TheReverend
New member
תוסיפו עוד אחד לסטטיסטיקה../images/Emo122.gif
כן, כן, גם אלי זה הגיע. אתמול(שבת) יצאתי לטיול עם המועדון(טעות מספר 1), בהגיענו לעליות של צפת, ומנסיון עם החברה שרוכבים עם המועדון אמרתי לעצמי - עדיף שאהיה בראש ככה אף אחד לא יפתיע אותי(את העליות אני מכיר מעולה - שנה+ בפיקוד). בעודי מתקדם לקראת ראש הטור ואיפהשהו בעליות(יש לציין כי הרחיבו את הכביש וכעת ישנם ברוב הדרך 2 מסלולים לעליה ואספלט מעולה) ישנו סיבוב של כ300 מעלות מיד אחרי הפניה לשפר. אני במסלול השמאלי לא מהר בכלל נכנס להטייה, מבט החוצה לסוף הפניה כשפתאום אני קולט בראיה המרחבית שלי שהאופנוע שלפניי פשוט נעמד לו לרוחב המסלול
בלימה חזקה, מבט רחוק ונסיון ליישר את האופנוע, אני מרגיש גלגל אחורי באוויר
אומר לעצמי "מבט רחוק קדימה, שחרר ברקס" - מבצע ויוצא מהסטופי הלא רצוי, כשאני קולט כבר שאין לי עוד מרחב תמרון
האופציות: להיכנס ברוכב שלפניי או "לרדת על הברקסים" הכי חזק שאני יכול. אז הלכתי על השניה. יורד על הברקסים, עולה לסטופי על הצד של הגלגל, הכידון והאופנוע לא מיושרים ולא עומדים בלחץ ואני מוצא את עצמי על הריצפה.
מחשבה ראשונה: מה קרה לאופנוע
מחשבה שניה: לא נורא, יש מקיף
אחרי זה: מה קרה לי
בדיקה ראשונית, הכל במקום, קצת כואב לא נראש לי שמשהו שבור. כולם באו לעזור(
) הבחור שנעמד במסלול לפני נעלם
ואז בודקים נזקים: אני חי ושלם, נזקי גוף: יד ימין משופשפת ליד המרפק (למרות שהמעיל עצמו לא קרוע בנקודה הזאת
), כתף ימין כואבת, צוואר תפוס, ברך כואבת(למזלי הייתי עם מגיני ברכיים מתחת למכנס שנקרע כולו באיזור הברך). נזקי רכוש: מגף XPD קרוע, מעיל ספידי נט - עם קרע קטן בכתף, קסדת HJC ללא נזק ממשי עם משקף שרוט(את רוב החבטה בלמה היד שלי) ואחד אופנוע עם נזקים כאילו: שקע קטן במיכל הדלק, ידית ברקס(נשברה מהבסיס!!!), רגלית ברקס, קליפאון ימני,ידית גז, צנרת בלמים, וכל הפלסטיקה ועוד...
החבטה בקרקע הייתה אומנם ממהירות נמוכה אבל האופנוע נחבט ממש חזק באספלט, כל כך חזק שנוצר חריטה(!!!) באספלט היכן שנגרר הקליפון שלי. מהטראומה של החבטה כל הפלסטיקה הזדעזעה ונסדקה\נשברה בכל מיני מקומות(רק ביום שישי קיבלתי את הזנב מתיקונים וצביעה
) אז מה למדנו: 1. לא לצאת לטיולים עם המועדון. 2. שמירת מרחק לא עוזרת אם משהו נכנס לך לנתיב באמצע סיבוב. 3. יופי של ברקסים יש לCBR900RR 4. מיגון, מיגון, מיגון
תודה לכל האנשים שבאו לעזור
. תודה ממש גדולה ל SHARON900RR שנשאר איתי עד שבא הגרר ודאג לאספקת מיים מהגזלן הקרוב
אתה תותח. זהו. תמונות של הנזקים - בקרוב.
כן, כן, גם אלי זה הגיע. אתמול(שבת) יצאתי לטיול עם המועדון(טעות מספר 1), בהגיענו לעליות של צפת, ומנסיון עם החברה שרוכבים עם המועדון אמרתי לעצמי - עדיף שאהיה בראש ככה אף אחד לא יפתיע אותי(את העליות אני מכיר מעולה - שנה+ בפיקוד). בעודי מתקדם לקראת ראש הטור ואיפהשהו בעליות(יש לציין כי הרחיבו את הכביש וכעת ישנם ברוב הדרך 2 מסלולים לעליה ואספלט מעולה) ישנו סיבוב של כ300 מעלות מיד אחרי הפניה לשפר. אני במסלול השמאלי לא מהר בכלל נכנס להטייה, מבט החוצה לסוף הפניה כשפתאום אני קולט בראיה המרחבית שלי שהאופנוע שלפניי פשוט נעמד לו לרוחב המסלול