עדכון על כנופיית ה GMC

עדכון על כנופיית ה GMC

אז ככה, העדכון האחרון שהגיע אלי היה אחרי שהחבורה מלבבת נפש הזו נתפסה בירושלים לאחר שרוכב ערני זיהה את המספר והתקשר למשטרה כאשר ראה אותם מסתובבים ליד אופנוע אחר. לאחר המקרה הזה החבורה נעצרה ואפילו דיברתי עם החוקר בי"ם ומסרתי לו את התמונות והצהרה של הארוע שלי באותו הערב כדי שיהיו כמה שיותר ארועים שקשורים לחבורה לשם הערכת מעצר למחרת בבוקר. לפני יומיים דיברתי עם בחור נוסף, מיחידת אתגר של המשטרה שיבקש שוב שאני אגיע למסור עדות. מסתבר שהחבורה היקרה שלנו שוחררה מהמעצר בירושלים ונתפסו שוב ע"י יחידת אתגר הפעם על חם כחלק מפעילות של היחידה כנגד החבורה הנ"ל ... כשהגעתי למשרדי היחידה ניתן לראות ישר כי לא מדובר בכחולים הרגילים איתם דיברתי בעבר ולא יודעים מה קורה מימין ומשמאל. החברה שם עשו רושם מקצועי ואף ידעו להגיד לי שבאותו הערב שניסו לגנוב לי את האופנוע החבורה המשיכה לרחוב סמוך וניסו לגנוב אופנוע נוסף. מי שזוכר את הסיפור היתה שם בחורה ששיחקה אותה שיכורה, כשמסרתי את ההצהרה ואמרתי שאני יכול לזהות אותה החוקר אמר שאין צורך מכיוון שהיא הודתה ואפילו נלקחה לכתובות בהם היו נסיונות גניבה בכדי לשחזר ולראות באיזה ארועים הם היו מעורבים ובאיזה לא. החוקר אפילו אמר לי שכאשר הם עברו ליד האפנוע שלי "המכוסה בברזנט" היא הצביע על הכיסוי ואמרה שפה יש אופנוע כחול !! בת #%ז#$2 גכ5%^% הצוות שם אפילו הכיר את פורום תפוז וביקש ממני לפרסם פה את המספר שלהם ושכל מי שחווה נסיון גניבה ירים אליו צלצול ופשוט יגיד שהוא מתקשר בקשר לאופנועים. יחידת אתגר - 08-9546000
 

מיצו

New member
../images/Emo45.gif כל הכבוד, המספר נרשם ונקלט.

אתה יודע מה, אני אפילו אטגלן את ההודעה שלך, למען הדורות הבאים.
 

yoniyakobi

New member
../images/Emo45.gif וללמרות הכל...

המירמור הרב שיש לי על המדינה ועל כל מה שקורה פה כל הכבוד על העדכון והאכפתיות, רק בישראל
 

Ad H

New member
אז אתה הופך לציוני כשאנשים מתחילים לעשות

את התפקיד שלשמו משלמים להם מתכתחילה
אין רק בישראל. גם בארה"ב, אירופה, אוזבקיסטן, איראן ובוסניה יחידות משטרה מדי פעם תופסות גנבים. שום דבר להתגאות בו. או שמא, אתה מתכוון שרק בישראל, אבל רק-רק ישראל, האכפתיות המתפרצת של פותח השרשור מעידה אחווה אופנוענית אמיתית? כי אז אתה הרי צודק, בעולם אין אחוות אופנוענים אחד כלפי השני. הם הורגים שם אחד את השני; חיות, כל הגויים האלה. מה "רק בישראל" - תסביר לי, שאני אבין - מה מייחד אותה כ"כ בהקשר הזה
מזכיר לי הודעה שגלגלה אותי מצחוק פה כשמישהו כתב "תראו איזה יופי, רק בישראל אנשים יעמדו בתור כדי להיבדק להתאמת מוח עצם להציל ילדה קטנה חולה". נכון, בחו"ל אין את זה. אנשים חיים בסרט.
 

yoniyakobi

New member
יש לי הרבה מה לענות ולהגיב

לכל מה שכתבת, אני בוחר שלא לעשות זאת. לשאלתך, פירגנתי ל- kobayashi על ההודעה שלו.
 

menyroth1

New member
סיפור קצרצר בנושא

בשנת 97-8 נסעתי לחודש עם תינוק שסובל מ CP קשה מאוד , של אחות של גרושתי ובעלה ללונדון לטפול במיכלי לחץ לתינוק (כמו לצוללנים שסובלים מתת לחץ ) . ושהיתי בלונדון איתם כחודש , התארחנו שם אצל מישהו שיש לו בית מהארץ וכל בוקר נסענו למכון שבו יש את מיכל הלחץ הזה . ובערב חזרנו לדירה . בשבוע השני לשהותינו שם המכון (שמטפל גם בחולי טרשת וגם בניוון שרירים בעיקר אבל עוד כמה מחלות קטנות בנוסף ) שהוא מעין עמותה שלא למטרת רווח יצאו לכל הקניונים בלונדון 17 איש שרובם חולים בשלב זה או אחר של המחלה , וניסו להתרים כסף עבור העמותה . בסוף השבוע הם חזרו עם 25 פאונד שהם הצליחו להתרים . כן אדויני יש דבויירים שרוק בישרואל יש . ובלי קשר לאור לגויים הם לא קיימים שם אלא רק כאן .
 

Papillion

New member
אם הייתה התרמה בקניון של כסף גם פה אנשים

לא היו נותנים. רוב האנשים שאני בא איתם במגע בכלל לא פותחים את הדלת למתרימים למיניהם ואם כן, אז נותנים 5 ש"ח כדי למרק את המצפון. ואם היה דוכן של התרמה בקניון, לא קשה לדמיין איך הוא היה עומד מבודד.
 

menyroth1

New member
אתה טועה מאוד

הבן שלי בן ה 13 שנה שעברה התרים עבור אילן דרך ביה"ס . הוא חזר עם 400 ש"ח (100$ ) הכיתה כולה אספו 3000 ש"ח .
 

Papillion

New member
זה לא סותר.

גם אני הייתי ילד ועשיתי התרמות כאלו. אחת לכמה דירות מישהו מועיל בטובו לתת את ה-5 ש"ח. פה ושם יש גם 10 ש"ח ולפעמים אנשים גם סתם נפטרים מהעשרות אגורות שיש להם. בסוף זה מצטבר. ועכשיו בוא נניח והיה דוכן בקניון עם מוכרנית שבאה לכל עובר אורח מזדמן ושואלת אותו: אתה מוכן לתרום למען חולי הסרטן? כמה אנשים עושים מנוי לידיעות אחרונות בשיטה הזו? כמעט כלום. שם המשחק הוא פרסום. כתבות בטלויזיה על מקרים ספציפיים וסיפורים אישיים הרבה יותר מעודדות צופים לתרום מאשר מטרה כללית כמו "המלחמה באיידס". ולהתרמות כאלו עם פרסום נכון יש יותר סיכוי להצליח וזה לא משנה אם זה בארץ או בחו"ל. אני רואה גם RTL מדי פעם כדי לנסות לתרגל את הבנת הנשמע שלי בגרמנית וסמוך עליי - לא המצאנו שום דבר.
 

menyroth1

New member
אחלה השוואה עשית "נשמה "

אתה משווה בין ידיעות אחרונות לבין התרמה ????? לדעתי קצת הגזמת בהשוואה המאפיינים שלהם ממש ממש ממש דומים לעניין ההתרמה ! זה לא משנה אם 1000 איש נתנו שקל או 2 . עצם העובדה ששם בחו"ל זה איננו זה הנושא . במודיעין מכבים רעות לפני שבועיים שלושה (מקסימום חודש אבל תסלח לי אם אני לא זוכר תאריך מדויק ) היו שתי התרמות בקניון אחד עבור אב חולה לוקמיה (התרימו גם דם וגם כסף למי שרצה ) בלי פירסום ובלי כלום אלא סתם שמו דוכן , היה שם תור כמו ללחם ברוסיה של הקומוניסטים . היה לידם דוכן של ילדה קטנה שצריכה לעבור השתלה בחו"ל (היה פרסום במקומון של מודיעין ) וגם שם היה תור כאורך הגלות ולמיטב ידיעתי הילדה הזו עכשיו בחו"ל בהשתלה וזה למרות שרק ביקשו כסף ולא כליה או כבד עבורה בקניון .
 

Papillion

New member
נו, שאתחיל לחפש מקרים על התרמת מח עצם בחו"ל?

אתה באמת חושב שלא אמצא? שאחפש מקרים אחרים שתרמו גם כסף? שאחפש מקרים בארץ שאנשים מתו כי לא הצליחו לאסוף מספיק כסף לניתוחים או שלא היו מספיק מתרימים? ואגב, חשבת למה צריך לעבור את ההשתלה בחו"ל ולא בארץ? כי בחו"ל הממשלה ושירותי הבריאות נותנים את מה שבארץ אתה צריך לאסוף עליו תרומות ולקוות לטוב לב. וגם ניתוחים שבארץ כנראה הרפואה לא מספיק מפותחת לעשות. אז גם אם נקבל את הטענה שלך שבחו"ל אין התרמות לנזקקים (ואני לא מקבל אותה ואם תרצה אני אגגל על התרמות בחו"ל), אני עדיין בוחר בחו"ל.
 

menyroth1

New member
אתה סוטה מהנושא

לא דיברתי בכלל בכלל בכלל בכלל בכלל על מוח העצם אלא על התרמת הכספים בלבד . במקרה שאני הייתי עד אליו של כ50 חולים סופניים בשלב זה או אחר של המחלה , בעמותה מוכרת בלונדון , ששלחו 17 שליחים מביניהם למקומות מפתח הצליחו לאסוף סכום שמספיק למסטיק בזוקה . אני רואה כידוע לך עולם לא מעט כמדריך טיולים , ראיתי מדינות רבות . אין בשום מקום בעולם בנושא הזה שום מתחרה לישראל ואתה יכול ליהיות בטוח בזה גם אם תחפש טוב טוב . אין גם ספק שיש למדינת ישראל הרבה מינוסים (כפי שמנסה לטעון אדם ) אבל הדוגמא שהוא הביא ושאתה תומך בה היא גרועה מאוד ולא נכונה .
 

Papillion

New member
ועדיין אתה טועה...

ועדיין לא פתחתי את גוגל: 1. קבל לדוגמה מופעי live aid ...בארץ מעולם לא היה כדבר הזה. 2. להיות במדינות כמדריך טיולים זה ממש לא כמו לחיות בהם. יש דברים טובים בארץ, אני לא אומר שלא. אבל בהשוואה למקומות אחרים, הרי שהמינוסים עולים בהרבה על הפלוסים. לא צריך להיאחז בקש כדי לחפש מה טוב פה וסיבות לא להגר. תראה לי מחקר כמה עמותות ללא מטרות רווח פועלות בארה"ב, בריטניה, גרמניה ועוד כמה מדינות אירופאיות וכמה בארץ ותשווה. תוסיף את הפרמטר של מה אתה זכאי לקבל מהמדינה ואז תעשה השוואה בין: מה קורה כשאתה לא מבוטח בכיסוי שמקיף את המחלה ונהיה חולה במדינה X ומה היה קורה בישראל.
 

menyroth1

New member
לא אני לא ../images/Emo13.gif

א. חייתי בקנדה כשנה וחצי כשהייתי צעיר ב. אני מחזיק 3 דרכונים ישראלי קנדי והונגרי (איחוד אירופה ) ובהחלט יכול לחיות בכל מקום כולל דובאי ומצרים וירדן וגם במדינות נאורות יותר מהם וגם נאורות יותר מאיתנו . ג. כשאתה מוציא טיול למדינה מסוימת אתה לומד עליה הכל . כל מה שעלולים לשאול אותך כולל מה התמ"ג שלה ומה שיעורי הצמיחה ומה המנטליות של האנשים אחרת אתה מדריך גרוע ד. ראיתי במו עיני בקנדה איך מגיע אמבולנס באמצע כיכר מקגיל במונטריאל (האמצע של אמצע העיר ) למישהו שצנח ברחוב במעבר החציה (כנראה התקפת לב או משהו דומה ) בדקו לו בכיסים אם יש לו כרטיס אשראי וכשלא מצאו נסעו (בלעדיו ) . והייתי המום . ה. אתה יכול לחפש בגוגל אבל הופעה כזו זה התרמה רק של אדם אחד (הזמר ) וזה בהרבה יותר קל מלעבור דלת דלת או לעמוד בקניון . ו. כמות העמותות הן לא פרמטר לכלום , הוצאות הביטחון שלך כפולות משל כל אלה שהזכרת או חשבת להזכיר . לוואקום הזה נכנסות העמותות האלה . כאשר לא יהיה לך הוצאות כאלה על ביטחון תוכל להפנות אותם למה שאתה רוצה . אתה חושב שלך אין יד ורגל בזה ורוצה לא לשלם עבור זה זה בסדר וזה לגיטימי , אבל להשוות למי שלא משלם זה לא שזה לא לגיטימי אבל זה לא השוואה נכונה ואפילו זו השוואה ילדותית .
 

Papillion

New member
כמות העמותות הן כן פרמטר.

אתה הרי מתפאר איך בישראל כולנו ערבים....אז במדינות אחרות יש עמותות וסעד חברתי מובנה וגם מצאו דרכים יעילות (וממש לא יותר קלות. בוא נראה אותך מארגן הופעה של הרולינג סטונס בשביל ילדי אפריקה במקום לשלוח כמה מתרימים לקניונים). אני מזמן כבר לא מקבל את התירוץ הזה של הביטחון. יש במדינה הזו כסף כמו זבל וכל פעם שמישהו מרים מאבק חברתי משתיקים אותו ואומרים: "יש דברים יותר חשובים. הכל בגלל המצב הבטחוני". חלקים עצומים מהכסף הולכים לילדי הביטוח הלאומי ממגזרים לא פרודוקטיביים, לצבא קבע (ולא זו לא הוצאה בטחונית כשחצי מהם בכלל לא צריך), לשימון ממשלות של 30 שרים(שר בלי תיק, עאלק) ודרישות קואליציוניות למיניהן. הדבר האחרון שממשלות ישראל לדורותיהן יכולות להגיד זה: "רחמים. יש לנו הוצאות ביטחון גדולות מכדי לדאוג לדברים פעוטים כמו תשתיות, חינוך ובריאות".
 

menyroth1

New member
זה לגיטימי להתווכח עם עובדות ! מותר רק לך !

תרצה או לא תאמין או לא הוצאות הביטחון של ישראל גדולות משל כל מדינה בעולם , כולל של אויביה . במשטרת ישראל 85% מהתקציב שלה הולך על משכורות ! במשרד הבטחון ממש ממש ממש לא ! טנקים עולים הרבה מאודדדדדד כסף ספינות טילים וקלות יותר עולות הרבה מאודדדדדדד כסף נגמשים זחלמים פיתוח של אמלח רובים האמרים ג'יפים מכשירי קידוד שמירה על גבולות באמצעות גדרות חכמות ומערך שלם סביבם והדובדבן שבקצפת זה המטוסים וטילים נגד מטוסים וטילים נגד טילים (כמו החץ וכמו כיפת ברזל כשתסתיים ) הכסף על אנשי קבע זה פינאטס ואגב אם כבר דיברת על המשכורות שלהם אז ההי טק מצליח לגנוב לצבא את טובי המוחות בגלל משכורת הרעב שהם מקבלים ובגלל שאין ליסינג ובגל ובגלל ובגלל . ובכלל עוד לא דיברנו על ההוצאות של השב"כ והמוסד ומחלקת המחקר של משרד החוץ שאתה בטח לא רוצה לשמוע כמה הם עולים לך . (לא אתפלא אם תקציבם כמחצית מתקציב צה"ל כולו יחד ) קו המחשבה שלך נשמע מאוד ילדותי
 

Papillion

New member
צודק. המלחמות של ארה"ב באפגניסטאן ועיראק

עולות פחות מאצלנו.
 
למעלה