הצטרפתי לסטטיסטיקה...מהירות

fazer_1000

New member
כן. מכיר את המקרה, מכיר את החומר.

הבחור רוצה לצאת עם הרישיון שלו, לא להקים עמותה למלחמה בשחיטות. ומנסיון של אבא ומספר חברים (וחלקם, כולל אבא, על מהירויות הזויות) - זה העורך דין לקחת במקרה כזה.
 

M O R M

New member
כל משלוח דואר מתועד מצולם ורשום !!

עם אישור מסירה , לא קיבלת אישור מסירה דרוש מהדואר אישור מסירה חתום!! לאחר שתקבל תשובה (כנראה שלילית) או התעלמות מהמשטרה לבקשת ביטול הדו"ח שלח מכתב רשום נוסף למשטרה עם צילום המכתב הקודם ועם אישורמסירה. אל תשכח לצלם את התכתובת ואת אכל ולהכין לך תיק מסודר עם חוצצים ותאריכי משלוח + תאריכי קבלת אישורי המסירה. תמיד אם לא נתקל אישור מסירה תדרוש מהדואר אישור בכתב שנשלח , וותר על אישור ה- SMS הוא מיותר. כאן יש נקודת כשל שניה - המשטרה תעביר את התיק שלך לפקידה שתפקידה לטפל בפניות הציבור בענייני ביטוח דוחות. אם היא תאבד את הטופס שלך לא תשמע מהם יותר (סביר שלא תאבד ) אבל לך תדע אותי תעזוב את הארץ , אולי מחלה , אולי סתם איבדו התיק .... בנתיים אתה תשלח מכתב רשום לבית המשפט עם בקשה להשפט , כאן יווצר ניגוד אינטרסים בין מזכירות בית המשפט לבין הפקידה שמטפלת בנושא בקשתך לטיפול. עדיף שיאבד בדרך. בכל פעם שתקבל תאריך לשימוע בבית הפשפת תדחה אותו , מחלה , נסיעה לחו"ל , אזכרה לסבתא רבא , מילואים וכדומה - כל בקשת דחיה מעבירה את התיק שלך בין מזכירות בית המשפט ללשכת השופט ומגדילה את כמות הבלגן שאתה יוצר. הכל מתועד , הקפד על התאריכים , הקפד על קבלת תשובות בזמן ולעולם אל תפספס תאריכים . אם תצליח למשוך מספיק זמן זה יעיל באפשרות איבוד הדו"ח. אם יצא לך לקחת את הדו"ח ליד במזכירות בית המשפט נסה לאבד אותו בלי כוונה רעה.... בסוף תגיע לשימוע בבית המשפט - רוב האזרחים מבלבלים בין משפט לשימוע. שימוע אומר ככה: מודה ? , כן , מקבל עונש הבא בתור. לא מודה , מנסה להוציא ממך חצי הודאה או הודאה מלאה על בסיס רמז עבה שיזמבר אותך במשפט כתוצאה מבזבוז זמן ומשאבים לבית המשפט. כאן תאמר שאתה לא מבין את ההליך ורוצה להתיעץ עם עורך דין. תתעקש שאינך מבין כלום מה קורה פה ואתה לא לא מודה ולא כן מודה שוט לא מבין מה קורה כי אתה אהבל ורוצה עורך דין שייצג אותך. יקבע תאריך חדש לשימוע אחרי הפגרה של בתי המשפט , תדחה אותה , מכתבים רשומים , דחיות , מילואים , מחלה , נתפס לך הגב בסוף תגיע לשימוע . בשימוע תאמר שאין לך כסף לעורך דין כי הוא יקר ואתה תייצג את עצמך . "לא מודה !!" חד משמעי , לא חצי , לארבע לא עשירית הודאה כלום נדה גורנישט כלום לא מודה לא בעובדות ולא בכלום אפילו לא מודה ברצח ארלוזרוב. יקבע תאריך למשפט הוכחות : מכתבים , דרישה לביטול בלי נימוק , דרישה למשלוח הממל"ז אליך לבדיקה עצמית , לבדיקה במעבדה. תדרוש הראות הפעלה בעיברית , תדרוש הוראות הפעלה ברוסית ובאנגלית . אחרי שלא תקבל כלום מהמשטרה ומהתובע המשטרתי תשלח מכתב רשום נוסף לדחית המשפט עד לקבלת כל החומר עבור ההגנה. לא קיבלת כלום דחה את המשפט שוב. הגש בקשה לקבל "תעודת עובד ציבור" ברר מה זה תעודת עובד ציבור , לא תקבל כלום מהמשטרה . תדחה את המשפט ככל שאתה יכול עד שימאס לשופט. המשך יבוא....
 

aaronc76

New member
אני אצטרך לקרוא את זה עוד 5-6 פעמים

כדי להבין הכל ולרדת לסוף דעתך. אני לא בקיא בכל הבירוקרטיה הזו שאתה כותב. תודה
 

NEO83

New member
../images/Emo178.gifעד שהוא יגיע למשפט

הוא כבר יצא לפנסיה
 

aaronc76

New member
הבנתי מה לא מובן...

כמדומני. לא קיבלתי דו"ח בכלל. קיבלתי "הזמנה לדין וכתב אישום". מה עכשיו?
 

M O R M

New member
זה אותו דבר , עבור על הסעיפים ובצע

כולל מכתבים למשטרה (עבור המתנ"א שממנו בא השוטר) תעסיק אותם כהוגן כך תגדיל את הסיכוי לבלגן ואבדן הדו"ח. בנוסף גש למזכירות בית המשפט ובקש לעיין בתיק. אם בהעתק דו"ח של השוטר רשומים פרטים שאינם רשומים אצלך בדו"ח דע לך שזו עילה טובה לביטולו של הדו"ח. דוגמא: קיבלתי דו"ח על הסתרת מספר (היו כמה תוספות לספרות איזולירבנד שחור "מקריות" לאותיות מהמסיבת בלונים של הילד ) השוטר רשם לי דו"ח חמור מאין כמוהו - הסתרה מכוונת של מספר (עברה פלילית (לא תעבורה) ולא נעימה הגוררת קנס של כמה אלפים ושלילה ארוכה משנה). אולם שירבט אצלו בניידת איך נראו המספרים שניה לפני שהורדתי את שאריות מסיבת הבלונים.... אני בעיקרון לא עוזב את השוטר עד שאין ברירה !! ראיתי אותו מצייר בניידת את הספרות על טופס הדו"ח שלו - תלונה לקצין שלו גרמה לביטול מהיר של הדו"ח. המשך יבוא....
 

M O R M

New member
אם הצלחת למשוך שנתיים מיום העברה=התיישנות

אם הצלחת למנוע הגעה למשפט הוכחות ועברו שנתיים תוכל לטעון להתיישנות העברה. סביר שלא תצליח לכן השלב הבא: הגעת למשפט הוכחות אחרי כמה ביטולים ודחיות . נסה לוודא אם השוטר שרשם לך את הדו"ח נמצא. אם הוא לא נמצא (חולה , לא בא , במשמרת , בחו"ל , לא קיבל את ההודעה וכדומה ) קפוץ על המציאה ודרוש משפט ובהעדר השוטר אין הוכחות דרוש ביטול. נמצא השוטר , לא אבד הטופס והתיק , אבל לא קיבלת את המסמכים שביקשת שבית המשפט יאפשר לך. א. טופס כיול המכשיר, על ידי מעבדה תיקנית שאינה קשורה למשטרה ואו לייצרן המכשיר על פי דיני הכיול. ב. תכנת המקור על פיה עובד מנגנון השגיאות של המכשיר. ג. תאריכי פג תוקף לכל רכיבי המכשיר הספציפי בו נמדדה המהירות. ד. טופס אישור מכון התקנים או מכון בלתי תלוי ומוסמך לאריזת המכשיר כנגד רעידות וחבלות. ה. אישור מעבדה תיקנית לתקינות המכשיר וולא חבלות . ו. דיודת הלייזר המותקנת במכשיר בעלת תאריך פד תוקף - יש לדרוש אישור ייצרן הדיודה לתאריך התפוגה שלה. ז. בדיקת תוקף ורמת דיוק האוסצילטור ממנו עשוי המנגנון מדידת זמן. ח. דרוש לבדוק את המעגל המודפס שממנו עשוי המכשיר בפני הצלבות והשראויות פראזיטיות. ט. דרוש לקבל לידך את הגרברים מהם בנוי המעגל המודפס. י. שלח את האריזה של המכשיר למעבדת הטכניון לקבלת חוות דעת בלתי תלויה על איכות האריזה ועמידתה בתקנים. לא תקבל כלום - המשטרה , התובעה , השוטרים , בית המשפט לענייני תעבורה עוברים ביודעין על החוק בעניין. זכור חובת ההוכחה עליך מאחר ובג"צ קבע שהמכשיר אמין אולם על המשטרה לספק לך את כל המסמכים הדרושים כדי שתוכל להגן על עצמך. ללא קשר דרוש מהתובע לבטל את הדו"ח או להציג בפניך את המסמכים הדרושים. חקור את השוטר , וודא שרשם בדו"ח שבדק שיש שלט שטח בנוי בז'בוטינסקי רמת גן ביום הדו"ח לפני תחילת המשמרת. אם לא רשם דרוש לבטל את המשפט מאחר ויכול להיות שבאותו היום גנבו את השלט . אל תודה בעברה , טען בתוקף שהמכשיר לא יכול למדוד אופנוע. הסיבות : בהוראות המכשיר רשום שיש לכוון אל המספר הקידמי כדי למנוע החלקת קרן הלייזר. החלקה לכוון הגלגל הקידמי יכולה ליצור מספרים לא סבירים עקב המפגש עם הג'אנט. החלקה על פני צד האופנוע יכולה לגרום לזיוף. המכשיר ממל"ז ישן , לא מכוייל , לא כוייל מעולם במעבדה תיקנית , רכיבי המכשיר פג תוקף . אחרי כמה שנים תוכל בנחת לסגור עיסקה עם התובע על איזה 100 ש"ח קנס בלי שלילה.
 

guye2

New member
מדהים, אני רק שאלה.

אולי פיספסתי. השוטר לקח רשיון. יום ראשון קיבל שלושים יום שלילה. אחרי שלושים יום הוא מקבל את הרשיון חזרה עד המשפט?
 

פ ו כ י

New member
הרשיון מוחזר בתחנת המשטרה בתום 30 הימים

ללא קשר למשפט. הדבר היחידי שניתן לקשרו למשפט הוא בעת פסק הדין. אם נגזר עליך שלילה בפועל- ניתן לבקש ש-30 ימי השלילה המינהלית יופחתו מסך ימי השלילה שגזר השופט. בד"כ, התובע והשופט יסכימו לכך
 

M O R M

New member
../images/Emo45.gif מצויין זה בדיוק מה שקרה לי

במשטרה נרשם שהייתי בשלילה חודש. הפקידה של הקצין שכחה את הרשיון שלי במגרה ולא רשמה במשרד הרישוי שלילה. עבר חודש (אני עם הרשיון הרזרבי - תמיד יש לי רשיון רזרבי למקרי חרום- אדוני השוטר נגנב לי המספר והרשיון נהיגה מה לעשות...) נגמרה הכאילו שלילה מנהלתית - במשטרה רשום חודש שלילה במשרד הרישוי לא. בעת סגירת העיסקת טיעון עם התובע במשפט חישבנו את החודש שלילה שכביכול היה - וסגרנו על שלילה לחודש (שכבר "בוצעה" ) + קנס כספי.
 
תגיד...

אתה פאקינג גאון אתה יודע את זה??? לא יודע מה הגדול ראש שלך...אבל אם זה ביחס ישיר לשכל שרק הוא ראש גפרור לידך.. תותח תותח תותח!!!
 

M O R M

New member
../images/Emo6.gif אני לא גאון ../images/Emo128.gif |גולגולת אני עתיק ../images/Emo156.gif

תחשוב איך זה שרוכב אופנוע מחזיק מעמד עשרות שנים ללא שלילות בפועל. השלילה האחרונה שהיתה לי בפועל היתה על 53 קמ"ש שזה 13 קמ"ש יותר מהמותר - בשנת 1981 !! קיבלתי 8 חדשי שלילה בפועל והשופט קרא לי פושע !! בשנת 1981 בתוקף חוק מימי המנדט מותר היה לאופנוע לנוע בעיר במהירות מקסימלית של 40 קמ"ש ומחוץ לעיר 70 קמ"ש. מהירות של 53 קמש נחשבה אז מהירות מופרזת לאופנוע . 8 חדשים פידלתי לאוניברסיטה על אופניים כך שהיה לי הרבה זמן לחשוב על כך. או אז מצאתי את המאמר של "ד"ר פאתחי מוצלאחי רופא רפורטים" שכתב אישיות מאוד מוכרת מעולם ביטוח האופנועים היום. העתקתי את השיטה ושיכללתי אותה על סמך הידע שלי כמהנדס אלקטרוניקה. את השידרוגים לשיטה יחסתי אז לשם עט "מתלמדו של דר מוצלחי" וכתבתי מאמרים כאילו בפורום מכמונות מהירות. בשנת 2003 הצטרפתי לפורום 8 תחת השם הזה וקיבלתי קיטונות של בוז. תאכלס אני עתיק ....
 

balush2

New member
מה לגבי מצלמה?

צולמתי ע"י מצלמה אחרי שחלפתי אותה ורואים את לוחית הרישוי. יש לך איזה רעיון?
 

M O R M

New member
בהחלט כן , ההליך יותר פשוט במולטנובה

המצלמות עוברות תהליך מסודר של "תעודת עובד ציבור" משמעו שיש טופס הנקרא "תע"צ" (תעודת עובד ציבור) שמתגלגל משלב הכנסת הפילים למצלמה (המצלמות הישנות עדיין עובדות עים פילים בשחור לבן) דרך השוטר שהוציא אותם מהמצלמה עבור במפענח , המשך לביצוע הדו"ח. עליך לבצע את השלבים כרגיל : בקשת ביטול הדו"ח ללא הסבר. בקשת ביטול הדו"ח עם הסבר שזה לא יכול להיות אתה. בקשת תמונה של המצלמה. בקשת תעודת עובד ציבור . בקשת תמונה ללא עיבוד דיגיטלי. הכל מתועד הכל בדואר רשום תוך הקפדה על תאריכים , צילומים ובקשות מוזרות. עתה יש עוד אפשרות: א. דוד יוסף מאמריקה שבא לבקר פעם בעשרים שנה בישראל יכול פיתאום לשלוח מכתב הודאה שהוא רכב על האופנוע ולוקח על עצמו את האשמה - את תשלום הקנס אתה תשלם עבורו כדי לחסוך זמן בית המשפט (נקודות ושלילות יכולים לשלוח לו לארה"ב) ב. סבתא יוכבד בת ה- 91 היא חובבת אופנועים מושבעת ונשבעת באם אמא שלה שהיא רכבה על האופנוע (גם אם אין לה רשיון) והיא לוקחת על עצמה את השלילה , הנקודות ומבקשת הקלה בקנס כי קשה לה עם דמי הביטוח הלאומי והתשלומים לבית אבות. כל שאר התהליך זהה (תוקף רכיבים , מנגנון שגיאות , גרברים , כיול המכשיר , דחיות , מחלות ועוד.)
 

יעקב 471

New member
סליחה שאני מתפרץ לכם לשרשור

אני לא משתתף פעיל כאן אבל אוהב לקרוא, מזכיר לי זמנים אחרים אחחחח. רכבתי על אופנועים משנות השישים ועד 2006 שאז נגנב לי האופנוע וזהו. ,בכל אופן השרשור הזה מזכיר נשכחות , בייחוד הקטעים של ההתמודדות עם הרשויות. בשנת 1986 כשהגיעו ה-R750 הראשונים התחיל הבלגן האמיתי עם המשטרה. לא היו להם את האמצעים המתוחכמים של היום, כולה פורד סיירה וברנדות מצוקמקות ומוטוגוצי 1000 , בערך זה מה שהיה להם ועם זה ניסו לעשות חוק וסדר ,פחחחחח. ואל תזלזלו גם היום אני עדיין על 2 גלגלים (אופניים) לא סובל מכוניות מה לעשות. תשמרו על עצמכם. יענקלה לוין.
 
למעלה