הצטרפתי לסטטיסטיקה...מהירות

aaronc76

New member
הצטרפתי לסטטיסטיקה...מהירות

אהלן, נתפסתי על מהירות. בדו"ח כתוב 103 במקום 50. ז'בוטינסקי רמת גן , אקדח לייזר. נלקח לי הרשיון עד ליום ראשון. ביום ראשון אני צריך להסביר את עצמי בתחנת המשטרה ולשכנע שלא ישללו לי את הרשיון. חוץ מזה נקבע לי משפט לעוד כמה חודשים. מה עושים? איך אני יוצא מזה במינימום נזקים? כלומר, שהרשיון לא ישלל. קנס כספי כבר נספוג...
 

h a j b i

New member
עו"ד

אם לא הודית, לא התנצלת ולא הבעת חרטה אז יש לך סיכוי. עו"ד טובים הצילו רשיונות שמצבים הרבה יותר גרועים. אם אתה רוצה למנוע גם את השליליה המנהלתית (ל - 30 יום) אז כדאי לך ליצור קשר עם העו"ד כבר ביום ראשון.
 

aaronc76

New member
מי העו"ד אם כך?

מישהו מומלץ באיזור תל אביב? יש הערכת עלויות של שירות כזה?
 

h a j b i

New member
עוד לא יצא לי לקחת עו"ד בתחום הזה

ככה שהמלצות אין לי. הערכת עלות? ממקרים דומים, יכול להגיע בקלות ל - 3K-4K.
 

aaronc76

New member
אחכה לחברי פורום אחרים, אולי להם המלצות...

המחיר מאוד כואב... אולי אופציית השלילה כבר לא נוראית כל כך?!
 

dptnl

New member
תלוי למי.

בכל אופן, במידה ולא תמצא מספיק המלצות, יש גם פורום משפטי בפול גז, אני מציע לך לבדוק את זה לעומק ולנסות להימנע מטעויות, שלילה זה דבר כואב, ואף עלול להשפיע על שלילות בעתיד.. בנוסף, יש גם את שיטת "מוצלחי" - אין לי ניסיון עם השיטה, אולי דברים השתנו מאז והיום זה עלול רק להחמיר את המצב,בזמנו, הוגה השיטה טען שהוא הצליח להתחמק מצרות. אני חושב שכתבו על זה גם במוטו. אולי מישהו עם ניסיון עדכני של השיטה יוכל לספר אם זה עזר, או לא.
 

aaronc76

New member
גם עבר יש

מ2007 מהירות על מכונית. מ2008 על עצור עם הטוסטוס. עוד כמה דברים קטנים יותר... תודה על הברכות.
 

M O R M

New member
אל תלך ביום ראשון לפגוש את הקצין

יש לך עבר בתחום עברות התעבורה + עברת מהירות מעל 45 קמ"ש מהמותר. בוודאות תקבל מנהלתית לחודש - אל תלך לפגוש את הקצין. סביר שישללו לך גם ככה למרות שיש סיכוי קלוש שהפקידה של הקצין תשכח את הרשיון שלך במגרה ותצא לחופשת לידה . במקרה כזה לא תרשם שלילה במשרד הרישוי תבדוק בשבוע הבא במשרד הרישוי. שלילה נכנסת לתוקף רק כאשר היא נרשמת ברשות המחוקקת קרי משרד התחבורה - משרד הרישוי ולא ברשות המבצעת קרי משרד המשטרה. שלב ב: שלח בקשה למשטרה לביטול הדו"ח . אל תסביר אל תנמק , דואר רשום + אישור רישום וחתימה על הדואר. המשך יבוא.
 

aaronc76

New member
שאלת ביניים

השוטר לקח לי את הרשיון והביא לי דף של "רשיון זמני". עליו כתוב במפורש שעלי להתייצב במשטרה ביום ראשון. עוד כתוב שתוקף הנייר הזה הוא עד ליום ראשון. אז בעצם מיום ראשון אני בלי רשיון, לא כך? שנית, אתה אומר שבכל מקרה אקבל שלילה, אז מה הרווחתי בזה?
 

M O R M

New member
משרד הרישוי נתן , משרד הרישוי יקח

לא שוטר ולא אף אחד ברמה הזו יכול לקחת לך את הרשיון. נכון לקחו לך את הטופס עליו רשום שיש לך רשיון רשום כחוק במשרד הרישוי . מי שיכול לבטל לך את הרשיון הוא בית המשפט או קצין משטרה שיגישו הודעה למשרד הרישוי. עד שזה לא בוצע ממש לא חשוב היכן נמצא הטופס ומה רשום בו. קצין משטרה רשאי תחת הוראת החוק לבקש ממשרד הרישוי להשעות את הרשיון שלך לתקופה שלא תעלה על 30 יום באופן מנהלתי . אולם הוא חייב לבצע זאת דרך משרד הרישוי. לכן אין תוקף לביצוע לקיחת טופס הרשיון על ידי שוטר שאינו מוסמך כלל לשללל לך את הרשיון. זה נכון מבחינת נוחות עבור קצין המשטרה אולם אין לזאת שום קשר לביצוע שלילה בפועל.
 

M O R M

New member
אל תבלבל בין רשיון לטופס הרשיון

טופס הרשיון נמצא אצל הקצין משטרה . זה לא אומר שאין לשואל רשיון . זה אומר שהרשיון במשרד הרישוי בתוקף עד אשר יבחר הקצין משטרה להפעיל סמכותו ולבקש ממשרד הרישוי להשעות את הרשיון למשך 30 יום. אין באפשרות הקצין משטרה לשלול רשיון או להשאיר אצלו את הטופס רשיון לתקופה העולה על 30 יום . אני אישית מקפיד תמיד לשמור (אחד בבית אחד עלי ) 2 טפסי רשיון ואישור גנבת הרשיון + אישור גנבת מספר האופנוע חתום מהמשטרה.
 
ואיך בדיוק הוא אמור לעקוב אחר תוקף הרישיון?

אם שללו והוא נתפס נוהג זה יכול להיגמר במעצר שלא לדבר על אי תקפות הביטוח
 
את זה גם אני הנחתי

אבל ע"מ שהנתון יהיה עדכני הוא צריך לברר כל שניה... מקווה שירדת לסוף דעתי
 
למעלה