את ה Senpower. לגבי המחיר אתה צודק. 250-300 שקל. אגב - למה אתה אומר שזה לא מטען טיפטוף ? (אם ככה, מה זה מטען טיפטוף ולמה ה ctek הוא לא כזה ?)
 
הוא לכל היותר ג-ם מטען טפטוף.

מטען טפטוף (שוב, אני מניח שאתה מדבר על trickle charger) יודע רק לשמור על מצבר טעון לאורך זמן ארוך, בחיבור קבוע, באחסנה. באופן אידאלי הוא אמור להזרים כזה זרם שבדיוק יאזן את הפריקה הטבעית של המצבר. בפועל גם לא כולם כאלה, בפרט אם הם מאלצים זרם ולא מתח, ואם אין להם בקרה על המתח. אבל מטען כזה לא יכול להטעין מצבר שאיננו טעון כבר מראש לגמרי. הוא אמור לקבל מצבר שהוטען קודם לכן על ידי מטען אחר. ה-CTEK הזה (שוב, לפי פרסום היצרן) מגיע אמנם בסוף תהליך הטעינה (בפזה הרביעית של הטעינה) למוד של trickle (בעצם, ליתר דיוק זה מוד שנקרא float או maintenance). אבל לפני כן, בשתי הפזות הראשונות, הוא לא עובד כמו מטען טפטוף, אלא כמו מטען רגיל שמטעין מצבר לא טעון, ובקצב סביר. לכן לדעתי ה-Senpower לא יתן לך שום דבר שה-CTEK לא נותן לך. ה-CTEK יעשה את מה שה-Senpower עושה, רק יותר טוב, ובנוסף, הוא יעבור בסוף התהליך למוד של "טפטוף".
 
למה, יש לך ספק אם הוא עושה את מה שכתבו עליו?

לי בכל אופן הספיק לזמן הקרוב
, תודה.
 
../images/Emo45.gif../images/Emo47.gif../images/Emo45.gif../images/Emo47.gif../images/Emo45.gif../images/Emo47.gif../images/Emo45.gif../images/Emo47.gif../images/Emo45.gif../images/Emo47.gif

הרמת את הכפפה ביג טיים. המון כבוד על ההקשעה והרצינות התהומית שלך. ובהזדמנות זו, שוב
ל-MORM על המיזם.
 

M O R M

New member
../images/Emo24.gif../images/Emo194.gifתודה

בכל מקרה כתוצאה מהחוות דעת פנו עוד כמה עשרות חברי פורום לרכוש את המטען. עד כה סופקו למעלה מ- 40 מטענים ואני מזמין עוד. כולי תקוה שלא יעצרו את העניין במכס כי הכמות באמת כבר בלתי סבירה לאדם פרטי. (אני משתדל לא להגזים ולרכוש 2 בכל פעם בנפרד) מאחר ושמתי לינק לאתר בחו"ל אשמח אם חלק מחברי הפורום ילמדו לרכוש לבד , קצת מעיק עלי כל יום ללכת לדואר , לקבל טלפונים ולהפגש עם כל כך הרבה חברי פורום. אבל איני מתכוון לפרוש מהמיזם ואמשיך לקבל הזמנות מאילו שישלחו מסר עם שם מלא טלפון וכתובת מגורים. להזכירכם - מטען סיני ב- 100 ש"ח שכולל אפשרות להתחרט בטווח של 24 שעות + אחריות שעובד ולא אובד בדואר. עד כה אף משתמש לא דווח על תקלה. מבקש לקרא את החוות דעת המדהימה של חבר הפורום "הבנת הנקרא" שעשה ממש דוקטורט על המטען. מבקש במיוחד להבין שמדובר במוצר סיני מאוד זול ופשוט אשר אינו מתאים לחיבור קבוע של המצבר לאופנוע. מבקש מאוד מאוד להקפיד לקרא להבין ולפעול בנושא הבטיחות והוראות הבטיחות שהדגיש חבר הפורום הבנת הנקרא !!
 

yoshi6

New member
לפי האייקונים נראה שהוא שולח לך גיישה

לא רע.
 

M O R M

New member
../images/Emo124.gif סבב הזמנת מטענים רביעי ../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

ביום שישי יוצא לדרך סבב הזמנת מטענים רביעי. עד כה סופקו קרוב ל- 50!! מטענים ואין תלונות מאף חברי פורום . אני מזמין את חברי הפורום להזמין מטען לאופנוע ב- 100 ש"ח או לרכוש לבד בקישורי השירשור. (מעדיף שחברי הפורום ילמדו להזמין לבד מוצרים מחו"ל - וזו המטרה העיקרית של המשחק) בכל מקרה לאילו שנוח להם , לאילו שרוצים אחריות שהמטען עובד לפחות ל- 24 שעות , לאילו שרוצים אחריות שהמטען לא יאבד בדואר , לאילו שקשה לבצע קניות באינטרנט אני מזמין אתכם להשתמש ביכולתי לרכוש , לממן מימון בניים , להביא מהדואר , לתת אחריות שעובד. חובה לשלוח מסר אישי!! להתראות מוטי
 
למעלה