תוסיפו עוד אחד לסטטיסטיקה

the jango

New member
במשפט אחד אפשר

לסכם את דברי האזרח:"אכלו לי שתו לי" לא יועילו לך בכביש.תהיה גבר! סתכל לעצמך בעיניים ותחשוב מה עשית לא בסדר! ועכשיו בנימה ממלכתית ראויה (כרובי שים לב! אני מצפה לחזוק חיובי אחר כך!!). גישתו של האזרח,נשענת על תפיסת חיים בבחינת "אם אין אני לי, מי לי?". השרדות. אין מקום ליד המקרה,או לידו של בוזגלו על המצערת של הR750 .....האחריות תמיד עליך. רכיבה מחייבת ניתוח מצב מתמיד תוך כדי לקיחה בחשבון את כל האפשרויות היכולות להתרחש,והתנהלות כזו שתבטיח יציאה מהמצב הגרוע ביותר בהסתמך על יכולותיך בלבד! כמי שרכב פעם או פעמיים סמוך לאזרח (לא כי אני נהנה מזה,פשוט חולה על התחככות עם סליבריטאים..),אני יכול לומר שהאזרח (כמעט) תמיד מיישם זאת. לקק את פצעיך ידידי.מי מאיתנו (כולל גדולי הרוכבים בארץ,וזה בדוק) לא טעם את טעמו המריר של האספלט. אם תפיק מהאירוע את הלקחים הנכונים,תקטין את הסיכוי שזה יקרה שוב.
 

אזרח פ.

New member
../images/Emo124.gif כרובי ../images/Emo70.gif

תיראה איך הג'נגו ניהיה פה ממלכתי
ג'נגו ? is that you ?
(ובוקר טוב לנשיא)
 

BladeRunner

New member
בוקר ל J לאזרח ולכל המזבלים..../images/Emo42.gif

המשקים והמקלטרים את הפרדס לתפארת ......
הריצפה תמיד עקומה ולכן תמיד ,אבל תמיד להשתדל להתאים עצמנו אליה ...
 

OMERTLLF

New member
../images/Emo45.gif הTLLF תומך ובעל נסיון

בכתיבת: "אני אדיוט ואהבל....." אבל זה עובר, זריקת הרדמה קטנטנה ואתה לא זוכר כלום
 
בלי כל קשר...../images/Emo57.gif

לתגובות בנושאי הבלימה ,אשמה ושאר נושאים שברומו של עולם - מצטער לשמוע על התאונה , שמח שיצאת מזה בשלום ואפילו בנזק קל (נזק קל לגוף , שזה העניין החשוב) ומקווה שלא תחווה 'חויות' נוספות כאלה בברכת המשך שבוע טוב אוהד (ברוח רצינית כרגע)
 

FZR600R

New member
זה כ"כ מזכיר לי את התאונה שלי בטיול

מועדון לפני כחצי שנה כשפתאום באמצע הכביש נתקע מולי GPZ שנגמר לו הדלק והרוכב מחפש את הרזרבי סתם ככה באמצע הכביש ללא אפילו אורות בלימה. תאונה בלתי נמנעת - פשוט אי אפשר היה לדעת שהוא עומד ולא נוסע בין עשרות האופנועים שהיו לפני על הכביש. פגיעות קלות לאשתי ולי , FZR1000 95 נדיר ויפהפה שהלך לו הפרונט (עד היום במוסך , מחכה לתיקון) ולקח אחד עיקרי: אני לא יוצא יותר בחיים לטיולי מועדון.
 

FZR600R

New member
הרצפה בהחלט עקומה , לכן עדיף לא

לרקוד עליה (אלא אם ממש חייבים...)
 

royboy1

New member
לגבי הריצפה-

לא מעניינת אותי כ"כ. באמת שלא. מה כן? משתתף בצערך על האירוע המאוד לא נעים. שמייח שזה נגמר כך ולא חס וחלילה בפגיעות גוף (ואם לנחם אותך, אז בנזק כבד יותר לאופנוע). תרגיש טוב והתנחם בעובדה שזה קורה לרובינו.
 

royboy1

New member
300 מעלות-הכיצד?

שלום,SCHUY, אני המורה ROYBOY, זה לא נורא שהגעת אליי, זה בסדר, היו גם כמה לפניך. ישנן 360 מעלות בעיגול, כשאתה עושה 5/6 מהסיבוב אתה יוצר 300 מעלות
קיצור: כשנוסעים ממחלף הכפר הירוק לאיילון דרום עולים על מחלף של 270 מעלות. רק לצורך הדוגמא,כן? אגב, אתה מגיע הערב?
 
למעלה