הצטרפתי לסטטיסטיקה...מהירות

h a j b i

New member
כן, הבנתי

בכל מקרה לדעתי לפחות זה לא שווה את הסיכון. יש מספיק דברים שאפשר לעשות נגד דוחו"ת ומשפטים. בשלילה מנהלתית אפשר לבוא ולהתחנן (ככל הנראה לא יעבוד אלא אם העבודה תלוייה בזה או כל סיבה אחרת ממש חשובה) או לחילופין לקחת עו"ד כבר בשלב הזה ולבקש ממנו לטפל גם בשלילה המנהלתית.
 

aaronc76

New member
יש לך תחנונים טובים בשלף?

כאלה שממש ישכנעו את אדון שוטר לוותר לי על המנהלתית?
 

M O R M

New member
סיכוי קלוש אל תלך לשם מיותר

הקצין כבר שמע את כל התרוצים האפשריים. מה גם שבעת השיחה עימו אתה מבצע חצי הודאה באשמה וזו טעות להמשך. אם תחליט ללכת מחר בניגוד מוחלט לעצתי זו - נשמח לשמוע מה היו התוצאות.
 

aaronc76

New member
אבל עדיין לא הבנתי מה עם הרשיון?

אם מחר עוצר אותי שוטר ומבקש לראות רשיון, מה אני עושה?
 

h a j b i

New member
זו בעיה קטנה, אבד לך, נשאר בבית

יבדקו במסוף, המסוף אני מניח לוקח נתונים ממשרד הרישוי. הבעיה הגדולה אם השלילה נכנסה לתוקף ואז הם רשאים להחרים גם את האופנוע ל - 30 יום. כמו שאמרתי, יש הרבה משחקים שאפשר לעשות אבל לדעתי, אל תרכב אפילו מטר אם אתה לא בטוח ב - 100 אחוז שהרישיון בתוקף.
 

aaronc76

New member
../images/Emo45.gif עצה טובה והגיונית

והרי אין מישהו אשר מחובר למחשבי המשטרה/משרד הרישוי כל רגע בחייו... מצד שני כל רגע ורגע יכול לקפוץ לך שוטר לכביש ולעצור ל"בדיקה שגרתית".
 

h a j b i

New member
עצירה לבדיקה זה המקרה היותר קל

במקרה תאונה ובמיוחד תאונה לא קלה, הביטוח יחפור וינבור בדיוק מה עשית, מתי ולמה ויינסה להתנער ממך. אם חס וחלילה פגעת גם שמישהו, למשל הולך רגל אז גם המשטרה תמרר לך את החיים ואתה עלול אף להגיע לכלא. השוטר הריי יעיד שלקח לך את הרישיון ואף יוכל להציג אותו. סיכוי גדול שיש לפחות עוד שוטר אחד שהיה איתו שיתמוך בעדות שלו. במשטרה יעידו שלא הגעת לשימוע ואתה, מה אתה תגיד להגנתך? שלא קיבלת מכתב?
 

Rיקושט

New member
דווקא מהבחינה הביטוחית אני לא חושב

שתהיה בעיה. כי כמו שנכתב פה מקודם, השלילה צריכה לקבל תוקף. האקט עצמו של לקיחת הרשיון אינו שלילה ולכן לחברת הביטוח אין "CASE". לדעתי לפחות
מה שמורמ מתאר פה מזכיר לי בירוקרטיות מעולמות אחרים... מי שיודע איך מערכת X עובדת, יודע איך ללכת בין הטיפות.
 

h a j b i

New member
אנחנו מדברים על האפשרות שהשלילה כן תיכנס

לתוקף אבל עדיין לא הגיע מכתב בדואר רשום. נגיד שרק נשלח אבל במשרד הרישוי כבר עודכן. יותר מזה, אפילו אם במשטרה לא עודכן במקרה של תאונה מספיק רצינית הביטוח יבררו במשרד הרישוי. הריי כל דבר הכי קטן זו עילה עבורה להתחמק ופה מדובר בעילה ממש רצינית.
 

Pumi

New member
בדיקת רישיון לא נעשה מול משרד הרישוי ממש

למשטרה יש מאגר מידע משלהם, והוא מעודכן אחרת. לי למשל, ב 2007 היה משפט, וקיבלתי בו שלילה של חודש, עם ניקוי שלילה מנהלתית של 30 יום (שהיתה בפועל שבוע). מה שזה אמר הוא שקיבלתי 0 חודשי שלילה, והרישיון שלי היה אצלי, ובתוקף. לעומת זאת במשטרה היה 1-1=1 (מה לעשות, משטרה+חשבון = ציון 0). מה שזה אמר הוא שבמשטרה היה רשום שאני בשלילה. בנוסף כנעצרתי לבדיקת רישיונות שנתיים אחרי זה, השוטר אמר לי שאני עדיין בשלילה (למרות שלא הייתי). הייתי צריך להגיע לבית המשפט כדי שהם יגידו בטלפון לשוטר האחראי, והוא עדכן זאת ידנית.
 

h a j b i

New member
אין לי

רק תלות ברישיון בעבודה. לנהגי מוניות ומשאיות זה עובד כל הזמן. ולא, זה שייקח שעתיים באוטובוס וצריך לקום ב- 5 בבוקר כנראה לא יספיק. אם אין לך תירוץ כזה אולי עדיף באמת לא להגיע. בעניין ההודעה שצריך להודיע לך. אני ממש לא בטוח שהשלילה לא תיכנס לתוקף. אני מניח שבאמת חייבים להודיע לך אבל ייתכן שההודעה למשרד הרישוי נעשית במקביל לשליחת הדואר הרשום. אף אחד לא יחכה לראות אם אספת את המכתב או לא. הטענה שלא קיבלת הודעה כזאת עלולה שלא לעמוד לך אם תיעצר לבדיקה או שתעשה תאונה (ואז הביטוח יתנער ממך והשופט "יקרע" אותך על תאונה הזמן שלילה).
 

aaronc76

New member
בדיוק, אין שום רצון ליפול ככה

סה"כ אני ילד טוב ירושלים. מצד שני שלילה מנהלתית ל30 יום לא בדיוק מתאימה לי. מצד שלישי לא מתאים לי גם משפט ואולי עוד שלילה בהמשך למי יודע כמה זמן...
 

h a j b i

New member
העבירה שלך נחשבת חמורה

את המשחקים האלה עושים יותר עם דוחו"ת ברי קנס שם הסיכון הכולל די קטן. הכל תלוי בסופו של דבר בכמה הרישיון חשוב לך. אם הנזק הכספי שולי ביחס לאובדן הרישיון (ל-30 יום ואולי לתקופה נוספת בתום המשפט) אז קח עו"ד כבר עכשיו שייטפל לך בזה. מאחר ואני מניח שנעצרת וקיבלת הזמנה במקום ובזוהית בוודאות על סמל רישיון אז בגדול מה שהעו"ד יישחק עליו זה האמינות של המכשיר, האם כוייל? האם הופעל נכון? האם בכלל כוון אליך ולא למישהו אחר? וכו. חוץ מזה, הוא יעשה הרבה כדי לדחות את המשפט עוד ועוד, יציק למשטרה ולתביעה עם מכתבים ובקשות שונות (כמו שמציע מוטי בגדול) ובאיזשהוא שלב יינסה לשחק על התיישנות ואם יש הרשעה ופסק דין אז כיידוע "עברו כבר מספר שנים ומאז מרשי לא ביצע שום עבירה והשתקם ולכן אפשר להסתפק בקנס כספי ושלילה על תנאי בלבד". מצד שני, המשפט שלך יכול לצאת על תקופה רוויות תאונות והרוגים ועם הרבה ביקורת לאוזלת יד של המשטרה ומערכת המשפט ואז יבחרו דווקא בך כשעיר לעזאזל.
 
עשה לעצמך טובה

תרים טלפון לעו"ד שינחה אותך מה לעשות, חפש בארכיון המלצות לעו"ד אח"כ תתפנה לעצות כאלו ואחרות בכל מקרה הנה קישור להפקת כפל רישיון נהיגה
 

M O R M

New member
לא צריך כל שניה - כי צריך להודיע לך על שלילה

פקידת קצין המשטרה חייבת להודיע לך במכתב רשום שהקצין החליט לשלול לך את הרשיון מאחר ולא הגעת לפגישה עימו. במידה ולא קיבלת הודעה אין לך שלילה. שיו לב !! בעת ביצוע העברה נלקח לך הרשיון - זה רק טופס . הרשיון הוא המונח ברישום משרד הרישוי. על מנת לשלול לך את הרשיון מנהלתית חייב הקצין להודיע לך על ביצוע שלילה מנהלתית לחודש באופן ברור קרי מכתב רשום. ללא קשר מומלץ אחת לכמה ימים לבדוק במחשב משרד הרישוי- כמדומני שניתן לבדיקה באינטרנט.
 

aaronc76

New member
אני אשאל שוב, מה קורה כשאני מתבקש להציג רשיון

ואין בידי את "הטופס"? אז במקרה תמים ישחררו אותי. במקרה הזה אולי יזמברו אותי. כי יש רישום כלשהו במחשבי המשטרה שביצעתי עבירה כביכול, שיש נגדי כתב אישום ושלא הופעתי אצל קצין המשטרה...
 

M O R M

New member
אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה

אם אתה מבצע תרגילים שכאילו עליך להיות מוכן להתמודדות לא פשוטה. לא אוכל לתת לך ביטוח כנגד הסתבכות עבור " ילד טוב ירושליים". אתה מדבר עם עבריין תנוע מועד עם חשיבה קרימינלית בהגדרה - זה רחוק מאוד מלהיות ילד טוב ירושליים. אתה מדבר עם עבריין מהירות כבד שרכב על CBR1000RR במהירויות שאסור לכתוב פה עד לשלבי מנתק הצתה כאשר המספרים אמממ...לא ברורים. אם אתה ילד טוב ירושליים - לך לקצין קבל את הדלילה שלך וסע באוטובוס. המניפסט שכתבתי אינו מיועד לכל הרוכבים - רק לקרימינלים שכבר עומדים עם הגב לקיר והברירה שלהם היא או שלילה ארוכה או לחפס מוצא קשה ובעל סיכויים נמוכים לביצוע תוך כדי סיכונים ותוך כדי עבודה קשה קשה עם מכתבים , צילומים , תעוד , דואר רשום , ויכוחים וכדומה. 90% מהרוכבים לא יתמודדו כראוי עם המערכת ויקבלו שלילה ויקטרו . המשטרה הולכת על שיטת מצליח - וככה הם דגים 90% מהרוכביםולמעלה מ- 99% מהנהגים . החומה זה להיות באחוזים הבודדים שנושרים מהמערכת המורכבת הזו , אילו שנושרים מהסרט הנע לכוון שלילה הם בודדים שנלחמים על נפשם. לעניין : טכנית אם תופסים אותך על הצגת רשיונות תמיד תוכל לטעון כמו אהבל "לא ידעתי " לא הבנתי" " לא שמעתי" כל עוד הקצין לא הודיע לך על שלילה מנהלתית אתה מכוסה מבחינה חוקית. (שיהיה ברור - זה תרגיל חוקי אבל מסריח.).
 

fazer_1000

New member
עו"ד שלמה ארד.

הוכיח עצמו בכמה וכמה מקרים, לא בהכרח יצא זול אבל לרב תצא נוסע..
 
למעלה