עדכון על כנופיית ה GMC

Papillion

New member
ועכשיו בלי ציניות. לא התווכחתי עם שום עובדה.

הוספתי כמה עובדות משלי שמראות שאם היו רוצים אפשר היה להשקיע גם במקומות אחרים. ואם אתה חושב שאנחנו כאלה ערבים הדדית ונפלאים אחד אל השני - תוכיח. כן, תמצא לי כמה עמותות פועלות למען מטרות אלטרואיסטיות בחו"ל, לעומת כמה בארץ. מקרים בודדים שתביא או שאני אביא זה ממש לא מוכיח שום דבר. גם בארץ וגם בחו"ל יהיו מקרים של טוב לב אנושי ושל הצלות מופלאות ולעומת זאת מקרים מבישים של מוות כתוצאה מהזנחה ומערכות בריאות ורווחה כושלות. גם בארץ השטן, גרמניה הנאצית היו אלפי אנשים שהצילו יהודים ממוות (ונניח לצורך העניין שזה כמו לתרום למען חולי מח עצם, למרות שיש הרבה שוני). מה שמראה שכנראה טוב לב אנושי קיימים בכל תקופה ובכל מקום, אפילם ככל שיהיו.
 

menyroth1

New member
אין לי כוונה להתחיל מחקר מדעי בנושא

כשאביא לך נתונים אז תבקש סקירה ספרותית , תקציר מנהלים , תבדוק את הכלים הסטיטיסטיים שהבאתי תבדוק את התקפות של המחקר ואת כושר הניבוי שלו . אין לי ספק כמי שמסתובב שם המון במסקנות שהגעתי אליהם על סמך מקרים כמו זה שסיפרתי על מונטריאול וכמו זה שסיפרתי על לונדון וכמו הבדיוחותץ ששמעתי בניו יורק . ושלא לדבר על מקומות כמו טורקיה או רומניה ששמעתי וראיתי דברים כמו איך מפנים כפר שלם מיושביו בין 2400-0100 כי מציפים את המקום בסכר שבנו בלי התראה מראש שהמקום יהיה מוצף ושלא לדבר על 100000 הרוגים בבניית סכר (כולם אסירי עבודה ולא בטוח שאסירי תודה ) . אם תסתכל חדשות מידי פעם (אני משתדל שלא להסתכל בחדשות ) תראה שיש לאמריקאים שבוי חטוף כמו גלעד שליט והם עדיין לא מבינים למה אנחנו כולנו נסערים להחזיר אותו הביתה , והמשפחה של החיל שלהם אפילו לא מעיזה לדבר בפומבי , הגיע אליהם איזה קצין /סמל /חייל אמר להם הבן שלכם חטוף והלך , להגיע לנשיא הם לא חושבים אפילו , התקשורת שם מתעלמת מהמשפחה טוטאלית ואין עם מי לדבר . זה אל שאנחנו קדושים וטהורים כותבי מזוזות וסופרי סת"ם ואני עוצר את החרא של החברה הזו יום יום מלהשפך דרך הדפנות של הגיגית שלנו , אבל הדוגמאות שאתה בוחר ושאדם בחר הם ילדותיות (תסלח לי אם השפה והנימה קצת בוטים זה לא אישי )
 

Papillion

New member
מני, אתה לא בכיוון.

לגבי הצבא וההוצאות הבטחוניות, נכון. ההוצאות הבטחוניות שלנו גדולות מאוד. אבל מיליארדים רסים של שקלים מתוכם הם בכלל כסף אמריקני וגרמני (בדמות צוללות). אבל עדיין מוצאים כסף לממן מיליוני טפילים שלומדים תורה ומיליוני אנשים אחרים שלומדים הנדסה ומקצועות שאולי גם יקדמו אותנו לאן שהוא משלמים עשרות אלפי שקלים לשנת לימוד. מוצאים מיליארדי שקלים לממן משרדים ושרים מיותרים. מוצאים מיליוני שקלים למימון מלונות של האדון ברק. שאמשיך? אני יכול להמשיך עד אינסוף.... אתה רוצה השוואה למשטרה האמריקנית? תראה כמה הם קיצצו את הפשיעה בניו יורק. שוטרים בארה"ב הם אקדמאים. אולי הם אקדמאים בספרות אנגלית ובמדעי המדינה, אבל זה עדיף על 10 שנות לימוד של שוטרים פה. שלא לדבר על זה ששם הם באמת אוטוריטה ופה בזים להם ולא חסרים גם כאלה בפורום הנוכחי שפשוט יברחו או ברחו לשוטרים. שם לא רק ינצלו מסוק שכבר נמצא באויר ובמקרה קלט "שני פושעים מסוכנים" שנוסעים מהר בכביש ישר, אלא ירימו מסוק במיוחד. ולעניינינו - התרמות למיניהם. שוב, יש התרמות גם בחו"ל, יש ארגוני צדקה, ארגונים ללא מטרות רווח, מופעי לייב אייד. גם בגרמניה הנאצית היו הצלות ומבצעים הרואיים של הצלת יהודים. אלפי מתנדבים גרמנים הגיעו לארץ לממש את החזון הסוציאליסטי (חלק גם כדי לכפר על מעשי אבותיהם) ועוד.... כל התפיסה הזו של - "יש לנו אחווה הדדית שאין כדוגמתה בשום מקום בעולם", נתפססת בעיניי כלא יותר מססמה של הרצל בסגנון "אלטנוילאנד". לגבי גלעד שליט, פה אני מסכים איתך שיש כאן משהו ייחודי לישראל (וזו דוגמה למשהו טוב, מהסוג שדיברתי עליו ושלא צריך לחפש בנרות ולספר לעצמך סיפורים עד כמה כולנו פה מהווים אור לגוים(ואנחנו ממש לא)). וגם זה, לא בגלל אחווה הדדית, אלא בגלל שאולי נוח לנו להשלות את עצמנו (אחוות לוחמים יש גם כן בכל מקום בעולם) שבישראל כולם למען האחד והאחד למען כולם. והצד השלילי שבעניין - שבאמת האויבים שלנו מנצלים את החולשה והנאיביות הזו שלנו. האמריקנים והבריטים בחיים הרי לא יעשו החלפת שבוים תמורת מהנדסי ה-9.11. ואולי דווקא בזכות זה הם שלטו/שולטים בעולם.
 

menyroth1

New member
אתה פותח נושאים שלא קשורים לוויכוח

אין לי בעיה גם להתווכח על הדברים האלה שבחלקם נכונים ובחלקם ממש ממש ממש ממש ממש לא (כמו הפיכת ניו יורק לגן עדן עלי אדמות ומיגור הפשיעה שם , בישראל יש הרבה הרבה הרבה פחות פשיעה לנפש מאשר ניו יורק גם היום ) . אבל אין טעם . פתח אדם נושא ואמר מה שאמר והביא דוגמא גרועה . הסברתי לו בסה"כ למה הדוגמא שלו גרועה , אבל אתה רוצה שאני אכנס לוויכוח פילוסופי בכתב האם זה טוב ליהודים או רע שנותנים כסף לבני הישיבות ??? אני חילוני גמור ונוסע ביום כיפור לטיולי אופנועים ולא בדיוק אוהב את הדת בכלל . אבל בלי כל קשר לזה אתה שוכח את WELLAFAIR בניו יורק שדומה לזה בדיוק וגם שם מוציאים סכומים לא קטנים על זה . וחושב שזה רק אצלך . אתה מעלה לי את ברק כמושחת וחושב ששם בניו יורק עם השיטה הפדראלית והמדינה והעירונית והבחירות לשריף והבחירות לתובע הכללי והבחירות למושל המחוז אין שחיתות ולא נוגעים בכסף הציבורי . תפסיק עם ההשוואות , אי אפשר להשוות שתי מדינות שונות בכלום , באף פרמטר . הם יש להם SYSTEM שמתאים להם לנו יש SYSTEM שמתאים לנו . תנסה לדפוק על השולחן בניו יורק לפקיד כלששהו נראה אותך . תנסה לצעוק על פקידה בבנק שבגללה הפסדת את כל הונך (שם כמובן ) נראה אותך . יעיפו אותך לא דרך כל המדרגות אלא ישר דרך הפיר של המעלית מקומה 110 כלפי מטה (השוטרים ) . אבל תנסה כאן לא לצעוק על פקידה כל שהיא ???? המציאו עכשיו מכשיר שמודד את התנודות בקול שלך שמראה לפקידה כמה אתה עצבני וצועק וככל שתצעק יותר יהיה חווי אדום והמנהל יחליף את הפקידה כי פה הכל הולך רק באיומים וצעקות . אבל כשצריך לתרום כולםםםם מתגייסים ותורמים ואין את זה באף מקום וזו הייתה דוגמא גרועה וזה הכל .
 

menyroth1

New member
שוב השוואה ילדותית

צבא ארה"ב גודלו בשיעור לאוכלוסיה שיש להם שם (300,000,000 תושבים ) אפילו לא 1-2% מהאוכלוסיה אצלנו כל העם צבא ( גיל 18-50 ) למעט כמה משתמטים . העלות של הצבא שלהם ביחס לכמות משלמי המיסים אפילו לא רבע משלך . תתחיל באמת לחשוב בוגר יותר נשמה .
 

h a j b i

New member
../images/Emo42.gif בוקר טוב ../images/Emo42.gif

גלשתם לגמרי. נא להמשיך בפורום אקטואליה או במסרים תודה.
 

דידי 650SM

New member
אחת הבעיות הגדולות היא שיש לנו לב רחב

ולצערי יש גם כאלו שמנצלים את טוב הלב שלנו לרוחים פרטיים אני גם חושב שיהודים תורמים הרבה יותר וברור שיש גם גויים שתורמים וכו' אני חושב שהיום שאנשים תורמים הרבה הרבה הרבה פחות רק בשל כך שיותר מפעם אחת ניתפסו רמאים שניצלו מחלה של מישהו על מנת לעשוק ציבור שלם אני אישית לא תורם לכל אחד ולכל גוף ולא שופך את הארנק על כל מודעת עזרה על ילד חולה במחלה סופנית כזאת או אחרת ובמיוחד לא מאלו במכתבי שרשרת וחס וחלילה לא מתוך אטימות ורוע לב מהסיבה שאם יש גוף שאני לא יודע בודאות שהוא מבקש תרומה לשם דבר שהוא באמת עושה אני יוצא מנקודת הנחה שיש מולי עוד "שחקן" שמנסה לעשות קופה על המצפון שלי....
 

Ad H

New member
דוגמה אחת כהכללה על הכלל? מה אתה מייצג בזה?

אם תחפש מספיק דוגמאות בעולם, תמצא את הסיפור האנושי המרגש גם בבוסניה-הרצגובינה. זה לא מייצג כלום. אנשים טובים קיימים בכל העולם. אנשים רעים קיימים בכל העולם. זוהי יוהרה, ומדרגה ראשונה, לשים עצמנו מעל שאר העולם - ועוד כשהמדינה הזו נראית ככה, ומככבת ברשימת המדינות המושחטות ביותר בעולם המערבי (וגם זה, כשעוד עושים לנו את הטובה ומכלילים אותנו בתור מדינה מפותחת).
 

DAnalyst

New member
בד"כ אני נמנע מלהגיב

אבל לא יכולתי להתאפק. זה אמנם לא וויכוח שיש לי בו איזשהו עניין אבל רשימת המדינות המושחתות נקבעת לפי ראיונות עם תושבי הארץ ולפי תשובתם לשאלות כגון "כמה אתה חושב שארצך מושחתת?". אז בגלל אנשים שמאמינים שהכל פה דפוק ומושחת, ואני לא נכנס כרגע לנכון\לא נכון, המדינה שלנו תדורג תמיד במקום נמוך ברשימה. לעומת זאת במדינות שאנשים מפחדים לפתוח את הפה כי הם לא יודעים מי מאזין, או בתרבויות שהן יותר אופטימיות ולא מושתתות על התפיסה של לחפש איפה דופקים אותך בשביל לא לצאת פראייר, המדינה תדורג כמדינה לא מושחתת, גם אם היא מושחתת כמו או יותר מישראל. לכן כל קשר בין הדירוג הנ"ל למציאות הוא מקרי ותלוי בתרבות ובתפיסה הרבה יותר מאשר תלוי בעובדות בשטח.
 

Ad H

New member
או שאנשים מרגישים את מה שהם מקבלים.

אומרים עלינו שאנחנו עם שאומר את האמת בפנים, לא?
אם אתה בקטע של חקר תרבויות ועמים, עזובתי. מי שחושב שטוב כאן, שיבושם לו, ושלפחות יוודא שהסרט שלו הוא HD. כבר הגבתי פעם אחת מגילה וחצי למה רע פה, אבל יש אנשים שלא אוהבים את ריח החרא בפנים על הבוקר, אז נשאיר להם את הוולט-דיסני שלהם. עד לפעם הבאה שאתפוצץ על איזו שטות, ואכתוב את הכל מחדש.
 

menyroth1

New member
לא הבאתי משהו מייצג

זה לא שאני חושב שאצלנו הכל טוב בישראל זה לא שאני לא רואה דברים סביבי יום יום שעה שעה שמקומם אינו במדינה תרבותית . זה לא שאני מאמין בכל מה שקורה כאן . ממש ממש ממש ממש לא . אני זועם לא פחות ממך על מה שקורה לנו בארץ הזו ב 20 השנה האחרונות . אבל הדוגמא שאתה בחרת להביא בפתיחת השרשור הזה הייתה דוגמא גרועה . או יותר נכון היא דווקא דוגמא לאחד הדברים הבודדים שבבודדים שהם כן טובים אצלנו . ונתתי לך דוגמא למה הדוגמא שבחרת כדי להגיד שאנחנו על הפנים היא לא רלוונטית ולא נכונה . תבחר בדוגמאות נכונות ואני אתמוך בכל מה שאתה אומר .
 

Ad H

New member
מני, זה בלתי אפשרי להגיב לכזה דבר, אבל אנסה

למה זה בלתי אפשרי
כי כל עוד אתה מבסס טענה על דוגמאות, ועוד מהפרט אל הכלל, אשכרה טקסט בוק אינדוקציה - היכולת שלי לסתור את זה היא רק תלויה אז ורק במידת המגמתיות בתגובתי והדמגוגיה. ם לא מבססים כלל לפי דוגמאות, זה לא נכון, זה מטעה, זה מסית תשמות לב. לפי הקו המחשבתי הזה, אני יכול להגיד לך שהמבצע המשטרתי העצום שבו biker34 נתפס על מהירות "מטורפת" מעיד על משטרה חזקה ואיכותית. אבל היא לא. היא מיץ רפש. באותה מידה, אני יכול להביא כמה מבצעי חיפוש נעדרים רחבי היקף מארה"ב, ולהגיד לך שזה נובע מאחווה אמריקנית. אבל לא, זה לא, זו עבודת משטרה טובה, ההבדל הוא ששם המשטרה ח-ז-ק-ה. אני מכיר לפחות 3 אנשים עם סיפורי אימה של "כמה הייתה קרוב לבלות לילה בכלא אמריקני", ועוד מדברים שבארץ היית מתגלגל מצחוק מהם, ועוד דורש שהשוטר יזמין אותך ללאפה עם המשכרות המגוחכת שלו. בכל מקרה, אנחנו אמנם חלוקים, אבל אתה יודע שאני מת עליך. אתה (טוב, אתה ושוקי) הם השוטר היחידים שלו הייתי שורף לו הייתה לי האפשרות החוקית לעשות זאת
.
 

Ad H

New member
../images/Emo46.gif*כמה טעויות!!!

1. יש "ם" מיותרת. 2. "כמה הייתי קרוב לבלות לילה בכלא אמריקני". 3. "הם השוטרים" . שוטר אחד, שני שוטרים. כוסומו.
 

menyroth1

New member
אל תתעצבן אבל טעית שוב

יש לי חבר שחזר אחרי 25 שנה בUP STATE NEW YORK רוכב על וורסיס וגר בבית חשמונאי היום . הוא סיפר לי בדיחה כשביקרתי אצלו פעם אחרונה שם ברוצ'סטר נ"י לפני 4-5 שנים . מספרים שם על המשטרה ה"חזקה" שלך משם שאם אתה משתין בפארק (שם זו עבירה להשתין ברחוב גם במקום מוסתר ) יקפצו עליך 5 שוטרים ותקבל דו"ח ענקקקק אבל אם תרצח את השכן שלך בטח תמשיך בחייך כרגיל כי המשטרה חדלת אישים . כן משטרת ישראל צריכה להשתנות ומהר וחזק זה אין לי ספק . מעולם לא הסתרתי את דעתי שמשטרת ישראל לא בנויה נכון . וזאת למרות שאתה מכיר אותי ויודע שאני לא נוהג להגיד את דעתי כאן . אין לי ספק שהמבנה האירגוני שלה צריך מה שנקרא שינוי מקצה אל קצה . גם אחרי השינוי ימשיכו אבל לרדוף עם מסוקים וביומים אחרי מי שייסע ב 8 בבוקר בכביש 2 190 קמ"ש אני מבטיח לך . וזה גם הרבה אחרי שאני ואתה נמות מזקנה בגיל 120 (כשנרד מהאופנוע שנינו נחלץ ידיים ונגיד אחד לשני מז"ט לרגל יום הולדתך ה 120 ונמות ) אתה לדעתי קצת מערב את האסרטיביות שקיימת בתרבות שלהם קצת יותר מאשר אצלנו (קצת עאלק ) .
 

SuzukiDR

New member
כל הכבוד למשטרה

סיפורים כאלו משאירים אצלי כבוד לגוף הזה שבדרך כלל אני די מאוכזב ממנו. אבל אז בא סיפור כזה ומזכיר לנו שיש הרבה שוטרים שעושים את עבודתם נאמנה. יפה מאוד... הלוואי שהגנבים גם יפלו על שופט עם איכויות דומות!
 
למעלה