המשך שירשור היכרות

redrider

New member
בכנות

תמיד תהיתי מי אתה כי מאז שאני זוכר את עצמי כותב תמיד היית פה עם הפוסטים של האקטואליה ותמיד סיקרן אותי מה הסיפור שלך.
 

gregovihs

New member
גם אני גמני

אני אביב לרנר בן 25 מחיפה גולש בפורום בד"כ בשקט משנת 2001 רוכב על XF650 ובעבר היה לי אפריליה RX50 רוכב כ2.5 שנים למה אופנוע: כי אני צריך את זה לעצמי, אוהב את החופש, לא אוהב פחיות ומרגיש כלוא בהן. מה יגרום לי לרדת ל4 ? אם תהיה עוד עליה בתעריפי החובה, כשתהיה משפחה אולי אעבור לשטח כנראה... בכל אופן לא נראה לי שארד מאופנועים בקרוב. זה ג'וק זה ... בשביל לשפר את מצב הענף צריך רפורמה רצינית שם במשרדי הממשלה, איזשהו כח או אושיה פוליטית או שתיים שיהיו מספיק חזקים בשביל להתחיל את השינוי ביחס המכפיר שאנחנו כרוכבים מקבלים פה. חייבים לשפר תשתיות, לחנך נהגים ולהפסיק לרכב עלינו.
 

Devious Moto

New member
אני מניח שעכשיו תורי

* קוראים לי רותם. * בן 25 מירושלים (כרגע באר שבע אבל זה זמני). * גולש בפורום פחות או יותר מ2005. * אופנוע נוכחי: אין, יש לי אופניים... אבל לאבא יש VN800 מה שהופך אותו לחצי שלי עקב זה שאני דואג לו לא מעט. * האופנוע הקודם שלי היה ER5 שחור יפיפיה שנת 2006. * אופנוע הבא עם קצת מזל וקצת הורדה בביטוח יהיה כנראה באזור הליטר ספורטיבי. * רוכב בערך 3 שנים. * למה אופנוע? אני לא באמת צריך להסביר את ההרגשה לאלה שרוכבים. אז בגללה. * מה יוריד? אם שתי התרסקויות ויד שבורה עדיין לא הורידו כנראה ששום דבר לא יוריד. * ומה ניתן לעשות כדי לשפר את הענף? וואי וואי... הייתי כותב מה אני חושב אז היו מוחקים את ההודעה שלי. בואו רק נגיד שזה כולל את ידין ענתבי, פלאייר חלוד והרבה דימיון. אולי זה לא ישפר את הענף אבל זה בהחלט ישפר את המורל.
 

sananesr

New member
שלומות

שם: רועי גיל: 25 מיקום בארץ: מודיעין כמה שנים אתם גולשים בפורום: שנתיים וחצי אופנוע נוכחי ורצוי גם תמונה שלכם עם האופנוע: CBF600S אילו אופנועים היו בבעלותכם עד היום: Honda Jazz 250, CBF500 כמה שנים אתם רוכבים: 4 למה בעצם אופנוע? מאוד כיף, אין בזבוז זמן על חנייה ופקקים. מה יגרום לכם לרדת מאופנועים? אם אחזקת דו-גלגלי תהפוך להיות מאוד לא כלכלית (ביטוח החובה, מישהו אמר משהו?) מה לדעתם ניתן לעשות כדי לשפר את מצבו של הענף בארץ? יש המון... חלקם ואף רובם כרוכים בשיפור תרבות הנהיגה בארץ, חלק מסויים בציבור הרוכבים תורם לכך בהתנהגות לא אדיבה ומסוכנת מאוד בכביש. מעבר לכך מאוד מרוצה מאחידות הרוכבים במאבק נגד ייקור הביטוח
 
תאג"ד סבטה

שם: סבטה גיל: 33 מיקום בארץ: דרום השרון. כמה שנים אתם גולשים בפורום: 6 קטנוע נוכחי: Xevo 250 אילו קטנועים היו בבעלותכם עד היום: היה לי ג'וירייד 200 בשם Maxim שידע ימים טובים וטובים פחות. כמה שנים אתם רוכבים: 5 למה בעצם דו"ג? מה יגרום לכם לרדת מדו"ג? אין אמצעי נוח, מהיר, עביר מדו"ג בפקק האיילוני בדרך לעבודה. ומשהו בנימת התקופה האחרנה: המאבק חייב להחריף! מה לדעתם ניתן לעשות כדי לשפר את מצבו של הענף בארץ? היבואנים צריכים להוציא את הראש שלהם מהתחת ולהבין שביטוח החובה יפגע בהם לא פחות מאשר ברוכבים. גם ליבואני ציוד המיגון הייתי ממליצה להגיח מהמערה והבין שאנשים קונים הכל בחו"ל כי הם הגזימו עםפ המחירים.
 

מיצו

New member
יאללה אני

שם (אם בא לכם לחשוף): דניאל גיל: 39 בנתיים, 40 בעוד 35 ימים. מיקום בארץ: המרכז. כמה שנים אתם גולשים בפורום: מ- 2001 עת עברנו מהפורומים של IOL ז"ל למערכת החדשה, אז, של תפוז. אופנוע נוכחי ורצוי גם תמונה שלכם עם האופנוע: אבו מוסא. אילו אופנועים היו בבעלותכם עד היום: לא אציין את כולם אבל ביניהם היו Suzuki GS500E, BMW F650, Kawasaki ZZR600, Kawasaki ZZR1100, Kawasaki ZX12R, Yamaha T-Max, BMW K1200R, KTM Adventure 990, KTM Super Duke 990, Suzuki GSXR1300 Hayabusa. כמה שנים אתם רוכבים: כ- 20 שנה. למה בעצם אופנוע? מה יגרום לכם לרדת מאופנועים? כי "רק עם אופנוע". ומשהו בנימת התקופה האחרנה: מה לדעתם ניתן לעשות כדי לשפר את מצבו של הענף בארץ? השיפור התחיל עם המאבק האחרון ולא ייעצר פה.
 

ofnoberman

New member
איזה כיף לך איזה אופנוע

עוד אני רואה בפורום בני גילי עם אופנועי ספורט מאיפה מביאים כאלה סכומים בגיל כזה
 

dptnl

New member
עבודה\הלוואה מהבנק\כספי פיצויים\ההורים קונים.

 

רועיVW

New member
מיצו (ולשאר הגולשים)זה לא נכון מה שכתבת

אין כל שיפור אחרי המאבק האחרון,להפך ישנה התדרדרות איטית ומתמדת במצב זכויות הרוכבים בארץ,כרוכב צעיר שעוקב אחרי המאבק ניתן בקלות להבחין שמצבנו הורע מאוד בשנים האחרונות וזכויותינו אף נלקחו מאיתנו בעקבות תנאי הביטוח החדשים. צר לי אבל זו עובדה ! רועי
 

RaisedFist

New member
אהלן

שם: רותם גיל: 27 מיקום בארץ: ת"א כמה שנים אתם גולשים בפורום: פלוס מינוס 5 שנים. קורא בעיקר. אופנוע נוכחי ורצוי גם תמונה שלכם עם האופנוע: Fazer 600 אילו אופנועים היו בבעלותכם עד היום:yamaha bump, GS500, fazer כמה שנים אתם רוכבים: איפשהו בין 5-7 שנים.. למה בעצם אופנוע? אנדרנלין, חווית נהיגה, לא צריך להתעקב על שטויות של נהגים אחרים או לבזבז את הזמן בפקקים. ומשהו בנימת התקופה האחרנה: שבעזרת השם, מישהו שם בהנהלת המדינה יפתח עיניים ויתחיל לדחוף קדימה במקום למשוך אחורה. מה לדעתם ניתן לעשות כדי לשפר את מצבו של הענף בארץ? להתפלל.
 

גיZמו

New member
יאללה.. שיהיה.

שם: טל גיל:35 מיקום בארץ: מרכז כמה שנים אתם גולשים בפורום: אוהווו.... עוד מעט 10 שנים. אופנוע נוכחי ורצוי גם תמונה שלכם עם האופנוע: בעקבות התאונה, א ו פ נ י י ם (scott aspect30) אילו אופנועים היו בבעלותכם עד היום: הרבה. כמה שנים אתם רוכבים: 19 למה בעצם אופנוע? כי זה הכי יעיל. מה יגרום לכם לרדת מאופנועים? רכב שעומד לרוחב הכביש (מנסיון, זה מוריד אותך יופי מהאופנוע..). ומשהו בנימת התקופה האחרנה: עוד מעט יהיה עוד אופנוע. מה לדעתם ניתן לעשות כדי לשפר את מצבו של הענף בארץ? להרוס את המדינה ולבנות מחדש אבל כמו שצריך.
 
למעלה