לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2919829,198 עוקבים אודות עסקים

פורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

לצפיה ב-'תוסיפו עוד אחד לסטטיסטיקה'
תוסיפו עוד אחד לסטטיסטיקה
06/04/2003 | 17:45
42
38
כן, כן, גם אלי זה הגיע.
אתמול(שבת) יצאתי לטיול עם המועדון(טעות מספר 1), בהגיענו לעליות של צפת, ומנסיון עם החברה שרוכבים עם המועדון אמרתי לעצמי - עדיף שאהיה בראש ככה אף אחד לא יפתיע אותי(את העליות אני מכיר מעולה - שנה+ בפיקוד). בעודי מתקדם לקראת ראש הטור ואיפהשהו בעליות(יש לציין כי הרחיבו את הכביש וכעת ישנם ברוב הדרך 2 מסלולים לעליה ואספלט מעולה) ישנו סיבוב של כ300 מעלות מיד אחרי הפניה לשפר. אני במסלול השמאלי לא מהר בכלל נכנס להטייה, מבט החוצה לסוף הפניה כשפתאום אני קולט בראיה המרחבית שלי שהאופנוע שלפניי פשוט נעמד לו לרוחב המסלול
בלימה חזקה, מבט רחוק ונסיון ליישר את האופנוע, אני מרגיש גלגל אחורי באוויר אומר לעצמי "מבט רחוק קדימה, שחרר ברקס" - מבצע ויוצא מהסטופי הלא רצוי, כשאני קולט כבר שאין לי עוד מרחב תמרון האופציות: להיכנס ברוכב שלפניי או "לרדת על הברקסים" הכי חזק שאני יכול. אז הלכתי על השניה. יורד על הברקסים, עולה לסטופי על הצד של הגלגל, הכידון והאופנוע לא מיושרים ולא עומדים בלחץ ואני מוצא את עצמי על הריצפה.
מחשבה ראשונה: מה קרה לאופנוע
מחשבה שניה: לא נורא, יש מקיף
אחרי זה: מה קרה לי

בדיקה ראשונית, הכל במקום, קצת כואב לא נראש לי שמשהו שבור.
כולם באו לעזור() הבחור שנעמד במסלול לפני נעלם
ואז בודקים נזקים:
אני חי ושלם,
נזקי גוף: יד ימין משופשפת ליד המרפק (למרות שהמעיל עצמו לא קרוע בנקודה הזאת ), כתף ימין כואבת, צוואר תפוס, ברך כואבת(למזלי הייתי עם מגיני ברכיים מתחת למכנס שנקרע כולו באיזור הברך).
נזקי רכוש: מגף XPD קרוע, מעיל ספידי נט - עם קרע קטן בכתף, קסדת HJC ללא נזק ממשי עם משקף שרוט(את רוב החבטה בלמה היד שלי) ואחד אופנוע עם נזקים כאילו:
שקע קטן במיכל הדלק, ידית ברקס(נשברה מהבסיס!!!), רגלית ברקס, קליפאון ימני,ידית גז, צנרת בלמים, וכל הפלסטיקה ועוד...
החבטה בקרקע הייתה אומנם ממהירות נמוכה אבל האופנוע נחבט ממש חזק באספלט, כל כך חזק שנוצר חריטה(!!!) באספלט היכן שנגרר הקליפון שלי. מהטראומה של החבטה כל הפלסטיקה הזדעזעה ונסדקה\נשברה בכל מיני מקומות(רק ביום שישי קיבלתי את הזנב מתיקונים וצביעה )

אז מה למדנו:
1. לא לצאת לטיולים עם המועדון.
2. שמירת מרחק לא עוזרת אם משהו נכנס לך לנתיב באמצע סיבוב.
3. יופי של ברקסים יש לCBR900RR
4. מיגון, מיגון, מיגון

תודה לכל האנשים שבאו לעזור.
תודה ממש גדולה ל SHARON900RR שנשאר איתי עד שבא הגרר ודאג לאספקת מיים מהגזלן הקרוב אתה תותח.

זהו. תמונות של הנזקים - בקרוב.
אופנועים >>
לצפיה ב-'WOW אני בהלם...'
WOW אני בהלם...
06/04/2003 | 17:56
24
איך אתה מצליח להישאר כל כך רגוע?
קבל ח"ח על ביצוע הפעולות הנדרשות תחת לחץ עצום, אך חבל שלא היה מי שיצלם ונוסיף את זה לאוסף סרטוני הסטופים בגלריות...

תרגיש טוב
אופנועים >>
לצפיה ב-''
06/04/2003 | 18:49
45
העיקר שאתה בריא ושלם!!!

(ושמור מסמכים רפואיים)
אופנועים >>
לצפיה ב-'זה הקטע שאני הכי אוהב'
זה הקטע שאני הכי אוהב
06/04/2003 | 19:04
7
18
ת'גיד לא אמרו לך שלא עוברים מ-GPZ ל-CBR900.

יש תחנות בניים.

מצתער לשמוע... העיקר שאתה לא לוקח את זה קשה.

מוכר?

אופנועים >>
לצפיה ב-'תאונות קורות גם על GPZ'
תאונות קורות גם על GPZ
06/04/2003 | 19:18
1
14
דווקא יכולת בלימה ותמרון טובה יותר של הפיירבלייד שיחקו כאן לטובת הרוכב, לדעתי.
להאשים את טיול המועדון בהתרסקות אפשר, אבל רק בצחוק.
בוחני תנועה שהאזרחים אומרים להם "אבל שמרתי מרחק...", תמיד שואלים "אז איך נכנסת בו?".
דילמה מעניינת: לבלום יותר מדי חזק ואולי ליפול מול לבלום פחות חזק, להשאר על גלגלים ולהכנס בסבירות גבוהה במחסום. מעניין מה המומחים אומרים על זה.
כמה שידוע לי - אופנוע ורוכב המחליקים על הצד עוצרים הרבה פחות מאופנוע על גלגליו, אבל מצד שני הבלימה החריפה בולעת חלק ניכר מהמהירות ומפחיתה אולי מעוצמת ההתרסקות. אני לא מדבר על נעילה, ונפילה מיידית, אבל בלימה חזקה מאוד.
אופנועים >>
לצפיה ב-'בלימה טרום התנגשות'
בלימה טרום התנגשות
07/04/2003 | 01:26
15
בנהיגה מונעת על פחית למדתי בעבר הרחוק בדיוק כך:

ההתנגשות בלתי נמנעת.
בולם, משחרר, בולם שוב, משחרר וגולש למגע.

הסיטרואן חטפה טוטאל לוסט סופי ומוחלט.
כל הפרונט נבלע בתא הנהג.

אני??? צליפת שוט ותו לא.

לעולם, אבל לעולם לא בלימה חזקה. בלימת גלישה - תמיד.
אופנועים >>
לצפיה ב-'תגיד קפהרייסר..'
תגיד קפהרייסר..
06/04/2003 | 19:37
4
14
שוב חזרת עצבני מהפרוקטולוג?
אופנועים >>
לצפיה ב-'ממבה יקר!'
ממבה יקר!
06/04/2003 | 19:49
11
גם אם הוא חזר משם עצבני,זה לא המקום לציין זאת!
אופנועים >>
לצפיה ב-'מה זה מהפרוקטולוג '
מה זה מהפרוקטולוג
06/04/2003 | 21:27
2
6
לצפיה ב-'יש רק דרך אחת לגלות- חפש בדפי זהב'
יש רק דרך אחת לגלות- חפש בדפי זהב
06/04/2003 | 22:22
1
9
תזמין תור
ולך לפרוקטולוג...

ורצוי להגיע עם תחתונים נקיים
אופנועים >>
לצפיה ב-''
06/04/2003 | 22:45
4
לצפיה ב-'משתתף בצערך ידידי '
משתתף בצערך ידידי
06/04/2003 | 19:29
3
לצפיה ב-' לא נעים.......'
לא נעים.......
06/04/2003 | 22:03
3
8
הבעיה בטיולי המועדון הוא הריכוז של רוכבים חסרי נסיון על קטע כביש אחד, מה שגורם לא פעם לאי נעימויות...

אני זוכר לא פעם איך באמצע סיבוב מהיר איזה GS מחליט פתאום לרדת למהירות של צב עם שלוש רגליים וגורם לי לרכב אחריו ואז להיעקף מימין ומשמאל ע"י הרוכבים ה"ממהרים"(כאילו שמחכה להם איזה פודיום בעצירה הבאה..)

באמת טוב שיש מקיף      
דרך אגב, כמה עלה ואצל מי אם אפשר לדעת?

החלמה מהירה לך ולאופנוע
אופנועים >>
לצפיה ב-'מקיף'
מקיף
06/04/2003 | 22:11
2
12
12% מערך הכלי אצל עוזי בר מ"פול צפון"
מי שרוצה מספר שימסרר.
אופנועים >>
לצפיה ב-'לא מציאה גדולה 12% מערך הכלי .'
לא מציאה גדולה 12% מערך הכלי .
06/04/2003 | 22:33
1
8
לצפיה ב-'תלוי...'
תלוי...
06/04/2003 | 22:46
9
כמה אתה חושב שתשלם אם תתרסק?

זה לא משתלם לאופנועים בני יותר משנה אחת היות ואז יש להם אישור לשים לך חלפים משומשים...

זה גם לא משתלם לך כל עוד התשלום על הביטוח גבוה מעלות תיקון הפיירינג לשנה.

זה כן משתלם אם יש לך אופנוע מעט ישן ששווה לך לבטח מקיף כי הוא יעלה זול לבטח.

אבל פה כבר חברות הביטוח עלו על זה ולא מוכנות לבטח מקיף אופנועים ישנים.

אופנועים >>
לצפיה ב-'מי גאון של אימא?'
מי גאון של אימא?
06/04/2003 | 22:35
10
ממש מצטער לשמוע ידידי.

את השיפשוף במרפק אני יכול להסביר בצורה פשוטה ביותר,
המעיל זז בזמן התאונה וגרם לשיפשוף עם החומר הפנימי שלו (הריפוד או הבד).

באופן כללי אם המעיל היה מתאים טיפה יותר הדוק זה אולי היה נמנע.

זה משנה הרבה.
את המעיל ניתן לתקן.

פשוט שים שם פאצ' תפור היטב.

וסטופי זה דבר נחמד כשלעצמו, אבל אתה חייב ללמוד לשלוט בבלמים של האופנוע.

אני מאוד מקווה לראות אותך שוב איתנו במגרש בזמן הקרוב.
צריכים לארגן טיפה יותר את המפגשים במגרש.

וכמובן שמזל טוב.
מקווה שזה יגרום לך להתחיל להביט טיפה יותר רחוק...
אופנועים >>
לצפיה ב-'""לא לצאת לטיולי מועדון"" אה ??'
""לא לצאת לטיולי מועדון"" אה ??
06/04/2003 | 22:44
13
24
תיראה TheReverend, יש לי קצת בעיה להעלות פה את דעתי על הסיפור. עברת חוויה לא נעימה, ואני די משוכנע שאתה מרגיש חרא עם זה. מצד שני יש פה מספיק כאלה שמנחמים (ומגלים גילויי הערצה), אז אני יכול להעביר ביקורת נכון ?

עזוב רגע את כל הסיפור הארוך. קצת נישמע לי תמוהה ה "סטופי על צידי הגלגל", ו "הכידון והאופנוע לא מיושרים ולא עומדים בלחץ "... בעיברית ובקצרה (עם קצת פחות הירואיות) קוראים לזה "לאבד את הפרונט".
כרגע זה לא רלוונטי, נעזוב את  כן סטופי/לא סטופי. מפריעות לי המסקנות שלך:

1. "לא לצאת לטיולי מועדון".... אל תאשים את המועדון וגם לא רוכבים אחרים בתאונה. נכון שההתנהגות של הרבה רוכבים במועדון לא ממש משרה בטחון ושלווה, ומצד שני ישנם גם לא מעט רוכבים לא מיומנים. לכן לוקחים את זה בחשבון. יש הרבה רוכבים במועדון שכ-ן שורדים את הטיולים, ואפילו במשך שנים. תנועת יום שישי בצהריים באיילון ל-א יותר טובה.

2."שמירת מרחק לא עוזרת אם משהו נכנס לך לנתיב באמצע סיבוב".  תיראה, לגמרי במקרה יצא לי איזה "פעם פעמיים" לעשות את הכביש הזה. אין שם הפתעות. והסיבוב המדובר, אם נלקח בקו נכון וממהירות מתאימה, אין שום בעיה לעלות על הפתעות ולבלום. כמו בעצם כל סיבוב.

עכשיו, אתה מצד אחד טוען שהאופנוע שלפניך, "פתאום ראית אותו עומד לרוחב הכביש", ומצד שני אתה טוען ששמירת מרחק לא עוזרת. עזוב, אני לא רוצה להכנס לזה, לא הייתי שם. בכל מקרה, אם הרוכב שלפניך בלם כ"כ בפתאומיות ועוד הספיק להסתובב, איפה אתה הייתה ? אולי ניכנסת מהר מידי בלי שדה ראיה ?

3. "יופי של ברקסים". נכון, גם ל GS500 יש ברקסים לא רעים. זה לא רלוונטי ולא יקדם אותך או ימנע ח"ח תאונה נוספת.

4. מיגון ? נכון.

אתה מבין TheReverend, אתה מנסה לעשות הכל כדי למצוא אשמה בגורמים  אחרים. כולם אשמים מלבדך. המועדון, הרוכב לפניך.  אתה מבין שזה לא עוזר אם אתה מעורב בתאונה. אני שמח שזה ניגמר בעיקר בפלסטיקה ולא יותר גרוע. אבל זה השלב שבו אתה צריך לעצור ולעשות חושבים "איפה טעיתי ?" ו "איך יכולתי למנוע את זה ?"

אתה מרגיש חרא ולא בא לך לחשוב ע-כ-ש-י-ו יותר מידי ? מסקנה כמו "וואלה אני הייתי דביל !!" או "איזה חמור אני!!!" טובה יותר מלנסות לחפש אשמים אחרים...
אחרי כמה ימים מעכלים את העובדה ומתחילים בניתוח עניני יותר, ובהסקת מסקנות.
הכי חשוב שתיהיה ישר עם עצמך.


אופנועים >>
לצפיה ב-'תרחם טיפה על הילד.'
תרחם טיפה על הילד.
06/04/2003 | 22:50
10
אני בטוח שהוא יודע טוב מאוד שהוא עשה שטות כזו או אחרת.

באופן אישי אני מסכים איתו בקשר לחלק מהמסקנות וגם איתך.

יש הרבה מאוד רוכבים שרוכבים די זוועתי בכביש.
בטיול מועדון אחד, פשוט נאלצתי לרכב בשמיניות כדי למנוע מאיזה בחור מפגר שכל פעם עקף ולאחר מכן כמעט עף בפניות בגלל שהוא בלם בצורה מטומטמת לגמרי.


אני לא מסכים עם הבחור על המסקנה השרירותית של "לא לצאת לטיולי מועדון" היות ויש עדיין הרבה מאוד רוכבים שכן שווה לטייל איתם.

מה שכן,
אפשר לעשות את זה אולי טיפה יותר בעדינות.

אופנועים >>
לצפיה ב-' מסכים עם כל מילה גם אם העיתוי'
מסכים עם כל מילה גם אם העיתוי
06/04/2003 | 22:58
1
13
נראה מעט לא טוב...

מסקנות צריך להסיק מכל תאונה ומכל "כמעט"..

לפי דעתי בכל תאונת אופנוע האשמה היא על הרוכב כיוון שעל הרוכב להיות תמיד דרוך, לצפות לבלתי צפוי, ולהתאים את אופי הרכיבה לתנאי הדרך ולסביבה, לכן בכל נפילה שלי האשמתי תמיד אך ורק את עצמי..

מעטים המצבים שניתן להגיד עליהם שהיו בלתי ניתנים לצפייה מראש, בכל רגע ובבל מצב צריך הרוכב לחשוב שניים שלושה צעדים קדימה ולרכב בהתאם - רק ככה נשרוד.

סביר להניח שגם את המקרה הנ"ל ניתן היה למנוע אילו TheReverend היה צופה מראש את העניין של העצירה של רוכב כלשהו בסיבוב כלשהו - הרי אני בטוח שהוא ידע שרמת הרוכבים בטיול לא בדיוק כמו הרוכבים שהשתתפו ב MOTO GP היום...

TheReverend, אח שלי, אל תיעלב, הסקת מסקנות, זה הכל...






אופנועים >>
לצפיה ב-''
07/04/2003 | 19:08
4
לצפיה ב-'במשפט אחד אפשר'
במשפט אחד אפשר
<< ההודעה הנוכחית
07/04/2003 | 08:10
7
233
לסכם את דברי האזרח:"אכלו לי שתו לי" לא יועילו לך בכביש.תהיה גבר! סתכל לעצמך בעיניים ותחשוב מה עשית לא בסדר!
ועכשיו בנימה ממלכתית ראויה (כרובי שים לב! אני מצפה לחזוק חיובי אחר כך!!).
גישתו של האזרח,נשענת על תפיסת חיים בבחינת "אם אין אני לי, מי לי?".
השרדות.
אין מקום ליד המקרה,או לידו של בוזגלו על המצערת של הR750 .....האחריות תמיד עליך.
רכיבה מחייבת ניתוח מצב מתמיד תוך כדי לקיחה בחשבון את כל האפשרויות היכולות להתרחש,והתנהלות כזו שתבטיח יציאה מהמצב הגרוע ביותר בהסתמך על יכולותיך בלבד!
כמי שרכב פעם או פעמיים סמוך לאזרח (לא כי אני נהנה מזה,פשוט חולה על התחככות עם סליבריטאים..),אני יכול לומר שהאזרח (כמעט) תמיד מיישם זאת.

לקק את פצעיך ידידי.מי מאיתנו (כולל גדולי הרוכבים בארץ,וזה בדוק) לא טעם את טעמו המריר של האספלט.
אם תפיק מהאירוע את הלקחים הנכונים,תקטין את הסיכוי שזה יקרה שוב.


אופנועים >>
לצפיה ב-' כרובי '
כרובי
07/04/2003 | 08:20
2
19
תיראה איך הג'נגו ניהיה פה ממלכתי

ג'נגו ? is that you ?



(ובוקר טוב לנשיא)
אופנועים >>
לצפיה ב-'ממלכתי שממלכתי...הוא צודק.'
ממלכתי שממלכתי...הוא צודק.
07/04/2003 | 08:36
1
7
לצפיה ב-''
07/04/2003 | 08:37
5
לצפיה ב-''
07/04/2003 | 08:34
4
לצפיה ב-' כל מילה... אבן שושן. '
כל מילה... אבן שושן.
07/04/2003 | 08:49
22
לצפיה ב-'בוקר ל J לאזרח ולכל המזבלים..'
בוקר ל J לאזרח ולכל המזבלים..
07/04/2003 | 09:01
1
13
המשקים והמקלטרים את הפרדס לתפארת ......

הריצפה תמיד עקומה ולכן תמיד ,אבל תמיד להשתדל להתאים עצמנו אליה ...
אופנועים >>
לצפיה ב-'... אפשר בעיברית ? '
... אפשר בעיברית ?
07/04/2003 | 09:17
11
לצפיה ב-'אמת ויציב'
אמת ויציב
07/04/2003 | 11:10
2
לצפיה ב-' הTLLF תומך ובעל נסיון'
הTLLF תומך ובעל נסיון
07/04/2003 | 11:48
9
בכתיבת: "אני אדיוט ואהבל....."

אבל זה עובר, זריקת הרדמה קטנטנה ואתה לא זוכר כלום
אופנועים >>
לצפיה ב-'בלי כל קשר...'
בלי כל קשר...
06/04/2003 | 23:13
11
לתגובות בנושאי הבלימה ,אשמה ושאר נושאים שברומו של עולם -


מצטער לשמוע על התאונה ,

שמח שיצאת מזה בשלום ואפילו בנזק קל (נזק קל לגוף , שזה העניין החשוב)

ומקווה שלא תחווה 'חויות' נוספות כאלה



בברכת המשך שבוע טוב


אוהד (ברוח רצינית כרגע)
אופנועים >>
לצפיה ב-'אחי קרה לי אותו הדבר רק בלי סטופי:-'
אחי קרה לי אותו הדבר רק בלי סטופי:-
06/04/2003 | 23:15
6
לצפיה ב-'זה כ"כ מזכיר לי את התאונה שלי בטיול'
זה כ"כ מזכיר לי את התאונה שלי בטיול
07/04/2003 | 10:19
12
מועדון לפני כחצי שנה כשפתאום באמצע הכביש נתקע מולי GPZ שנגמר לו הדלק והרוכב מחפש את הרזרבי סתם ככה באמצע הכביש ללא אפילו אורות בלימה. תאונה בלתי נמנעת - פשוט אי אפשר היה לדעת שהוא עומד ולא נוסע בין עשרות האופנועים שהיו לפני על הכביש.
פגיעות קלות לאשתי ולי , FZR1000 95 נדיר ויפהפה שהלך לו הפרונט (עד היום במוסך , מחכה לתיקון) ולקח אחד עיקרי:

אני לא יוצא יותר בחיים לטיולי מועדון.


אופנועים >>
לצפיה ב-'אאוץ'...'
אאוץ'...
07/04/2003 | 11:06
14
מקווה שתחלימו שניכם במהירה...
אופנועים >>
לצפיה ב-'"הריצפה עקומה", אמר הרקדן שנפל...'
"הריצפה עקומה", אמר הרקדן שנפל...
07/04/2003 | 13:27
2
11
לצפיה ב-'הרצפה בהחלט עקומה , לכן עדיף לא'
הרצפה בהחלט עקומה , לכן עדיף לא
07/04/2003 | 14:13
1
9
לרקוד עליה (אלא אם ממש חייבים...)
אופנועים >>
לצפיה ב-'לגבי הריצפה-'
לגבי הריצפה-
07/04/2003 | 21:24
7
לא מעניינת אותי כ"כ. באמת שלא.



מה כן?
משתתף בצערך על האירוע המאוד לא נעים.
שמייח שזה נגמר כך ולא חס וחלילה בפגיעות גוף (ואם לנחם אותך, אז בנזק כבד יותר לאופנוע).
תרגיש טוב והתנחם בעובדה שזה קורה לרובינו.



אופנועים >>
לצפיה ב-'סיבוב של 300 מעלות?'
סיבוב של 300 מעלות?
07/04/2003 | 17:31
3
44
איך זה יכול להיות?
אופנועים >>
לצפיה ב-'300 מעלות-הכיצד?'
300 מעלות-הכיצד?
07/04/2003 | 19:46
2
15
שלום,SCHUY, אני המורה ROYBOY, זה לא נורא שהגעת אליי, זה בסדר, היו גם כמה לפניך.

ישנן 360 מעלות בעיגול, כשאתה עושה 5/6 מהסיבוב אתה יוצר 300 מעלות




קיצור: כשנוסעים ממחלף הכפר הירוק לאיילון דרום עולים על מחלף של 270 מעלות. רק לצורך הדוגמא,כן?




אגב, אתה מגיע הערב?
אופנועים >>
לצפיה ב-'כאילו, דה!'
כאילו, דה!
07/04/2003 | 19:54
1
10
פשוט לא יצא לי לראות יותר מדי 300ים על כביש רגיל.
תודה על ההבהרה!
כן, אגיע היום!

אתה כמובן תגיע?
אופנועים >>
לצפיה ב-'כאילו דה?????'
כאילו דה?????
07/04/2003 | 21:08
10
או באמת דה?





אני שם מאן.

אופנועים >>
לצפיה ב-'הכי חשוב שאתה בריא ושלם'
הכי חשוב שאתה בריא ושלם
07/04/2003 | 18:20
12
ושיש לך מקיף....
אופנועים >>

הודעות אחרונות

21:05 | 13.09.19 נמלה עוקצת
10:37 | 05.09.19 אוהבותה
14:40 | 14.08.19 TS250X1
08:00 | 31.07.19 יהודה אל
07:58 | 31.07.19 יהודה אל
14:01 | 24.07.19 alikoneamn
00:11 | 28.06.19 יהודה אל
14:29 | 22.06.19 דוש שבילים
07:20 | 11.06.19 כRובי
07:12 | 06.06.19 Nim27
23:06 | 21.05.19 hagi1934

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ