רשמים מרכיבה בסבב הסופרספורט הרומנית

  • פותח הנושא inif
  • פורסם בתאריך

זהר טל

New member
כתבה מאוד יפה נותת חשק לעוד כתבות .הכתבה גרמת

לי לרצות לחבות את זה גם .האיתי שמח לצור קשר המספר שלי 050-6567500 זהר טל
 

zelig0n

New member
../images/Emo72.gif כיף לקרוא

בקרוב הגשמת חלומות כאלה ב-|ישראל|
 

iec

New member
../images/Emo45.gifפששש..איזה חיים יש בחו"ל+שאלה

אפשר לקבל פרטים כמו טלפון כתובת למי פונים אם רוצים לטוס לשם כדי לשכור אופנוע למסלול ליומיים כאלה???..אם זה ברדה..אפשר את פרטי ההתקשרות עימו?
 

iec

New member
אם נשלח לו את שלך...בטוח נקבל את האופנוע

של רוסי
 

inif

New member
אני לא, בעקרון גם לא אמורות להיות השכרות כאלו

בשביל זה הקמנו את בית הספר לרכיבת מסלול.
 

RaisedFist

New member
מעולה!! ../images/Emo45.gif

כיף גדול. נראה כמו חוויה מדהימה. לא רק הרכיבה על מסלול, אלא גם כל המסביב, טיפול באופנוע, החלפת צמיגים וכו'.. היה כיף לקרוא, ולצערי זה תמיד מגיע לנקודת המחשבה על כך, שחבל שדבר כל כך בסיסי, שקיים בכל מדינה תרבותית שמעריכה את עצמה, לא קיים אצלינו. ובשבילנו, לרכוב במסלול אמיתי אפילו רק לשם אימון ולמידה, זה בגדר "הגשמת חלום". וגם אם הצלחת להגשים את אותו חלום, אתה צריך להתחיל לחלום שוב על הפעם הבאה. גם אני מקווה להגשים את החלום הזה. ולהרגיע את הלהבה הזו שבוערת ברובובינו.
 
../images/Emo45.gif

כל הכבוד - עושה חשק לגמרי, זו כתבת טיזינג לגמרי. ועזבו אתכם לרגע "למה אין בארץ" - למה את הדבר הכי קרוב, מסלול הדרכה בלבד, רוצים גם לסגור ? בקיצור - יש לי כמה שאלות: 1. ענית לאופנוען במיל שיש בית ספר - אתה יכול לספר על כך מעט יותר ? 2. מה ההבדל בין מה שיש שם כל הזמן (השכרת אופנועים או הגעה עצמאית עם האופנוע) לבית הספר הזה ? 3. לצורך הענין - מה ההבדל בין זה לבין הונגרורינג ? ובלי קשר (או עם קשר) - פעם היתה שם אליפות ישראל (אני זוכר כתבות על זה במוטו, אנשים הביאו את האופנועים שלהם מהארץ) - מה קורה עם זה ? יש מצב להחיות את זה שוב ? שלא ישתמע, חס וחלילה, שזו הבעת דיעה שלילית על הפעילות בארץ - מפרגן ושמח שיש (הכוס, the glass לכל המתחכמים, תמיד מלאה) אני חושב שאם נשאל את הנפשות הפועלות בנושא (וכולנו מכירים אותם) גם הם יאמרו שהם יעדיפו לרכב על 600 או 1000 ולא על 50...
 

inif

New member
בי"ס לרכיבת מסלול ואליפות הסופרבייק הישראלית

קודם כל, תודה לכל המפרגנים, איך אומרים אצלנו ? APPRECIATED . כמו שרשמתי ברשמיי מהחוויה, נוצר חיבור טוב עם אלי וכשחזרנו לארץ התחלנו לדבר על הנושא של בית ספר לרכיבת מסלול ומסתבר שהיה שם משהו דומה רק שהטיימינג היה לא הכי מוצלח מאחר ואלי התחיל להתחרות באותה שנה בסופרבייק באירופה. 1) הרעיון הוא להעביר קורסים בני יומיים שיעניקו חוויה של קורס מסלול אמיתי. ממש להכיר את המסלול, את המושגים/מונחים, את הקווים ואת כל מה שמשתמע מרכיבה שכזו ועם מדריכים שהם גם רוכבי מירוץ מקצועיים מי שיצא לו לבוא לשם ולשכור אופנוע (כולל אנוכי ד"א), מבין שסתם לקחת אופנוע ולתת גז זה לא כזה דבר מדהים, במיוחד אם אתה לא כזה מבין גדול ברזי רכיבת מסלול. כמו שרשמתי בשרשור, הייתי די קרוב למצב של לוותר על יום הרכיבה השני מאחר והייתה חסרה לי ההדרכה (וגל ואלי בכלל עשו לי ולאורן טובה שהדריכו אותנו בנושא קווים ובלימות) , ללא ההדרכה המסודרת יש מצב שלא הייתי מגיע ליוון לפעם שניה וממשיך לרכב על אופנוע בארץ. היית צריך לראות את הפספוסים של הקווים ביום הראשון. 2) ההבדל הוא שזה נעשה בצורה מסודרת, תשאל את הבחורה שרכבה שם עם החברים שלה (נדמה לי שקוראים לה קטיה והייתה עליה כתבה בפולגז), הם לא קיבלו שם שום הדרכה ולדעתי יש כאן פספוס גדול. גם אנחנו לא היינו אמורים לקבל הדרכה מגל. כשגל ואלי היו רוכבים שם - הם היו מתמקדים בעיקר בעצמם ובשיפור הזמנים שלהם . תוך כדי - הם היו משכירים אופנועים לאנשים. ד"א, יש מצב בהחלט שכשמגיעים למסלול ויש המון רוכבים, הנהלת המסלול אוסרת על סוג של הדרכה ומתחילה לצמצם את הרוכבים ומחלקת את הזמנים לסשנים- דבר שעלול להפריע לחוויה (תחשוב על מצב שיש לך סשנים של 20 דקות כל 40 דקות או כל שעה. הקורס מתבצע כאשר המסלול הוא שלנו לשני ימי הקורס. 3) לא מכיר את ההונגרורינג אבל הייתי אמור לרכב שם בשנה שעברה ולמי שזוכר את השרשור מאז - הסיפור התפוצץ כאשר מנעו מאיתנו להגיע עצמאית ולהשתתף בקורס ולמעשה חסמו כניסת ישראלים (למרות שלאירופאים לא חסמו את ההשתתפות). ממעט הפרטים ששמעתי על הקורס שם, הבנתי שכל נפילה שם פוסלת אותך מלהמשיך את הקורס (שלמיטב הבנתי גם נמשך יום ורוכבים שם בערך 6 סשנים). אצלנו אם התרסקת וניתן לשקם לך את האופנוע מיד - אנחנו נעשה זאת ואם אפשר לספוג זאת מבחינת המחיר אזי נספוג (הכל בגדר הסביר כמובן). הקורסים שלנו נפרשים על פני יומיים. אנחנו גם לא סוכני נסיעות וגם לא מעניין אותנו איך תגיע ליוון , מבחינתנו אם מה שיוזיל לך את העלות זה לשוט עם קנו עד ליוון - תפדל חביבי. אין לנו שום כוונה לעשות רווח מהטיסה או מהשהות של המשתתפים. מצ"ב לינק לאתר בית הספר. יש גם קבוצה בפייסבוק שאליה ניתן להצטרף וקבל עדכונים שוטפים. אנחנו מקווים מאוד להחיות את סיפור אליפות הסופרבייק / סופרספורט הישראלית והתחלנו בפעולות בנושא. אני אוסיף פרטים בהמשך הערב כשאחזור מהעבודה.
 

inif

New member
אליפות הסופרבייק / סופרספורט הישראלית

אז כמו שרשמתי לפני כן, אנחנו ממש, אבל ממש מעוניינים להקים לתחייה את אליפות ישראל כפי שהייתה לפני כמה שנים. ממה שהבנתי האליפות נפסקה מאחר ואלו שארגנו אותה התעייפו או שהתפנו לעסוק בדברים אחרים והאליפות נעצרה. נכון לכתיבת שורות אלו, יש קרוב ל 15-16 רוכבים שמעוניינים להשתתף (ולפחות 8 מתוכם מגיעים במאתיים אחוז). דיברתי הרגע עם אלי חן ולדבריו יותר ויותר אנשים מעוניינים ליטול חלק באליפות. לפני כמה ימים העלינו את האתר לאוויר וכבר יש היענות מדהימה בקבוצה הייעודית בפייסבוק וזה עוד לפני שהתחלנו לפרסם את דבר האליפות במדיה. הרעיון הוא להגיע לכמה שיותר אנשים ולאסוף מידע על נכונות האנשים להשתתף. מחר אנו אמורים לשבת על כל נושא העלויות וכיצד אנו יכולים לעזור לאנשים להשתתף. ברגע שיהיה לנו את כל המידע - נצא בהודעה מסודרת. האליפות אמנם נעשית במסגרת בית הספר מבחינת החשיפה (מופיעה באתר וכאירוע בפייסבוק) אך מטרתנו כאן היא אחת ויחידה - לגרום לזה לקרות !! ולגרום לכמה שיותר אנשים לבוא ולהינות מהחוויה המדהימה של להשתתף במירוץ כמו שצריך. במידה ומישהו מעוניין להשתתף או שרוצה עצות והכוונה, שיפנה לקבוצה בפייסבוק (שם גם יש לינקים לכתבות ישנות בנושא) וירשום האם הוא מעוניין ליטול חלק. במידה ואתה נמנה על שונאי פייסבוק או שמתוך עקרון לא מוכן שיהיה לך כרטיס - צור קשר במסרים או באתר בית הספר והשאר פרטים. אינשאללה שנזכה לראות את זה קורה השנה, אמן !!
 
זה מה שחיפשתי בחתימה שלך...

עזוב את הסיפורים על הונגרינג, מי שהתרסק קיבל מידית אופנוע חדש אבל זה לא רלוונטי לנושא. יש כאן אופציה אחרת ומעניינת, מפרגן מכל הלב וממתין לפרטים.
 
שאלות...

ראשית תודה על התגובה המפורטת. ואני שמח שיש כזו היענות - אני בהחלט מקווה שזו התחלה של משהו טוב. נכנסתי לאתר שלכם (כל הכבוד על היוזמה - שוב...) וראיתי את המחירים. בנאדם - 1100 יורו ? ליומיים ? גם בדיל טוב יותר לי כמעט פי 2 מזה (טיסה, לינה, אוכל) - וזה, לפי חישוב שלי, כמעט 12000 ש"ח... אין לי ספק שגם אתה חושב שזה לא מעט - נכון ? אם כבר נכנסנו לזה - יש כבר עלויות לאליפות עצמה ? יש לכם טיפים נוספים מעבר למה שכבר יש באתר ? נאמר דילים טובים, מקומות לאכול באיזור, מקומות בילוי, איך מביאים ציוד (לסחוב חליפה + קסדה + מגפיים) ? ושוב - בהצלחה. מה שיקרה עם היוזמה שלכם חשוב לנו בארץ במיוחד לאור מה שקורה ליוזמות דומות בארץ, רעה המסלול בכוכב יאיר.
 
למעלה