רשמים מרכיבה בסבב הסופרספורט הרומנית

  • פותח הנושא inif
  • פורסם בתאריך

inif

New member
../images/Emo41.gifרשמים מרכיבה בסבב הסופרספורט הרומנית ../images/Emo41.gif

קודם כל נתחיל בגילוי נאות: אני אחד מיוזמי בית הספר הישראלי לרכיבת מסלול (כן... יש דבר כזה, ויש גם מה שנקרא אליפות הסופרבייק/סופרספורט הרומנית
) השרשור הזה עולה באישור המנהלים כאשר המטרה היא בראש ובראשונה לשתף אתכם בחוויה המדהימה שעברתי ואם תהיה היענות - למסור קצת יותר פרטים אודות בית הספר ואליפות הסופרבייק/סופרספורט הישראלית שאנו מתכננים להחיות שוב ב2010 . אנא חכו עד שאסיים להעלות את כל הסיפור בטרם תגיבו. אז מאיפה נתחיל? כבר עברו חדשיים מאז שחזרתי מיוון (שוב ...) ואני עדיין באטרף מהחוויה. גם החבר'ה מהעבודה ביקשו ממני למחוק כבר את החיוך המטומטם הזה מהפרצוף
… נתחיל בהיכרות קצרה: קוראים לי יניב, אני בן 36 , רוכב בד"כ על אופנועי ספורט ולמעשה מאז שאני זוכר את עצמי - אני די מטורף על סוג האופנועים הזה. בשנים האחרונות התחילו לצוץ אצלי יותר ויותר מחשבות לרכב על מסלול מירוצים, ובינתיים הסתפקתי בלהחזיק אופנועי ספורט בארץ וליהנות בעיקר מרכיבות שבת. בשנה שעברה הייתי אמור לרכב בהונגריה על ההונגרורינג (למי שזוכר את השרשור מאז) אבל לצערי (או יותר נכון לשמחתי) – הדבר לא יצא לפועל. השנה אני וחבר נוסף בשם אורן נהרי (הידוע בכינויו "שטוטי") החלטנו שאנחנו רוכבים על מסלול מירוצים ויהי מה, והתחלנו לחפש אלטרנטיבות להונגריה. משיטוטיי באינטרנט ובעיקר בפורום תפוז יצא איכשהו שהטלפון של גל ברדה התגלגל לידיי ונאמר לי שהבחור משכיר אופנועים ביוון על מסלול מירוצים. טלפון קצר לבחור ואנחנו נפגשים לסגור עניינים: מחיר השכרה לאופנוע, ביטוח , כניסה למסלול , מה קורה במקרה של החלקה וכו'. לאחר דחייה של חודש אוגוסט בגלל חום מטורף ביוון, תאריך היעד נקבע לאמצע ספטמבר וסיכמנו על יומיים השכרה. סיכמנו גם שגל ייתן טיפים ויעביר "שיעורים" בנושאי מסלול וקווים – לא משהו שמוגדר כהדרכה.
 

inif

New member
המשך ...

בספטמבר הגענו לסרס במסגרת חופשה, התמקמנו במלון שגל סידר לנו מראש ובבוקר חשבנו להגיע למסלול. הבעיה היא שכל הבוקר ירד מבול, אך כמו שגל הבטיח: "שעה שעתיים והמסלול יבש" - בסביבות אחת בצהריים השמש כבר יצאה ואנחנו הגענו למסלול. גל מחכה לנו עם האופנוע ( CBR600RR משופר), מתדרך , מסביר ויוצאים לדרך - כאשר הרעיון הוא שכל פעם אחד מאיתנו מבלה על המסלול ומקבל הדרכה מהבחור. אני עולה לסיבוב ראשון על ה CBR ומרגיש שהאופנוע חזק יחסית ל 600 (פול סיסטם אקרופוביץ ופאוור קומנדר), מתחיל לרכב אחרי גל ומתרגל לרעיון ש.."וואלה אני אשכרה רוכב על פאקינג מסלול מירוצים". הקפה ועוד הקפה ואני מגלה שאני רוכב בחשש מסויים – כנראה שאריות מטראומת היי סייד שחטפתי בארץ על CBR1000RR שנגמר למזלי על הגלגלים ועם הרבה צבע מהחליפה על מיכל הדלק, אני גם מרגיש שהאופנוע מאבד אחיזה מדי פעם. יורד מהאופנוע למנוחה ותדלוק ומחכה שאורן יסיים את הסשן שלו. כאשר הוא חוזר הוא מחזק את הרושם שאני קיבלתי שהאופנוע מאבד אחיזה מדי פעם בפתיחות גז. בסשן הבא אני עולה ומבקש מגל שירכב אחרי ע"מ לקבל ממנו ביקורת על הרכיבה שלי ומה יש לשפר. תוך כדי ההקפות אנו מתחלפים וגל רוכב לפני ומראה לי את הקווים הנכונים.
 

inif

New member
יום רכיבה שני ...

את היום הראשון סיימתי עם זמן של בערך 2:10.00 דקות ואני מרגיש שאני עדיין חושש ללחוץ. בערב של היום הראשון עלו אצלי ואצל אורן קצת הרהורים ואנחנו די מגיעים למסקנה ש"וואלה... רכבנו על מסלול מירוצים, נהנינו מאוד, זה כיף אבל יש מצב שאנחנו מוותרים על היום הנוסף" – בדיעבד אני שמח שהחלטנו שרוכבים שוב וביום השני חיכתה לנו שמש מדהימה. דבר ראשון שגל עשה בערב הקודם היה להחליף לאופנוע את הצמיגים לצמיגי סליקס ומה אגיד – איזה הבדל באחיזה וכמובן בביטחון שמגיע עימה. מתחילים את הסשנים בקצב מהיר יותר מאתמול כשמדי פעם גל מדריך ונותן טיפים ואנו יוצאים ליישם אותם. אחד הקטעים המדליקים זה שבסוף הישורת יש שלטי ענק שמציגים 200 ו 100 מטר לסיום הישורת, אני מתחיל את הבלימה בין שני השלטים ופתאום אני קולט את גל צולל תחתי בבלימה מטורפת תוך כדי שהקדמי שלו מוציא עשן, הוא מוריד את רגל ימין כדי להראות לי את הקו הנכון וטס הלאה (ניתן לראות בסרטון מיוטיוב) – איפה אני ואיפה הבחור ... לקראת סוף היום אורן מבקש למדוד לנו זמנים וגל נותן לנו את ה LAP TIMER שלו – מסתבר בדיעבד שכנראה זה היה הטריגר לשגעת שחטפנו ואנחנו נכנסים לעניין של הקפות לטובת צמצום זמנים. במהלך היום השני אנחנו פוגשים בסככה שלנו בחור אלמוני ורציני בשם אלי חן שמסתבר שבא לרכב על המסלול והשכיר אופנועים לכמה חבר'ה ישראלים. בצהריים כבר היה חם בטירוף אז לקחנו הפסקה ויצאנו ביחד עם אלי ובחור בשם שלום לארוחת צהריים מפנקת בעיר ונוצר חיבור טוב – דבר שישפיע על העתיד לבוא ... אחרי הארוחה אנחנו חוזרים למלון לשנת צהריים טובה וחוזרים למסלול בסביבות חמש בערב – מה שמשאיר זמן לבערך עוד שעתיים רכיבה. את היום השני אורן מסיים עם זמן מצויין של בערך 1.35 דקות ואני עולה לסשן אחרון לפני שקיעה וקובע זמן של 1.44 דקות – לא רע לפעם ראשונה.
 

inif

New member
קצת תובנות בגרוש:

אחד הדברים ששמתי לב אליהם היה עניין המאמץ והכושר שצריך ע"מ לרכב על מסלול המירוצים. זה אולי נראה קל ביורוספורט אבל במציאות מסתבר שזה די מעייף אחרי 5 ,7 או 10 הקפות ואני מוצא את עצמי תפוס בעיקר בידיים (ומדובר בכז בבחור בן 36 + שמתאמן בחדר כושר ומשחק כדורגל פעם בשבוע). המאמץ המנטלי לא פחות חשוב ויצא לי לא מעט להגיע למצב שאחרי קרוב ל 10 הקפות אני כבר מאבד ריכוז ,לא לוקח קווים בצורה נכונה ומפספס. ביום המחרת אורן ואני מתקפלים להמשך הטיול ביוון ועוברים בבוקר למסלול להיפרד מגל אלי ושלום ומבטיחים לשמור על קשר בארץ. חוזרים לארץ ושנינו באטרף מהחוויה ולא מפסיקים לדבר על מה שעברנו. לאחר כמה ימים גם גל חוזר לישראל ומסתבר שהוא מעוניין למכור את האופנוע עליו רכבנו – מיותר לציין שתוך שניה נלקחה החלטה והאופנוע עבר לרשותנו. עוברים להם עוד כמה ימים ואז מגיעה שיחת טלפון מפתיעה ולא משי ודרור אלא מאלי וגל: "חודש הבא מתקיים הסבב האחרון של אליפות רומניה לאופנועי כביש – מתאים לכם לבוא ? יהיה מגניב" – אנו מחליטים שכמובן שכן ומתארגנים לנסיעה. בדיעבד – כמה שהם צדקו !!!
 

inif

New member
הפלישה מבולגריה

ב 19 לאוקטובר נחתנו בסופיה שבבולגריה: 4 אנשים ו 4 סטים של צמיגי CONTINENTAL RACE ATTACK, שוכרים רכב, מצליחים לדחוס 3 מזוודות את כל הצמיגים ו-4 נוסעים מבוגרים לתוך אופל ונוסעים ליוון (סרס נמצאת ממש על הגבול שבין יוון לסופיה שבבולגריה – מרחק של 3 שעות נסיעה בערך), מזג האוויר חורפי בטירוף ורוב הדרך נעשית במבול שוטף. מגיעים לסרס אחה"צ ומתחילים להכין את הסככה שתשמש אותנו בשבוע הקרוב. מסתבר שלאלי יש שם לא מעט ציוד למכונאים ולוקח לנו משהו כמו שעתיים לסדר את הסככה ולהביא את האופנועים למסלול. בין לבין אנחנו עובדים קצת על הסיביאר ומחליפים אזיקונים בברגים ועובדים קצת על קוסמטיקה (של האופנוע, לא שלנו :). ביום המחרת מצפה לנו שמש מדהימה ואנחנו עולים לסשנים. היום הזה מוגדר כ FREE PRACTICE ולצערנו אנחנו חולקים את המסלול עם מכונית פורמולה 3, נהג רנו קליאו שבא לעשות דאווינים על אשתו במסלול (וכנראה שהייתה לו קומבינה שם מאחר והיה לבד על המסלול וקיבל זמן מסלול שהיה גבוה יותר מהזמנים שהוקצו לאופנועים ולפורמולה) – מה שאומר שלכל קטגוריה יש בערך סשן של 20 דקות פלוס מינוס; קודם הפורמולה , אחכ הרנו ואחכ אנחנו.
 

inif

New member
המשך הפלישה ...

באחד הסשנים אני עולה עם אלי ומבקש ממנו הדרכה. אלי נוסע לפני ומראה לי את הקווים הנכונים אותם אני אמור לקחת, מלווה אותי עוד הקפה או שניים ומשחרר אותי לדרכי. כאשר אני חוזר לסככה ובודק את ה LAP TIMER , אני מגלה שקיצצתי 7 שניות מהזמן הקודם שלי ואני עומד על 1.37 – מיותר לציין את האושר שחוויתי באותם רגעים
שטוטי לעומת זאת לא הכי מרוכז באותו יום ולא מצליח לשפר את הזמנים שקבע בביקור הקודם אבל תוך כדי היום הביטחון חוזר אליו לאט לאט. בסוף היום אנחנו מסדרים את הסככה ואת הכלים שהתבלגנו תוך כדי החלפות צמיגים ותיקונים/סידורים פה ושם לאופנועים . את הערב אנחנו מסיימים במסעדת בשרים מעולה, שכשוך בספא במלון ובילוי בבארים שבסרס. בין לבין אנחנו שמים לב שאלי ושלום מתקשרים לכל מיני אנשים מהארץ ומתחילים להדליק אותם כדי שיגיעו לסרס למירוץ ...ביום השני אנחנו מגיעים למסלול ולשמחתנו אנחנו לא חולקים את היום הזה עם רכבים והמסלול פתוח קבוע לאופנועים. לאט לאט אנחנו מתחילים לראות סככות מדוגמות של רוכבים שבאים להשתתף במירוץ או כאלו שסתם באו לתת בגז. רוב החבר'ה מגיעים מיוון ומרחבי אירופה עם נגררים והאופנועים נראים מיליון דולר – פשוט לקנא בהם על כמה שזה נגיש להם. עולים לסשנים נוספים ואני דופק זמני הקפה מטורפים של בערך 1.32 – מסתבר אח"כ שה LAP TIMER שלנו משתבש מאחר ועוד כמה חבר'ה הניחו את המשדרים שלהם ליד המשדר שלנו שנמצא ליד קו הזינוק – אבל אני בטוח שרכבתי מהר יותר מאתמול
 

inif

New member
וככה נראית סככה של מי שיש לו כסף והמסלול נגיש

לו - פשוט לקנא בהם !!!
 

inif

New member
התרסקות ../images/Emo122.gif

בשלב מסויים אני מחליט שהגיע הזמן ללחוץ קצת יותר ע"מ לשפר את הזמנים (ובעיקר לאחר שראיתי כמה רוכבים שממשיכים להאיץ בקטע שאני כבר מתחיל לבלום בסוף הישורת), מרביץ הקפה ועוד הקפה ובהחלט מרגיש יותר טוב ואז זה קורה ... בלימה חזקה בסוף הישורת ואני נועל את הקדמי תוך כדי פניה ומתרסק ישר לנתיב המילוט ובמקום לאכול דשא – אני והציביאר אוכלים אך ורק אספלט. מרגיש את החבטה בנפילה ימינה, עוד כמה מכות פה ושם ואז... שקט... נעמד על הרגליים ורואה שהסיביאר חטף פצצה לא קטנה, הרדיאטור מפוצץ ואין מצב להרים את האופנוע (גם אין לי את הכח הנפשי לזה). אחרי כמה דקות טובות מגיע קטנוע שמפנה אותי לסככה ואחרי שנגמר הסשן – מביאים את האופנוע לסככה על טנדר. אומדן נזקים מהיר מגלה שפשופים על כל החליפה – מה שאומר שכנראה התגלגלתי כמו שצריך, אצבע ביד ימין נראית במצב רע וכוויה ביד ימין, בהמשך היום אני מגלה שגם הכתף השמאלית חטפה בומבה לא קטנה. אחרי כמה דקות וטיפול מהיר אני כבר מחוייך לגמרי ושמח שהחוויה של להתרסק לא הייתה כזו נוראית. האופנוע לעומת זאת לא נראה ככ טוב במבט ראשון אבל איך אומרים: יהיה בסיידר
 

inif

New member
החבורה נוחתת

בלילה מגיעה למלון החבורה שאלי ושלום הצליחו לשכנע לבוא: בן סלע סיני, רונן בורבה, עומרי גלילי ,אלי ברדה ונועם חצור ,הם גם מביאים איתם שמונה זוגות צמיגים. מתחילים לפרק את האופנוע לקראת הערב ולמזלנו ביום למחרת היה אירוע של מועדון פורשה יוון ולמסלול הגיעו בעיקר מכוניות פורשה משופרות ברמות חולניות כולל כאלו שמשמשות למירוצים בלבד, כמה פרארי ,ואפילו לוטוס אליס – מה שאומר שאי אפשר לרכב בכלל וזה זמן מצויין לתקן את האופנוע ולהשמיש אותו לקראת הסופ"ש. אני ואורן מתחילים בלהחליף את הבולם האחורי המקורי לבולם אוהלינס ולמזלנו תוך שעה בערך מגיעה גם כל החבורה למסלול והחבר'ה עוזרים לנו המון. הבעיה העיקרית היא שבית הפקק שעל הרדיאטור נמעך ככ חזק ואף אחד בסרס לא מוכן לתקן אותו. למזלנו עם קצת תושיה ורוח ישראלית אנחנו מוצאים רתך אלומיניום אמן במקצועו שמצליח לעזור לנו לשקם את הרדיאטור ותוך כדי עזרה מנועם חצור מגיעים למצב שבו הרדיאטור עובד ולא נוזל . נשאר רק לטפל בעניין הקוסמטי והחלפת קליפאונים והאופנוע מוכן ליום ה- PRACTICE הראשון. אורן יוצא להקפה על האופנוע וחוזר עם תחושה לא טובה מהפרונט שכנראה גורם לאיזושהי נפילה לתוך הפניה. מסתבר גם שמשהו כנראה לא בסדר עם הצמיג הקדמי שלנו שהוחלף לפני שהתרסקתי ואנחנו מגלים בסופו של דבר בעזרת סיני שהציר שמחזיק את הגלגל הקדמי כנראה עקום ושעל הצמיג יש בליטה ושאולי זו הייתה הסיבה להתרסקות, החלפת הציר פותרת את הבעיה והאופנוע חוזר לתפקד כמו שצריך. בסוף היום הזה אנחנו גם מגלים לשמחתנו שהחבורה שהגיעה מישראל היא חבורה צבעונית שמורכבת מאנשים שרוטים שחולים על מירוצים ורוכבים גם בארץ וכל הוויתם היא סביב אופנועים ומירוצים.
 

inif

New member
יום שישי – PRACTICE ראשון

מגיעים בבוקר למסלול ומזג האוויר לא מבשר טובות כאשר הכל רטוב ומעונן בטירוף. נרשמים לאירוע ומתחלקים לקבוצות עפ"י רמת הרכיבה (לכל קטגוריה יש סף זמנים אותו צריך לעבור) – אני ואורן נרשמים ל C (מתחילים ביזונים), רונן ל (Bיניים) B (ומסתבר שגם ל C, רונן יא תחמן – שילמת על זה בגדול
,אלי חן וגל ברדה נרשמים לקבוצה A (יעני ALUFIM). יש לו"ז ליום הרכיבה וכמה פסיכים מחליטים שהם בכז עולים לרכב כולל רונן בורבה שחוזר סחוט מאחר והגשם לא מפסיק לרדת. ביום הזה עולות לי כל מיני מחשבות בעקבות ההתרסקות ואני מגלה שאני חושש מלעלות למסלול (ועוד שוקל אולי להתחרות ?אני עד כדי כך דפוק ונפלתי על הראש ? המצב רוח לא משהו ואני גם פצוע וחבוש), אלי מעודד ומדרבן אותי לעלות בחזרה למסלול ע"מ להשיב את הביטחון שנפגע ומוסיף: "לך לפחות תרגיש מה זה להתחרות , גם אם תסיים אחרון, העיקר שתחווה את החוויה". אני מחליט שאלי צודק ושאני מוכרח להשתתף, לוקח מאלי את אחד מהסיביארים 600 TEN KATE שלו מדביק עליו את הספרה 7 ומתכונן לעלות לרכב.
 

inif

New member
יום שישי , המשך ...

אחרי כחצי שעה – שעה השמש יוצאת לה מעט ומחממת את המסלול ואני עולה לרכב בפעם הראשונה אחרי ההחלקה. המסלול עדיין לא יבש ואני רוכב בחשש מה (מסתבר שקשה לי גם להשתחרר מההרגלים של לרכב על הכביש הציבורי בישראל שם אני מתעב לרכב בגשם). לאט לאט אני מגלה שיש יתרון קל לרכב במזג אוויר שכזה ותנאי מסלול כאלו, כאשר הקו הנכון הוא היבש וכל השאר רטוב. הביטחון מתחיל לחזור לאט לאט ואני מספיק בסה"כ עוד איזה סשן אחד או שניים לפני שהתחיל לרדת גשם. בנוסף לכל החרא הזה – אני גם מגלה שהסיביאר שלקחתי מאלי הוא אופנוע מירוצים אמיתי שלא מספיק שהוא משופר בטירוף ע"י סדנאת מירוצים בינלאומית ומוציא קרוב ל 140 כחות סוס, אלא שגם ההילוכים שלו הפוכים – מה שגורם לי לדפוק מדי פעם בלימות מנוע מטורפות בדיוק כשאני בא להעלות הילוך –אבל בסוף אני מצליח להתרגל לזה
 

inif

New member
יום שבת – PRACTICE שני ומירוץ קטגוריה C

מגיעים למסלול ומזג האוויר עדיין הפכפך. ממשיכים בסשנים ולהפתעתנו מגלים שיש מיני מירוץ בן 7 הקפות לקטגוריה C. עולים לעוד כמה סשנים ואז מגיע זמן המירוץ. הכרוז מכריז כי רוכבי הקטגוריה אמורים לצאת מהפיטס להקפה ולהגיע ולעמוד על הגריד. מאותו רגע הלב מתחיל לדפוק וכשכל הרוכבים מתכנסים ליציאה מהפיטס יש לי דפיקות לב שחבל על הזמן. מסיימים את ההקפה ונעמדים על הגריד במיקום שנקבע לפי הזמנים הכי טובים שהשגנו עד עכשיו ומוזנקים להקפת חימום - רונן מוזנק מהסוף מסיבות שהשתיקה יפה להן
. מסיימים את ההקפה ונעמדים במקומות לזינוק, אשכרה... כמו ביורוספורט ואני כולי בהתרגשות ורעש המנועים של כל החבר'ה שמזנקים איתך מהגריד עוד יותר מלחיץ. הדגל יורד ושניה אחכ האור האדום מתחלף לירוק ואנחנו מזנקים כמו מטורפים, נכנס לפניה בסוף הישורת ביחד עם עוד איזה 20 רוכבים ומגלה מהר מאוד שחלקם מהירים ממני אבל חלקם איטיים ואני מצליח לעקוף אותם די בקלות כולל כאלו שממש מעכבים ואני עוקף אותם בקווים חיצוניים. באחת הפניות אני קולט פתאום את הבחורה היחידה שהשתתפה במירוץ דופקת עליי עקיפה עם ה ZX10 שלה. את שאר ההקפות אני מבלה די לבד על המסלול כאשר לפני מתנהלים קרבות בין אורן, רונן ושאר החבר'ה מרומניה. אחרי 7 הקפות אני זוכה לראות את דגל השחמט ומאושר מזה שהצלחתי להשתתף במירוץ האופנועים הראשון של חיי, לא ליפול ועוד לסיים במקום נחמד באמצע במקום ה 14 מתוך 25 רוכבים. אורן קובע במירוץ זמן מעולה של 1.32.5 ומסיים רביעי ומתברר גם שקבע את הזמן הטוב ביותר במירוץ. רונן מסיים שביעי על הדוקאטי 749 אחרי שלטענתו היו לו בעיות עם ההילוכים – עאלק
 

inif

New member
יום ראשון – RACING TIME ... ../images/Emo183.gif

קמים בבוקר ומגיעים למסלול רק כדי לגלות שהכל רטוב ושאין לנו מושג מה הולך לקרות בשעות הקרובות מבחינת מזג האוויר (בינתיים רוסי וחבריו יוצאים למירוץ בפורטוגל וחלקנו צופים בהם על המסכים בקפיטריה). אלי וגל מתחילים להתלבט האם ללכת על צמיגי גשם ואני מחליט שאם יורד גשם – סיימתי לרכב השבוע ואני לא עולה להתחרות. למזלנו, מישהו למעלה שומע את תחינתנו והשמיים מתבהרים. בשלב זה כולנו מתחילים להחליף צמיגים באטרף לקראת המירוץ ואני אישית נהנה לראות איך כל החבר'ה נרתמים לעזור אחד לשני בהחלפות צמיגים. וכאן מגיעה המון תודה לחבורה שהגיעה ובמיוחד לעומרי שעזר לי ולאורן המון ובעיקר בהחלפות הצמיגים. מילה חמה חייבת גם להיאמר על קבוצות הרוכבים מרומניה שהיו ממש בסככה לידנו – הם עזרו, החליפו, נתנו טיפים ובסה"כ היו ממש ממש נחמדים ואני בהחלט מקווה לראות אותם בעתיד.
 

inif

New member
מירוץ A1 - אלי חן וגל ברדה

בשעה אחת בערך יוצא מירוץ ה 1A יעני האלופים בנפח 1000 סמ"ק ל 15 הקפות. אני מבלה חלק מהזמן בישורת ופשוט נהנה מהסאונד של הטילים האלו חולפים על פנינו ברעש מחריש אזניים ומתפחלץ רק מלראות איך הם מאיצים במקומות שלא חלמתי שאפשר להאיץ בהם– אולי לבלום באטרף. לאחר המירוץ הראשון, מתחיל המירוץ של קטגוריית 6A ל 15 הקפות, אלי וגל עולים להתחרות ואנחנו תופסים לנו מקום טוב שבו ניתן לראות כמעט את כל המסלול. את הזינוק אנחנו לא רואים מאחר ואנחנו בצד השני אבל תוך כמה שניות מתברר שגל רביעי ואלי שביעי , אנחנו באטרף מעודדים וצועקים ואלי ברדה צועק ומדרבן את הבן שלו - פשוט תענוג. באחת ההקפות גל מצליח לעקוף את הרוכב שלפניו ומסיים שלישי – ריספקט !!! אלי מסיים בשביעי המכובד.
 

inif

New member
והנה פירגון לגל ברדה

אני בטוח שהבחור יגיע רחוק
 

inif

New member
../images/Emo124.gif יאללה, עכשיו התור שלנו לתת בראש ...

חצי שעה עוברת ומגיע תורנו – הפעם מאחדים את קבוצות C ו B כך שיש יותר רוכבים והגריד נראה ארוך מאתמול (ובעיקר לאלו שזינקו ממש ממש מהסוף
כמעט מחוץ למתחם המסלול ). המירוץ הזה גם מונה 10 הקפות ולא 7 כמו ביום שבת. אני מוצא את עצמי מתרגש והמעיים שוב מתהפכות לי לפני העלייה למרוץ ובשלב זה אני חושב על איך אני מסיים את המירוץ על הגלגלים ולא מתרסק. מזנקים למירוץ ואני שוב מוצא את עצמי נדחף עם עוד כמה עשרות רוכבים לפניה הימנית שבסוף הישורת ואפילו מצליח לעקוף תוך כדי הפניה ומרגיש שהקצב משתפר והביטחון שלי חוזר אליי. לאחר 2 הקפות לערך אני קולט דגל צהוב – מסתבר שאחד מהרוכבים שבחבורה המובילה חטף הייסייד רציני. אני רואה אותו שרוע בצד השני של המסלול ולמעשה חלק נכבד מהאופנוע מפוזר על המסלול ואני ממש מתאמץ לא לעלות על חלקי הפלסטיק. לאחר עוד כמה הקפות מישהו לפני מעיף לי לקדמי חלק מהאופנוע של הבחור ואני כמעט מתרסק אבל מצליח להישאר על הצמיגים. אצל רונן ואורן מתחולל קרב של ממש במאבק על ההובלה כאשר באמצע המירוץ ננעל לאורן האחורי בסוף הישורת והוא כמעט ומתרסק אבל מצליח להישאר על הצמיגים. רונן כנראה מסתכל על אורן מתוך דאגה כנה לשלומו (אה -הה ) ומאבד כמה מקומות. עוברות להן עוד כמה הקפות ואני מצליח לראות שוב את דגל השחמט בפעם השניה בחיי בהפרש של יום ומאושר כ"כ מהעובדה שגם את המירוץ הזה סיימתי ושעברתי את כל החוויה המדהימה הזו. ברגע שחוזרים לסככה כמה שניות אחרי שהסתיים המירוץ, השמיים נפתחים ויורד גשם זלעפות שחבל על הזמן.
 

inif

New member
אז איך היה אתם שואלים?

היה לנו שבוע מדהים !!!! שבוע שלם שבו אוכלים, שותים, מדברים, ישנים, מפליצים ונושמים אופנועי ספורט ומירוצים. החבר'ה שהגיעו היוו תוספת נהדרת לחבורה שהייתה שם והכניסו המון צבע והומור ועזרו המון עם ידע טכני ומקצועי שחבל על הזמן – אני בכל מקרה שמח שיצא לי להתחרות ושהכרתי את החבורה הנהדרת הזו. החבר'ה הרומניים התגלו ברובם כאנשים נחמדים, מקצועיים ובעיקר החבר'ה מהסככה הצמודה לשלנו (כולל הבחורה היחידה שהתחרתה שם ונתנה לנו גם עצות טכניות וגם נתנה לחלקנו בראש) – למדנו מהם לא מעט טכניקות לטיפולים באופנועים וקיבלנו המון ידע בתחום החלפת צמיגים על מכשיר ידני. לצערי הרב לא הגיע איתנו צלם מקצועי אז אינני יכול להשוויץ כאן עם תמונות אקשן באיכות גבוהה. יצא לי לדבר עם אחד המארשלים הרומניים שגם לקח איתו מצלמה והוא הסכים ברוב טובו לצלם אותנו. רוב התמונות צולמו במצלמת סטילס אז תיאלצו להסתפק באיכות נמוכה יחסית.
 

inif

New member
זהו, סיימנו. מקווה שתיהנו

ואשמח לפידבקים. כבר לא יכול לחכות למירוץ הבא.
 
למעלה